F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.08.2017

DTM: Glock wygrał sobotni wyścig na torze Zandvoort

18.08.2017

Lowe: Jesteśmy rozczarowani pierwszą połową sezonu

Stroll: Spodziewałem się problemów

17.08.2017

Negocjacje Toro Rosso z Hondą zakończyły się niepowodzeniem

Horner: Od 2021 roku w F1 będą wykorzystywane silniki V6 twin-turbo

Binotto ma nadzieję, że Ferrari uniknie kar za wymianę podzespołów silnika

16.08.2017

Bottas: Awarie i kary mogą wpłynąć na walkę o tegoroczny tytuł

Horner: W drugiej połowie sezonu chcemy zdobyć więcej punktów niż Ferrari

Charlie Whiting złożył wizytę na torze w Buenos Aires

Raikkonen: Wciąż mam wystarczającą szybkość, aby ścigać się w czołówce

15.08.2017

Sainz: Nie zamierzam zrywać żadnego kontraktu

14.08.2017

Massa: Krytyka jaka spada obecnie na F1 nie różni się od tej sprzed 15 lat

Brawn i Wolff nie sądzą, aby powrót do silników V8 zapewnił sukces F1

Hamilton nie jest zainteresowany odejściem z Mercedesa

12.08.2017

Prost: Nie ma szans na to, aby do F1 powróciły silniki V8 lub V10

Tost: Plotki na temat Sainza są wynikiem znudzenia padoku F1

Renault: Palmer wciąż może pozostać w zespole na sezon 2018

11.08.2017

Carey: W F1 mogą pojawić się standardowe części

Vasseur: Sauber nie potrzebuje wielkich zmian, aby walczyć o lepsze wyniki

09.08.2017

Horner: FIA jest zmuszona wprowadzić Halo ze względów prawnych

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Abiteboul: Renault pozostaje spokojne w kontekście Kubicy

Francuz został zapytany o możliwość powrotu 32-latka do Formuły 1 w barwach jego ekipy.
Mateusz Szymkiewicz, 15 czerwca 2017, wyświetlenia: 4142<< | lista | T- | T+ | >>

Cyril Abiteboul przyznał, że ekipa Renault pozostaje spokojna po ostatnim teście Roberta Kubicy za kierownicą bolidu E20.

W ubiegłym tygodniu stajnia z Enstone zaprosiła Kubicę na prywatną sesję testową w Walencji, gdzie otrzymał do swojej dyspozycji bolid z 2012 roku. Polak przez cały dzień pokonał 115 okrążeń toru Ricardo Tormo, realizując przy tym złożony program, który miał zawierać symulację kwalifikacji, przejazdy z wysokim poziomem paliwa czy próbne pit stopy.

Jak ujawnił szef Renault w rozmowie z Canal+, test Kubicy był wynikiem lojalności zespołu wobec swojego byłego kierowcy. „On [Kubica] wykonał test, ponieważ po prostu tego chciał. Rodzina w Enstone jest bardzo lojalna, tacy ludzie jak Alan Permane, Bob Bell, Nick Chester i inni chcieli mu podarować okazję do sprawdzenia się. Pojawiła się taka szansa przy okazji testów Siergieja Sirotkina”.

Udział 32-latka w sesji testowej wzbudził spekulacje, jakoby w jego planach był powrót do startów w Formule 1 już w najbliższej przyszłości. Mimo to Cyril Abiteboul zapewnia, że zespół Renault pozostaje spokojny i na dzień dzisiejszy nie ma większych planów wobec Kubicy. „Nie ma żadnych pomysłów i nie chcę go postawić w sytuacji, w której znajdzie się pod presją. Robert chciał sprawdzić swoje umiejętności oraz ograniczenia i to mu się udało, teraz może podjąć decyzję na resztę kariery” – dodał Francuz.

Z kolei dyrektor operacyjny ekipy, Alan Permane, ujawnił, że od samego początku chciano utrzymać w tajemnicy test Kubicy za kierownicą Lotusa E20. „Robert ma wielu kibiców, którzy byli rozczarowani, że już nie jest w Formule 1, więc nie chcieliśmy nakładać na niego dodatkowej presji, choć mógłby sobie z nią poradzić. Po prostu chcieliśmy, by Robert mógł cieszyć się tą chwilą. Oczywiście, nie ma żadnych limitów odnośnie perfekcji, lecz Robert fizycznie był bardzo dobrze przygotowany. Musieliśmy tylko kilka przycisków przenieść na drugą stronę kierownicy, by mógł z nich korzystać. Poza tym nie było innych trudności. Jest zbyt wcześnie by o tym mówić [o kolejnych planach wobec Kubicy], aczkolwiek pozostajemy w kontakcie z Robertem. Nie mamy dalszych planów odnośnie testów, lecz będą one możliwe w przyszłości”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
09.08.2017  Penteado: Kubica nie miał problemów z prowadzeniem aktualnego bolidu
08.08.2017  Hulkenberg pod wrażeniem testu Kubicy na torze Hungaroring
06.08.2017  Rowland: Kubica jednym z moich rywali w walce o F1
04.08.2017  Kubica: Muszę być realistą odnośnie szans na powrót do F1
02.08.2017  Kubica: Nowe bolidy nie mają nic wspólnego z tym co dotychczas prowadziłem
Tagi:
Abiteboul C.
Kubica R.
Renault

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
hubertpantak, 15.06.2017 12:04[!]
Wygląda na to, że pozamiatane :)
Gryfolud, 15.06.2017 12:08[!]
Dla fanów Roberta coś miłego i ŚWIEŻEGO do obejrzenia:
https://www.youtu.../watch?v=5IkamVBuXf8
neverenB, 15.06.2017 12:47[!]
Na wp jest dostępny wywiad z Robertem przeprowadzony przez eleven sports.

Cytat :
teraz może podjąć decyzję na resztę kariery


To mnie ciekawi ;)
dejacek, 15.06.2017 14:46[!]
Jak podało "L'Equipe" Robert Kubica w niedzielę 2 lipca poprowadzi Lotusa E20-Renault podczas Goodwood Festival of Speed. Tym samym samochodem jeździł podczas czerwcowych testów w Walencji. Ale podniecać zacznę się gdy do testów dadzą mu aktualny bolid...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca