F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.09.2017

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Malezji

Trulli: Vettel wciąż ma szansę na wywalczenie mistrzowskiego tytułu

Wolff: Bottas nie stanie się drugim kierowcą Mercedesa

18.09.2017

Boullier: Od sezonu 2019 McLaren zacieśni współpracę z Renault

Honda: McLaren miał problem z dostosowaniem się do zmian

17.09.2017

GP Singapuru: weekend w obiektywie

Informacja Pirelli po wyścigu o GP Singapuru

GP Singapuru: wypowiedzi po wyścigu (10)

Kolizja ze startu Grand Prix Singapuru uznana za incydent wyścigowy

GP Singapuru: najszybsze okrążenia wyścigu

Verstappen obwinia Vettela za kolizję na starcie Grand Prix Singapuru

Hamilton wygrywa szalony wyścig o GP Singapuru

GP Singapuru: wyniki wyścigu

Robert Kubica może przetestować bolid Williamsa na torze w Europie

Sergio Perez przedłużył kontrakt z Force India na sezon 2018

Grosjean: Deszcz mógłby uniemożliwić nocną rywalizację na Marina Bay

Aston Martin zostanie sponsorem tytularnym Red Bull Racing?

Massa: W wyścigu będę kibicował kierowcom McLarena

Magnussen: Haas nie stanąłby na drodze ku rozwojowi mojej kariery

16.09.2017

Toyota otwarta na rozmowy z Alonso w sprawie posady na Le Mans 2018

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Brawn: Nowe silniki mają kluczowe znaczenie dla sukcesu F1

Brytyjczyk przyznaje, że sport musi wsłuchiwać się w głos fanów i szanować opinie producentów.
Nataniel Piórkowski, 9 czerwca 2017, wyświetlenia: 965<< | lista | T- | T+ | >>


Dyrektor zarządzający do spraw sportowych F1 – Ross Brawn, powiedział, że seria Grand Prix musi koniecznie znaleźć złoty środek, określając nową formułę jednostek napędowych.

Podczas piątkowej konferencji prasowej władz sportu, Brytyjczyk podkreślił, że stworzenie optymalnych przepisów w zakresie jednostek napędowych będzie miało kluczowe znaczenie dla sukcesu Formuły 1.

„Sądzę, że silnik jest kluczowym elementem. Musimy pójść w dobrym kierunku. Obecnie, wspólnie z FIA, zespołami i zainteresowanymi producentami prowadzimy debatę, dzięki której możliwe jest określenie rodzaju silnika, z jakiego chcemy korzystać w przyszłości” – stwierdził.

„Myślę, że w pewnym sensie Formuła 1 znajduje się na rozdrożu. Oczywiście świat przemysłu motoryzacyjnego zmierza obecnie w innym kierunku – samochodów napędzanych ogniwami paliwowymi, samochodów elektrycznych czy autonomicznych... To nie jest kierunek Formuły 1, więc w jaki sposób możemy znaleźć odpowiednie rozwiązania w zakresie przyszłych przepisów? Potrzebujemy ścieżki, która zadowoli fanów, ponieważ jeśli nie mamy fanów śledzących sport, nie mamy niczego”.

„Sądzę, że istnieje bardzo delikatna równowaga w wyzwaniu technicznym, jakim w dalszym ciągu musi być Formuła 1 – to w końcu jej bardzo istotny element. Nie możemy jednak przesadzać z tym czynnikiem dochodząc do punktu, w którym zaczyna on odrywać naszą uwagę od ścigania. Cieszy nas bardzo pozytywne podejście zespołów. Wspólnie z FIA staramy się znaleźć dobre rozwiązania na przyszłość”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.09.2017  Pat Symonds dołączył do grupy odpowiadającej za nowe przepisy F1
14.08.2017  Brawn i Wolff nie sądzą, aby powrót do silników V8 zapewnił sukces F1
18.07.2017  Steve Nielsen dołącza do kadry zarządzającej F1
06.07.2017  Brawn: Nowe podejście do przepisów pozwoli uniknąć kontrowersji
04.07.2017  Brawn: F1 powinna poluzować przepisy z myślą o nowych producentach
Tagi:
Brawn R.
Przepisy
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
peritas, 09.06.2017 20:18[!]
no to co ? albo tak jak teraz interes producentów na wierzchu,którzy notabene przychodzą i odchodzą kiedy chcą albo interes zespołów takich jak np.McLaren,williams itd które są zawsze.Ja stawiam na zespoły = standardowy zamrożony silnik spalinowy+rozbudowany KERS i jego pełny rozwój ,bez tokenów i sezonowych limitów. Jak można karać kierowcę za to że mu sie silnik popsuł?Nie dośc że nie kończy wyścigu czy traci cały trening na pracę z bolidem ,to jeszcze dodatkowo karzą go na starcie?
L00Kass, 10.06.2017 10:53[!]
Autonomiczny tryb w pitlane + kilka algorytmów wyeliminują wymuszanie pierwszeństwa, speeding i inne.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca