F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.09.2017

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Malezji

Trulli: Vettel wciąż ma szansę na wywalczenie mistrzowskiego tytułu

Wolff: Bottas nie stanie się drugim kierowcą Mercedesa

18.09.2017

Boullier: Od sezonu 2019 McLaren zacieśni współpracę z Renault

Honda: McLaren miał problem z dostosowaniem się do zmian

17.09.2017

GP Singapuru: weekend w obiektywie

Informacja Pirelli po wyścigu o GP Singapuru

GP Singapuru: wypowiedzi po wyścigu (10)

Kolizja ze startu Grand Prix Singapuru uznana za incydent wyścigowy

GP Singapuru: najszybsze okrążenia wyścigu

Verstappen obwinia Vettela za kolizję na starcie Grand Prix Singapuru

Hamilton wygrywa szalony wyścig o GP Singapuru

GP Singapuru: wyniki wyścigu

Robert Kubica może przetestować bolid Williamsa na torze w Europie

Sergio Perez przedłużył kontrakt z Force India na sezon 2018

Grosjean: Deszcz mógłby uniemożliwić nocną rywalizację na Marina Bay

Aston Martin zostanie sponsorem tytularnym Red Bull Racing?

Massa: W wyścigu będę kibicował kierowcom McLarena

Magnussen: Haas nie stanąłby na drodze ku rozwojowi mojej kariery

16.09.2017

Toyota otwarta na rozmowy z Alonso w sprawie posady na Le Mans 2018

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Vettel wskazał główne wady pierwszej wersji systemu tarczy

Niemiec testował rozwiązanie na początku porannego treningu na Silverstone.
Nataniel Piórkowski, 14 lipca 2017, wyświetlenia: 2566<< | lista | T- | T+ | >>


Sebastian Vettel nie ocenił pozytywnie pierwszej wersji systemu tarczy, którą testował w swoim bolidzie Ferrari podczas pierwszego treningu przed Grand Prix Wielkiej Brytanii.

Vettel nie spędził na torze zbyt wiele czasu oceniając rozwiązanie, które w przypadku pomyślnych testów miałoby wejść do powszechnego użytku już od sezonu 2018.

„Zalety – myślę, że nie muszę się nad nimi rozwodzić, wiem jaki jest cel tego systemu. Wady -testowałem dzisiaj rano tarczę, ale byłem trochę oszołomiony. Pole widzenia przed siebie nie jest zbyt dobre. Sądzę, że ma na to wpływ wygięcie osłony – dochodzi do dość sporego zniekształcenia obrazu. W dodatku pokonując proste czujesz, że odchylenie powietrza popycha twój kask do przodu”.

Czterokrotny mistrz świata zdradził, że Ferrari zdecydowało się skrócić plan testów tarczy: „Mieliśmy opracowany plan jazd, ale tarcza nie spodobała mi się, więc ją zdemontowaliśmy”.

Vettel nie sądzi, że osłona ogranicza możliwości kierowców z zakresie szybkiej ewakuacji z kokpitu. „Na pewno nie pomaga. Jeśli chodzi o wejście do bolidu, to nie ma to żadnego znaczenia. W kontekście wyjścia z kokpitu jest to kwestia przyzwyczajenia. Nie jest to największe zmartwienie”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.09.2017  Trulli: Vettel wciąż ma szansę na wywalczenie mistrzowskiego tytułu
17.09.2017  Kolizja ze startu Grand Prix Singapuru uznana za incydent wyścigowy
17.09.2017  Verstappen obwinia Vettela za kolizję na starcie Grand Prix Singapuru
12.09.2017  Vettel: Ferrari nie ma powodów do obaw przed kolejnymi wyścigami
06.09.2017  Marchionne: Vettel bardzo dojrzał przez ostatni rok
Tagi:
Vettel S.
Tarcza

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marcelo92, 14.07.2017 16:28[!]
No i to raczej zakończy temat tarczy... z tym, że wróci temat pałąku. Tarcza ładniejsza, ale jak widać zniekształca obraz, co w sumie dyskwalifikuje ją na starcie.
tomciu, 14.07.2017 18:19[!]
Cytat :
„Mieliśmy opracowany plan jazd, ale tarcza nie spodobała mi się, więc ją zdemontowaliśmy”.

Czytaj między wierszami wyglądało to mniej więcej tak: "Ściągnijcie mi to g.wno, bo nie da się przy tym jechać"
crizz, 15.07.2017 10:13[!]
Naprawdę były potrzebne testy, by odkryć, że zakrzywione szkło zniekształca obraz... Zasłona dymna - halo miało być to i będzie.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca