F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.12.2017

Prost: Dostawy jednostek dla McLarena narzucą nam pozytywną presję

Marko: Kwiat jest bardziej utalentowany niż Gasly oraz Hartley

16.12.2017

Key: Przystosowanie bolidu Toro Rosso do jednostki Hondy jest wyzwaniem

Horner: Nie będziemy czekać w nieskończoność na decyzję Ricciardo

15.12.2017

Autosport: Williams ogłosi drugiego kierowcę po nowym roku

Pirelli spodziewa się szybszych bolidów o dwie sekundy w sezonie 2018

Massa: Williams kieruje się finansami przy wyborze kierowcy

Giovinazzi wciąż liczy na awans do Formuły 1 w roli kierowcy wyścigowego

Sauber zatrudnił dwudziestu nowych inżynierów

Todt: Czołowe zespoły mają zbyt niezawodne bolidy

Sainz: W tym roku obrałem bardziej agresywne podejście do ścigania

Perez: W przyszłym roku Ocon będzie musiał radzić sobie z większą presją

14.12.2017

Haas wstrzyma się z rozbudową zespołu do wprowadzenia limitów budżetowych

Hamilton spodziewa się włączenia Alonso do walki o mistrzowski tytuł

13.12.2017

Wolff: Wehrlein w pełni zasługuje na kontynuowanie kariery w F1

Honda: Zakończenie współpracy z McLarenem przyniosło ulgę

Russia Tass: Williams potwierdzi drugiego kierowcę w piątek

12.12.2017

Wolff: Mercedes wierzy w możliwości i talent Bottasa

Todt: Wybór na trzecią kadencję jest oznaką zaufania środowiska

Gasly ma nadzieję, że silnik Hondy pozwoli STR na regularną walkę o punkty

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli po treningach przed GP Kanady

Brak ziarnienia na częściowo ulicznym torze, z reguły słynącym z tego zjawiska.
informacja prasowa, 10 czerwca 2017, wyświetlenia: 529<< | lista | T- | T+ | >>


Najlepsze czasy z drugiej sesji treningowej w Montrealu były już zbliżone do zeszłorocznego rezultatu pole position, mimo że nawierzchnia toru była początkowo brudniejsza niż zazwyczaj i przez cały dzień jej stan bardzo się poprawiał. Czasy w pierwszej sesji były o niespełna sekundę lepsze niż wyniki z zeszłorocznej porannej sesji, w popołudniowym treningu ta różnica wzrosła do około 1,3 sekundy. Wszystkie trzy nominowane mieszanki (miękka, supermiękka, ultramiękka) były dziś w użyciu, a kierowcy oceniali ich zachowanie na krótkich i długich przejazdach, z różnym obciążeniem paliwem. Po chłodnym i pochmurnym początku, z ryzykiem deszczu, warunki przez cały dzień pozostawały suche, przy temperaturze powietrza dochodzącej do 26 stopni Celsjusza. Przez resztę weekendu również mają panować suche warunki.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Dzisiejsze treningi potoczyły się zgodnie z oczekiwaniami. Okazało się, że miękka mieszanka jest także zbliżona pod względem osiągów do supermiękkiej, więc z dotychczasowych informacji wynika, że jest ona również godną rozważenia alternatywą. Na tym etapie możemy powiedzieć, że supermiękka mieszanka jest wolniejsza o mniej niż sekundę od ultramiękkiej, a miękka jest wolniejsza o ponad sekundę od ultramiękkiej”.

„Ewolucja nawierzchni podczas pierwszego treningu była jeszcze większa niż zazwyczaj ma to miejsce w Montrealu, za sprawą dość brudnego toru. Ten obiekt z reguły słynie z ziarnienia, ale w przypadku naszych najnowszych opon w wersji 2017 nie odnotowaliśmy tego zjawiska – tak samo, jak w przypadku innych torów w tym sezonie”.

PIERWSZY TRENING – NAJLEPSZE CZASY Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
MIĘKKA Perez 1.15,943
SUPERMIĘKKA Verstappen 1.14,861
ULTRAMIĘKKA Hamilton 1.13,809

DRUGI TRENING – NAJLEPSZE CZASY Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
MIĘKKA Bottas 1.14,079
SUPERMIĘKKA Hamilton 1.13,955
ULTRAMIĘKKA Raikkonen 1.12,935

NAJWIĘCEJ OKRĄŻEŃ Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
MIĘKKA Wehrlein 20
SUPERMIĘKKA Vettel 29
ULTRAMIĘKKA Massa 29
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.12.2017  Pirelli spodziewa się szybszych bolidów o dwie sekundy w sezonie 2018
11.12.2017  Pirelli ogłosiło mieszanki opon na trzy pierwsze Grand Prix sezonu 2018
06.12.2017  Isola: Supertwarda mieszanka jest zabezpieczeniem dla Pirelli
29.11.2017  Hamilton: Hipermiękkie opony są najlepszymi jakie do tej pory wykonało Pirelli
26.11.2017  Informacja Pirelli po wyścigu o GP Abu Zabi
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca