F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.04.2018

Massa: Williams ponosi konsekwencje za kierowanie się pieniędzmi

Nico Rosberg ustąpił z funkcji menedżera Roberta Kubicy

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Francji

Honda milczy w kwestii potencjalnej współpracy z Red Bullem od sezonu 2019

19.04.2018

Hulkenberg: Nigdy nie byłem w lepszej formie

Kwiat weźmie udział w testach ogumienia Pirelli

F1 dąży do znaczącego ograniczenia wykorzystywania telemetrii?

18.04.2018

Alonso niewzruszony osiągami Ferrari i Hondy

Od 2021 roku F1 może zrezygnować z limitu przepływu paliwa

Ferrari dysponuje obecnie najmocniejszym silnikiem F1?

Williams nie obawia się skutków utraty sponsora tytularnego

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek na GP Azerbejdżanu

17.04.2018

Przedstawiono propozycję zmian w przepisach na sezon 2019

Marko ostrzega Mercedesa przed zatrudnieniem Ricciardo

McLaren nie korzysta z pełnej specyfikacji tegorocznego bolidu

Jos Verstappen: Max musi więcej myśleć walcząc o pozycje

Renault pracuje nad zwiększeniem mocy silnika R.E.18

16.04.2018

Lauda: Verstappen powinien zmienić swój styl jazdy

Whiting: Verstappen będzie teraz ostrożniejszy

Horner: GP Chin pokazało, że Ricciardo powinien zostać w Red Bullu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Wolff: Mercedes nie odejdzie z F1 po sezonie 2018

Austriak określił spekulacje Eddiego Jordana mianem "bezpodstawnych".
Nataniel Piórkowski, 7 czerwca 2017, wyświetlenia: 2614<< | lista | T- | T+ | >>


Mercedes przekonuje, że sugestie o tym, jakoby miał wycofać się ze startów w Formule 1 ze swoim fabrycznym teamem po sezonie 2018 są nieprawdziwe.

W rozmowie z niemiecką gazetą TZ były właściciel teamu F1 a obecnie ekspert telewizji Channel 4 – Eddie Jordan, spekulował, że pod koniec 2018 roku koncern ze Stuttgartu może sprzedać swój zespół i skoncentrować się wyłącznie na roli dostawcy jednostek napędowych.

Szef działu sportów motorowych Mercedesa – Toto Wolff, stanowczo zdementował sugestie Irlandczyka, określając je mianem bezpodstawnych. Austriak przypomniał, iż zespół Srebrnych Strzał podpisał porozumienie na mocy którego pozostanie w serii Grand Prix co najmniej do 2020 roku.

„Monako to miejsce, gdzie ludzie lubią imprezować i wygląda na to, że ktoś imprezował trochę zbyt mocno. Te doniesienia są całkowicie bezpodstawne i nie są niczym innym jak złośliwą spekulacją czynioną przez jedną osobę. Mercedes ma solidne kontrakty związane z uczestnictwem w mistrzostwach F1 do końca 2020 roku i obecnie prowadzi z nowymi właścicielami sportu rozmowy na temat kolejnego cyklu rywalizacji”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.04.2018  Ferrari dysponuje obecnie najmocniejszym silnikiem F1?
17.04.2018  Marko ostrzega Mercedesa przed zatrudnieniem Ricciardo
15.04.2018  Hamilton: Grand Prix Chin okazało się dla mnie katastrofą
14.04.2018  Hamilton: Nie wiem, czy w wyścigu uda nam się rzucić wyzwanie Ferrari
14.04.2018  Raikkonen: Nie wiem, w jaki sposób straciłem szansę na pole position
Tagi:
Mercedes
Jordan E.
Wolff T.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Saruto, 07.06.2017 17:43[!]
VW też tak w WRC mówił :D
RY2N, 07.06.2017 18:07[!]
Jordan większość tych newsów zmyśla, ale robi to inteligentnie, dlatego 1 na 10 z nich się sprawdza.
Natomiast Mercedes jak każda korporacja może podjąć dowolną, nieprzewidywalną zarówno dla nas jak i Toto Wolffa decyzję. Mogą zostać, mogą odejść, ale na dziś nikt w Mercedesie takiej decyzji (o odejściu) jeszcze nie podjął. Dlatego Toto może z czytym sumieniem tę plotkę zdementować.
A będzie - co będzie.
barti84a6, 07.06.2017 18:57[!]
Cytat Saruto :
VW też tak w WRC mówił :D

Na decyzję VW chyba w dużym stopniu wpłynęła "afera spalinowa"(Audi też chyba wycofali z jakiejś serii i krążą plotki o chęci sprzedaży Ducati).
Saruto, 07.06.2017 19:19[!]
@barti84a6 afera była ponad rok wcześniej niż ich wycofanie ;)
lukaas67, 07.06.2017 19:54[!]
Zbyt duzy budzet na to poszedl. W dodatku teraz juz grosze, do samego zespolu musza dokladac, dzieki wyplatom od FIA, i sponsorow. Ogolnie zespol wychodzi im za darmo. Z tego co pamietam.
Nie licze oczywiscie dzialu silnikow, bo tam caly czas kurek odkrecony z kasa, i watpie czy za silniki im sie zwraca.
P@veL, 07.06.2017 21:33[!]
odejdą po 2017 <trollface>
---, 07.06.2017 22:15[!]
O proszę, jak błyskawicznie zdementowali! A z autopsji wiadono, że im szybciej ktoś jakąś plotkę zdementuje, tym większe prawdopoobieństwo, że plotka jest prawdziwa. Najpierw mówiono o 2021, teraz o 2018 ... robi się ciekawie :)))
Indy, 07.06.2017 23:25[!]
Cytat --- :
z autopsji wiadono, że im szybciej ktoś jakąś plotkę zdementuje, tym większe prawdopoobieństwo, że plotka jest prawdziwa


Ale bzdury
rno2, 08.06.2017 08:33[!]
Pewnie to bujda wymyślona przez Jordana, ale sam Wolff nie może być pewien, że tak się nie stanie. Zarząd Daimlera wstanie któregoś dnia lewą nogą, stwierdzi, że dość już marnotrawienia kasy w całej tej F1 i do widzenia...
Niby to nierealne, ale przykłady Hondy, BMW i Toyoty pokazały jak łatwo można błyskawicznie uciec z F1.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca