F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.10.2017

Hartley: Decyzja Red Bulla była dla mnie zupełną niespodzianką

17.10.2017

Kubica zakończył "produktywne" testy z Williamsem na Węgrzech

Luca Marmorini został konsultantem Aston Martina

Raikkonen: Ferrari jest w stanie odnieść cztery zwycięstwa na koniec sezonu

Pirelli ujawniło wybory zespołów na Grand Prix Meksyku

Informacja Pirelli przed GP USA

Hasegawa: Relacje Hondy z Alonso są trudne

Kwiat wrócił do Toro Rosso tylko na Grand Prix Stanów Zjednoczonych?

16.10.2017

Podczas GP USA ultramiękkie opony będą oznaczone różowym kolorem

Coulthard: Bottas musi wierzyć, że potrafi zniwelować stratę do Hamiltona

Boullier: Potrzebujemy czasu, aby wejść na poziom Red Bulla

Berger: Sezon 2018 przyniesie kolejny pojedynek Vettela z Hamiltonem

Pirelli jest zainteresowane zakupem toru Interlagos?

Ecclestone: Liberty nie chce, abym pojawiał się na wyścigach

15.10.2017

Rene Rast wywalczył tytuł mistrzowski DTM

14.10.2017

DTM: Green wygrał sobotni wyścig na Hockenheimringu

13.10.2017

Brendon Hartley wystartuje dla Toro Rosso w Austin

Massa: Williams pójdzie w złym kierunku, jeśli nie przedłuży ze mną umowy

Hamilton: Nie zamierzam podejmować niepotrzebnego ryzyka

Horner: Spalanie oleju psuje wizerunek bardziej ekologicznej F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Gallagher: RBR powinien zabiegać o robocze relacje z producentem silników

Nie [potrzebują] tylko silnika klienckiego, ale jednostki, która jest dosłownie "uszyta" pod ich bolid.
Nataniel Piórkowski, 8 czerwca 2017, wyświetlenia: 1066<< | lista | T- | T+ | >>


Były szef Coswortha – Mark Gallagher, uważa, że Red Bull Racing powinien pracować nad zapewnieniem sobie roboczych relacji z producentem jednostek napędowych.

Stajnia z Milton Keynes korzysta obecnie z jednostek napędowych Renault, oznaczonych nazwą sponsora – TAG Heuer. W ostatnim czasie konsultant Red Bulla – Helmut Marko, wzywał władze F1 do otwarcia możliwości pojawienia się w sporcie niezależnego dostawcy jednostek napędowych.

Z kolei Gallagher, który w przeszłości kierował projektem Coswortha w F1, uważa, że umowa z Renault nie stanowi dla Red Bulla żadnej gwarancji sukcesu. „Potencjał Red Bull Racing jest ograniczany tym, że nie dysponują "roboczym" silnikiem” – powiedział Brytyjczyk. „Chociaż mają zapewnione dobre i solidne dostawy jednostek ze strony Renault, to jak wiadomo Renault ma własny zespół fabryczny. Z tego względu trzeba uważać, że koniec końców koncentrują się na własnej ekipie”.

„Red Bull Racing nie powinien grać drugich skrzypiec pod względem dostaw jednostek napędowych. Gorąco wierzę, że zasługują na posiadanie własnego dostawcy. Nie tylko silnika klienckiego, ale jednostki, która jest dosłownie "uszyta" pod ich bolid. Silnik to niezwykle ważny element we współczesnej Formule 1. Obecna jednostka nie jest jak bateria Duracell – nie da się jej ot tak wyjąć, włożyć inną i wyjechać na tor. Potrzebujesz systemu, który stanowi integralną część całej koncepcji bolidu” – tłumaczył.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.10.2017  Hartley: Decyzja Red Bulla była dla mnie zupełną niespodzianką
16.10.2017  Boullier: Potrzebujemy czasu, aby wejść na poziom Red Bulla
12.10.2017  Autosport: Gasly nie weźmie udziału w GP Stanów Zjednoczonych
09.10.2017  Sainz: Nie myślę jeszcze o sezonie 2019
06.10.2017  Carlos Sainz zostanie ukarany cofnięciem o 20 miejsc na starcie GP Japonii
Tagi:
Red Bull

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Neron, 08.06.2017 09:53[!]
Szycia na miare , probuje wlasnie Mclaren...... :D
Titheon, 08.06.2017 11:51[!]
Albo to Honda potrzebuje, żeby ktoś uszył bolid pod ich silnik... Nie wiem, może FSO? ;)
pudinho, 08.06.2017 12:58[!]
Czyżby Cosworth "puszczał oczko" do RedBulla w kontekście nowych regulacji od roku 2021 ???
marvin, 08.06.2017 15:31[!]
@pudinho
Zapewne tak, wyczuli szansę na zarobienie $$$ od RedBulla, więc pewnie i STR, a być może nawet McLarena. Sauber wybrał Hondę na 2018, ale co będzie później nie wiadomo.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca