F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.04.2018

Massa: Williams ponosi konsekwencje za kierowanie się pieniędzmi

Nico Rosberg ustąpił z funkcji menedżera Roberta Kubicy

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Francji

Honda milczy w kwestii potencjalnej współpracy z Red Bullem od sezonu 2019

19.04.2018

Hulkenberg: Nigdy nie byłem w lepszej formie

Kwiat weźmie udział w testach ogumienia Pirelli

F1 dąży do znaczącego ograniczenia wykorzystywania telemetrii?

18.04.2018

Alonso niewzruszony osiągami Ferrari i Hondy

Od 2021 roku F1 może zrezygnować z limitu przepływu paliwa

Ferrari dysponuje obecnie najmocniejszym silnikiem F1?

Williams nie obawia się skutków utraty sponsora tytularnego

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek na GP Azerbejdżanu

17.04.2018

Przedstawiono propozycję zmian w przepisach na sezon 2019

Marko ostrzega Mercedesa przed zatrudnieniem Ricciardo

McLaren nie korzysta z pełnej specyfikacji tegorocznego bolidu

Jos Verstappen: Max musi więcej myśleć walcząc o pozycje

Renault pracuje nad zwiększeniem mocy silnika R.E.18

16.04.2018

Lauda: Verstappen powinien zmienić swój styl jazdy

Whiting: Verstappen będzie teraz ostrożniejszy

Horner: GP Chin pokazało, że Ricciardo powinien zostać w Red Bullu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Gallagher: RBR powinien zabiegać o robocze relacje z producentem silników

Nie [potrzebują] tylko silnika klienckiego, ale jednostki, która jest dosłownie "uszyta" pod ich bolid.
Nataniel Piórkowski, 8 czerwca 2017, wyświetlenia: 1098<< | lista | T- | T+ | >>


Były szef Coswortha – Mark Gallagher, uważa, że Red Bull Racing powinien pracować nad zapewnieniem sobie roboczych relacji z producentem jednostek napędowych.

Stajnia z Milton Keynes korzysta obecnie z jednostek napędowych Renault, oznaczonych nazwą sponsora – TAG Heuer. W ostatnim czasie konsultant Red Bulla – Helmut Marko, wzywał władze F1 do otwarcia możliwości pojawienia się w sporcie niezależnego dostawcy jednostek napędowych.

Z kolei Gallagher, który w przeszłości kierował projektem Coswortha w F1, uważa, że umowa z Renault nie stanowi dla Red Bulla żadnej gwarancji sukcesu. „Potencjał Red Bull Racing jest ograniczany tym, że nie dysponują "roboczym" silnikiem” – powiedział Brytyjczyk. „Chociaż mają zapewnione dobre i solidne dostawy jednostek ze strony Renault, to jak wiadomo Renault ma własny zespół fabryczny. Z tego względu trzeba uważać, że koniec końców koncentrują się na własnej ekipie”.

„Red Bull Racing nie powinien grać drugich skrzypiec pod względem dostaw jednostek napędowych. Gorąco wierzę, że zasługują na posiadanie własnego dostawcy. Nie tylko silnika klienckiego, ale jednostki, która jest dosłownie "uszyta" pod ich bolid. Silnik to niezwykle ważny element we współczesnej Formule 1. Obecna jednostka nie jest jak bateria Duracell – nie da się jej ot tak wyjąć, włożyć inną i wyjechać na tor. Potrzebujesz systemu, który stanowi integralną część całej koncepcji bolidu” – tłumaczył.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.04.2018  Honda milczy w kwestii potencjalnej współpracy z Red Bullem od sezonu 2019
17.04.2018  Marko ostrzega Mercedesa przed zatrudnieniem Ricciardo
17.04.2018  Renault pracuje nad zwiększeniem mocy silnika R.E.18
16.04.2018  Horner: GP Chin pokazało, że Ricciardo powinien zostać w Red Bullu
15.04.2018  Ricciardo: Zwycięstwo zawdzięczam sprawnej wymianie silnika
Tagi:
Red Bull

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Neron, 08.06.2017 09:53[!]
Szycia na miare , probuje wlasnie Mclaren...... :D
Titheon, 08.06.2017 11:51[!]
Albo to Honda potrzebuje, żeby ktoś uszył bolid pod ich silnik... Nie wiem, może FSO? ;)
pudinho, 08.06.2017 12:58[!]
Czyżby Cosworth "puszczał oczko" do RedBulla w kontekście nowych regulacji od roku 2021 ???
marvin, 08.06.2017 15:31[!]
@pudinho
Zapewne tak, wyczuli szansę na zarobienie $$$ od RedBulla, więc pewnie i STR, a być może nawet McLarena. Sauber wybrał Hondę na 2018, ale co będzie później nie wiadomo.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca