F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.01.2018

Toro Rosso zakończyło współpracę z dotychczasowym szefem działu aero

Carlo Santi zostanie nowym inżynierem wyścigowym Kimiego Raikkonena?

Robert Kubica został kierowcą rezerwowym Williamsa

Sirotkin drugim kierowcą Williamsa w sezonie 2018

Todt: F1 nie może koncentrować się wyłącznie na limitach budżetowych

15.01.2018

De Ferran: W USA jest wielu kierowców którzy poradziliby sobie w F1

Isola: Kubica zasługuje na szansę, by pokazać swój potencjał

Bottas: Bolid na sezon 2018 powinien mi bardziej odpowiadać

Marchionne: W Ferrari nie ma już miejsca dla Nikiego Laudy

Vasseur: Sauber może zostać fabrycznym zespołem Alfy Romeo

Zmarł Dan Gurney

12.01.2018

L'Equipe: Williams zaproponował Kubicy rolę kierowcy testowego

Symonds: Szefowie F1 rozważają zmianę ustawienia bolidów na starcie

Vasseur: Sauber przygotował nowy projekt bolidu na sezon 2018

11.01.2018

Pirelli ogłosiło mieszanki ogumienia na GP Azerbejdżanu

F1 wprowadzi duże zmiany w sposobie realizacji transmisji telewizyjnych

Renault zaostrza procedury kontroli nowych części

Obowiązki Kwiata w Ferrari ograniczą się do pracy w symulatorze

Carey: Kopenhaga może otrzymać organizację wyścigu F1 od 2020 roku

10.01.2018

Daniił Kwiat został kierowcą rozwojowym Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Arrivabene: Ferrari nie faworyzuje Vettela

Włoch przekonuje, że celem Scuderii jest obecnie walka o tytuł konstruktorów.
Nataniel Piórkowski, 10 czerwca 2017, wyświetlenia: 939<< | lista | T- | T+ | >>


Szef Scuderii Ferrari – Maurizio Arrivabene przekonuje, że jego zespół nie faworyzuje Sebastiana Vettela w wewnętrznym pojedynku z Kimim Raikkonenem.

Po Grand Prix Monako wielu ekspertów oraz fanów sugerowało, że Ferrari specjalnie zastosowało skuteczniejszą strategię w przypadku Vettela, umożliwiając mu przesunięcie się przed Raikkonena i odniesienie zwycięstwa w wyścigu. Lewis Hamilton stwierdził nawet: „Jest dla mnie jasne, że w Ferrari wybrano kierowcę numer jeden. Teraz zrobią wszystko, aby zapewnić, że to Sebastian będzie zgarniał możliwie nie najlepsze rezultaty każdego wyścigowego weekendu”.

Arrivabene zaznaczył, że jego zespół nie faworyzuje żadnego z kierowców, a priorytetem Ferrari jest zdobycie w tym roku mistrzostwa konstruktorów. „Po Grand Prix Monako czytałem i słuchałem wszystkich spekulacji na temat kierowcy numer jeden i kierowcy numer dwa. Zawsze powtarzam jednak, że chcemy spisać się jak najlepiej w mistrzostwach konstruktorów. Jeśli chcesz dobrze wypaść w klasyfikacji konstruktorów, to potrzebujesz dwóch kierowców. To jedyne trofeum, które po zdobyciu zostaje w twojej fabryce. Trofea kierowców trafiają do kierowców”.

Włoch dodał, że zarówno Vettel jak i Raikkonen są świadomi obecnej polityki Scuderii. „Sytuacja była czytelna od samego początku. Nie będzie poleceń zespołowych aż do czasu, gdy szala punktów przechyli się wyraźnie w kierunku jednego lub drugiego kierowcy. Wyrażam się bardzo jasno. Kierowcy o tym wiedzą i to akceptują. Po tym co stało się w Monako... Słuchając tych wszystkich historii trochę się się śmiałem. Nie tak wygląda rzeczywistość”.

„Chcemy zdobyć mistrzostwo konstruktorów. Jeśli chodzi o walkę kierowców, to Sebastian i Kimi mają wolną rękę aż do momentu, gdy punkty wyraźnie przechylą szalę w kierunku jednego z nich”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.01.2018  Carlo Santi zostanie nowym inżynierem wyścigowym Kimiego Raikkonena?
15.01.2018  Marchionne: W Ferrari nie ma już miejsca dla Nikiego Laudy
11.01.2018  Obowiązki Kwiata w Ferrari ograniczą się do pracy w symulatorze
10.01.2018  Daniił Kwiat został kierowcą rozwojowym Ferrari
08.01.2018  Newey: W swojej karierze otrzymałem trzy oferty dołączenia do Ferrari
Tagi:
Ferrari
Arrivabene M.
Vettel S.
Raikkonen K.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marios76, 10.06.2017 14:42[!]
Panie Maurizio... przeciez wszystko jest w kontraktach, nie trzeba zadnych TO oficjalnych, kierowcy to wiedza. Walki miedzy nimi nie bedzie. Kimi to idealny nr 2 bo jest wystarczajaco szybki i skuteczny, niezbyt czesto przeszkadza liderowi i jest "milczkiem". Przyjmie do wiadomosci, wykona polecenie czy kontrakt i przemilczy.
Mozna sie ze mna nie zgodzic. Prosze o upublicznienie kontraktow, wylacznie w celach dowodowych; moga byc bez kwot... :D
Titheon, 10.06.2017 15:03[!]
A znawcy tradycyjnie wiedzą swoje... :)
szajse, 10.06.2017 15:07[!]
A co innego ma mówić? Wszyscy wiedzą kto jest nr.1 kto nr.2 (i wyniki obu driverów z pierwszej ćwiartki sezonu chyba mówią same za siebie) ale niektórzy szukają na siłę sensacji i klepią temat jakby byli niekumaci i nierozgarnięci. Już się niedobrze od tych gadek robi i nie wiem czemu to ma służyć. Ich zespół, ich sprawa jak to rozegrać aby zdobyć oba tytuły. Każdy szef będzie mówił to co Maurizio a robił to co najlepsze aby osiągnąć cel. A najlepsze na pewno nie jest dzielenie punktów po równo między oboma kierowcami. Ferrari - choć szybkie - to nie merc z kilku ubiegłych lat gdy jedynym zmartwieniem ich szefów było to aby Lewis i Niko gdzieś się wzajemnie nie uszkodzili. Kilka kar do końca sezonu na konto ferrari wpadnie za wymianę tego i owego więc trzeba robić przewagę póki merc ma jakieś dziwaczne problemy. Jak się z nimi uporają to Włosi będą mieli duży problem.
marios76, 10.06.2017 16:29[!]
@Titheon Nie nazywaj mnie "znawca", bo za dlugo ten cyrk sledze.
Masz inne zdanie ok, potrafisz je udowodnic- nie. Dlaczego Arrivabene tlumaczy sytuacje- "winny" sie tlumaczy.
Nawet Hill ktoremu kibicowalem od niemal poczatku kariery, mial z Villeneuwem jako partnerem status lidera...
ENDR, 10.06.2017 17:49[!]
@marios76 Dlaczego Errivagene tłumaczy sytuację? Bo go ciągle o to pytają.
Aeromis, 10.06.2017 18:13[!]
@marios76
W tym aspekcie Ty jesteś znawca, ja jestem znawca, a ten kto przeciw to wyznawca ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca