F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.06.2017

Hamilton nie zamierza rozmawiać z Vettelem o incydencie z Azerbejdżanu

Vettel pragnie wyjaśnić z Hamiltonem kontrowersyjny incydent z Baku

Wolff: Wydarzenia z Baku mogą zaostrzyć walkę o tytuł mistrzowski

Stroll: Krytyka kierowana pod moim adresem to "szum w tle"

Wolff odrzuca spekulacje łączące Alonso z przejściem do Mercedesa

25.06.2017

Informacja Pirelli po wyścigu o GP Azerbejdżanu

GP Azerbejdżanu: weekend w obiektywie

GP Azerbejdżanu: wypowiedzi po wyścigu (10)

Nato wygrywa dramatyczny sprint F2 w Baku

Hamilton: Vettel skompromitował się swoim zachowaniem

Vettel otrzymał trzy punkty karne za kontakt z Hamiltonem

Vettel: Hamilton także powinien był otrzymać karę

Alonso: W normalnych warunkach McLaren mógł wygrać w Baku

GP Azerbejdżanu: najszybsze okrążenia wyścigu

Daniel Ricciardo wygrywa szalony wyścig o GP Azerbejdżanu

GP Azerbejdżanu: wyniki wyścigu

Verstappen: Red Bull znajduje się już na poziomie Ferrari

Honda: Nowy silnik spalinowy zapewnia postępy rzędu 0,2-0,3s

Palmer: Nie obawiam się o swoją przyszłość

Boullier: Baku to najbardziej bolesny weekend w mojej karierze

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli po kwalifikacjach do GP Kanady

Prognoza jednego pit stopu jako najszybszej strategii w wyścigu.
informacja prasowa, 11 czerwca 2017, wyświetlenia: 413<< | lista | T- | T+ | >>


Lewis Hamilton z Mercedesa zdobył pole position do Grand Prix Kanady, przejeżdżając na ultramiękkich oponach P Zero „fioletowych” najszybsze okrążenie w historii toru w Montrealu. Sebastian Vettel z Ferrari oraz jego zespołowy partner Kimi Raikkonen jako jedyni przeszli przez Q1 tylko przy użyciu supermiękkich opon, których tempo na pojedynczym okrążeniu jest wolniejsze o niespełna sekundę w porównaniu z ogumieniem ultramiękkim.

Przez kwalifikacje utrzymywały się suche i ciepłe warunki, a począwszy od Q2 wszyscy kierowcy korzystali z opon ultramiękkich. W przypadku większości zawodników spodziewana jest strategia jednego pit stopu, ale możliwe są także dwa zjazdy. Stan nawierzchni ewoluował przez całe kwalifikacje.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Dzisiaj byliśmy świadkami najlepszego okrążenia w historii toru w Montrealu, lepszego od czasu pole position z 2016 roku o ponad 1,3 sekundy. To godna odnotowania różnica, zwłaszcza że przeważająca część zysku pochodzi z trakcji, gdyż nie ma tu zbyt wielu poważnych zakrętów. Czasy okrążeń w emocjonującej sesji były bardzo zbliżone, tak samo jak miało to miejsce w trzecim treningu. Wyzwanie w Montrealu polegało na zmuszeniu przednich i tylnych opon do harmonijnej współpracy, bo z reguły tylne pracują mocniej niż przednie. Uporanie się z tym zadaniem było kluczem do dobrego czasu w kwalifikacjach. Montreal nie należy do wyścigów, w których pole position jest najważniejsze, więc prognozy na wyścig pozostają otwarte”.

DZISIEJSZE ZACHOWANIE OPON
Ultramiękkie „fioletowe”: Kluczowe w kwalifikacjach, cała pierwsza dziesiątka wystartuje na nich do wyścigu.
Supermiękkie „czerwone”: W Q1 zastosowane tylko przez Ferrari, wolniejsze o niespełna sekundę od ultramiękkich.
Miękkie „żółte”: Nikt nie korzystał z nich w kwalifikacjach, ale osiągi w wyścigu powinny być zbliżone do supermiękkich.

NAJWIĘCEJ OKRĄŻEŃ Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
MIĘKKA – Wehrlein – 20
SUPERMIĘKKA – Vettel – 29
ULTRAMIĘKKA – Massa – 29

NAJLEPSZE CZASY Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
MIĘKKA – Bottas – 1.14,079
SUPERMIĘKKA – Vettel – 1.13,046
ULTRAMIĘKKA – Hamilton – 1.11,459

ZESTAWY OGUMIENIA DOSTĘPNE NA WYŚCIG

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
25.06.2017  Informacja Pirelli po wyścigu o GP Azerbejdżanu
24.06.2017  Informacja Pirelli po kwalifikacjach do GP Azerbejdżanu
23.06.2017  Informacja Pirelli po treningach przed GP Azerbejdżanu
22.06.2017  Informacja Pirelli przed GP Azerbejdżanu
22.06.2017  Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Belgii i Japonii
Tagi:
Pirelli

  Dodanie nowego komentarza  
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca