F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.01.2018

Sirotkin drugim kierowcą Williamsa w sezonie 2018

Todt: F1 nie może koncentrować się wyłącznie na limitach budżetowych

15.01.2018

De Ferran: W USA jest wielu kierowców którzy poradziliby sobie w F1

Isola: Kubica zasługuje na szansę, by pokazać swój potencjał

Bottas: Bolid na sezon 2018 powinien mi bardziej odpowiadać

Marchionne: W Ferrari nie ma już miejsca dla Nikiego Laudy

Vasseur: Sauber może zostać fabrycznym zespołem Alfy Romeo

Zmarł Dan Gurney

12.01.2018

L'Equipe: Williams zaproponował Kubicy rolę kierowcy testowego

Symonds: Szefowie F1 rozważają zmianę ustawienia bolidów na starcie

Vasseur: Sauber przygotował nowy projekt bolidu na sezon 2018

11.01.2018

Pirelli ogłosiło mieszanki ogumienia na GP Azerbejdżanu

F1 wprowadzi duże zmiany w sposobie realizacji transmisji telewizyjnych

Renault zaostrza procedury kontroli nowych części

Obowiązki Kwiata w Ferrari ograniczą się do pracy w symulatorze

Carey: Kopenhaga może otrzymać organizację wyścigu F1 od 2020 roku

10.01.2018

Daniił Kwiat został kierowcą rozwojowym Ferrari

Brawn: Nie chcemy zmieniać długości weekendu Grand Prix

Lowe: Force India wykonało świetną pracę w sezonie 2017

Sander: Magnussen nie jest kluczowy dla planów organizacji GP Danii

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Alonso powróci na Silverstone do używania nowej specyfikacji silnika

Na Hiszpana zostanie jednak nałożona kara cofnięcia o 5 pozycji na starcie wyścigu.
Nataniel Piórkowski, 13 lipca 2017, wyświetlenia: 2363<< | lista | T- | T+ | >>


Fernando Alonso powróci podczas Grand Prix Wielkiej Brytanii do korzystania z trzeciej ewolucji silnika Hondy, ale otrzyma karę cofnięcia na starcie za wymianę układu magazynowania energii.

W trakcie GP Austrii inżynierowie Hondy wykryli problem z MGU-H w bolidzie Hiszpana i pragnąc zaoszczędzić czas podjęli decyzję o zainstalowaniu silnika w poprzedniej specyfikacji.

Na torze Silverstone Alonso powróci do korzystania z trzeciej ewolucji jednostki i MGU-H, którego używał podczas ostatniego treningu na Red Bull Ringu. W MCL32 o numerze 14 znajdzie się jednak nowy układ magazynowania energii (piąty w tym sezonie), przez co na dwukrotnego mistrza świata zostanie nałożona kara cofnięcia o pięć pozycji na starcie wyścigu o GP Wielkiej Brytanii.

Honda nie wyklucza, że zdecyduje się na dalsze wymiany podzespołów, co zaowocuje kolejnymi karami – decyzja w tej sprawie zostanie podjęta dopiero po zakończeniu piątkowych zajęć.

MGU-H, które uległo awarii podczas Grand Prix Austrii zostało odesłane do bazy firmy w Sakurze. Ze względu na tygodniowy odstęp pomiędzy wyścigami w Spielbergu i Silverstone, Hondzie nie udało się ukończyć prac nad komponentem przed startem bieżącego weekendu.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
06.01.2018  Alonso chce jeszcze raz wystartować w Indianapolis 500 w 2019 roku
05.01.2018  Piquet: Alonso źle rozgrywa kwestie polityczne we współpracy z zespołami
14.12.2017  Hamilton spodziewa się włączenia Alonso do walki o mistrzowski tytuł
05.12.2017  Hamilton: Chcę zakończyć karierę w F1 jako kierowca Mercedesa
26.11.2017  Alonso potwierdza zainteresowanie realizacją szerszego programu w WEC
Tagi:
Alonso F.
Honda
McLaren
FIA

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
blady kic, 13.07.2017 17:05[!]
kolejny sezon z rzedu strasznie mnie dziwi ze taki producent jak Honda nie daje rady ogarnac tematu
Damos, 13.07.2017 20:10[!]
Cytat blady kic :
strasznie mnie dziwi ze taki producent jak Honda nie daje rady ogarnac tematu

A ilu producentów daje radę? Mercedes, Ferrari i Renault? Dlaczego przedtem Mercedes nie dawał rady i Red Bull dominował? Ferrari dopiero dogania Mercedesa a Renault podobno cały czas z tyłu mimo kilku lat gonienia i głośnego rozstania z bykami. Mamy więc tylko jednego producenta, który "ogarnia" temat...
krzych, 13.07.2017 20:30[!]
Damos, trochę jednak przesadzasz. Ogarnąć temat --> stworzyć solidna jednostkę umożliwiająca ściganie. Hm, chyba tylko Hondzie się to nie udało. Resztą pomimo odstawania od Marca nie ma aż takich problemów.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca