F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.07.2017

Sauber potwierdził skład kierowców na testy po GP Węgier

Ricciardo celuje w odniesienie kolejnego zwycięstwa w GP Węgier

Sauber przygotowuje duży pakiet poprawek technicznych na GP Węgier

Robert Kubica weźmie udział w testach F1 na Hungaroringu

Vandoorne: GP Węgier będzie kolejną dobrą okazją do walki o punkty

23.07.2017

DTM: Maro Engel wygrał niedzielny wyścig na torze w Moskwie

Renault liczy na podwójny finisz w czołowej dziesiątce w GP Węgier

Cowell: Żaden koncern nie powinien lekceważyć możliwości Hondy

22.07.2017

Organizatorzy GP Singapuru bliscy podpisania nowej umowy z władzami F1

DTM: Rast odniósł zwycięstwo w sobotnim wyścigu w Rosji

21.07.2017

Pirelli zakończyło analizę uszkodzonej opony z bolidu Vettela

Grosjean i Magnussen pozostaną kierowcami Haasa w sezonie 2018

Hasegawa: Zniesienie systemu tokenów pomaga Hondzie w odrabianiu strat

Lauda: F1 może żałować wprowadzenia Halo

Horner: F1 musi odpowiedzieć na wiele poważnych pytań

Wolff: FIA "nie miała wyboru" decydując o wprowadzeniu Halo

Force India rozpoczęło negocjacje nad nową umową dla Pereza

20.07.2017

Williams zabronił Villeneuve'owi wstępu do swojego motorhome'u?

GPDA popiera decyzję o wprowadzeniu systemu Halo od sezonu 2018

Mallya: Perez powinien odejść z Force India tylko do Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Haas otrzyma w przyszłym roku jednostki Ferrari pod szyldem Alfa Romeo?

Ponadto pojawiły się głosy, jakoby do ekipy mogli trafić Giovinazzi lub Leclerc.
Mateusz Szymkiewicz, 11 lipca 2017, wyświetlenia: 2131<< | lista | T- | T+ | >>


Jak podaje La Gazzetta dello Sport, Sergio Marchionne może wreszcie zdecydować się na przywrócenie marki Alfa Romeo do Formuły 1.

Według informacji uzyskanych przez włoską gazetę, prezes koncernu Fiat-Chrylser chce, aby od przyszłego roku układy napędowe Ferrari były dostarczane ekipie Haas pod szyldem Alfa Romeo. Gdyby ten scenariusz został zrealizowany, wówczas Marchionne zrealizowałby swoje marzenie, jakim jest przywrócenie marki z Turynu do Królowej Sportów Motorowych, o czym wspominał w ostatnich latach.

Ponadto pojawiły się sugestie, jakoby jednym z kierowców amerykańskiej ekipy w sezonie 2018 mógł zostać junior Ferrari. Wśród kandydatów do posady w przyszłorocznych zmaganiach wymienia się Antonio Giovinazziego, który przed kilkoma tygodniami został nowym testerem Haasa, a także Charles'a Leclerca, który zaliczył w zeszłym roku kilka piątkowych treningów za kierownicą VF-16, a teraz jest liderem klasyfikacji Formuły 2.

Główną przeszkodą przed sięgnięciem po Włocha lub Monakijczyka jest fakt, że Kevin Magnussen dysponuje dwuletnią umową z Hassem, natomiast szefostwo ekipy jest zadowolone z pracy wykonywanej przez Romaina Grosjeana i może naciskać na pozostanie 31-latka.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.07.2017  Grosjean i Magnussen pozostaną kierowcami Haasa w sezonie 2018
10.07.2017  Grosjean: Magnussen jest moim najlepszym partnerem od czasu Alonso
27.06.2017  Grosjean: Problemy Haasa z hamulcami są nie do zaakceptowania
31.05.2017  Antonio Giovinazzi nowym kierowcą testowym Haasa
31.05.2017  Steiner: Podwójny finisz w TOP10 to wynik rosnącej dojrzałości
Tagi:
Haas
Ferrari
Alfa Romeo
Giovinazzi A.
Leclerc C.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
enstone, 11.07.2017 14:53[!]
Haas - Alfa Romeo brzmi fajnie, jednakże byłaby to tylko naklejeczka na silniku Ferrari i nic więcej ....
JuJu_Hound, 11.07.2017 14:56[!]
Tak jak Tag Heuer na Red Bullu
dancom, 11.07.2017 15:31[!]
Groszek do Renault, a Kubica na bruk.
lordfryta, 11.07.2017 16:10[!]
Tez nie rozumiem po co taka Alfa w F1...
mcracer1993, 11.07.2017 18:35[!]
@dancom
Cytat dancom :
Groszek do Renault, a Kubica na bruk
Chyba Groszek do Ferrari, Kubica do Renatki, a Raikkonen na bezpowrotną emeryturę.

Co do zmiany szyldu jednostki napędowej to wystarczy, że Alfa Romeo była w latach 50-tych i na przełomie lat 70-tych i 80-tych - jako zespół. Taka zagrywka przypomina mi Red Bulla, który ma jednostki napędowe Renault pod szyldem szwajcarskich zegarków Tag Heuer.
Cytat :
Główną przeszkodą przed sięgnięciem po Włocha lub Monakijczyka jest fakt, że Kevin Magnussen dysponuje dwuletnią umową z Hassem
Nieprawda - nie ma żadnej przeszkody w tym, by do Haasa trafił Giovinazzi lub Leclerc. To wszystko zależy od szefostwa Ferrari, a w szczególności od Kimiego Raikkonena - czy zostanie w F1 czy nie.
ergie, 11.07.2017 22:19[!]
dancom na pudełka :))))) co masz do KUB?
rno2, 12.07.2017 08:40[!]
Pogłupieli z tym brandowaniem silników. Rozumiem ten precedens z RBR i Tag-Heuer - Renault i RB ostro się poróżnili i rozwiązali kontrakt, potem się okazało, że RB nie może znaleźć kontraktu na dostawy silników, więc przy pomocy FIA udało się dogadać z Renault, ale Francuzi nie chcieli żeby RBR promowało ich markę, więc stąd to brandowanie.

Ale takie brandowanie dla ,,widzimisię" wydaje mi się bez sensu. Jaki będzie wkład Alfa Romeo w F1 poza naklejką na dwóch bolidach?
Jeśli nasze FSO sypnie groszem i np. przebranduje silniki Renault w Toro Rosso, to mamy piać z ekscytacji, że mamy polskiego producenta w stawce F1?
Tkaczens, 12.07.2017 09:48[!]
Cytat dancom :
Groszek do Renault, a Kubica na bruk


Bez urazy chłopcze, ale o bruk to Ty chyba za mocno łbem uderzyłeś :)
Protonek, 12.07.2017 10:18[!]
@rno2
Z tym że FSO zostało zlikwidowane 6 lat temu
rno2, 12.07.2017 10:28[!]
@Protonek
Dobra, niech będzie więc np. sieć sklepów ,,Piotr i Paweł" albo jakiś polski producent kaloszy rybackich. Jeśli oni obrandują silniki Renault w STR, to będzie oznaczać, że mamy polskiego producenta w F1?
L00Kass, 12.07.2017 18:54[!]
AR przecież jest w koncernie z Ferrari. Nikt nie znajdzie Skody w Skodzie pod maską poza znaczkiem kury czy w VW bo znajdzie na bloku silnika logo Audi. Mają pełne prawo używać marki Alfy dzieląc sie na codzień technologią. Tag-Heuer w RBR, jako producent jednostki napędowej wygląda słabo.
Gdy VAG wejdzie do F1 z silnikiem może żąglować jego brandem- np. dla Saubera VW, dla Williamsa Audi itp.
I to IMHO będzie ok, a nie producent zegarków, mebli, paliwa, lodówek czy bóg wie co nas jeszcze czeka w roli dostawcy silnika.
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca