F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.10.2017

Williams ogłosi swój skład kierowców dopiero po sezonie?

23.10.2017

Gasly i Hartley kierowcami Toro Rosso w Grand Prix Meksyku

Abiteboul: Debiutancki weekend Sainza w Renault był niesamowity

Alonso może otrzymać w Meksyku nową specyfikację silnika Hondy

Horner: F1 musi zmienić podejście do egzekwowania limitów toru

Marchionne bagatelizuje plotki o możliwym zwolnieniu Arrivabene

Pascal Wehrlein straci miejsce w juniorskim programie Mercedesa?

GP USA: weekend w obiektywie

Informacja Pirelli po wyścigu o GP USA

GP Stanów Zjednoczonych: wypowiedzi po wyścigu (10)

GP USA: najszybsze okrążenia wyścigu

22.10.2017

GP USA: wyniki wyścigu

Hamilton wygrywa GP USA, Mercedes mistrzem konstruktorów

McLaren wymienił jednostkę napędową u Stoffela Vandoorne'a

Lowe: Williams pomaga Kubicy w określeniu szans powrotu do F1

Horner: Nowa umowa pozwoli pozbyć się plotek na temat Verstappena

Raikkonen: Nie obchodzi mnie krytyka mojej jazdy w sezonie 2017

Informacja Pirelli po kwalifikacjach do GP USA

GP Stanów Zjednoczonych: wypowiedzi po kwalifikacjach (10)

Magnussen został ukarany za spowalnianie Pereza w Q1 (akt.)

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Lewis Hamilton najszybszy w pierwszym treningu przed GP Kanady

Anglik jako jedyny w pierwszej sesji zszedł poniżej granicy 1:14.
Łukasz Godula, 9 czerwca 2017, wyświetlenia: 3156<< | lista | T- | T+ | >>
Pierwszy trening w Kanadzie niemal zawsze nie jest optymalnym czasem na pracę nad ustawieniami i osiągami. Jest to obiekt uliczny, więc na początku zmagań oznacza to, iż przyczepność jest niemal zerowa. Dlatego też przyszło nam czekać dość długo na pierwsze czasy, które również nie były zbyt konkurencyjne. W pierwszych kilkunastu minutach zespól skupił się na sprawdzaniu poprawek i wyczuwaniu opon przywiezionych.

To, że tor jest śliski potwierdził Kimi Raikkonen, który wykręcił mały piruet, choć nie uszkodził samochodu i mógł kontynuować jazdę. Również Sebastian Vettel zaliczył podobną przygodę chwilę później. Tymczasem po 30 minutach na czele tabeli znajdował się Raikkonen z czasem 1:15,089. Na swoim koncie wyniku nie mieli jeszcze kierowcy McLarena, choć większość przejazdów dopiero co się rozpoczynała.

Czas Ferrari nieco poprawił Mercedes, jednak na supermiękkich oponach, w przeciwieństwie do ultramiękkich Ferrari. Część stawki jeździła jeszcze na miękkich oponach, jednak nie będzie ona zbyt popularna w dalszej części weekendu. Po krótkiej przerwie w przejazdach, poświęconej na oddanie pierwszej mieszanki opon, Bottas poprawił swój czas o ponad pół sekundy i wykręcił 1:14,374 na ultramiękkiej mieszance.

Na kolejnych kółkach fioletowe opony Pirelli pozwalały na dalszą szybką jazdę, a Bottas zbliżył się do pokonania granicy 1:14. Tymczasem standardowo w garażu McLarena nie mogło się obejść bez problemów, na 25 minut przed końcem sesji Alonso nie miał na swoim koncie czasu. Biorąc pod uwagę, iż rozmawiał z nim szef Hondy, można się było domyślić co uległo awarii. Ostatecznie Hiszpan pojawił się na torze 20 minut przed końcem treningu.

W czele tabeli Vettel wskoczył na drugie miejsce i tracił do Bottasa 0,2 sekundy. co ciekawe za plecami ekip walczących o tegoroczny tytuł znajdowało się Force India. Na czoło stawki ostatecznie wskoczył Hamilton, przełamując granicę 1:14 wynikiem 1:13,809. W tym czasie przygoda Alonso na torze dobiegła końca, zaledwie po kilku kółkach ponownie doszło do awarii jednostki napędowej. Zespół polecił swojemu kierowcy natychmiastowe zatrzymanie na poboczu toru.

Sporych problemów doświadczało również Toro Rosso po stronie garażu Carlosa Sainza. Hiszpan nie przejechał ani jednego mierzonego kółka w pierwszym treningu i niestety musiał spisać go na straty. Do końca sesji na czele tabeli pozostał Hamilton i to on mógł się pochwalić najlepszym czasem na rozpoczęcie weekendu.

P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.44Lewis HamiltonMercedes W08 EQ Power+1:13,809--36
2.5Sebastian VettelFerrari SF70H1:14,0070,1980,19828
3.77Valtteri BottasMercedes W08 EQ Power+1:14,0460,2370,03921
4.7Kimi RaikkonenFerrari SF70H1:14,2300,4210,18428
5.11Sergio PerezForce India VJM101:14,5780,7690,34834
6.31Esteban OconForce India VJM101:14,7850,9760,20735
7.33Max VerstappenRed Bull RB131:14,8611,0520,07619
8.19Felipe MassaWilliams FW401:15,1061,2970,24531
9.3Daniel RicciardoRed Bull RB131:15,4411,6320,33523
10.26Daniił KwiatToro Rosso STR121:15,6581,8490,21726
11.2Stoffel VandoorneMcLaren MCL321:15,9432,1340,28529
12.20Kevin MagnussenHaas VF-171:16,2332,4240,29025
13.18Lance StrollWilliams FW401:16,3132,5040,08036
14.8Romain GrosjeanHaas VF-171:16,3452,5360,03218
15.27Nico HulkenbergRenault R.S.171:16,4732,6640,12827
16.14Fernando AlonsoMcLaren MCL321:16,5212,7120,04813
17.9Marcus EricssonSauber C361:16,8052,9960,28424
18.30Jolyon PalmerRenault R.S.171:17,0043,1950,19926
19.94Pascal WehrleinSauber C361:17,6063,7970,60228
20.55Carlos SainzToro Rosso STR12---1
107% najlepszego czasu: 1:18,976


Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 30°C
Temperatura powietrza: 21°C
Prędkość wiatru: 0,8 m/s
Wilgotność powietrza: 50%
Sucho
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.10.2017  GP Stanów Zjednoczonych: wypowiedzi po wyścigu (10)
23.10.2017  GP USA: najszybsze okrążenia wyścigu
22.10.2017  GP USA: wyniki wyścigu
22.10.2017  Hamilton wygrywa GP USA, Mercedes mistrzem konstruktorów
22.10.2017  GP Stanów Zjednoczonych: wypowiedzi po kwalifikacjach (10)
Tagi:
Albert Park
Grand Prix F1

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
LeVi_, 09.06.2017 17:36[!]
Honda nie zawodzi - miała się zepsuć to się zepsuła
bartoszcze, 09.06.2017 18:39[!]
Brakuje w tej tabeli informacji o oponach, oj brakuje.
lukaas67, 09.06.2017 20:59[!]
@bartoszcze Racja. Dziwne że do tej pory, nie ma takiej informacjj. 10 lat minelo, od wojny oponiarskiej? i nadal stary sposob przedstawiania rodzaju opon.

Alonso to zarzyna silniki hondy, dlatego jest tak a nie inaczej. tak jak Hamilton w poprzednim sezonie ;)
RY2N, 09.06.2017 21:07[!]
@lukaas67
Alonso prawdopodobnie za długo i za mocno naciska pedał gazu
- dlatego musiał z nim rozmawiać sam szef Hondy
lukaas67, 09.06.2017 21:16[!]
@RY2N Ogólnie porażka, na tym poziomie nie umie gazu naciskać. W dodatku cala wine zwala na biedna honde ;)
bartoszcze, 09.06.2017 21:49[!]
@lukaas67
Zazwyczaj nie rusza, ale akurat w tej sesji był duży rozrzut w doborze, dlatego same czasy zaciemniają obraz.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca