F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.08.2017

DTM: Glock wygrał sobotni wyścig na torze Zandvoort

18.08.2017

Lowe: Jesteśmy rozczarowani pierwszą połową sezonu

Stroll: Spodziewałem się problemów

17.08.2017

Negocjacje Toro Rosso z Hondą zakończyły się niepowodzeniem

Horner: Od 2021 roku w F1 będą wykorzystywane silniki V6 twin-turbo

Binotto ma nadzieję, że Ferrari uniknie kar za wymianę podzespołów silnika

16.08.2017

Bottas: Awarie i kary mogą wpłynąć na walkę o tegoroczny tytuł

Horner: W drugiej połowie sezonu chcemy zdobyć więcej punktów niż Ferrari

Charlie Whiting złożył wizytę na torze w Buenos Aires

Raikkonen: Wciąż mam wystarczającą szybkość, aby ścigać się w czołówce

15.08.2017

Sainz: Nie zamierzam zrywać żadnego kontraktu

14.08.2017

Massa: Krytyka jaka spada obecnie na F1 nie różni się od tej sprzed 15 lat

Brawn i Wolff nie sądzą, aby powrót do silników V8 zapewnił sukces F1

Hamilton nie jest zainteresowany odejściem z Mercedesa

12.08.2017

Prost: Nie ma szans na to, aby do F1 powróciły silniki V8 lub V10

Tost: Plotki na temat Sainza są wynikiem znudzenia padoku F1

Renault: Palmer wciąż może pozostać w zespole na sezon 2018

11.08.2017

Carey: W F1 mogą pojawić się standardowe części

Vasseur: Sauber nie potrzebuje wielkich zmian, aby walczyć o lepsze wyniki

09.08.2017

Horner: FIA jest zmuszona wprowadzić Halo ze względów prawnych

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli po kwalifikacjach do GP Kanady

Prognoza jednego pit stopu jako najszybszej strategii w wyścigu.
informacja prasowa, 11 czerwca 2017, wyświetlenia: 457<< | lista | T- | T+ | >>


Lewis Hamilton z Mercedesa zdobył pole position do Grand Prix Kanady, przejeżdżając na ultramiękkich oponach P Zero „fioletowych” najszybsze okrążenie w historii toru w Montrealu. Sebastian Vettel z Ferrari oraz jego zespołowy partner Kimi Raikkonen jako jedyni przeszli przez Q1 tylko przy użyciu supermiękkich opon, których tempo na pojedynczym okrążeniu jest wolniejsze o niespełna sekundę w porównaniu z ogumieniem ultramiękkim.

Przez kwalifikacje utrzymywały się suche i ciepłe warunki, a począwszy od Q2 wszyscy kierowcy korzystali z opon ultramiękkich. W przypadku większości zawodników spodziewana jest strategia jednego pit stopu, ale możliwe są także dwa zjazdy. Stan nawierzchni ewoluował przez całe kwalifikacje.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Dzisiaj byliśmy świadkami najlepszego okrążenia w historii toru w Montrealu, lepszego od czasu pole position z 2016 roku o ponad 1,3 sekundy. To godna odnotowania różnica, zwłaszcza że przeważająca część zysku pochodzi z trakcji, gdyż nie ma tu zbyt wielu poważnych zakrętów. Czasy okrążeń w emocjonującej sesji były bardzo zbliżone, tak samo jak miało to miejsce w trzecim treningu. Wyzwanie w Montrealu polegało na zmuszeniu przednich i tylnych opon do harmonijnej współpracy, bo z reguły tylne pracują mocniej niż przednie. Uporanie się z tym zadaniem było kluczem do dobrego czasu w kwalifikacjach. Montreal nie należy do wyścigów, w których pole position jest najważniejsze, więc prognozy na wyścig pozostają otwarte”.

DZISIEJSZE ZACHOWANIE OPON
Ultramiękkie „fioletowe”: Kluczowe w kwalifikacjach, cała pierwsza dziesiątka wystartuje na nich do wyścigu.
Supermiękkie „czerwone”: W Q1 zastosowane tylko przez Ferrari, wolniejsze o niespełna sekundę od ultramiękkich.
Miękkie „żółte”: Nikt nie korzystał z nich w kwalifikacjach, ale osiągi w wyścigu powinny być zbliżone do supermiękkich.

NAJWIĘCEJ OKRĄŻEŃ Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
MIĘKKA – Wehrlein – 20
SUPERMIĘKKA – Vettel – 29
ULTRAMIĘKKA – Massa – 29

NAJLEPSZE CZASY Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
MIĘKKA – Bottas – 1.14,079
SUPERMIĘKKA – Vettel – 1.13,046
ULTRAMIĘKKA – Hamilton – 1.11,459

ZESTAWY OGUMIENIA DOSTĘPNE NA WYŚCIG

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
04.08.2017  Pirelli gotowe powiększyć swoją gamę opon do sześciu mieszanek
03.08.2017  Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Belgii
31.07.2017  Informacja Pirelli po wyścigu o GP Węgier
29.07.2017  Informacja Pirelli po kwalifikacjach do GP Węgier
29.07.2017  Informacja Pirelli po treningach przed GP Węgier
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca