F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.05.2018

Auto Hebdo: Kubica może zastąpić Hartley'a w Toro Rosso

18.05.2018

Alonso: Wciąż brakuje nam prędkości na prostych

Kiepska pogoda uniemożliwi Silverstone goszczenie tysięcznego wyścigu F1

Todt broni zmian w przepisach technicznych na sezon 2019

Key: Relacje Toro Rosso z Hondą są wzorowe

Abiteboul: Formuła 1 musi na nowo odkryć swoje DNA

Ricciardo: Hipermiękka mieszanka powinna być dostępna na każdym torze

17.05.2018

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Niemiec

Marko: Mercedes zagłosował za zmianami, aby pokrzyżować szyki rywalom

16.05.2018

Bottas uzyskał najlepszy czas drugiego dnia testów w Katalonii

Verstappen senior sfrustrowany kwalifikacyjnymi osiągami silnika Renault

Todt liczy, że Ferrari przestanie wkrótce grozić odejściem z F1

Renault: Po Grand Prix Monako rozpoczniemy rozmowy z Red Bullem

Zespoły oprotestują system baterii silnika Ferrari?

15.05.2018

Verstappen najszybszy pierwszego dnia testów w Barcelonie

Felipe Massa będzie ścigał się w Formule E

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Monako

Mercedes testuje czerwone światełka umieszczone na tylnym skrzydle

Marko dementuje plotki o przejściu Wehrleina do Toro Rosso

Jos Verstappen: Max może wygrać w Monte Carlo

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli po kwalifikacjach do GP Kanady

Prognoza jednego pit stopu jako najszybszej strategii w wyścigu.
informacja prasowa, 11 czerwca 2017, wyświetlenia: 516<< | lista | T- | T+ | >>


Lewis Hamilton z Mercedesa zdobył pole position do Grand Prix Kanady, przejeżdżając na ultramiękkich oponach P Zero „fioletowych” najszybsze okrążenie w historii toru w Montrealu. Sebastian Vettel z Ferrari oraz jego zespołowy partner Kimi Raikkonen jako jedyni przeszli przez Q1 tylko przy użyciu supermiękkich opon, których tempo na pojedynczym okrążeniu jest wolniejsze o niespełna sekundę w porównaniu z ogumieniem ultramiękkim.

Przez kwalifikacje utrzymywały się suche i ciepłe warunki, a począwszy od Q2 wszyscy kierowcy korzystali z opon ultramiękkich. W przypadku większości zawodników spodziewana jest strategia jednego pit stopu, ale możliwe są także dwa zjazdy. Stan nawierzchni ewoluował przez całe kwalifikacje.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Dzisiaj byliśmy świadkami najlepszego okrążenia w historii toru w Montrealu, lepszego od czasu pole position z 2016 roku o ponad 1,3 sekundy. To godna odnotowania różnica, zwłaszcza że przeważająca część zysku pochodzi z trakcji, gdyż nie ma tu zbyt wielu poważnych zakrętów. Czasy okrążeń w emocjonującej sesji były bardzo zbliżone, tak samo jak miało to miejsce w trzecim treningu. Wyzwanie w Montrealu polegało na zmuszeniu przednich i tylnych opon do harmonijnej współpracy, bo z reguły tylne pracują mocniej niż przednie. Uporanie się z tym zadaniem było kluczem do dobrego czasu w kwalifikacjach. Montreal nie należy do wyścigów, w których pole position jest najważniejsze, więc prognozy na wyścig pozostają otwarte”.

DZISIEJSZE ZACHOWANIE OPON
Ultramiękkie „fioletowe”: Kluczowe w kwalifikacjach, cała pierwsza dziesiątka wystartuje na nich do wyścigu.
Supermiękkie „czerwone”: W Q1 zastosowane tylko przez Ferrari, wolniejsze o niespełna sekundę od ultramiękkich.
Miękkie „żółte”: Nikt nie korzystał z nich w kwalifikacjach, ale osiągi w wyścigu powinny być zbliżone do supermiękkich.

NAJWIĘCEJ OKRĄŻEŃ Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
MIĘKKA – Wehrlein – 20
SUPERMIĘKKA – Vettel – 29
ULTRAMIĘKKA – Massa – 29

NAJLEPSZE CZASY Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
MIĘKKA – Bottas – 1.14,079
SUPERMIĘKKA – Vettel – 1.13,046
ULTRAMIĘKKA – Hamilton – 1.11,459

ZESTAWY OGUMIENIA DOSTĘPNE NA WYŚCIG

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.05.2018  Ricciardo: Hipermiękka mieszanka powinna być dostępna na każdym torze
17.05.2018  Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Niemiec
15.05.2018  Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Monako
13.05.2018  GP Hiszpanii: opony użyte w wyścigu
03.05.2018  Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Wielkiej Brytanii
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca