F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.04.2018

Vettel: Wyciągnąłem wnioski z incydentu w Baku

Ericsson: Sauber walczy teraz z Williamsem

Palmer: Aston Martin może stanowić alternatywę dla Ferrari

Stroll: Mogłem wygrać w Baku, gdybym lepiej bronił się przed Ricciardo

25.04.2018

Symonds: Największym problemem Mercedesa jest zarządzanie oponami

Renault przygotowuje poprawki silnika na GP Hiszpanii

FIA zezwoli zespołom na montowanie lusterek na systemie halo

Marca: FIA zainteresowała się bolidem Ferrari

24.04.2018

Magnussen: Zwiększenie limitu paliwa nie daje gwarancji ostrego ścigania

Horner: Red Bull może wybrać dostawcę silników na sezon 2019

Horner: Ricciardo powinien podjąć decyzję przed letnią przerwą

Hamilton chce związać się z Mercedesem długoterminową umową

FIA rozważa zmiany mające poprawić bezpieczeństwo podczas pit stopów

23.04.2018

John Booth odszedł z Toro Rosso

Leclerc: Ericsson zasługuje na większy szacunek

Williams próbuje wyeliminować problemy z układem chłodzenia bolidu

Berger: Porsche rozważa wejście do F1 od 2021 roku

Verstappen: Red Bull może mieć problemy na długich prostych

22.04.2018

Key: Toro Rosso korzysta z doświadczenia Hartley'a z WEC

20.04.2018

Massa: Williams ponosi konsekwencje za kierowanie się pieniędzmi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Brawn: Nowe silniki mają kluczowe znaczenie dla sukcesu F1

Brytyjczyk przyznaje, że sport musi wsłuchiwać się w głos fanów i szanować opinie producentów.
Nataniel Piórkowski, 9 czerwca 2017, wyświetlenia: 995<< | lista | T- | T+ | >>


Dyrektor zarządzający do spraw sportowych F1 – Ross Brawn, powiedział, że seria Grand Prix musi koniecznie znaleźć złoty środek, określając nową formułę jednostek napędowych.

Podczas piątkowej konferencji prasowej władz sportu, Brytyjczyk podkreślił, że stworzenie optymalnych przepisów w zakresie jednostek napędowych będzie miało kluczowe znaczenie dla sukcesu Formuły 1.

„Sądzę, że silnik jest kluczowym elementem. Musimy pójść w dobrym kierunku. Obecnie, wspólnie z FIA, zespołami i zainteresowanymi producentami prowadzimy debatę, dzięki której możliwe jest określenie rodzaju silnika, z jakiego chcemy korzystać w przyszłości” – stwierdził.

„Myślę, że w pewnym sensie Formuła 1 znajduje się na rozdrożu. Oczywiście świat przemysłu motoryzacyjnego zmierza obecnie w innym kierunku – samochodów napędzanych ogniwami paliwowymi, samochodów elektrycznych czy autonomicznych... To nie jest kierunek Formuły 1, więc w jaki sposób możemy znaleźć odpowiednie rozwiązania w zakresie przyszłych przepisów? Potrzebujemy ścieżki, która zadowoli fanów, ponieważ jeśli nie mamy fanów śledzących sport, nie mamy niczego”.

„Sądzę, że istnieje bardzo delikatna równowaga w wyzwaniu technicznym, jakim w dalszym ciągu musi być Formuła 1 – to w końcu jej bardzo istotny element. Nie możemy jednak przesadzać z tym czynnikiem dochodząc do punktu, w którym zaczyna on odrywać naszą uwagę od ścigania. Cieszy nas bardzo pozytywne podejście zespołów. Wspólnie z FIA staramy się znaleźć dobre rozwiązania na przyszłość”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
12.04.2018  Brawn: GP Bahrajnu pokazało, że w F1 funkcjonują dwie ligi zespołów
08.04.2018  Brawn: Być może warto rozważyć pomysł organizacji wyścigów kwalifikacyjnych
19.03.2018  Brawn: Przyszłe bolidy Formuły 1 będą lżejsze
05.03.2018  Brawn: Chcemy, aby F1 była sprawiedliwa dla wszystkich zespołów
01.03.2018  Liberty przygotowuje się do ogłoszenia kolejnych zmian w F1
Tagi:
Brawn R.
Przepisy
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
peritas, 09.06.2017 20:18[!]
no to co ? albo tak jak teraz interes producentów na wierzchu,którzy notabene przychodzą i odchodzą kiedy chcą albo interes zespołów takich jak np.McLaren,williams itd które są zawsze.Ja stawiam na zespoły = standardowy zamrożony silnik spalinowy+rozbudowany KERS i jego pełny rozwój ,bez tokenów i sezonowych limitów. Jak można karać kierowcę za to że mu sie silnik popsuł?Nie dośc że nie kończy wyścigu czy traci cały trening na pracę z bolidem ,to jeszcze dodatkowo karzą go na starcie?
L00Kass, 10.06.2017 10:53[!]
Autonomiczny tryb w pitlane + kilka algorytmów wyeliminują wymuszanie pierwszeństwa, speeding i inne.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca