F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.10.2018

Vettel: Zbyt długo zajęło nam zrozumienie błędów

Alonso chciałby sprawdzić nową kamerę pokładową w F1

Mercedes zmodyfikował felgi w obawie przed protestem Ferrari

22.10.2018

Stroll może zadebiutować w Force India przy okazji testów w Abu Zabi

Magnussen i Steiner krytykują przepisy dotyczące zarządzania paliwem

Verstappen podekscytowany perspektywą kolejnego sezonu

Vandoorne będzie pomagał Mercedesowi w symulatorze

GP USA: weekend w obiektywie

GP USA: opony użyte w wyścigu

Ocon i Magnussen wykluczeni z wyników GP USA (akt.)

21.10.2018

Raikkonen: Udowodniłem, że niektórzy ludzie się mylili

Kevin Magnussen z możliwą dyskwalifikacją za zbyt duże zużycie paliwa

Alonso: W F1 ściga się więcej amatorów niż w WEC

Grosjean zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie do GP Meksyku

Horner: Ricciardo wybił dziurę w ścianie po odpadnięciu z GP USA

Stroll i Sainz otrzymali punkty karne

Kimi Raikkonen wygrywa Grand Prix USA

GP USA: najszybsze okrążenia wyścigu

GP USA: wyniki wyścigu

Verstappen wystartuje do GP Stanów Zjednoczonych z osiemnastego pola

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Verstappen najszybszy również w drugim treningu na torze w Baku

Red Bull ponownie okazał się najszybszy, jednak warunki na torze były bardzo trudne.
Łukasz Godula, 23 czerwca 2017, wyświetlenia: 6433<< | lista | T- | T+ | >>
Tory uliczne jak zwykle w piątki bywają bardzo trudne do okiełznania gdy prowadzi się po nich takimi samochodami jak bolidy Formuły 1. Nie inaczej jest w Baku, gdzie trasa była bardzo śliska i sprawiała duże problemy kierowcom.

W pierwszej sesji ofiarom warunków padł Sergio Perez, jednak szybka naprawa mechaników umożliwiła mu udał w drugiej sesji. Zespoły też nie były jednomyślne co do wyboru opon i w drugiej sesji testowały na przemian super-miękkie i miękkie produkty Pirelli.

Niezwykle częstym widokiem były w związku z tym żółte flagi. Kierowcy co chwilę wypadali poza obręb toru, przy okazji psując swoje okrążenia. Co ciekawe po godzinie jazd na czele mieliśmy Verstappena z wynikiem 1:43,362, a z nim Bottasa. Hamilton był dopiero dziesiąty, jednak on został desygnowany na początku treningu do sprawdzania miękkiej mieszanki. Mimo wszytko biorąc pod uwagę zeszłoroczne problemy mistrza świata na tym obiekcie, ciekawe będzie śledzenie jego progresu.

Jednak na półmetku sesji jazdy zostały przerwane, ze względu na kraksę Jolyona Palmera w ósmym zakręcie. Porządkowi niezbyt śpiesznie usuwali maszynę Renault, przez co przerwa nieco się przedłużyła. Gdy pojawiła się ponownie zielona flaga, ekipy zdecydowały się na sprawdzanie tempa wyścigowego. Próbował tego również McLaren, jednak za plecami Alonso doszło do tego co zwykle, czyli awarii jednostki napędowej.

Na niecałą minutę przed końcem sesji pomimo pierwszej lokaty Max Verstappen nieco zepsuł sobie humor. Holender wpadł w poślizg w pierwszym zakręcie i uderzył bokiem w bariery, dość znacznie uszkadzając swoją maszynę i zadając tym samym wiele pracy swoim mechanikom.

W międzyczasie do końca treningu nikt nie zdecydował się na ponowne szybkie przejazdy, tak więc to znowu Red Bull, dość niespodziewanie, znalazł się na szczycie tabeli. Jeśli warunki nie ulegną poprawie to jutro zapowiada się bardzo ciekawy dzień, w którym zdecydowanie sporo pracy czeka każdą z ekip. Nieprzewidywalne mogą być również kwalifikacje, dlatego już zapraszamy do wspólnego śledzenia weekendu GP Azerbejdżanu.

P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.33Max VerstappenRed Bull RB131:43,362--36
2.77Valtteri BottasMercedes W08 EQ Power+1:43,4620,1000,10032
3.3Daniel RicciardoRed Bull RB131:43,4730,1110,01134
4.7Kimi RaikkonenFerrari SF70H1:43,4890,1270,01635
5.5Sebastian VettelFerrari SF70H1:43,6150,2530,12635
6.18Lance StrollWilliams FW401:44,1130,7510,49827
7.11Sergio PerezForce India VJM101:44,3060,9440,19334
8.26Daniił KwiatToro Rosso STR121:44,3210,9590,01527
9.31Esteban OconForce India VJM101:44,4841,1220,16337
10.44Lewis HamiltonMercedes W08 EQ Power+1:44,5251,1630,04123
11.19Felipe MassaWilliams FW401:44,6091,2470,08433
12.14Fernando AlonsoMcLaren MCL321:45,5152,1530,90615
13.55Carlos SainzToro Rosso STR121:45,7332,3710,21834
14.20Kevin MagnussenHaas VF-171:45,8312,4690,09833
15.27Nico HulkenbergRenault R.S.171:46,0032,6410,17229
16.30Jolyon PalmerRenault R.S.171:46,0612,6990,05817
17.2Stoffel VandoorneMcLaren MCL321:46,1742,8120,11328
18.94Pascal WehrleinSauber C361:47,1503,7880,97625
19.9Marcus EricssonSauber C361:47,3473,9850,19725
20.8Romain GrosjeanHaas VF-171:47,7224,3600,37522
107% najlepszego czasu: 1:50,597


Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 49°C
Temperatura powietrza: 27°C
Prędkość wiatru: 1,5 m/s
Wilgotność powietrza: 44%
Sucho
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.10.2018  GP USA: opony użyte w wyścigu
21.10.2018  Kimi Raikkonen wygrywa Grand Prix USA
21.10.2018  GP USA: najszybsze okrążenia wyścigu
21.10.2018  GP USA: wyniki wyścigu
21.10.2018  GP USA: wyniki kwalifikacji
Tagi:
Baku
Grand Prix F1

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
mcracer1993, 23.06.2017 16:42[!]
Moim zdaniem to jest kamuflaż w wykonaniu Ferrari i Mercedesa, a także Force India. Więc Red Bull wyląduje tam gdzie powinien wylądować, czyli jako czwarty team. Dlaczego mówię o FI? Bo oni są bardzo groźni z racji silnika Mercedesa. Ponadto Max Verstappen nie jest jednak idealny - bo sam zaczyna popełniać błędy... a swoją drogą to co robi Lance $troll na 6 miejscu? Bo ta lokata w FP2 mnie szokuje.
---, 23.06.2017 16:50[!]
Ze strony Merca i Ferrari jak najbardziej, ale FI raczej nie, myślę, że pomimo Merola pod pokrywą będą słabsi od RB, podobnie było też na dosyć silnikowym Circuit Gilles Villeneuve. Silnik wciąż odgrywa znaczenie, ale różnice w mocy pomiędzy silnikami Mercedesa, Ferrari i Renault są już znacznie mniejsze niż chociażby w 2014 roku.

Strasznie dziwny ten cradh z Maxa, nie wiem czemu skręcał w prawo, bo w zakręcie by się raczej spokojnie zmieścił. Poza tym się jeszcze zastanawiam, czemu prawe tylne zawieszenie padło pod ciężarem opadającego tylnego skrzydła, które jak się nie mylę jest znacznie lżejszą i bardziej kruchą konstrukcją.
stasek44, 23.06.2017 16:56[!]
@---

W tym roku FL jest mocniejsze niż w zeszłym, kiedy to Perez zdobył podium.
marios76, 23.06.2017 18:20[!]
@mcracer1993 Stroll... hmm moze dzzieciak zlozyl okrazenie, a pamietaj, ze Williams tez jezdzi na Mercedesie.
pawlos, 23.06.2017 20:42[!]
Trzymam kciuki za Maxa:)
Dawno się tu nie udzielałem. Ale wiecie, brak dostępu do transmisji i inne takie tam...
P.S.
Ja rozumiem, że autor relacji nie ma szóstek z polskiego, ale poprawcie chociaż orta ;)
derwisz, 23.06.2017 22:30[!]
Mam nadzieje na kolejne zwycięstwo Hamiltona.
mcracer1993, 23.06.2017 23:52[!]
@marios76 I co z tego? W Kanadzie, czyli na torze "silnikowym" jakoś tego złożonego okrążenia nie zobaczyłem, a Stroll tak naprawdę powinien podziękować wielu kierowcom, dzięki którym zdobył pierwsze w karierze punkty.

@--- No akurat najszybszym bolidem na tej 2-kilometrowej prostej był... Esteban Ocon - 354 km/h.
Szybki, 24.06.2017 14:52[!]
"W pierwszej sesji ofiarom warunków padł Sergio Perez" - proszę... Moje oczy...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca