F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.08.2017

Negocjacje Toro Rosso z Hondą zakończyły się niepowodzeniem

Horner: Od 2021 roku w F1 będą wykorzystywane silniki V6 twin-turbo

Binotto ma nadzieję, że Ferrari uniknie kar za wymianę podzespołów silnika

16.08.2017

Bottas: Awarie i kary mogą wpłynąć na walkę o tegoroczny tytuł

Horner: W drugiej połowie sezonu chcemy zdobyć więcej punktów niż Ferrari

Charlie Whiting złożył wizytę na torze w Buenos Aires

Raikkonen: Wciąż mam wystarczającą szybkość, aby ścigać się w czołówce

15.08.2017

Sainz: Nie zamierzam zrywać żadnego kontraktu

14.08.2017

Massa: Krytyka jaka spada obecnie na F1 nie różni się od tej sprzed 15 lat

Brawn i Wolff nie sądzą, aby powrót do silników V8 zapewnił sukces F1

Hamilton nie jest zainteresowany odejściem z Mercedesa

12.08.2017

Prost: Nie ma szans na to, aby do F1 powróciły silniki V8 lub V10

Tost: Plotki na temat Sainza są wynikiem znudzenia padoku F1

Renault: Palmer wciąż może pozostać w zespole na sezon 2018

11.08.2017

Carey: W F1 mogą pojawić się standardowe części

Vasseur: Sauber nie potrzebuje wielkich zmian, aby walczyć o lepsze wyniki

09.08.2017

Horner: FIA jest zmuszona wprowadzić Halo ze względów prawnych

Pietrow: Kwiat nie może czuć się pewny posady w Toro Rosso

McLaren dementuje plotki o opuszczeniu GP Singapuru przez Alonso

Penteado: Kubica nie miał problemów z prowadzeniem aktualnego bolidu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Villeneuve: Testy Strolla są niesprawiedliwe

Mistrz Świata nie zamierza również chwalić 18-latka po jego ostatnich dobrych występach.
Mateusz Szymkiewicz, 5 lipca 2017, wyświetlenia: 2296<< | lista | T- | T+ | >>


Jacques Villeneuve uważa, że testy Lance'a Strolla za kierownicą bolidu z sezonu 2014 są niesprawiedliwe.

18-latek przed debiutem w Formule 1 realizował rozbudowany program testowy za kierownicą Williamsa FW36 z 2014 roku. Mimo to jak się okazuje, Kanadyjczyk cały czas otrzymuje okazję do prowadzenia kilkuletniej konstrukcji i między wyścigami w Kanadzie oraz Azerbejdżanie był obecny na torze w Austin, pracując nad poprawą umiejętności w zakresie ustawiania bolidu.

Zdaniem rodaka Strolla – Jacquesa Villeneuve'a, tego typu testy są niesprawiedliwe, ponieważ większość kierowców z innych zespołów nie dysponuje możliwością wzięcia udziału w identycznej sesji. „Oni obchodzą na około przepisy. To nie jest w porządku wobec innych kierowców, ponieważ on ma ten przywilej dzięki pieniądzom. Powinny być limity, co możesz kupić i nie tylko ja jestem tego zdania”.

Kanadyjczyk skrytykował też podejście 18-latka do współpracy z mediami, po tym, jak odmówił udzielenia telefonicznego wywiadu dla rodzimej prasy po Grand Prix Azerbejdżanu. „Dowiedziałem się od was [Le Journal de Montreal], że Williams odmówił zorganizowania telefonicznego wywiadu po zdobyciu podium w Baku. Uważam, że to jest złe, ponieważ osobiście nigdy nie odrzucałem takich próśb, nawet jeżeli wszystko się źle układało i byłem atakowany z każdej strony. Stroll powinien być tego świadomy”.

Mistrz Świata z sezonu 1997 postanowił również nie przepraszać Strolla za wcześniejszą krytykę, mimo udanych występów w dwóch ostatnich wyścigach. „Byłem wobec niego krytyczny ze względu na jego wyniki na początku sezonu. To proste. Dlaczego powinienem był go chwalić? Moją rolą jest dostrzegać fakty, a nie bronić kierowcę. Jeżeli jesteś wolniejszy od partnera o sekundę, to nie możesz powiedzieć, że to wspaniałe. Dlaczego ludzie mieliby to bronić? Taka jest prawda”.

„W Kanadzie nie był najszybszy, ale bardzo dobrze poradził sobie w wyścigu. Udało mu się pozbyć sporej presji. W Baku było jeszcze lepiej. Czołówka miała problemy, ale on zachował spokój. To był spory kontrast do początku sezonu, kiedy popełniał wiele błędów. Nie zasłania to jednak złych wyników sprzed Montrealu, więc nie żałuję swoich opinii. Czasami to bywało żałosne” – zakończył Villeneuve.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.07.2017  Williams zabronił Villeneuve'owi wstępu do swojego motorhome'u?
17.07.2017  Villeneuve: Kwiat powinien zostać odsunięty od jazdy na kilka wyścigów
30.06.2017  Stroll: Krytyka Villeneuve'a jest zawsze negatywna
13.03.2017  Villeneuve: Vandoorne powinien skupiać się tylko na pokonaniu Alonso
10.03.2017  Villeneuve pod wrażeniem nowych bolidów F1
Tagi:
Villeneuve J.
Stroll L.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Titheon, 06.07.2017 10:44[!]
@mcracer1993 - aha, czyli jak Villeneuve był cienki w deszczu, to nie może powiedzieć, że obecni kierowcy są ciency w deszczu? Trzeba być mistrzem jazdy po mokrym, żeby zauważyć, że obecni kierowcy deszczu się po prostu boją i nawet nie mają kiedy na nim jeździć, bo prawie zawsze jak zaczyna padać to zaczynają się problemy? W takim razie dlaczego w ogóle oceniasz Villeneuve'a, co? Jechałeś kiedyś bolidem F1? Jechałeś kiedyś bolidem F1 w deszczu? W takim razie na jakiej podstawie go oceniasz? Wszystko jasne - Tobie wolno się wypowiadać o Villeneuvie jak tylko Ci się zamarzy, mimo że kontaktu z bolidem w życiu nie miałeś - ale jemu o jeździe w deszczu mówić nie wolno, bo był na deszczu słaby? Śmieszne to.

Schumacher zmasakrował Villeneuve'a "słabszym" bolidem, bo przypominam Ci, że w deszczu różnice między bolidami się zacierają. Zerknij na Monzę 2008 i zobacz, w czym wygrywał wyścig Vettel. Poza tym Schumacher, Vettel i paru innych to są właśnie takie przypadki jak Verstappen - pojawiają się raz na ileś lat i to właśnie oni są wykładnią tego, jak słabi są na deszczu inni kierowcy. To właśnie tacy zawodnicy pokazują, jaka jest różnica między kierowcą, który na deszczu potrafi jeździć, a kierowcą który tego nie potrafi. I dlatego Villeneuve ma absolutną rację mówiąc, że kierowcy nie potrafią jeździć po mokrym. A to, że sam nie był w tym mistrzem, nie ma tu żadnego znaczenia. Twoje argumenty, wszystko co napisałeś w poprzednim poście, również pokazują, ile znaczy umiejętność jazdy po deszczu :)

Widać od razu, że kompletnie nie masz pojęcia, o czym piszesz. A to, co zrobiłeś ostatnim postem, nazywa się w internetach bodajże samozaoraniem - im prędzej to do Ciebie dotrze, tym lepiej - bo nie mam zamiaru Ci przez tydzień wałkować, jak wielkie klapki masz spuszczone na oczy.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca