F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.12.2017

Prost: Dostawy jednostek dla McLarena narzucą nam pozytywną presję

Marko: Kwiat jest bardziej utalentowany niż Gasly oraz Hartley

16.12.2017

Key: Przystosowanie bolidu Toro Rosso do jednostki Hondy jest wyzwaniem

Horner: Nie będziemy czekać w nieskończoność na decyzję Ricciardo

15.12.2017

Autosport: Williams ogłosi drugiego kierowcę po nowym roku

Pirelli spodziewa się szybszych bolidów o dwie sekundy w sezonie 2018

Massa: Williams kieruje się finansami przy wyborze kierowcy

Giovinazzi wciąż liczy na awans do Formuły 1 w roli kierowcy wyścigowego

Sauber zatrudnił dwudziestu nowych inżynierów

Todt: Czołowe zespoły mają zbyt niezawodne bolidy

Sainz: W tym roku obrałem bardziej agresywne podejście do ścigania

Perez: W przyszłym roku Ocon będzie musiał radzić sobie z większą presją

14.12.2017

Haas wstrzyma się z rozbudową zespołu do wprowadzenia limitów budżetowych

Hamilton spodziewa się włączenia Alonso do walki o mistrzowski tytuł

13.12.2017

Wolff: Wehrlein w pełni zasługuje na kontynuowanie kariery w F1

Honda: Zakończenie współpracy z McLarenem przyniosło ulgę

Russia Tass: Williams potwierdzi drugiego kierowcę w piątek

12.12.2017

Wolff: Mercedes wierzy w możliwości i talent Bottasa

Todt: Wybór na trzecią kadencję jest oznaką zaufania środowiska

Gasly ma nadzieję, że silnik Hondy pozwoli STR na regularną walkę o punkty

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

AMuS: Producenci za wprowadzeniem do F1 jednostek V6 twin turbo

Ostateczna decyzja ws. nowej formuły jednostek napędowych powinna zapaść do końca roku.
Nataniel Piórkowski, 10 czerwca 2017, wyświetlenia: 1830<< | lista | T- | T+ | >>


Coraz więcej wskazuje na to, że od sezonu 2021 w F1 będą wykorzystywane będą silniki V6 twin turbo.

Auto Motor und Sport informuje, że do końca maja producenci zostali poproszeni przez FIA o przesłanie propozycji dotyczących nowej formuły silników dla serii Grand Prix. Według źródeł magazynu wśród koncernów panuje ogólny konsensus w kwestii rodzaju nowych jednostek napędowych.

Ich bazą miałby być stosowany obecnie silnik V6 o pojemności 1,6l. Jego praca wspomagana byłaby nie jedną, a dwoma turbosprężarkami, a skomplikowany generator odpowiadający za odzyskiwanie energii termicznej (MGU-H) zostałby zastąpiony prostym systemem odzyskiwania energii kinetycznej (KERS).

Do kolejnego spotkania tak zwanej grupy silnikowej dojdzie w lipcu. Ostateczna decyzja w sprawie nowej formuły jednostek napędowych ma zapaść jeszcze przed końcem bieżącego roku.

Według nieoficjalnych doniesień Red Bull zgłaszał propozycję, by od sezonu 2021 ustandaryzować niektóre części składowe jednostki napędowej, w tym KERS, baterie i turbosprężarki.

Konsultant koncernu – Helmut Marko dementuje jednak, że austriacka ekipa pragnie wprowadzenia "standardowych silników". „To nadinterpretacja. Chcemy silnika, który technicznie i finansowo będzie mógł zostać stworzony przez niezależnego producenta za kwotę 25 milionów euro”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.12.2017  Pirelli spodziewa się szybszych bolidów o dwie sekundy w sezonie 2018
15.12.2017  Todt: Czołowe zespoły mają zbyt niezawodne bolidy
09.12.2017  Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie F1 za sezon 2017
07.12.2017  Hamilton wygrał głosowanie szefów zespołów na najlepszego kierowcę sezonu 2017
06.12.2017  Marchionne: Prezentacja kierowców z GP USA nie była dobrym posunięciem
Tagi:
F1 ogólnie
Przepisy
FIA

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
---, 10.06.2017 17:54[!]
Aby nie prukało jak kosiarka, to jestem za!
michal132, 10.06.2017 17:58[!]
---, 10.06.2017 18:09[!]
@michal132
😂😂😂
Titheon, 10.06.2017 19:27[!]
Akurat jak w 2021 roku Honda upora się ze swoimi problemami z MGU-H, to wprowadzą KERS, no nieźle ;)
michal132, 10.06.2017 20:08[!]
@Titheon

nie upora się :D
gnodeb, 11.06.2017 10:59[!]
O, jeszcze bardziej wytłumiony wydech, super :/
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca