F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.08.2017

James Key pozostanie dyrektorem technicznym Toro Rosso

Volkswagen: Formuła 1 znajduje się na niebezpiecznej ścieżce

Kimi Raikkonen pozostanie kierowcą Ferrari w sezonie 2018

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Włoch

Honda zmieniła podejście do rozwoju swego silnika F1

Johansson: Alonso powinien pozostać w McLarenie na sezon 2018

Renault przygotowuje poprawki silnika na GP Belgii i Włoch

Stewart: Utrata GP Wielkiej Brytanii byłaby katastrofą

21.08.2017

Informacja Pirelli przed GP Belgii

Steiner: Haas liczy na konkurencyjne występny na Spa i Monzy

Szafnauer liczy na szybkie zakończenie negocjacji nad umową dla Pereza

Formuła 1 inauguruje wirtualne mistrzostwa świata

Hamilton: Mercedes uporał się z problemami z ogumieniem

20.08.2017

Marco Wittmann stracił zwycięstwo w wyścigu DTM na Zandvoort

DTM: Wittmann odniósł zwycięstwo w niedzielnym wyścigu w Holandii

WRC: Ott Tanak wygrał Rajd Niemiec

19.08.2017

DTM: Glock wygrał sobotni wyścig na torze Zandvoort

18.08.2017

Lowe: Jesteśmy rozczarowani pierwszą połową sezonu

Stroll: Spodziewałem się problemów

17.08.2017

Negocjacje Toro Rosso z Hondą zakończyły się niepowodzeniem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Gallagher: RBR powinien zabiegać o robocze relacje z producentem silników

Nie [potrzebują] tylko silnika klienckiego, ale jednostki, która jest dosłownie "uszyta" pod ich bolid.
Nataniel Piórkowski, 8 czerwca 2017, wyświetlenia: 1047<< | lista | T- | T+ | >>


Były szef Coswortha – Mark Gallagher, uważa, że Red Bull Racing powinien pracować nad zapewnieniem sobie roboczych relacji z producentem jednostek napędowych.

Stajnia z Milton Keynes korzysta obecnie z jednostek napędowych Renault, oznaczonych nazwą sponsora – TAG Heuer. W ostatnim czasie konsultant Red Bulla – Helmut Marko, wzywał władze F1 do otwarcia możliwości pojawienia się w sporcie niezależnego dostawcy jednostek napędowych.

Z kolei Gallagher, który w przeszłości kierował projektem Coswortha w F1, uważa, że umowa z Renault nie stanowi dla Red Bulla żadnej gwarancji sukcesu. „Potencjał Red Bull Racing jest ograniczany tym, że nie dysponują "roboczym" silnikiem” – powiedział Brytyjczyk. „Chociaż mają zapewnione dobre i solidne dostawy jednostek ze strony Renault, to jak wiadomo Renault ma własny zespół fabryczny. Z tego względu trzeba uważać, że koniec końców koncentrują się na własnej ekipie”.

„Red Bull Racing nie powinien grać drugich skrzypiec pod względem dostaw jednostek napędowych. Gorąco wierzę, że zasługują na posiadanie własnego dostawcy. Nie tylko silnika klienckiego, ale jednostki, która jest dosłownie "uszyta" pod ich bolid. Silnik to niezwykle ważny element we współczesnej Formule 1. Obecna jednostka nie jest jak bateria Duracell – nie da się jej ot tak wyjąć, włożyć inną i wyjechać na tor. Potrzebujesz systemu, który stanowi integralną część całej koncepcji bolidu” – tłumaczył.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.08.2017  Horner: W drugiej połowie sezonu chcemy zdobyć więcej punktów niż Ferrari
15.08.2017  Sainz: Nie zamierzam zrywać żadnego kontraktu
07.08.2017  Horner: Zwycięski bolid utnie spekulacje o odejściu Verstappena z Red Bulla
02.08.2017  Toro Rosso coraz bliżej umowy na jednostki Hondy
29.07.2017  Ricciardo pozytywnie ocenia modyfikacje Red Bulla
Tagi:
Red Bull

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Neron, 08.06.2017 09:53[!]
Szycia na miare , probuje wlasnie Mclaren...... :D
Titheon, 08.06.2017 11:51[!]
Albo to Honda potrzebuje, żeby ktoś uszył bolid pod ich silnik... Nie wiem, może FSO? ;)
pudinho, 08.06.2017 12:58[!]
Czyżby Cosworth "puszczał oczko" do RedBulla w kontekście nowych regulacji od roku 2021 ???
marvin, 08.06.2017 15:31[!]
@pudinho
Zapewne tak, wyczuli szansę na zarobienie $$$ od RedBulla, więc pewnie i STR, a być może nawet McLarena. Sauber wybrał Hondę na 2018, ale co będzie później nie wiadomo.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca