F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.05.2018

Auto Hebdo: Kubica może zastąpić Hartley'a w Toro Rosso

18.05.2018

Alonso: Wciąż brakuje nam prędkości na prostych

Kiepska pogoda uniemożliwi Silverstone goszczenie tysięcznego wyścigu F1

Todt broni zmian w przepisach technicznych na sezon 2019

Key: Relacje Toro Rosso z Hondą są wzorowe

Abiteboul: Formuła 1 musi na nowo odkryć swoje DNA

Ricciardo: Hipermiękka mieszanka powinna być dostępna na każdym torze

17.05.2018

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Niemiec

Marko: Mercedes zagłosował za zmianami, aby pokrzyżować szyki rywalom

16.05.2018

Bottas uzyskał najlepszy czas drugiego dnia testów w Katalonii

Verstappen senior sfrustrowany kwalifikacyjnymi osiągami silnika Renault

Todt liczy, że Ferrari przestanie wkrótce grozić odejściem z F1

Renault: Po Grand Prix Monako rozpoczniemy rozmowy z Red Bullem

Zespoły oprotestują system baterii silnika Ferrari?

15.05.2018

Verstappen najszybszy pierwszego dnia testów w Barcelonie

Felipe Massa będzie ścigał się w Formule E

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Monako

Mercedes testuje czerwone światełka umieszczone na tylnym skrzydle

Marko dementuje plotki o przejściu Wehrleina do Toro Rosso

Jos Verstappen: Max może wygrać w Monte Carlo

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

F1 inauguruje działanie programu mającego poprawić akcję na torze

Władze sportu chcą zapewnić, że w kolejnych latach fani otrzymają ekscytujące widowisko.
Nataniel Piórkowski, 10 czerwca 2017, wyświetlenia: 1039<< | lista | T- | T+ | >>


Władze F1 zainaugurowały funkcjonowanie programu badań ukierunkowanego na poprawę akcji na torze.

Chociaż w tym roku Ferrari i Mercedes toczą wyrównaną walkę o mistrzostwo świata, fani często narzekają na małą ilość manewrów wyprzedzania w trakcie wyścigów.

Tylko w trakcie GP Hiszpanii doszło do ataku, którego stawką była pozycja lidera rywalizacji, gdy znajdujący się na świeżym ogumieniu Lewis Hamilton przesunął się przed Sebastiana Vettela.

Dyrektor zarządzający do spraw sportowych F1 – Ross Brawn zdradził podczas Grand Prix Kanady, że władze sportu zdają sobie sprawę z problemów, jakie w tym roku sprawia kierowcom wyprzedzanie. Brytyjczyk przyznał, iż jednym z zadań grupy inżynierów pracujących dla Formula One Group jest praca nad tym, w jaki sposób można sprawić, aby bolidy umożliwiały prowadzenie bliskiej walki na torze.

„Jeśli mam być szczery, to w tym roku mamy bardzo duże szczęście, że w ścisłej czołówce niezwykle zaciętą walkę prowadzą ze sobą dwa zespoły. Musimy jednak wykonać pewną pracę, aby zapewnić podobny poziom akcji w kolejnych sezonach. Niestety pomiędzy czołówką i środkiem stawki istnieje lekko niepokojąca różnica. Musimy mieć to na uwadze” – powiedział Brawn.

„Zaczynamy dopiero rozumieć zachowanie tych bolidów w kontekście walki na torze. Zainicjowaliśmy działanie naszego programu aerodynamicznego, którego celem jest analiza projektów bolidów. Zobaczymy, co możemy zrobić, aby w przyszłości zapewniały one możliwość bliższej walki na torze. Współpracujemy w tym zakresie z FIA, ruszamy z programem badań” – dodał.

Brawn krytycznie odniósł się do opinii niektórych obserwatorów, sugerujących, że seria Grand Prix powinna ograniczyć znaczenie aerodynamiki. „Istnieje trochę naiwny pogląd mówiący o tym, że powinniśmy zrezygnować z aerodynamiki i wszystko stanie się wspaniałe. Fakt jest taki, że bolidy nie prezentowałyby się tak spektakularnie, gdybyśmy porzucili aerodynamikę. Musimy zachować aerodynamikę, ale trzeba sprawić, by zapewniała ona kierowcom lepszą szansę rywalizacji. Pod tym względem nie można bawić się w zgadywanki. Trzeba po prostu wykonać odpowiednią pracę”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.05.2018  Todt broni zmian w przepisach technicznych na sezon 2019
18.05.2018  Abiteboul: Formuła 1 musi na nowo odkryć swoje DNA
16.05.2018  Todt liczy, że Ferrari przestanie wkrótce grozić odejściem z F1
14.05.2018  Władze toru Catalunya pracują nad przedłużeniem umowy z FOM
12.05.2018  Mercedes gotowy pomóc nowym producentom wchodzącym do F1
Tagi:
F1 ogólnie
Brawn R.
Przepisy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Kajkes, 10.06.2017 15:27[!]
Ja mam propozycję - podnieść i zwęzić tylne skrzydło i ograniczyć przednie xD. Przecież to już grali w 2009, niech zostawią większą swobodę zespołom, to oni już sobie dopasują swoje bolidy pod wyprzedzanie przeciwników.
fitipaldi666, 10.06.2017 15:42[!]
A jak dla mnie, te bolidy są po prostu za długie.
Aeromis, 10.06.2017 18:16[!]
Życzę powodzenia. Mam takie wrażenie że w sposób logiczny traktowany jest ten wątek po raz pierwszy. Nie ma ściem że jest dobrze a wręcz wyraźne stwierdzenie że " w tym roku mamy bardzo duże szczęście".
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca