F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.01.2018

Sirotkin drugim kierowcą Williamsa w sezonie 2018

Todt: F1 nie może koncentrować się wyłącznie na limitach budżetowych

15.01.2018

De Ferran: W USA jest wielu kierowców którzy poradziliby sobie w F1

Isola: Kubica zasługuje na szansę, by pokazać swój potencjał

Bottas: Bolid na sezon 2018 powinien mi bardziej odpowiadać

Marchionne: W Ferrari nie ma już miejsca dla Nikiego Laudy

Vasseur: Sauber może zostać fabrycznym zespołem Alfy Romeo

Zmarł Dan Gurney

12.01.2018

L'Equipe: Williams zaproponował Kubicy rolę kierowcy testowego

Symonds: Szefowie F1 rozważają zmianę ustawienia bolidów na starcie

Vasseur: Sauber przygotował nowy projekt bolidu na sezon 2018

11.01.2018

Pirelli ogłosiło mieszanki ogumienia na GP Azerbejdżanu

F1 wprowadzi duże zmiany w sposobie realizacji transmisji telewizyjnych

Renault zaostrza procedury kontroli nowych części

Obowiązki Kwiata w Ferrari ograniczą się do pracy w symulatorze

Carey: Kopenhaga może otrzymać organizację wyścigu F1 od 2020 roku

10.01.2018

Daniił Kwiat został kierowcą rozwojowym Ferrari

Brawn: Nie chcemy zmieniać długości weekendu Grand Prix

Lowe: Force India wykonało świetną pracę w sezonie 2017

Sander: Magnussen nie jest kluczowy dla planów organizacji GP Danii

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Boullier: Alonso musi wierzyć w projekt McLarena

Francuz przekonuje, że chciałby, aby dwukrotny mistrz świata pozostał w stajni z Woking.
Nataniel Piórkowski, 12 lipca 2017, wyświetlenia: 2280<< | lista | T- | T+ | >>


Eric Boullier po raz kolejny przyznał, że chciałby, aby Fernando Alonso pozostał w McLarenie po zakończeniu sezonu, ale tylko pod warunkiem pełnej wiary w projekt realizowany przez zespół z Woking.

Kierowca z Oviedo przyznaje, że podejmie decyzję w sprawie swojej przyszłości w Formule 1 najwcześniej po zakończeniu wakacyjnej przerwy. W czerwcu stwierdził jednak, że pozostanie w McLarenie, jeśli ten wejdzie do września na poziom osiągów zapewniający walkę o zwycięstwa.

Boullier zaznacza, że jego ekipa zrobi wszystko co tylko może, aby przekonać dwukrotnego mistrza świata do przedłużenia kontraktu, ale tylko wtedy, gdy Hiszpan będzie wykazywał wiarę w projekt, którego jest członkiem. „Chciałbym, aby Fernando został w naszym zespole, ale pod warunkiem, że wierzy w nasz projekt. Nie ma zbyt wielkiego pożytku z kierowcy, który w ciebie nie wierzy”.

Zapytany o to, czy pomimo wszystkich problemów Alonso nadal wierzy w McLarena, Boullier odparł: „Musicie się go o to zapytać. Nie mogę odpowiadać za niego”.

Dyrektor wyścigowy McLarena nie uważa również, aby brak zainteresowania Ferrari i Mercedesa w zakresie podpisania umowy z Alonso działał na korzyść jego zespołu. „To bardziej skomplikowana kwestia. W ostatecznym rozrachunku to kierowca jest tym, który podejmuje decyzję. Każdy ma wolną rękę. Chciałbym mieć dwóch kierowców, którzy wierzą w projekt McLaren-Honda. Fernando zrobi to, co uzna za słuszne, niezależnie od tego, czy będzie to oznaczało pozostanie z nami lub odejście. Zobaczymy”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
29.12.2017  Boullier: McLaren rozważa powrót do barw papaya orange
26.11.2017  Alonso potwierdza zainteresowanie realizacją szerszego programu w WEC
25.11.2017  McLaren krytykuje plan ograniczenia regulaminowej puli silników
29.10.2017  Mercedes bagatelizuje plotki o współpracy z Ferrari
16.10.2017  Boullier: Potrzebujemy czasu, aby wejść na poziom Red Bulla
Tagi:
Boullier E.
Alonso F.
McLaren
Honda

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
seb5, 12.07.2017 18:14[!]
Fernando jest w nieciekawej sytuacji , pozostawił za sobą spalone mosty w Ferrari oraz w Mercedesie (dostawcy McLarena 2007) a teraz chce wrócić. On chce ale oni nie chcą, Mercedes raczej zostawi obecny skład. W Ferrari nawet jeśli odejdzie Kimi to wątpię, że będą chcieli mieć dwa lisy w jednym kurniku bo Vettel raczej zostanie.
mr_bean2000, 12.07.2017 18:45[!]
Niech założą kościół, wtedy będą mogli wierzyć w różne dziwne rzeczy :)
nellie_benner, 12.07.2017 19:58[!]
Na pewno płacze realizując kolejne czeki które dostał od skośnookich za pokazywanie się w weekendy wyścigowe - piątek, sobota, pół niedzieli i fajrant - nawet się nie spocił w 2015 i 2017, a miliony i tak wpadają na konto :)
mariusz0608, 12.07.2017 20:23[!]
mr bean200 to trafnie ujął.
Trzeci rok i jest niemal dokładnie taka sama kiszka stolcowa ..., poza może dwoma szczęśliwymi wyścigami.
To w co tutaj wierzyć ?
Projekt F1 nie polega na wierze, ale na solidnych fundamentach.
W McL nie zmieni się nic, do czasu wprowadzenia nowej formuły silnikowej.
Honda sobie nie radzi TOTALNIE. Ośmieszają się na oczach świata sportów motorowych i to się NIE ZMIENI, bo było sporo czasu, aby przynajmniej nie odstawać od; Merca, SF i Renault o dwie klasy.

Uzupełniając wpis. Alonso NIC nie musi. To McL MUSI.
dejacek, 12.07.2017 22:41[!]
40 mln euro jest wystarczającym powodem do wiary w projekt Hondy. Wydaje mi się że zmiana zespołu przez Alonso "na siłę" nie ma sensu. Gdyby wrócił do Mercedesa lub Ferrari to w pozycji drugiego kierowcy i może się spotkać z teamorder, a to bardzo przykre dla kierowcy. Szanse na 3 tytuł miałby w takiej sytuacji mizerne
blady kic, 13.07.2017 10:51[!]
Tez mi sie wydaje ze za taka kase mozna bardzo gleboko wierzyc w rozne rzeczy, nie za bardzo widze teraz lepsze opcje dla niego- merc i ferrari go nie wezmie, w renault nie dostanie takiej pensji, beda woleli roberta. Mysle ze powie ze jest gleboko wierzacy w projekt mac-honda albo wypnie sie na f1 i pojdzie do innej serii, jakby nie patrzec sporo juz kasy z f1 wyciagnal do tego 2 tytuly
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca