F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.06.2017

Hamilton nie zamierza rozmawiać z Vettelem o incydencie z Azerbejdżanu

Vettel pragnie wyjaśnić z Hamiltonem kontrowersyjny incydent z Baku

Wolff: Wydarzenia z Baku mogą zaostrzyć walkę o tytuł mistrzowski

Stroll: Krytyka kierowana pod moim adresem to "szum w tle"

Wolff odrzuca spekulacje łączące Alonso z przejściem do Mercedesa

25.06.2017

Informacja Pirelli po wyścigu o GP Azerbejdżanu

GP Azerbejdżanu: weekend w obiektywie

GP Azerbejdżanu: wypowiedzi po wyścigu (10)

Nato wygrywa dramatyczny sprint F2 w Baku

Hamilton: Vettel skompromitował się swoim zachowaniem

Vettel otrzymał trzy punkty karne za kontakt z Hamiltonem

Vettel: Hamilton także powinien był otrzymać karę

Alonso: W normalnych warunkach McLaren mógł wygrać w Baku

GP Azerbejdżanu: najszybsze okrążenia wyścigu

Daniel Ricciardo wygrywa szalony wyścig o GP Azerbejdżanu

GP Azerbejdżanu: wyniki wyścigu

Verstappen: Red Bull znajduje się już na poziomie Ferrari

Honda: Nowy silnik spalinowy zapewnia postępy rzędu 0,2-0,3s

Palmer: Nie obawiam się o swoją przyszłość

Boullier: Baku to najbardziej bolesny weekend w mojej karierze

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

F1 inauguruje działanie programu mającego poprawić akcję na torze

Władze sportu chcą zapewnić, że w kolejnych latach fani otrzymają ekscytujące widowisko.
Nataniel Piórkowski, 10 czerwca 2017, wyświetlenia: 921<< | lista | T- | T+ | >>


Władze F1 zainaugurowały funkcjonowanie programu badań ukierunkowanego na poprawę akcji na torze.

Chociaż w tym roku Ferrari i Mercedes toczą wyrównaną walkę o mistrzostwo świata, fani często narzekają na małą ilość manewrów wyprzedzania w trakcie wyścigów.

Tylko w trakcie GP Hiszpanii doszło do ataku, którego stawką była pozycja lidera rywalizacji, gdy znajdujący się na świeżym ogumieniu Lewis Hamilton przesunął się przed Sebastiana Vettela.

Dyrektor zarządzający do spraw sportowych F1 – Ross Brawn zdradził podczas Grand Prix Kanady, że władze sportu zdają sobie sprawę z problemów, jakie w tym roku sprawia kierowcom wyprzedzanie. Brytyjczyk przyznał, iż jednym z zadań grupy inżynierów pracujących dla Formula One Group jest praca nad tym, w jaki sposób można sprawić, aby bolidy umożliwiały prowadzenie bliskiej walki na torze.

„Jeśli mam być szczery, to w tym roku mamy bardzo duże szczęście, że w ścisłej czołówce niezwykle zaciętą walkę prowadzą ze sobą dwa zespoły. Musimy jednak wykonać pewną pracę, aby zapewnić podobny poziom akcji w kolejnych sezonach. Niestety pomiędzy czołówką i środkiem stawki istnieje lekko niepokojąca różnica. Musimy mieć to na uwadze” – powiedział Brawn.

„Zaczynamy dopiero rozumieć zachowanie tych bolidów w kontekście walki na torze. Zainicjowaliśmy działanie naszego programu aerodynamicznego, którego celem jest analiza projektów bolidów. Zobaczymy, co możemy zrobić, aby w przyszłości zapewniały one możliwość bliższej walki na torze. Współpracujemy w tym zakresie z FIA, ruszamy z programem badań” – dodał.

Brawn krytycznie odniósł się do opinii niektórych obserwatorów, sugerujących, że seria Grand Prix powinna ograniczyć znaczenie aerodynamiki. „Istnieje trochę naiwny pogląd mówiący o tym, że powinniśmy zrezygnować z aerodynamiki i wszystko stanie się wspaniałe. Fakt jest taki, że bolidy nie prezentowałyby się tak spektakularnie, gdybyśmy porzucili aerodynamikę. Musimy zachować aerodynamikę, ale trzeba sprawić, by zapewniała ona kierowcom lepszą szansę rywalizacji. Pod tym względem nie można bawić się w zgadywanki. Trzeba po prostu wykonać odpowiednią pracę”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.06.2017  Organizatorzy GP USA wprowadzili zmianę w harmonogramie weekendu
21.06.2017  FIA zainteresowana poszerzeniem stawki Formuły 1 do dwunastu zespołów
21.06.2017  Przedstawiciele Porsche pojawią się na Grand Prix Austrii?
20.06.2017  Chińczycy zainteresowani utworzeniem zespołu Formuły 1?
15.06.2017  Todt: Formuła 1 nigdy nie przejdzie na w pełni elektryczny napęd
Tagi:
F1 ogólnie
Brawn R.
Przepisy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Kajkes, 10.06.2017 15:27[!]
Ja mam propozycję - podnieść i zwęzić tylne skrzydło i ograniczyć przednie xD. Przecież to już grali w 2009, niech zostawią większą swobodę zespołom, to oni już sobie dopasują swoje bolidy pod wyprzedzanie przeciwników.
fitipaldi666, 10.06.2017 15:42[!]
A jak dla mnie, te bolidy są po prostu za długie.
Aeromis, 10.06.2017 18:16[!]
Życzę powodzenia. Mam takie wrażenie że w sposób logiczny traktowany jest ten wątek po raz pierwszy. Nie ma ściem że jest dobrze a wręcz wyraźne stwierdzenie że " w tym roku mamy bardzo duże szczęście".
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca