F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.12.2017

Prost: Dostawy jednostek dla McLarena narzucą nam pozytywną presję

Marko: Kwiat jest bardziej utalentowany niż Gasly oraz Hartley

16.12.2017

Key: Przystosowanie bolidu Toro Rosso do jednostki Hondy jest wyzwaniem

Horner: Nie będziemy czekać w nieskończoność na decyzję Ricciardo

15.12.2017

Autosport: Williams ogłosi drugiego kierowcę po nowym roku

Pirelli spodziewa się szybszych bolidów o dwie sekundy w sezonie 2018

Massa: Williams kieruje się finansami przy wyborze kierowcy

Giovinazzi wciąż liczy na awans do Formuły 1 w roli kierowcy wyścigowego

Sauber zatrudnił dwudziestu nowych inżynierów

Todt: Czołowe zespoły mają zbyt niezawodne bolidy

Sainz: W tym roku obrałem bardziej agresywne podejście do ścigania

Perez: W przyszłym roku Ocon będzie musiał radzić sobie z większą presją

14.12.2017

Haas wstrzyma się z rozbudową zespołu do wprowadzenia limitów budżetowych

Hamilton spodziewa się włączenia Alonso do walki o mistrzowski tytuł

13.12.2017

Wolff: Wehrlein w pełni zasługuje na kontynuowanie kariery w F1

Honda: Zakończenie współpracy z McLarenem przyniosło ulgę

Russia Tass: Williams potwierdzi drugiego kierowcę w piątek

12.12.2017

Wolff: Mercedes wierzy w możliwości i talent Bottasa

Todt: Wybór na trzecią kadencję jest oznaką zaufania środowiska

Gasly ma nadzieję, że silnik Hondy pozwoli STR na regularną walkę o punkty

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli po wyścigu o GP Kanady

Szeroki wachlarz strategii: dwa pit stopy i sprinterski finisz u obu kierowców Ferrari.
informacja prasowa, 12 czerwca 2017, wyświetlenia: 1586<< | lista | T- | T+ | >>


Podczas Grand Prix Kanady mieliśmy do czynienia ze zróżnicowanymi strategiami, a zwycięstwo odniósł Lewis Hamilton, który zastosował strategię jednego pit stopu ultramiękkie/supermiękkie. Drugi i trzeci kierowca na mecie także zatrzymywali się po razie, ale na drugi przejazd założyli miękką mieszankę. Hamilton wykonał długi pierwszy przejazd na ultramiękkim ogumieniu, co pozwoliło mu zaliczyć jedyny pit stop bez utraty prowadzenia.

Ferrari zastosowało odmienne podejście, zatrzymując się po dwa razy i kończąc wyścig na ultramiękkiej mieszance, zyskując pozycje przed samą metą. W przypadku Sebastiana Vettela wpływ na taką strategię miało uszkodzenie przedniego skrzydła na początku wyścigu. Wszyscy kierowcy wystartowali na ultramiękkiej mieszance, poza Kevinem Magnussenem z Haasa i Pascalem Wehrleinem z Saubera.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Dzisiaj warunki były bardziej wietrzne niż podczas reszty weekendu, a na początku wyścigu interweniował samochód bezpieczeństwa. Te czynniki wprowadziły więcej zmiennych w wyliczeniach strategicznych i zaobserwowaliśmy różne podejście w wykonaniu zespołów, reagujących na zmieniającą się sytuację w wyścigu. Długi pierwszy przejazd Hamiltona na ultramiękkiej mieszance umożliwił mu dokończenie zmagań na supermiękkim ogumieniu. Dzięki takiej samej strategii kierowcy Force India walczyli o podium. Ferrari zareagowało na niezbędny pierwszy zjazd Vettela i dzięki odmiennej strategii nadrobili pozycje w końcówce”.

NAJDŁUŻSZE PRZEJAZDY W WYŚCIGU
MIĘKKA – Ricciard0 – 52
SUPERMIĘKKA – Grosjean – 68
ULTRAMIĘKKA – Vandoorne – 45

PRZEWIDYWALNOŚĆ NASZEJ PROGNOZY
„Lewis Hamilton wygrał wyścig po jeździe na jeden pit stop, a przewidywana przez nas strategia była teoretycznie drugą najszybszą na ten wyścig. Hamilton zmienił opony z ultramiękkich na supermiękkie na 32. okrążeniu, a drugi na mecie Valtteri Bottas wykonał krótszy pierwszy przejazd, zgodnie z przepowiadaną przez nas najszybszą strategią, zmieniając opony ultramiękkie na miękkie na 23. okrążeniu”.

OPONY UŻYTE W WYŚCIGU

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.12.2017  Pirelli spodziewa się szybszych bolidów o dwie sekundy w sezonie 2018
11.12.2017  Pirelli ogłosiło mieszanki opon na trzy pierwsze Grand Prix sezonu 2018
06.12.2017  Isola: Supertwarda mieszanka jest zabezpieczeniem dla Pirelli
29.11.2017  Hamilton: Hipermiękkie opony są najlepszymi jakie do tej pory wykonało Pirelli
26.11.2017  Informacja Pirelli po wyścigu o GP Abu Zabi
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca