F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.01.2018

Sirotkin drugim kierowcą Williamsa w sezonie 2018

Todt: F1 nie może koncentrować się wyłącznie na limitach budżetowych

15.01.2018

De Ferran: W USA jest wielu kierowców którzy poradziliby sobie w F1

Isola: Kubica zasługuje na szansę, by pokazać swój potencjał

Bottas: Bolid na sezon 2018 powinien mi bardziej odpowiadać

Marchionne: W Ferrari nie ma już miejsca dla Nikiego Laudy

Vasseur: Sauber może zostać fabrycznym zespołem Alfy Romeo

Zmarł Dan Gurney

12.01.2018

L'Equipe: Williams zaproponował Kubicy rolę kierowcy testowego

Symonds: Szefowie F1 rozważają zmianę ustawienia bolidów na starcie

Vasseur: Sauber przygotował nowy projekt bolidu na sezon 2018

11.01.2018

Pirelli ogłosiło mieszanki ogumienia na GP Azerbejdżanu

F1 wprowadzi duże zmiany w sposobie realizacji transmisji telewizyjnych

Renault zaostrza procedury kontroli nowych części

Obowiązki Kwiata w Ferrari ograniczą się do pracy w symulatorze

Carey: Kopenhaga może otrzymać organizację wyścigu F1 od 2020 roku

10.01.2018

Daniił Kwiat został kierowcą rozwojowym Ferrari

Brawn: Nie chcemy zmieniać długości weekendu Grand Prix

Lowe: Force India wykonało świetną pracę w sezonie 2017

Sander: Magnussen nie jest kluczowy dla planów organizacji GP Danii

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Marchionne: Ferrari jest gotowe przedłużyć umowę z Vettelem

Włoch przyznał, że wszystko zależy od tego, czy 30-latek jest zainteresowany dalszą współpracą.
Mateusz Szymkiewicz, 11 lipca 2017, wyświetlenia: 1804<< | lista | T- | T+ | >>


Sergio Marchionne ujawnił, że Ferrari jest gotowe podpisać nowy kontrakt z Sebastianem Vettelem.

Aktualna umowa Niemca ze stajnią z Maranello wygasa po zakończeniu tegorocznych zmagań i mimo, że jest on jednym z najbardziej pożądanych kierowców na rynku, dotychczas nie pojawiały się informacje na temat zaawansowanych rozmów z Ferrari. Mimo to prezes Fiat-Chrysler zapewnił podczas Grand Prix Austrii, że Ferrari jest gotowe usiąść do rozmów z 30-latkiem i wynegocjować warunki jego pozostania.

„Bardzo jasno mu powiedziałem, że jesteśmy gotowi, jeżeli on chce z nami zostać. Teraz wszystko zależy od niego” – powiedział Sergio Marchionne w rozmowie z włoskimi mediami.

Dotychczas Vettel był głównie łączony z przejściem do Mercedesa, gdzie mógłby zastąpić Valtteriego Bottasa. Według informacji sprzed kilku miesięcy, Niemiec ma dysponować wstępnym porozumieniem z szefostwem stajni z Brackley.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
04.01.2018  Vettel: Ostatni krok w kierunku mistrzostwa będzie najtrudniejszy
08.12.2017  Vettel: Formuła E nie jest przyszłością wyścigów
08.12.2017  Hamilton: Vettel był w tym roku pod ekstremalną presją
04.12.2017  Vettel: Nie rozumiem dlaczego Kubica naciska na powrót do F1
29.11.2017  Vettel na czele tabeli drugiego dnia testów opon w Abu Zabi
Tagi:
Vettel S.
Marchionne S.
Ferrari

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
sneer, 11.07.2017 17:53[!]
Czyli jednak wolne miejsce w Ferrari będzie.... i to nawet prawdopodobnie 2.
mcracer1993, 11.07.2017 20:51[!]
@sneer Jedno miejsce w Ferrari już będzie zajęte przez Grosjeana - w przypadku odejścia Raikkonena (lub Vettela lub obu kierowców naraz) - o drugie miejsce mogłoby powalczyć co najmniej 3 kierowców.
L00Kass, 11.07.2017 22:19[!]
Bottas zwinie WDC to Hamilton może zechcieć spróbować Ferrari, porzucić ten niemiecki 'ordnung' i zamienić się z Vettelem.
sneer, 11.07.2017 23:31[!]
Wątpię, żeby Groszek poszedł do Ferrari.
Lolek, 11.07.2017 23:37[!]
@L00Kass

Taaa, akurat przez dwa wyścigi odrobił dużo punktów z racji pecha Hamiltona i już zwinie WDC. Ludzie tutaj popadają w skrajności w skrajność. Jeszcze niedawno Valtteri był ogłaszany "odpowiednikiem obecnego Raikkonenai", a teraz nowa gwiazda F1. Przyjdzie wyścig, gdzie znów dwa Mercedesy pojadą od startu koło siebie i przypomnicie sobie jakie lanie Bottas dostaje od Hamiltona w tempie wyścigowym. Przez miesiąc już nie mieliśmy okazji zobaczyć ich w takiej sytuacji i widzę, że pamięć u niektórych zbyt krótka.
mcracer1993, 12.07.2017 07:16[!]
@sneer To po co odchodził z Lotusa (obecnego Renault) do Haasa?
rno2, 12.07.2017 08:14[!]
@mcracer1993 Bo w momencie zawierania umowy z Haasem nikt nie był pewien jaka przyszłość czeka zespół z Enstone?
Ta gadka o przejściu do Haasa, żeby być bliżej Ferrari to w znacznym stopniu fanowskie wizje.
Poza tym w Ferrari nie będą tolerować kierowcy, który w prawie każdym wyścigu nie może się dogadać z hamulcami...
ergie, 12.07.2017 08:40[!]
W całych tych roszadach kadrowych nikt nie bierze pod uwagę faktu wycofania się samych kierowców... wszak tak było z Rosbergiem, stosunkowo młody, z tytułem mistrza świata i powiedział, że ma dość... w sumie Button postąpił podobnie... myślę, że gdyby Hamilton zdobył w tym roku tytuł mistrza też może się wycofać...
mcracer1993, 12.07.2017 14:18[!]
@rno2 Może i fanowskie wizje ale Haas w poprzednim roku dostał praktycznie gotowy bolid od Ferrari. W tym roku mają własny bolid ale jednostka napędowa i skrzynia biegów pochodzą od Ferrari. Po za tym szefostwo ekipy z Maranello nie będzie tolerować ignorowania poleceń zespołowych (patrz Checo Perez), a to już jest poważniejszy zarzut, niż fakt, że ktoś ma problemy z hamulcami.

@ergie Ponoć Hamilton powiedział, że odejdzie z F1 w momencie wejścia nowych i bardziej uproszczonych silników - to jest 2020 lub 2021 rok. Po za tym ma kilka rekordów do pobicia, a także śrubowanie rekordu w ilości pierwszych pól startowych.
rno2, 12.07.2017 14:44[!]
@mcracer1993
Ferrari nie musi się ograniczać do wyboru pomiędzy Grosjeanem i Perezem.
Owszem, przechodząc z ówcześnie mocno niepewnego Lotusa do dużej niewiadomej - Haasa, Groszek na pewno po cichu sobie wyliczał, że takim ruchem zbliży się do Ferrari.
Pytanie tylko czy Ferrari myślało podobnie.
LeVi_, 12.07.2017 14:57[!]
Dokładnie. Kto wie czy Perez nie jest dla nich skreślony po rezygnacji ze ścieżki Ferrari (podpisując kontrakt z McLaren'em). Jak widać po niedawnej wypowiedzi pana Prezesa Ferrari jest dość pamiętliwe (nie chcą Alonso).
Myślę jednak, że mogliby spróbować z Grosjean'em na jeden sezon, tak jak Mercedes z Bottas'em. Ale Ferrari raczej zawsze ostatnio myśli długoterminowo..
mcracer1993, 12.07.2017 18:58[!]
@rno2 Tego to się nigdy nie dowiemy. W każdym razie Ferrari chce, by panowała harmonia - oni nie chcą takich akcji jakie były w McLarenie (Senna - Prost oraz Hamilton - Alonso) i w ostatnim roku w Mercedesie (Hamilton - Rosberg). Widzowie takie sytuacje uwielbiają ale nie zespoły. Co do Groszka to on jest pierwszym kandydatem do miejsca w Ferrari - ale to wszystko zależy od Raikkonena czy odejdzie na bezpowrotną emeryturę oraz - tak jak wspomniałeś - od zespołu z Maranello.

@LeVi_ Perez jest w ogóle jakiś dziwny. Ok jest szybki ale nie stosuje się do poleceń zespołowych, robi jakieś głupie numery na torze. On chce udowodnić, że jest takim kozakiem jakiego piszą? Odnośnie McLarena - dobrze że wspomniałeś - jego ówczesny zespołowy kolega z McLarena, Jenson Button był wściekły jak Perez za wszelką cenę próbował z nim walczyć o entą pozycję. Aż lał się w spodnie krzycząc do zespołu przez radio: "Uspokujcie go".
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca