F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.12.2017

Prost: Dostawy jednostek dla McLarena narzucą nam pozytywną presję

Marko: Kwiat jest bardziej utalentowany niż Gasly oraz Hartley

16.12.2017

Key: Przystosowanie bolidu Toro Rosso do jednostki Hondy jest wyzwaniem

Horner: Nie będziemy czekać w nieskończoność na decyzję Ricciardo

15.12.2017

Autosport: Williams ogłosi drugiego kierowcę po nowym roku

Pirelli spodziewa się szybszych bolidów o dwie sekundy w sezonie 2018

Massa: Williams kieruje się finansami przy wyborze kierowcy

Giovinazzi wciąż liczy na awans do Formuły 1 w roli kierowcy wyścigowego

Sauber zatrudnił dwudziestu nowych inżynierów

Todt: Czołowe zespoły mają zbyt niezawodne bolidy

Sainz: W tym roku obrałem bardziej agresywne podejście do ścigania

Perez: W przyszłym roku Ocon będzie musiał radzić sobie z większą presją

14.12.2017

Haas wstrzyma się z rozbudową zespołu do wprowadzenia limitów budżetowych

Hamilton spodziewa się włączenia Alonso do walki o mistrzowski tytuł

13.12.2017

Wolff: Wehrlein w pełni zasługuje na kontynuowanie kariery w F1

Honda: Zakończenie współpracy z McLarenem przyniosło ulgę

Russia Tass: Williams potwierdzi drugiego kierowcę w piątek

12.12.2017

Wolff: Mercedes wierzy w możliwości i talent Bottasa

Todt: Wybór na trzecią kadencję jest oznaką zaufania środowiska

Gasly ma nadzieję, że silnik Hondy pozwoli STR na regularną walkę o punkty

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli po kwalifikacjach do GP Kanady

Prognoza jednego pit stopu jako najszybszej strategii w wyścigu.
informacja prasowa, 11 czerwca 2017, wyświetlenia: 495<< | lista | T- | T+ | >>


Lewis Hamilton z Mercedesa zdobył pole position do Grand Prix Kanady, przejeżdżając na ultramiękkich oponach P Zero „fioletowych” najszybsze okrążenie w historii toru w Montrealu. Sebastian Vettel z Ferrari oraz jego zespołowy partner Kimi Raikkonen jako jedyni przeszli przez Q1 tylko przy użyciu supermiękkich opon, których tempo na pojedynczym okrążeniu jest wolniejsze o niespełna sekundę w porównaniu z ogumieniem ultramiękkim.

Przez kwalifikacje utrzymywały się suche i ciepłe warunki, a począwszy od Q2 wszyscy kierowcy korzystali z opon ultramiękkich. W przypadku większości zawodników spodziewana jest strategia jednego pit stopu, ale możliwe są także dwa zjazdy. Stan nawierzchni ewoluował przez całe kwalifikacje.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Dzisiaj byliśmy świadkami najlepszego okrążenia w historii toru w Montrealu, lepszego od czasu pole position z 2016 roku o ponad 1,3 sekundy. To godna odnotowania różnica, zwłaszcza że przeważająca część zysku pochodzi z trakcji, gdyż nie ma tu zbyt wielu poważnych zakrętów. Czasy okrążeń w emocjonującej sesji były bardzo zbliżone, tak samo jak miało to miejsce w trzecim treningu. Wyzwanie w Montrealu polegało na zmuszeniu przednich i tylnych opon do harmonijnej współpracy, bo z reguły tylne pracują mocniej niż przednie. Uporanie się z tym zadaniem było kluczem do dobrego czasu w kwalifikacjach. Montreal nie należy do wyścigów, w których pole position jest najważniejsze, więc prognozy na wyścig pozostają otwarte”.

DZISIEJSZE ZACHOWANIE OPON
Ultramiękkie „fioletowe”: Kluczowe w kwalifikacjach, cała pierwsza dziesiątka wystartuje na nich do wyścigu.
Supermiękkie „czerwone”: W Q1 zastosowane tylko przez Ferrari, wolniejsze o niespełna sekundę od ultramiękkich.
Miękkie „żółte”: Nikt nie korzystał z nich w kwalifikacjach, ale osiągi w wyścigu powinny być zbliżone do supermiękkich.

NAJWIĘCEJ OKRĄŻEŃ Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
MIĘKKA – Wehrlein – 20
SUPERMIĘKKA – Vettel – 29
ULTRAMIĘKKA – Massa – 29

NAJLEPSZE CZASY Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
MIĘKKA – Bottas – 1.14,079
SUPERMIĘKKA – Vettel – 1.13,046
ULTRAMIĘKKA – Hamilton – 1.11,459

ZESTAWY OGUMIENIA DOSTĘPNE NA WYŚCIG

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.12.2017  Pirelli spodziewa się szybszych bolidów o dwie sekundy w sezonie 2018
11.12.2017  Pirelli ogłosiło mieszanki opon na trzy pierwsze Grand Prix sezonu 2018
06.12.2017  Isola: Supertwarda mieszanka jest zabezpieczeniem dla Pirelli
29.11.2017  Hamilton: Hipermiękkie opony są najlepszymi jakie do tej pory wykonało Pirelli
26.11.2017  Informacja Pirelli po wyścigu o GP Abu Zabi
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca