F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.10.2017

Williams ogłosi swój skład kierowców dopiero po sezonie?

23.10.2017

Gasly i Hartley kierowcami Toro Rosso w Grand Prix Meksyku

Abiteboul: Debiutancki weekend Sainza w Renault był niesamowity

Alonso może otrzymać w Meksyku nową specyfikację silnika Hondy

Horner: F1 musi zmienić podejście do egzekwowania limitów toru

Marchionne bagatelizuje plotki o możliwym zwolnieniu Arrivabene

Pascal Wehrlein straci miejsce w juniorskim programie Mercedesa?

GP USA: weekend w obiektywie

Informacja Pirelli po wyścigu o GP USA

GP Stanów Zjednoczonych: wypowiedzi po wyścigu (10)

GP USA: najszybsze okrążenia wyścigu

22.10.2017

GP USA: wyniki wyścigu

Hamilton wygrywa GP USA, Mercedes mistrzem konstruktorów

McLaren wymienił jednostkę napędową u Stoffela Vandoorne'a

Lowe: Williams pomaga Kubicy w określeniu szans powrotu do F1

Horner: Nowa umowa pozwoli pozbyć się plotek na temat Verstappena

Raikkonen: Nie obchodzi mnie krytyka mojej jazdy w sezonie 2017

Informacja Pirelli po kwalifikacjach do GP USA

GP Stanów Zjednoczonych: wypowiedzi po kwalifikacjach (10)

Magnussen został ukarany za spowalnianie Pereza w Q1 (akt.)

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Sirotkin nie zaprzecza spekulacjom o zastąpieniu Palmera w Renault

W ostatnim czasie coraz głośniej się mówi, jakoby ekipa była rozczarowana osiągami Brytyjczyka.
Mateusz Szymkiewicz, 11 czerwca 2017, wyświetlenia: 2154<< | lista | T- | T+ | >>


Siergiej Sirotkin nie zaprzeczył spekulacjom, jakoby mógł jeszcze w tym sezonie przejąć posadę Jolyona Palmera w ekipie Renault.

Brytyjczyk startuje dla stajni z Enstone już drugi sezon i póki co jego wyniki oraz tempo mocno odstają od tego, co prezentuje Nico Hulkenberg. Z tego powodu zaczęły pojawiać się głosy, jakoby zarząd zespołu rozważał rozwiązanie kontraktu z Palmerem i zatrudnienie w jego miejsce nowego zawodnika.

W tym kontekście łączony jest głównie aktualny kierowca testowy – Siergiej Sirotkin, który poproszony o komentarz postanowił niczego nie wykluczać. „Staram się nie reagować na to ani nie komentować tych spekulacji. Niestety Jolyon nie był w stanie osiągać wyników, jakie umożliwia mu ten bolid, aczkolwiek bardzo ciężko pracuje i stara się wykonać progres. Byłoby źle dla niego, gdyby teraz uwikłał się w jakiekolwiek gierki polityczne. Mamy swoją pracę do wykonania i uważam, że zespół to dostrzega” – powiedział Rosjanin.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.07.2017  Renault obiera pragmatyczne podejście do testów Kubicy
27.04.2017  Sirotkin weźmie udział w pierwszym treningu przed GP Rosji
21.02.2017  Renault potwierdziło przedłużenie współpracy z Sirotkinem
12.12.2016  Sirotkin negocjuje z Renault dalsze pełnienie funkcji trzeciego kierowcy
15.11.2016  Sirotkin zostanie trzecim kierowcą Renault?
Tagi:
Sirotkin S.
Palmer J.
Renault

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
hubertpantak, 11.06.2017 11:10[!]
Nope, to miejsce jest dla kogoś innego ;)
---, 11.06.2017 11:12[!]
Zamieniłby stryjek siekierkę na kijek.
bartoszcze, 11.06.2017 11:21[!]
Ten bolid akurat wiele więcej nie umożliwia, Sirotkin też nie jest zawodnikiem klasy Hulka.
Mariusz, 11.06.2017 11:51[!]
Na Palmerze ciąży coraz większa presja. Alonso, Kubica, Sirotkin - coraz dłuższa kolejka kierowców do zastąpienia go.
Sgt Pepper, 11.06.2017 12:01[!]
Sirotkin, który dostaje baty od faceta który nie siedział w bolidzie 6 lat... Czarno to widzę.
mcracer1993, 11.06.2017 12:12[!]
@--- Haha dokładnie. Także czekam na kolejne testy Roberta Kubicy lub na 5 punktów karnych Palmera w kolejnych dwóch wyścigach - licząc dzisiejsze GP oczywiście. Gutierrez nie wyleciał to może chociaż Anglik wyleci - może to go coś nauczy chociaż nie sądzę...
---, 11.06.2017 14:04[!]
@mcracer1993
Przez prawie dwadzieścia wyścigów zdobył 7 punktów, to przez dwa miałby teraz zdobyć 5? ... nierealne, nie nastawiaj się. Nawet Pastor, jak się nie mylę, przez niemal pół sezonu miał 10 pkt na koncie i wytrzymał.
bartoszcze, 11.06.2017 14:46[!]
@---
Dzieciak ma jakieś idee fixe na punkcie tych punktów :)
KamBrillant, 11.06.2017 15:05[!]
Już jeden rosjanin w formule 1 był i wystarczy. Pietrow był po prostu słaby a z Sirotkinem byłoby podobnie.
---, 11.06.2017 15:17[!]
@KamBrillant
Nawet dwóch, jeden wciąż jest ;)
mcracer1993, 11.06.2017 15:18[!]
@--- Crashtor nigdy nie miał 10 punktów karnych, bo punkty karne weszły przed sezonem 2013 (w 2012 roku nie było jeszcze tego). To było spowodowane karambolem Grosjeana w GP Belgii 2012, po którym został zawieszony - to była równowartość 12 (sic!) punktów. Teraz za jednen poważny incydent można dostać max 3 punkty karne - chyba, że któryś kierowca doprowadzi do bardzo niebezpiecznej sytuacji na torze, po którym może zostać wywieszona czerwona flaga w wyścigu (to jest istotne) to z automatu dostaje 5 punktów karnych. Po za tym te punkty karne są ważne przez rok (tak jak w Polsce) i nie ma możliwości by ktoś przez 20 wyścigów utrzymał ten stan konta. Punkty się dostaje w tym GP w którym miał incydent i został za nie ukarany i idą przez cały rok, po czym część punktów się kasuje. Jeśli już tak chcecie iść przykładami to proszę bardzo - Max Verstappen. Uzbierał 45 punktów w generalce, gdy jeździł w Toro Rosso oraz zainkasował aż 8 karnych oczek i dał radę.

@bartoszcze Teraz to przesadziłeś z tym dzieciakiem - jestem starszy od $trolla, Verstappena, Kwiata, Sainza oraz Werhleina i jestem niewiele młodszy od Magnussena, więc akurat z tym określeniem to nie trafiłeś dobrze. A dlaczego FIA wprowadziła ten kodeks punktów karnych!? Po pierwsze dlatego, że [odpowiedź dla użytkownika @--- odnośnie karambolu Grosjeana], a po drugie Maldonado był wielokrotnie zamieszany w indycenty w trakcie wyścigów, quali a nawet treningów. To jemu trzeba zawdzięczać to co mamy i przykro mi bardzo, że wielokrotnie o tym wspominam. Ale nie mogę na to patrzeć, jak Hulk po raz drugi odsadza zespołowego kolegę...
---, 11.06.2017 15:30[!]
Cytat mcracer1993 :
Crashtor nigdy nie miał 10 punktów karnych, bo punkty karne weszły przed sezonem 2013

Ach no tak, przecież Pastor wypadł z F1 chyba koło 2010 roku ...

A co do dzieciaka to my wiemy, że przecież jesteś rówieśnikiem Kłuska, wszak trudno zapomnieć twój rok urodzenia, masz go w nicku. Koledze chyba chodziło o to, że często bywasz dzieciakiem emocjonalnie ...
mcracer1993, 11.06.2017 15:54[!]
@--- Jeżeli już to idealnym, bo mam identyczną datę urodzenia. Natomiast Pastor wypadł z F1 po 2015 roku, kiedy stracił głównego sponsora, a po 2010 kto wypadł z F1 to lepiej nie mówic w jakich okolicznościach... :(
---, 11.06.2017 16:43[!]
Cytat mcracer1993 :
Jeżeli już to idealnym, bo mam identyczną datę urodzenia.

Czy jedno drugie wyklucza? :P
Cytat mcracer1993 :
Natomiast Pastor wypadł po 2015 roku

Toć wiem. Ironicznie przypomniałem, że skoro punkty karne wprowadzono w 2014 roku, to Pastor jak najbardziej mógł je zdobyć. Miał na to nawet pełne 3 lata.
bartoszcze, 11.06.2017 17:13[!]
Cytat --- :
skoro punkty karne wprowadzono w 2014 roku, to Pastor jak najbardziej mógł je zdobyć
:)
http://bartoszcze...Pastora-na-Maxa.html
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca