F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.07.2017

Sauber potwierdził skład kierowców na testy po GP Węgier

Ricciardo celuje w odniesienie kolejnego zwycięstwa w GP Węgier

Sauber przygotowuje duży pakiet poprawek technicznych na GP Węgier

Robert Kubica weźmie udział w testach F1 na Hungaroringu

Vandoorne: GP Węgier będzie kolejną dobrą okazją do walki o punkty

23.07.2017

DTM: Maro Engel wygrał niedzielny wyścig na torze w Moskwie

Renault liczy na podwójny finisz w czołowej dziesiątce w GP Węgier

Cowell: Żaden koncern nie powinien lekceważyć możliwości Hondy

22.07.2017

Organizatorzy GP Singapuru bliscy podpisania nowej umowy z władzami F1

DTM: Rast odniósł zwycięstwo w sobotnim wyścigu w Rosji

21.07.2017

Pirelli zakończyło analizę uszkodzonej opony z bolidu Vettela

Grosjean i Magnussen pozostaną kierowcami Haasa w sezonie 2018

Hasegawa: Zniesienie systemu tokenów pomaga Hondzie w odrabianiu strat

Lauda: F1 może żałować wprowadzenia Halo

Horner: F1 musi odpowiedzieć na wiele poważnych pytań

Wolff: FIA "nie miała wyboru" decydując o wprowadzeniu Halo

Force India rozpoczęło negocjacje nad nową umową dla Pereza

20.07.2017

Williams zabronił Villeneuve'owi wstępu do swojego motorhome'u?

GPDA popiera decyzję o wprowadzeniu systemu Halo od sezonu 2018

Mallya: Perez powinien odejść z Force India tylko do Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli po wyścigu o GP Wielkiej Brytanii

Problemy Ferrari z oponami są obecnie badane wspólnie z zespołem.
informacja prasowa, 16 lipca 2017, wyświetlenia: 779<< | lista | T- | T+ | >>


Silverstone, 16 lipca 2017 – Dominacja Lewisa Hamiltona z Mercedesa przyniosła mu wyrównanie rekordu zwycięstw w Grand Prix Wielkiej Brytanii. Wygrał wyścig po starcie z pole position na oponach supermiękkich i zmienił je na miękkie bez utraty prowadzenia. Taką samą strategię supermiękkie/miękkie zastosowała większość stawki.

Inaczej postąpił Valtteri Bottas, jego zespołowy partner z Mercedesa, który zastosował odwrotną strategię i wystartował na miękkiej mieszance. Zyskiwał pozycje dzięki pit stopom rywali, a po zmianie opon na szybsze supermiękkie nadrobił kolejne miejsca na finiszu wyścigu.

Tuż przed końcem Grand Prix zespół Ferrari doświadczył problemów z lewymi przednimi oponami w samochodach Sebastiana Vettela i Kimiego Raikkonena. Obaj musieli zjechać na nieplanowane pit stopy, ale mimo to Raikkonen zdołał stanąć na podium. Przyczyny tych incydentów są aktualnie badane we współpracy z zespołem.

Silverstone to jeden z najbardziej wymagających torów w sezonie pod względem energii działającej na opony: samochody poddawane są przeciążeniom przekraczającym 5 g. Mimo to supermiękka mieszanka, debiutująca podczas Grand Prix Wielkiej Brytanii, sprostała tym wymaganiom. Przykładowo Daniel Ricciardo z Red Bulla po starcie z 19. pola, w wyniku kary, wykonał długi pierwszy przejazd na supermiękkich oponach i zajął piąte miejsce.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Grand Prix Wielkiej Brytanii przyniosło zaskakującą końcówkę dla duetu Ferrari: Sebastian Vettel i Kimi Raikkonen niestety doświadczyli problemów z oponami tuż przed zaciętym finiszem. To wielka szkoda, oczywiście sprawdzamy teraz dokładnie przyczyny we współpracy z zespołem. Wyścig rozegrano w niesamowitym tempie, czas najszybszego okrążenia był lepszy o prawie pięć sekund niż rezultat z sezonu 2016”.

PRZEWIDYWALNOŚĆ NASZEJ PROGNOZY
„Lewis Hamilton wygrał wyścig po jeździe na jeden pit stop, zgodnie z naszymi przewidywaniami: chociaż strategia w dużej mierze zależała od tempa degradacji supermiękkich opon. Po starcie na supermiękkiej mieszance, przesiadł się na 25. okrążeniu na miękką”.

OPONY UŻYTE W WYŚCIGU

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.07.2017  Pirelli zakończyło analizę uszkodzonej opony z bolidu Vettela
19.07.2017  Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Węgier
15.07.2017  Informacja Pirelli po kwalifikacjach do GP Wielkiej Brytanii
14.07.2017  Informacja Pirelli po treningach przed GP Wielkiej Brytanii
14.07.2017  Informacja Pirelli przed GP Wielkiej Brytanii
Tagi:
Pirelli

  Dodanie nowego komentarza  
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca