F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.05.2018

Auto Hebdo: Kubica może zastąpić Hartley'a w Toro Rosso

18.05.2018

Alonso: Wciąż brakuje nam prędkości na prostych

Kiepska pogoda uniemożliwi Silverstone goszczenie tysięcznego wyścigu F1

Todt broni zmian w przepisach technicznych na sezon 2019

Key: Relacje Toro Rosso z Hondą są wzorowe

Abiteboul: Formuła 1 musi na nowo odkryć swoje DNA

Ricciardo: Hipermiękka mieszanka powinna być dostępna na każdym torze

17.05.2018

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Niemiec

Marko: Mercedes zagłosował za zmianami, aby pokrzyżować szyki rywalom

16.05.2018

Bottas uzyskał najlepszy czas drugiego dnia testów w Katalonii

Verstappen senior sfrustrowany kwalifikacyjnymi osiągami silnika Renault

Todt liczy, że Ferrari przestanie wkrótce grozić odejściem z F1

Renault: Po Grand Prix Monako rozpoczniemy rozmowy z Red Bullem

Zespoły oprotestują system baterii silnika Ferrari?

15.05.2018

Verstappen najszybszy pierwszego dnia testów w Barcelonie

Felipe Massa będzie ścigał się w Formule E

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Monako

Mercedes testuje czerwone światełka umieszczone na tylnym skrzydle

Marko dementuje plotki o przejściu Wehrleina do Toro Rosso

Jos Verstappen: Max może wygrać w Monte Carlo

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli po wyścigu o GP Kanady

Szeroki wachlarz strategii: dwa pit stopy i sprinterski finisz u obu kierowców Ferrari.
informacja prasowa, 12 czerwca 2017, wyświetlenia: 1823<< | lista | T- | T+ | >>


Podczas Grand Prix Kanady mieliśmy do czynienia ze zróżnicowanymi strategiami, a zwycięstwo odniósł Lewis Hamilton, który zastosował strategię jednego pit stopu ultramiękkie/supermiękkie. Drugi i trzeci kierowca na mecie także zatrzymywali się po razie, ale na drugi przejazd założyli miękką mieszankę. Hamilton wykonał długi pierwszy przejazd na ultramiękkim ogumieniu, co pozwoliło mu zaliczyć jedyny pit stop bez utraty prowadzenia.

Ferrari zastosowało odmienne podejście, zatrzymując się po dwa razy i kończąc wyścig na ultramiękkiej mieszance, zyskując pozycje przed samą metą. W przypadku Sebastiana Vettela wpływ na taką strategię miało uszkodzenie przedniego skrzydła na początku wyścigu. Wszyscy kierowcy wystartowali na ultramiękkiej mieszance, poza Kevinem Magnussenem z Haasa i Pascalem Wehrleinem z Saubera.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Dzisiaj warunki były bardziej wietrzne niż podczas reszty weekendu, a na początku wyścigu interweniował samochód bezpieczeństwa. Te czynniki wprowadziły więcej zmiennych w wyliczeniach strategicznych i zaobserwowaliśmy różne podejście w wykonaniu zespołów, reagujących na zmieniającą się sytuację w wyścigu. Długi pierwszy przejazd Hamiltona na ultramiękkiej mieszance umożliwił mu dokończenie zmagań na supermiękkim ogumieniu. Dzięki takiej samej strategii kierowcy Force India walczyli o podium. Ferrari zareagowało na niezbędny pierwszy zjazd Vettela i dzięki odmiennej strategii nadrobili pozycje w końcówce”.

NAJDŁUŻSZE PRZEJAZDY W WYŚCIGU
MIĘKKA – Ricciard0 – 52
SUPERMIĘKKA – Grosjean – 68
ULTRAMIĘKKA – Vandoorne – 45

PRZEWIDYWALNOŚĆ NASZEJ PROGNOZY
„Lewis Hamilton wygrał wyścig po jeździe na jeden pit stop, a przewidywana przez nas strategia była teoretycznie drugą najszybszą na ten wyścig. Hamilton zmienił opony z ultramiękkich na supermiękkie na 32. okrążeniu, a drugi na mecie Valtteri Bottas wykonał krótszy pierwszy przejazd, zgodnie z przepowiadaną przez nas najszybszą strategią, zmieniając opony ultramiękkie na miękkie na 23. okrążeniu”.

OPONY UŻYTE W WYŚCIGU

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.05.2018  Ricciardo: Hipermiękka mieszanka powinna być dostępna na każdym torze
17.05.2018  Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Niemiec
15.05.2018  Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Monako
13.05.2018  GP Hiszpanii: opony użyte w wyścigu
03.05.2018  Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Wielkiej Brytanii
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca