F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.08.2017

Stroll: Spodziewałem się problemów

17.08.2017

Negocjacje Toro Rosso z Hondą zakończyły się niepowodzeniem

Horner: Od 2021 roku w F1 będą wykorzystywane silniki V6 twin-turbo

Binotto ma nadzieję, że Ferrari uniknie kar za wymianę podzespołów silnika

16.08.2017

Bottas: Awarie i kary mogą wpłynąć na walkę o tegoroczny tytuł

Horner: W drugiej połowie sezonu chcemy zdobyć więcej punktów niż Ferrari

Charlie Whiting złożył wizytę na torze w Buenos Aires

Raikkonen: Wciąż mam wystarczającą szybkość, aby ścigać się w czołówce

15.08.2017

Sainz: Nie zamierzam zrywać żadnego kontraktu

14.08.2017

Massa: Krytyka jaka spada obecnie na F1 nie różni się od tej sprzed 15 lat

Brawn i Wolff nie sądzą, aby powrót do silników V8 zapewnił sukces F1

Hamilton nie jest zainteresowany odejściem z Mercedesa

12.08.2017

Prost: Nie ma szans na to, aby do F1 powróciły silniki V8 lub V10

Tost: Plotki na temat Sainza są wynikiem znudzenia padoku F1

Renault: Palmer wciąż może pozostać w zespole na sezon 2018

11.08.2017

Carey: W F1 mogą pojawić się standardowe części

Vasseur: Sauber nie potrzebuje wielkich zmian, aby walczyć o lepsze wyniki

09.08.2017

Horner: FIA jest zmuszona wprowadzić Halo ze względów prawnych

Pietrow: Kwiat nie może czuć się pewny posady w Toro Rosso

McLaren dementuje plotki o opuszczeniu GP Singapuru przez Alonso

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Arrivabene: Ferrari nie faworyzuje Vettela

Włoch przekonuje, że celem Scuderii jest obecnie walka o tytuł konstruktorów.
Nataniel Piórkowski, 10 czerwca 2017, wyświetlenia: 911<< | lista | T- | T+ | >>


Szef Scuderii Ferrari – Maurizio Arrivabene przekonuje, że jego zespół nie faworyzuje Sebastiana Vettela w wewnętrznym pojedynku z Kimim Raikkonenem.

Po Grand Prix Monako wielu ekspertów oraz fanów sugerowało, że Ferrari specjalnie zastosowało skuteczniejszą strategię w przypadku Vettela, umożliwiając mu przesunięcie się przed Raikkonena i odniesienie zwycięstwa w wyścigu. Lewis Hamilton stwierdził nawet: „Jest dla mnie jasne, że w Ferrari wybrano kierowcę numer jeden. Teraz zrobią wszystko, aby zapewnić, że to Sebastian będzie zgarniał możliwie nie najlepsze rezultaty każdego wyścigowego weekendu”.

Arrivabene zaznaczył, że jego zespół nie faworyzuje żadnego z kierowców, a priorytetem Ferrari jest zdobycie w tym roku mistrzostwa konstruktorów. „Po Grand Prix Monako czytałem i słuchałem wszystkich spekulacji na temat kierowcy numer jeden i kierowcy numer dwa. Zawsze powtarzam jednak, że chcemy spisać się jak najlepiej w mistrzostwach konstruktorów. Jeśli chcesz dobrze wypaść w klasyfikacji konstruktorów, to potrzebujesz dwóch kierowców. To jedyne trofeum, które po zdobyciu zostaje w twojej fabryce. Trofea kierowców trafiają do kierowców”.

Włoch dodał, że zarówno Vettel jak i Raikkonen są świadomi obecnej polityki Scuderii. „Sytuacja była czytelna od samego początku. Nie będzie poleceń zespołowych aż do czasu, gdy szala punktów przechyli się wyraźnie w kierunku jednego lub drugiego kierowcy. Wyrażam się bardzo jasno. Kierowcy o tym wiedzą i to akceptują. Po tym co stało się w Monako... Słuchając tych wszystkich historii trochę się się śmiałem. Nie tak wygląda rzeczywistość”.

„Chcemy zdobyć mistrzostwo konstruktorów. Jeśli chodzi o walkę kierowców, to Sebastian i Kimi mają wolną rękę aż do momentu, gdy punkty wyraźnie przechylą szalę w kierunku jednego z nich”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.08.2017  Binotto ma nadzieję, że Ferrari uniknie kar za wymianę podzespołów silnika
16.08.2017  Horner: W drugiej połowie sezonu chcemy zdobyć więcej punktów niż Ferrari
16.08.2017  Raikkonen: Wciąż mam wystarczającą szybkość, aby ścigać się w czołówce
08.08.2017  Vettel chce przedłużyć umowę z Ferrari tylko o rok?
31.07.2017  Marchionne: Ferrari dąży do finalizacji składu kierowców na sezon 2018
Tagi:
Ferrari
Arrivabene M.
Vettel S.
Raikkonen K.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marios76, 10.06.2017 14:42[!]
Panie Maurizio... przeciez wszystko jest w kontraktach, nie trzeba zadnych TO oficjalnych, kierowcy to wiedza. Walki miedzy nimi nie bedzie. Kimi to idealny nr 2 bo jest wystarczajaco szybki i skuteczny, niezbyt czesto przeszkadza liderowi i jest "milczkiem". Przyjmie do wiadomosci, wykona polecenie czy kontrakt i przemilczy.
Mozna sie ze mna nie zgodzic. Prosze o upublicznienie kontraktow, wylacznie w celach dowodowych; moga byc bez kwot... :D
Titheon, 10.06.2017 15:03[!]
A znawcy tradycyjnie wiedzą swoje... :)
szajse, 10.06.2017 15:07[!]
A co innego ma mówić? Wszyscy wiedzą kto jest nr.1 kto nr.2 (i wyniki obu driverów z pierwszej ćwiartki sezonu chyba mówią same za siebie) ale niektórzy szukają na siłę sensacji i klepią temat jakby byli niekumaci i nierozgarnięci. Już się niedobrze od tych gadek robi i nie wiem czemu to ma służyć. Ich zespół, ich sprawa jak to rozegrać aby zdobyć oba tytuły. Każdy szef będzie mówił to co Maurizio a robił to co najlepsze aby osiągnąć cel. A najlepsze na pewno nie jest dzielenie punktów po równo między oboma kierowcami. Ferrari - choć szybkie - to nie merc z kilku ubiegłych lat gdy jedynym zmartwieniem ich szefów było to aby Lewis i Niko gdzieś się wzajemnie nie uszkodzili. Kilka kar do końca sezonu na konto ferrari wpadnie za wymianę tego i owego więc trzeba robić przewagę póki merc ma jakieś dziwaczne problemy. Jak się z nimi uporają to Włosi będą mieli duży problem.
marios76, 10.06.2017 16:29[!]
@Titheon Nie nazywaj mnie "znawca", bo za dlugo ten cyrk sledze.
Masz inne zdanie ok, potrafisz je udowodnic- nie. Dlaczego Arrivabene tlumaczy sytuacje- "winny" sie tlumaczy.
Nawet Hill ktoremu kibicowalem od niemal poczatku kariery, mial z Villeneuwem jako partnerem status lidera...
ENDR, 10.06.2017 17:49[!]
@marios76 Dlaczego Errivagene tłumaczy sytuację? Bo go ciągle o to pytają.
Aeromis, 10.06.2017 18:13[!]
@marios76
W tym aspekcie Ty jesteś znawca, ja jestem znawca, a ten kto przeciw to wyznawca ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca