F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.07.2018

Vandoorne: To był najgorszy piątek w mojej karierze

Vettel: Red Bull dysponuje mocnym tempem na pojedynczym kółku

Sirotkin: Nowe przednie skrzydło to krok w dobrym kierunku

Vasseur: Giovinazzi znajduje się na liście życzeń Saubera

Ricciardo: Jestem przygotowany do odrabiania strat

Red Bull spodziewa się szybkiego wyjaśnienia przyszłości Ricciardo

Verstappen dyktuje tempo w drugim treningu do GP Niemiec

Ricciardo najszybszy na otwarcie weekendu w Niemczech

Ricciardo rozpocznie wyścig w Niemczech z końca stawki

Miami odkłada decyzję co do organizacji wyścigu F1

Mercedes podpisał umowę z Bottasem na sezon 2019

Formuła 1 przejdzie na 18-calowe felgi od sezonu 2021

19.07.2018

Alonso: Widzę wielu zadowolonych ludzi po ostatnich zmianach

Renault wprowadzi nowe przednie skrzydło w GP Niemiec

Haas zrezygnował z udziału w testach na Węgrzech

Haas rozpocznie rozmowy z kierowcami po zakończeniu letniej przerwy

Motorsport.com: Lance Stroll może przejść do Force India na sezon 2019

Hamilton pozostanie w Mercedesie do końca 2020 roku

Diario Motorsport: Robert Kubica prowadzi rozmowy z Haasem (akt.)

Horner: Honda jest właściwym wyborem Red Bulla

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Alonso powróci na Silverstone do używania nowej specyfikacji silnika

Na Hiszpana zostanie jednak nałożona kara cofnięcia o 5 pozycji na starcie wyścigu.
Nataniel Piórkowski, 13 lipca 2017, wyświetlenia: 2400<< | lista | T- | T+ | >>


Fernando Alonso powróci podczas Grand Prix Wielkiej Brytanii do korzystania z trzeciej ewolucji silnika Hondy, ale otrzyma karę cofnięcia na starcie za wymianę układu magazynowania energii.

W trakcie GP Austrii inżynierowie Hondy wykryli problem z MGU-H w bolidzie Hiszpana i pragnąc zaoszczędzić czas podjęli decyzję o zainstalowaniu silnika w poprzedniej specyfikacji.

Na torze Silverstone Alonso powróci do korzystania z trzeciej ewolucji jednostki i MGU-H, którego używał podczas ostatniego treningu na Red Bull Ringu. W MCL32 o numerze 14 znajdzie się jednak nowy układ magazynowania energii (piąty w tym sezonie), przez co na dwukrotnego mistrza świata zostanie nałożona kara cofnięcia o pięć pozycji na starcie wyścigu o GP Wielkiej Brytanii.

Honda nie wyklucza, że zdecyduje się na dalsze wymiany podzespołów, co zaowocuje kolejnymi karami – decyzja w tej sprawie zostanie podjęta dopiero po zakończeniu piątkowych zajęć.

MGU-H, które uległo awarii podczas Grand Prix Austrii zostało odesłane do bazy firmy w Sakurze. Ze względu na tygodniowy odstęp pomiędzy wyścigami w Spielbergu i Silverstone, Hondzie nie udało się ukończyć prac nad komponentem przed startem bieżącego weekendu.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.07.2018  Alonso: Widzę wielu zadowolonych ludzi po ostatnich zmianach
11.07.2018  Alonso nie jest przekonany co do propozycji zmiany systemu punktowego F1
06.07.2018  Alonso: Nie miałem wpływu na zmiany w kierownictwie McLarena
01.07.2018  Alonso przystąpi do Grand Prix Austrii z alei serwisowej
30.06.2018  Alonso: Próbowałem pokonać ostatni zakręt z gazem w podłodze
Tagi:
Alonso F.
Honda
McLaren
FIA

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
blady kic, 13.07.2017 17:05[!]
kolejny sezon z rzedu strasznie mnie dziwi ze taki producent jak Honda nie daje rady ogarnac tematu
Damos, 13.07.2017 20:10[!]
Cytat blady kic :
strasznie mnie dziwi ze taki producent jak Honda nie daje rady ogarnac tematu

A ilu producentów daje radę? Mercedes, Ferrari i Renault? Dlaczego przedtem Mercedes nie dawał rady i Red Bull dominował? Ferrari dopiero dogania Mercedesa a Renault podobno cały czas z tyłu mimo kilku lat gonienia i głośnego rozstania z bykami. Mamy więc tylko jednego producenta, który "ogarnia" temat...
krzych, 13.07.2017 20:30[!]
Damos, trochę jednak przesadzasz. Ogarnąć temat --> stworzyć solidna jednostkę umożliwiająca ściganie. Hm, chyba tylko Hondzie się to nie udało. Resztą pomimo odstawania od Marca nie ma aż takich problemów.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca