F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.08.2017

DTM: Glock wygrał sobotni wyścig na torze Zandvoort

18.08.2017

Lowe: Jesteśmy rozczarowani pierwszą połową sezonu

Stroll: Spodziewałem się problemów

17.08.2017

Negocjacje Toro Rosso z Hondą zakończyły się niepowodzeniem

Horner: Od 2021 roku w F1 będą wykorzystywane silniki V6 twin-turbo

Binotto ma nadzieję, że Ferrari uniknie kar za wymianę podzespołów silnika

16.08.2017

Bottas: Awarie i kary mogą wpłynąć na walkę o tegoroczny tytuł

Horner: W drugiej połowie sezonu chcemy zdobyć więcej punktów niż Ferrari

Charlie Whiting złożył wizytę na torze w Buenos Aires

Raikkonen: Wciąż mam wystarczającą szybkość, aby ścigać się w czołówce

15.08.2017

Sainz: Nie zamierzam zrywać żadnego kontraktu

14.08.2017

Massa: Krytyka jaka spada obecnie na F1 nie różni się od tej sprzed 15 lat

Brawn i Wolff nie sądzą, aby powrót do silników V8 zapewnił sukces F1

Hamilton nie jest zainteresowany odejściem z Mercedesa

12.08.2017

Prost: Nie ma szans na to, aby do F1 powróciły silniki V8 lub V10

Tost: Plotki na temat Sainza są wynikiem znudzenia padoku F1

Renault: Palmer wciąż może pozostać w zespole na sezon 2018

11.08.2017

Carey: W F1 mogą pojawić się standardowe części

Vasseur: Sauber nie potrzebuje wielkich zmian, aby walczyć o lepsze wyniki

09.08.2017

Horner: FIA jest zmuszona wprowadzić Halo ze względów prawnych

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

F1 inauguruje działanie programu mającego poprawić akcję na torze

Władze sportu chcą zapewnić, że w kolejnych latach fani otrzymają ekscytujące widowisko.
Nataniel Piórkowski, 10 czerwca 2017, wyświetlenia: 985<< | lista | T- | T+ | >>


Władze F1 zainaugurowały funkcjonowanie programu badań ukierunkowanego na poprawę akcji na torze.

Chociaż w tym roku Ferrari i Mercedes toczą wyrównaną walkę o mistrzostwo świata, fani często narzekają na małą ilość manewrów wyprzedzania w trakcie wyścigów.

Tylko w trakcie GP Hiszpanii doszło do ataku, którego stawką była pozycja lidera rywalizacji, gdy znajdujący się na świeżym ogumieniu Lewis Hamilton przesunął się przed Sebastiana Vettela.

Dyrektor zarządzający do spraw sportowych F1 – Ross Brawn zdradził podczas Grand Prix Kanady, że władze sportu zdają sobie sprawę z problemów, jakie w tym roku sprawia kierowcom wyprzedzanie. Brytyjczyk przyznał, iż jednym z zadań grupy inżynierów pracujących dla Formula One Group jest praca nad tym, w jaki sposób można sprawić, aby bolidy umożliwiały prowadzenie bliskiej walki na torze.

„Jeśli mam być szczery, to w tym roku mamy bardzo duże szczęście, że w ścisłej czołówce niezwykle zaciętą walkę prowadzą ze sobą dwa zespoły. Musimy jednak wykonać pewną pracę, aby zapewnić podobny poziom akcji w kolejnych sezonach. Niestety pomiędzy czołówką i środkiem stawki istnieje lekko niepokojąca różnica. Musimy mieć to na uwadze” – powiedział Brawn.

„Zaczynamy dopiero rozumieć zachowanie tych bolidów w kontekście walki na torze. Zainicjowaliśmy działanie naszego programu aerodynamicznego, którego celem jest analiza projektów bolidów. Zobaczymy, co możemy zrobić, aby w przyszłości zapewniały one możliwość bliższej walki na torze. Współpracujemy w tym zakresie z FIA, ruszamy z programem badań” – dodał.

Brawn krytycznie odniósł się do opinii niektórych obserwatorów, sugerujących, że seria Grand Prix powinna ograniczyć znaczenie aerodynamiki. „Istnieje trochę naiwny pogląd mówiący o tym, że powinniśmy zrezygnować z aerodynamiki i wszystko stanie się wspaniałe. Fakt jest taki, że bolidy nie prezentowałyby się tak spektakularnie, gdybyśmy porzucili aerodynamikę. Musimy zachować aerodynamikę, ale trzeba sprawić, by zapewniała ona kierowcom lepszą szansę rywalizacji. Pod tym względem nie można bawić się w zgadywanki. Trzeba po prostu wykonać odpowiednią pracę”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.08.2017  Horner: Od 2021 roku w F1 będą wykorzystywane silniki V6 twin-turbo
16.08.2017  Bottas: Awarie i kary mogą wpłynąć na walkę o tegoroczny tytuł
14.08.2017  Massa: Krytyka jaka spada obecnie na F1 nie różni się od tej sprzed 15 lat
14.08.2017  Brawn i Wolff nie sądzą, aby powrót do silników V8 zapewnił sukces F1
12.08.2017  Prost: Nie ma szans na to, aby do F1 powróciły silniki V8 lub V10
Tagi:
F1 ogólnie
Brawn R.
Przepisy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Kajkes, 10.06.2017 15:27[!]
Ja mam propozycję - podnieść i zwęzić tylne skrzydło i ograniczyć przednie xD. Przecież to już grali w 2009, niech zostawią większą swobodę zespołom, to oni już sobie dopasują swoje bolidy pod wyprzedzanie przeciwników.
fitipaldi666, 10.06.2017 15:42[!]
A jak dla mnie, te bolidy są po prostu za długie.
Aeromis, 10.06.2017 18:16[!]
Życzę powodzenia. Mam takie wrażenie że w sposób logiczny traktowany jest ten wątek po raz pierwszy. Nie ma ściem że jest dobrze a wręcz wyraźne stwierdzenie że " w tym roku mamy bardzo duże szczęście".
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca