F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

13.12.2017

Wolff: Wehrlein w pełni zasługuje na kontynuowanie kariery w F1

Honda: Zakończenie współpracy z McLarenem przyniosło ulgę

Russia Tass: Williams potwierdzi drugiego kierowcę w piątek

12.12.2017

Wolff: Mercedes wierzy w możliwości i talent Bottasa

Todt: Wybór na trzecią kadencję jest oznaką zaufania środowiska

Gasly ma nadzieję, że silnik Hondy pozwoli STR na regularną walkę o punkty

Lorenzo Sassi dołączy do Mercedesa?

11.12.2017

Pirelli ogłosiło mieszanki opon na trzy pierwsze Grand Prix sezonu 2018

Chinchero: Williams podjął decyzję o zatrudnieniu Sirotkina na sezon 2018

Williams dementuje doniesienia o rozmowach z Rowlandem

Liberty nie wycofa się z planów wprowadzenia do F1 nowych silników

Brown: Współpraca z Hondą uniemożliwiała znalezienie nowych sponsorów

Liberty jest nadal zainteresowane organizacją wyścigów F1 w Las Vegas

09.12.2017

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie F1 za sezon 2017

08.12.2017

Jean Todt pozostanie prezesem FIA do 2021 roku

Prost: Klienckie zespoły mogą pokonać Renault w sezonie 2018

Aldo Costa nie jest zainteresowany powrotem do Ferrari

Vettel: Formuła E nie jest przyszłością wyścigów

Kaltenborn kwestionuje wybór kierowców Saubera na sezon 2018

Hamilton: Vettel był w tym roku pod ekstremalną presją

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Poprawki Hondy nie działają na torze

Yusuke Hasegawa przyznał, że hamownia nie działa jak należy.
Łukasz Godula, 13 czerwca 2017, wyświetlenia: 4180<< | lista | T- | T+ | >>


Honda przyznała, że widzi progress nowej specyfikacji silnika gdy testuje go na hamowni, jednak nie rozumie dlaczego nie jest w stanie przenieść tego na tor.

Partner silnikowy McLarena pracuje na znacznymi poprawkami swojego silnika V6, by zwiększyć niezawodność i osiągi w celu zmniejszenia straty do rywali.

Firma miała nadzieję na wprowadzenie znacznych poprawek w Grand Prix Kanady, jednak zdecydowała się zaczekać, by przeprowadzić kolejne testy. Szef projektu, Yusuke Hasegawa przyznał, że progres z niezawodnością został osiągnięty w bazie, jednak nie został odwzorowany na torze i to obecnie ich największy problem w 2017 roku.

„Nie potrafimy stworzyć odpowiednich warunków na hamowni” – przyznał Hasegawa. „Musimy stworzyć takie same warunki, jakich doświadczamy na torze. Warunki operacyjne są inne, więc musimy zrozumieć dlaczego to robi różnicę w niezawodności. W zeszłym roku byliśmy w stanie zapewnić niezawodność na hamowni, więc musimy zrozumieć dlaczego w tym sezonie praca na torze różni się od tej z hamowni – to nie jest łatwe. Musimy poprawić dokładność”.

Dyrektor wyścigowy McLarena, Eric Boullier określił osiągi Hondy jako „niewystarczające” po awarii jakiej doznał Fernando Alonso na ostatnich okrążeniach wyścigu, co pozbawiło go pierwszego w tym sezonie punktu. Wszystko wydarzyło się po kolejnej awarii MGU-H, której doświadczył Stoffel Vandoorne podczas piątkowych treningów. Belg musiał wrócić do komponentu używanego wcześniej.

„Mamy część, która ma się z tym uporać, jednak nie wprowadziliśmy jej w Kanadzie, gdyż dostalibyśmy karę” – przyznał Hasegawa. „Jeśli będziemy pewni, że to pomoże, strategicznie wybierzemy któreś tory, by to wprowadzić. Nie chcemy mieć awarii na torze i dostawać za to kary”.

Dwie awarie z ostatniego weekendu jeszcze bardziej zwiększyły presję na Hondzie, która spotkała się z krytyką ze strony dyrektora wykonawczego McLarena, Zaka Browna, który wyraził „znaczne obawy” co do umiejętności Hondy.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.12.2017  Honda: Zakończenie współpracy z McLarenem przyniosło ulgę
12.12.2017  Gasly ma nadzieję, że silnik Hondy pozwoli STR na regularną walkę o punkty
11.12.2017  Brown: Współpraca z Hondą uniemożliwiała znalezienie nowych sponsorów
07.12.2017  Yusuke Hasegawa stracił funkcję szefa projektu F1 Hondy
30.11.2017  Honda podjęła się współpracy z Red Bull Technology
Tagi:
McLaren
Hasegawa Y.
Honda

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Titheon, 14.06.2017 18:52[!]
Sport praktycznie nie ma wpływu na decyzję o zakupie samochodu, poważnie. Liczy się funkcjonalność, ewentualnie dostęp do części zamiennych, czy sam wygląd i cena. Gdzieniegdzie liczy się też spalanie, pojemność, itp. - ale czy kogoś obchodzi, że taki Volkswagen wygrywał Polówką w rajdach WRC? Albo że Force India na silniku Mercedesa zajmuje przykładowo 4. miejsce w klasyfikacji generalnej mistrzostw? Nikogo - większość i tak woli Passaty, Golfy i Transportery.
Co do Mercedesa - oni akurat są w autosporcie od dość dawna - McLaren na ich silnikach jeździł jeszcze w ubiegłym tysiącleciu, z kolei w DTM są praktycznie od zawsze... To nie jest tak, że obecnie znany w F1 Mercedes jest pierwszym od nie wiadomo kiedy.

Popytaj znajomych, co ma wpływ na ich decyzję o zakupie konkretnego samochodu - jeśli na stu choć pięciu powie, że wyniki sportowe danej marki... to będę w głębokim szoku. Naprawdę, popytaj - zobaczysz, jak niewielkie znaczenie ma autosport w życiu przeciętnego człowieka. Bo jest traktowany jak sport (niszowy), po prostu. Człowiek siedzi przed TV, ogląda i tyle. Tak samo, jak ogląda siatkarzy, lekkoatletów, koszykarzy - nie wnika, co oni jedzą, jak się odżywiają. Interesują go emocje i tyle.

Baj de łej: wiesz, że po dieselgate, sprzedaż Volkswagena wcale nie zmniejszyła się? Jeszcze bardziej wzrosła. Nie będę szukał danych o ile... ale wzrosła, po prostu.
Ambrozya, 14.06.2017 19:26[!]
Tak naprawdę jest tak, jak napisał Titheon. Dla 99% kupujących nie ma znaczenia, że Renault zdobywało Mistrza z Red Bullem, Williamsem i samodzielnie. Nie ma znaczenia, że zrobiło kiedyś Clio V6 czy wsadziło silnik z F1 do Espasy. To jest dalej zwykłe Renault mające w ofercie Clio, Megankę i blaszane dostawczaki. Czy ma znaczenie, że Citroen wygrywa mistrzostwa w WRC? Nie. Dalej jest to zwykły samochód, drogi w utrzymaniu i z bardzo trudno dostępnymi częściami zamiennymi bez możliwości serwisowania poza specjalistycznymi warsztatami bo nikt nie chce się tego tknąć (miałem całkiem świeżego hydropneumatyka - nigdy więcej!). Afera ze spalinami lub mistrzowskie Polo WRC u Volkswagena wpłynęła na sprzedaż? Nie. Być może nawet sprzedaż poszła w górę jak pisze kolega wyżej.
I tak samo z Hondą. W wyścigach nie dojeżdża McLaren. Psuje się McLaren. Tylko my wiemy, że padł silnik Hondy. A dla typowego janusza ma to znaczenie? Nie. Jak ma pieniążek pójdzie i kupi Civika. Nowego albo używanego i ma głęboko w poważaniu blamaż Hondy w wyścigach Formuły 1.
I dlatego decyzję o zakupie podejmuje się zwracając uwagę na cenę i otrzymane za to wyposażenie. Dostępność części, funkcjonalność, ergonomię, łatwość naprawy po gwarancji w serwisie za rogiem (heh, ale mi Citroen dał w kość...) i to, ile pieniędzy otrzymam przy ewentualnej sprzedaży auta kolejnemu kierowcy.
bartoszcze, 14.06.2017 19:31[!]
Cytat Titheon :
Sport praktycznie nie ma wpływu na decyzję o zakupie samochodu

Tylko przypadkiem Mercedes AMG został liderem sprzedaży w swojej klasie? :)
Sport ma znaczenie dla określonego segmentu. Nie łudźmy się, nie dla tego z którego korzystamy (poza 1%).
---, 14.06.2017 20:40[!]
Ten Hasegawa to jakiś masochista, czy mu płacą dziennikarze za te paplanie co trzy dni o tym o czym już wszyscy wiemy, czyli o problemach Hondy ... jakby nie patrzeć to by się opłacało, mimo, że to jest już takie nudne to wystarczy tylko popatrzeć ile komentarzy się tu pod tym artykułem, jak i pod poprzednicy zebrało ...
Titheon, 14.06.2017 20:56[!]
@bartoszcze - niby jaka to klasa? Sprzedaż aut nie bierze się z wyników sportowych, na Boga, opamiętajcie się - to nie są koszulki piłkarskie, których najwięcej sprzeda najlepsza i najbardziej popularna drużyna...
sneer, 14.06.2017 20:59[!]
@Titheon:

Jak ja uwielbiam takie argumenty..... na poziomie błędu logicznego i ataku ad personam Wyobraź sobie, że kupowałem auto kilka razy w życiu. I to, że TY ( TWOI ZNAJOMI) nie podejmujesz decyzji o zakupie samochodu biorąc pod uwagę osiągów w autosporciie nie znaczy, że INNI tego nie robią.
I powtórzę: PRODUCENCI SĄ W F1 PRZEDE WSZYSTKIM Z PRZYCZYN MARKETINGOWYCH. Oczywiście, dla jednych ma to większe znaczenie niż dla innych, tym niemniej MA ZNACZENIE DLA WSZYSTKICH. Nie tylko dla takich jak Ferrari czy McLaren. Dla Renault i Hondy również. Gdyby chodziło tylko o nowinki techniczne, to naprawdę są znacznie tańsze sposoby ich testowania niż F1.
lukaas67, 14.06.2017 21:14[!]
@Titheon Na sprzedaż aut, które kupuje przeciętny Kowalski pewnie nie ma wpływu. W segmencie aut sportowych, wyniki w sportach motorowych mają wpływ. Której reklamie zaufasz. "Mamy najlepsze auta, bo tak" czy "mamy najlepsze auta, bo jesteśmy 3 krotnymi mistrzami świata formuły 1". Wszystkie atuty, bez potwierdzenia tego na torach, mają słabą moc oddziaływania, na odbiór marki przez klienta.
Producent może wymienić mnóstwo atutów, łącznie z funkcją "gotowania", ale dla klienta poszukującego najlepszego auta sportowego, jakie mają znaczenie te bajery, jeżeli to nie przekłada się na wyniki na torze?
Sh3adow, 14.06.2017 21:26[!]
Honda do tej pory produkuje bardzo dobre samochody, praktycznie bezawaryjne wiec nie rozumiem dlaczego dla polskiego czy europejskiego "janusza", który przeważnie nie interesuje sie F1, wynik zespołu miałyby wpłynąć na wybór auta.
benethor, 14.06.2017 21:29[!]
@lukaas67 przeciętny Kowalski kupuje 15-letniego passata na którego i tak go nie stać(w kwestii napraw, a często i paliwa), za kasę której nie posiada(kredyt), żeby chwalić się przed ludźmi, którzy mają go gdzieś. Porozmawiajmy o przeciętnym Schmidcie
lukaas67, 14.06.2017 21:56[!]
@benethor Tym bardziej. Schmitow jest duuzo, i to jest potencjalna baza klientow, dla ktorej Mercedes jest w f1.
tcx, 14.06.2017 23:48[!]
A co to za różnica czy będzie kara i start z alei serwisowej czy z p16?
Lepiej wsytartować z alei serwisowej i DOJECHAĆ DO METY.
Jak można w takiej beznadziejnej sytuacji powiedzieć MAMY, ALE NIE UŻYWAMY...

@sneer
tylko ten mistrzowski bolid z silnikiem Hondy by nic nie zdziałał. Ross Brawn kupił rozwiązanie od Mercedesa, czyli: skorupa była rewolucyjna, reszta - nie wiadomo.

@Sh3adow
Honda produkuje dobre samochody... no ja nie wiem. Wygląda u nich to tak:
- wypuszczają nowy samochód i kroją jak za zboże
- w środku jest tandetny i plastikowy, gorszy niż średnia w klasie
- po 2-3 latach orientują się, że nie wiadomo dlaczego sprzedaż im nie idzie
- wtedy wypuszczają lift - i nagle samochód jest super. Zobacz sobie różnicę między Civic 2014 i Civic 2015... masakra.
albo teraz nowego Jazza - no jakbyś w Sandero z lepszym wysposażeniem siedział... albo HRV - kompakcik za 90 tysięcy, z wyjącą skrzynią biegów i błyszczącym plastikiem.

Cena za nowego 2017 Civica... sorry ale 110 tysięcy za kompakt? Żeby chociaż jakoś wyglądał...
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca