F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.08.2017

DTM: Glock wygrał sobotni wyścig na torze Zandvoort

18.08.2017

Lowe: Jesteśmy rozczarowani pierwszą połową sezonu

Stroll: Spodziewałem się problemów

17.08.2017

Negocjacje Toro Rosso z Hondą zakończyły się niepowodzeniem

Horner: Od 2021 roku w F1 będą wykorzystywane silniki V6 twin-turbo

Binotto ma nadzieję, że Ferrari uniknie kar za wymianę podzespołów silnika

16.08.2017

Bottas: Awarie i kary mogą wpłynąć na walkę o tegoroczny tytuł

Horner: W drugiej połowie sezonu chcemy zdobyć więcej punktów niż Ferrari

Charlie Whiting złożył wizytę na torze w Buenos Aires

Raikkonen: Wciąż mam wystarczającą szybkość, aby ścigać się w czołówce

15.08.2017

Sainz: Nie zamierzam zrywać żadnego kontraktu

14.08.2017

Massa: Krytyka jaka spada obecnie na F1 nie różni się od tej sprzed 15 lat

Brawn i Wolff nie sądzą, aby powrót do silników V8 zapewnił sukces F1

Hamilton nie jest zainteresowany odejściem z Mercedesa

12.08.2017

Prost: Nie ma szans na to, aby do F1 powróciły silniki V8 lub V10

Tost: Plotki na temat Sainza są wynikiem znudzenia padoku F1

Renault: Palmer wciąż może pozostać w zespole na sezon 2018

11.08.2017

Carey: W F1 mogą pojawić się standardowe części

Vasseur: Sauber nie potrzebuje wielkich zmian, aby walczyć o lepsze wyniki

09.08.2017

Horner: FIA jest zmuszona wprowadzić Halo ze względów prawnych

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli po wyścigu o GP Kanady

Szeroki wachlarz strategii: dwa pit stopy i sprinterski finisz u obu kierowców Ferrari.
informacja prasowa, 12 czerwca 2017, wyświetlenia: 841<< | lista | T- | T+ | >>


Podczas Grand Prix Kanady mieliśmy do czynienia ze zróżnicowanymi strategiami, a zwycięstwo odniósł Lewis Hamilton, który zastosował strategię jednego pit stopu ultramiękkie/supermiękkie. Drugi i trzeci kierowca na mecie także zatrzymywali się po razie, ale na drugi przejazd założyli miękką mieszankę. Hamilton wykonał długi pierwszy przejazd na ultramiękkim ogumieniu, co pozwoliło mu zaliczyć jedyny pit stop bez utraty prowadzenia.

Ferrari zastosowało odmienne podejście, zatrzymując się po dwa razy i kończąc wyścig na ultramiękkiej mieszance, zyskując pozycje przed samą metą. W przypadku Sebastiana Vettela wpływ na taką strategię miało uszkodzenie przedniego skrzydła na początku wyścigu. Wszyscy kierowcy wystartowali na ultramiękkiej mieszance, poza Kevinem Magnussenem z Haasa i Pascalem Wehrleinem z Saubera.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Dzisiaj warunki były bardziej wietrzne niż podczas reszty weekendu, a na początku wyścigu interweniował samochód bezpieczeństwa. Te czynniki wprowadziły więcej zmiennych w wyliczeniach strategicznych i zaobserwowaliśmy różne podejście w wykonaniu zespołów, reagujących na zmieniającą się sytuację w wyścigu. Długi pierwszy przejazd Hamiltona na ultramiękkiej mieszance umożliwił mu dokończenie zmagań na supermiękkim ogumieniu. Dzięki takiej samej strategii kierowcy Force India walczyli o podium. Ferrari zareagowało na niezbędny pierwszy zjazd Vettela i dzięki odmiennej strategii nadrobili pozycje w końcówce”.

NAJDŁUŻSZE PRZEJAZDY W WYŚCIGU
MIĘKKA – Ricciard0 – 52
SUPERMIĘKKA – Grosjean – 68
ULTRAMIĘKKA – Vandoorne – 45

PRZEWIDYWALNOŚĆ NASZEJ PROGNOZY
„Lewis Hamilton wygrał wyścig po jeździe na jeden pit stop, a przewidywana przez nas strategia była teoretycznie drugą najszybszą na ten wyścig. Hamilton zmienił opony z ultramiękkich na supermiękkie na 32. okrążeniu, a drugi na mecie Valtteri Bottas wykonał krótszy pierwszy przejazd, zgodnie z przepowiadaną przez nas najszybszą strategią, zmieniając opony ultramiękkie na miękkie na 23. okrążeniu”.

OPONY UŻYTE W WYŚCIGU

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
04.08.2017  Pirelli gotowe powiększyć swoją gamę opon do sześciu mieszanek
03.08.2017  Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Belgii
31.07.2017  Informacja Pirelli po wyścigu o GP Węgier
29.07.2017  Informacja Pirelli po kwalifikacjach do GP Węgier
29.07.2017  Informacja Pirelli po treningach przed GP Węgier
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca