F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.06.2017

Vandoorne nie spodziewa się niespodzianek w GP Azerbejdżanu

La Gazetta: Ferrari zadebiutuje w Baku ze zmodyfikowanym silnikiem

Perez: Force India nie zamierza zmieniać podejścia do poleceń zespołowych

Force India nie ma w planach przerywać rozwoju tegorocznego bolidu

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Belgii i Japonii

Wolff: Nie będziemy się spieszyć z decyzją o przyszłości Bottasa

Lucas Auer bliski testu z Force India podczas sesji na Hungaroringu

FIA zmodyfikowała przepisy dotyczące niebieskich flag

Longbow potwierdziło odejście Monishy Kaltenborn z Saubera

21.06.2017

FIA zainteresowana poszerzeniem stawki Formuły 1 do dwunastu zespołów

Przedstawiciele Porsche pojawią się na Grand Prix Austrii?

Hamilton nie wyklucza odejścia z Formuły 1 po sezonie 2017

Sky: Sauber zwolnił Monishę Kaltenborn ze stanowiska szefa zespołu

Mercedes nie angażuje się w rozwiązanie problemów McLarena i Hondy

Carey: Chcieliśmy uniknąć kolizji terminów z finałem Mundialu w Rosji

McLaren zainteresowany zakontraktowaniem Sainza na sezon 2018?

20.06.2017

Honda nie zamierza usuwać Hasegawy ze stanowiska szefa projektu F1

Abiteboul: Renault jest gotowe dostarczać jednostki czwartej ekipie

Kaltenborn: Poprawki na GP Austrii i Wielkiej Brytanii będą dużym krokiem

Honda przywiezie do Azerbejdżanu poprawki do jednostki napędowej

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Brawn: Nowe silniki mają kluczowe znaczenie dla sukcesu F1

Brytyjczyk przyznaje, że sport musi wsłuchiwać się w głos fanów i szanować opinie producentów.
Nataniel Piórkowski, 9 czerwca 2017, wyświetlenia: 910<< | lista | T- | T+ | >>


Dyrektor zarządzający do spraw sportowych F1 – Ross Brawn, powiedział, że seria Grand Prix musi koniecznie znaleźć złoty środek, określając nową formułę jednostek napędowych.

Podczas piątkowej konferencji prasowej władz sportu, Brytyjczyk podkreślił, że stworzenie optymalnych przepisów w zakresie jednostek napędowych będzie miało kluczowe znaczenie dla sukcesu Formuły 1.

„Sądzę, że silnik jest kluczowym elementem. Musimy pójść w dobrym kierunku. Obecnie, wspólnie z FIA, zespołami i zainteresowanymi producentami prowadzimy debatę, dzięki której możliwe jest określenie rodzaju silnika, z jakiego chcemy korzystać w przyszłości” – stwierdził.

„Myślę, że w pewnym sensie Formuła 1 znajduje się na rozdrożu. Oczywiście świat przemysłu motoryzacyjnego zmierza obecnie w innym kierunku – samochodów napędzanych ogniwami paliwowymi, samochodów elektrycznych czy autonomicznych... To nie jest kierunek Formuły 1, więc w jaki sposób możemy znaleźć odpowiednie rozwiązania w zakresie przyszłych przepisów? Potrzebujemy ścieżki, która zadowoli fanów, ponieważ jeśli nie mamy fanów śledzących sport, nie mamy niczego”.

„Sądzę, że istnieje bardzo delikatna równowaga w wyzwaniu technicznym, jakim w dalszym ciągu musi być Formuła 1 – to w końcu jej bardzo istotny element. Nie możemy jednak przesadzać z tym czynnikiem dochodząc do punktu, w którym zaczyna on odrywać naszą uwagę od ścigania. Cieszy nas bardzo pozytywne podejście zespołów. Wspólnie z FIA staramy się znaleźć dobre rozwiązania na przyszłość”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.06.2017  F1 inauguruje działanie programu mającego poprawić akcję na torze
18.05.2017  F1 prowadzi z MotoGP konsultacje w sprawie kalendarzy mistrzostw
11.05.2017  Brawn: F1 mogłaby wprowadzić otwarte kontrole techniczne
21.04.2017  Ross Brawn: Nie mógłbym pracować z Berniem
12.04.2017  Brawn: F1 powinna zapewniać fanom większą ilość danych
Tagi:
Brawn R.
Przepisy
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
peritas, 09.06.2017 20:18[!]
no to co ? albo tak jak teraz interes producentów na wierzchu,którzy notabene przychodzą i odchodzą kiedy chcą albo interes zespołów takich jak np.McLaren,williams itd które są zawsze.Ja stawiam na zespoły = standardowy zamrożony silnik spalinowy+rozbudowany KERS i jego pełny rozwój ,bez tokenów i sezonowych limitów. Jak można karać kierowcę za to że mu sie silnik popsuł?Nie dośc że nie kończy wyścigu czy traci cały trening na pracę z bolidem ,to jeszcze dodatkowo karzą go na starcie?
L00Kass, 10.06.2017 10:53[!]
Autonomiczny tryb w pitlane + kilka algorytmów wyeliminują wymuszanie pierwszeństwa, speeding i inne.
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca