F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.01.2018

Sirotkin drugim kierowcą Williamsa w sezonie 2018

Todt: F1 nie może koncentrować się wyłącznie na limitach budżetowych

15.01.2018

De Ferran: W USA jest wielu kierowców którzy poradziliby sobie w F1

Isola: Kubica zasługuje na szansę, by pokazać swój potencjał

Bottas: Bolid na sezon 2018 powinien mi bardziej odpowiadać

Marchionne: W Ferrari nie ma już miejsca dla Nikiego Laudy

Vasseur: Sauber może zostać fabrycznym zespołem Alfy Romeo

Zmarł Dan Gurney

12.01.2018

L'Equipe: Williams zaproponował Kubicy rolę kierowcy testowego

Symonds: Szefowie F1 rozważają zmianę ustawienia bolidów na starcie

Vasseur: Sauber przygotował nowy projekt bolidu na sezon 2018

11.01.2018

Pirelli ogłosiło mieszanki ogumienia na GP Azerbejdżanu

F1 wprowadzi duże zmiany w sposobie realizacji transmisji telewizyjnych

Renault zaostrza procedury kontroli nowych części

Obowiązki Kwiata w Ferrari ograniczą się do pracy w symulatorze

Carey: Kopenhaga może otrzymać organizację wyścigu F1 od 2020 roku

10.01.2018

Daniił Kwiat został kierowcą rozwojowym Ferrari

Brawn: Nie chcemy zmieniać długości weekendu Grand Prix

Lowe: Force India wykonało świetną pracę w sezonie 2017

Sander: Magnussen nie jest kluczowy dla planów organizacji GP Danii

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Vettel wskazał główne wady pierwszej wersji systemu tarczy

Niemiec testował rozwiązanie na początku porannego treningu na Silverstone.
Nataniel Piórkowski, 14 lipca 2017, wyświetlenia: 2620<< | lista | T- | T+ | >>


Sebastian Vettel nie ocenił pozytywnie pierwszej wersji systemu tarczy, którą testował w swoim bolidzie Ferrari podczas pierwszego treningu przed Grand Prix Wielkiej Brytanii.

Vettel nie spędził na torze zbyt wiele czasu oceniając rozwiązanie, które w przypadku pomyślnych testów miałoby wejść do powszechnego użytku już od sezonu 2018.

„Zalety – myślę, że nie muszę się nad nimi rozwodzić, wiem jaki jest cel tego systemu. Wady -testowałem dzisiaj rano tarczę, ale byłem trochę oszołomiony. Pole widzenia przed siebie nie jest zbyt dobre. Sądzę, że ma na to wpływ wygięcie osłony – dochodzi do dość sporego zniekształcenia obrazu. W dodatku pokonując proste czujesz, że odchylenie powietrza popycha twój kask do przodu”.

Czterokrotny mistrz świata zdradził, że Ferrari zdecydowało się skrócić plan testów tarczy: „Mieliśmy opracowany plan jazd, ale tarcza nie spodobała mi się, więc ją zdemontowaliśmy”.

Vettel nie sądzi, że osłona ogranicza możliwości kierowców z zakresie szybkiej ewakuacji z kokpitu. „Na pewno nie pomaga. Jeśli chodzi o wejście do bolidu, to nie ma to żadnego znaczenia. W kontekście wyjścia z kokpitu jest to kwestia przyzwyczajenia. Nie jest to największe zmartwienie”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
04.01.2018  Vettel: Ostatni krok w kierunku mistrzostwa będzie najtrudniejszy
08.12.2017  Vettel: Formuła E nie jest przyszłością wyścigów
08.12.2017  Hamilton: Vettel był w tym roku pod ekstremalną presją
04.12.2017  Vettel: Nie rozumiem dlaczego Kubica naciska na powrót do F1
29.11.2017  Vettel na czele tabeli drugiego dnia testów opon w Abu Zabi
Tagi:
Vettel S.
Tarcza

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marcelo92, 14.07.2017 16:28[!]
No i to raczej zakończy temat tarczy... z tym, że wróci temat pałąku. Tarcza ładniejsza, ale jak widać zniekształca obraz, co w sumie dyskwalifikuje ją na starcie.
tomciu, 14.07.2017 18:19[!]
Cytat :
„Mieliśmy opracowany plan jazd, ale tarcza nie spodobała mi się, więc ją zdemontowaliśmy”.

Czytaj między wierszami wyglądało to mniej więcej tak: "Ściągnijcie mi to g.wno, bo nie da się przy tym jechać"
crizz, 15.07.2017 10:13[!]
Naprawdę były potrzebne testy, by odkryć, że zakrzywione szkło zniekształca obraz... Zasłona dymna - halo miało być to i będzie.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca