F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

13.12.2017

Wolff: Wehrlein w pełni zasługuje na kontynuowanie kariery w F1

Honda: Zakończenie współpracy z McLarenem przyniosło ulgę

Russia Tass: Williams potwierdzi drugiego kierowcę w piątek

12.12.2017

Wolff: Mercedes wierzy w możliwości i talent Bottasa

Todt: Wybór na trzecią kadencję jest oznaką zaufania środowiska

Gasly ma nadzieję, że silnik Hondy pozwoli STR na regularną walkę o punkty

Lorenzo Sassi dołączy do Mercedesa?

11.12.2017

Pirelli ogłosiło mieszanki opon na trzy pierwsze Grand Prix sezonu 2018

Chinchero: Williams podjął decyzję o zatrudnieniu Sirotkina na sezon 2018

Williams dementuje doniesienia o rozmowach z Rowlandem

Liberty nie wycofa się z planów wprowadzenia do F1 nowych silników

Brown: Współpraca z Hondą uniemożliwiała znalezienie nowych sponsorów

Liberty jest nadal zainteresowane organizacją wyścigów F1 w Las Vegas

09.12.2017

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie F1 za sezon 2017

08.12.2017

Jean Todt pozostanie prezesem FIA do 2021 roku

Prost: Klienckie zespoły mogą pokonać Renault w sezonie 2018

Aldo Costa nie jest zainteresowany powrotem do Ferrari

Vettel: Formuła E nie jest przyszłością wyścigów

Kaltenborn kwestionuje wybór kierowców Saubera na sezon 2018

Hamilton: Vettel był w tym roku pod ekstremalną presją

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Gallagher: RBR powinien zabiegać o robocze relacje z producentem silników

Nie [potrzebują] tylko silnika klienckiego, ale jednostki, która jest dosłownie "uszyta" pod ich bolid.
Nataniel Piórkowski, 8 czerwca 2017, wyświetlenia: 1078<< | lista | T- | T+ | >>


Były szef Coswortha – Mark Gallagher, uważa, że Red Bull Racing powinien pracować nad zapewnieniem sobie roboczych relacji z producentem jednostek napędowych.

Stajnia z Milton Keynes korzysta obecnie z jednostek napędowych Renault, oznaczonych nazwą sponsora – TAG Heuer. W ostatnim czasie konsultant Red Bulla – Helmut Marko, wzywał władze F1 do otwarcia możliwości pojawienia się w sporcie niezależnego dostawcy jednostek napędowych.

Z kolei Gallagher, który w przeszłości kierował projektem Coswortha w F1, uważa, że umowa z Renault nie stanowi dla Red Bulla żadnej gwarancji sukcesu. „Potencjał Red Bull Racing jest ograniczany tym, że nie dysponują "roboczym" silnikiem” – powiedział Brytyjczyk. „Chociaż mają zapewnione dobre i solidne dostawy jednostek ze strony Renault, to jak wiadomo Renault ma własny zespół fabryczny. Z tego względu trzeba uważać, że koniec końców koncentrują się na własnej ekipie”.

„Red Bull Racing nie powinien grać drugich skrzypiec pod względem dostaw jednostek napędowych. Gorąco wierzę, że zasługują na posiadanie własnego dostawcy. Nie tylko silnika klienckiego, ale jednostki, która jest dosłownie "uszyta" pod ich bolid. Silnik to niezwykle ważny element we współczesnej Formule 1. Obecna jednostka nie jest jak bateria Duracell – nie da się jej ot tak wyjąć, włożyć inną i wyjechać na tor. Potrzebujesz systemu, który stanowi integralną część całej koncepcji bolidu” – tłumaczył.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
08.12.2017  Prost: Klienckie zespoły mogą pokonać Renault w sezonie 2018
05.12.2017  Hamilton: Chcę zakończyć karierę w F1 jako kierowca Mercedesa
30.11.2017  Honda podjęła się współpracy z Red Bull Technology
28.11.2017  Ricciardo: Nie zamierzam spieszyć się z decyzją w sprawie nowej umowy
26.11.2017  Ricciardo: Red Bull wyciągnie wnioski z tegorocznych niepowodzeń
Tagi:
Red Bull

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Neron, 08.06.2017 09:53[!]
Szycia na miare , probuje wlasnie Mclaren...... :D
Titheon, 08.06.2017 11:51[!]
Albo to Honda potrzebuje, żeby ktoś uszył bolid pod ich silnik... Nie wiem, może FSO? ;)
pudinho, 08.06.2017 12:58[!]
Czyżby Cosworth "puszczał oczko" do RedBulla w kontekście nowych regulacji od roku 2021 ???
marvin, 08.06.2017 15:31[!]
@pudinho
Zapewne tak, wyczuli szansę na zarobienie $$$ od RedBulla, więc pewnie i STR, a być może nawet McLarena. Sauber wybrał Hondę na 2018, ale co będzie później nie wiadomo.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca