F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.07.2018

Mercedes: Usterka hydrauliki miała miejsce przed pierwszym zakrętem

Verstappen: Czwarta lokata to wszystko na co mogliśmy liczyć

John Elkann został nowym prezesem Ferrari

Alonso: McLaren musi się uporać z samochodem Stoffela

Rosberg zaskoczony nietypowym zachowaniem Hamiltona po awarii w Q1

Hamilton: Awaria hydrauliki wystąpiła przed uderzeniem w krawężniki

GP Niemiec: wyniki kwalifikacji

Vettel wygrywa kwalifikacje, Hamilton odpada po awarii

Zespoły pozytywnie nastawione do zakazu używania koców grzewczych

Vandoorne pewny utrzymania wyścigowego fotela w McLarenie

Leclerc najszybszy w deszczowym treningu na torze Hockenheim

AMuS: GP Miami może odbyć się najwcześniej w sezonie 2020

Sauber wstrzyma rozwój tegorocznego bolidu

Zarządy FCA i Ferrari wybiorą w sobotę następców Sergio Marchionne?

20.07.2018

Vandoorne: To był najgorszy piątek w mojej karierze

Vettel: Red Bull dysponuje mocnym tempem na pojedynczym kółku

Sirotkin: Nowe przednie skrzydło to krok w dobrym kierunku

Vasseur: Giovinazzi znajduje się na liście życzeń Saubera

Ricciardo: Jestem przygotowany do odrabiania strat

Red Bull spodziewa się szybkiego wyjaśnienia przyszłości Ricciardo

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Kwiat: Sędziowie nakładają na mnie surowsze kary niż na innych kierowców

Rosjanin podkreślił, że nie zamierza rozmawiać z Sainzem o incydencie z Silverstone.
Nataniel Piórkowski, 17 lipca 2017, wyświetlenia: 1934<< | lista | T- | T+ | >>


Po kraksie z Carlosem Sainzem, do jakiej doszło w niedzielę na torze Silverstone, Daniił Kwiat uważa, że sędziowie wyścigów F1 nakładają na niego surowsze kary niż w przypadku innych kierowców.

Kwiat i Sainz zderzyli się ze sobą na pierwszym okrążeniu Grand Prix Wielkiej Brytanii w szybkiej sekwencji zakrętów Maggotts-Becketts. Podczas gdy Hiszpan został zmuszony do wycofania się z rywalizacji, Rosjanin kontynuował jazdę, ukarany później przejazdem przez aleję serwisową.

Zapytany przez dziennikarzy o to, czy uważa, że sędziowie nakładają na niego surowsze kary niż w przypadku innych kierowców, Kwiat odparł: „Tak mi się wydaje. Kara przejazdu przez aleję serwisową jest niesamowicie surowa. Widziałem poważniejsze incydenty, za które nakładano kary doliczenia pięciu czy dziesięciu sekund do postoju. Nie rozumiem tego i nie jest to zbyt miłe. Tworzy to wrażenie, że wszystko wygląda dużo gorzej niż w rzeczywistości”.

Kierowca z Ufy dodał, iż jego relacje z Sainzem "nigdy nie były fantastyczne" oraz że nie widzi większego sensu rozmawiania z nim o incydencie z Silverstone. „Nie spodziewam się, aby doszło pod tym względem do jakichś zmian. Prawdę mówiąc nie sądzę, aby którykolwiek z nas zamierzał pojechać tam agresywnie. Zostawiłem mu miejsce w Maggotts i oczekiwałem, że będzie ze mną współpracował w 12. zakręcie. Do takiej współpracy nigdy jednak nie doszło. Dlatego jest to tak frustrujące”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.04.2018  Kwiat weźmie udział w testach ogumienia Pirelli
11.01.2018  Obowiązki Kwiata w Ferrari ograniczą się do pracy w symulatorze
10.01.2018  Daniił Kwiat został kierowcą rozwojowym Ferrari
17.12.2017  Marko: Kwiat jest bardziej utalentowany niż Gasly oraz Hartley
05.12.2017  Kwiat weźmie udział w testach europejskiej serii NASCAR
Tagi:
Kwiat D.
FIA

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
rno2, 17.07.2017 09:02[!]
Oj przydałby się Kwiatkowi urlop na jeden wyścig...
Jego tłumaczenia z wypowiedzi kierowców po wyścigu są absurdalne: ,,wyjechałem poza tor, więc wracając Sainz powinien się domyślić, że pojadę szeroko".
tex_f1, 17.07.2017 09:28[!]
[@rno2
No nawet powinien wyjechać poza tor żeby sobie Kwiatek mógł wrócić na tor. Bezczelny jest ten koleś. Nie wiem dlaczego jeszcze nie został zastąpiony Gaslym
marios76, 17.07.2017 09:32[!]
@rno2 W sumie mógł powiedzieć to co Sainz, jak wywiozl Groszka- ze go nie widział ;)
Więcej winy Kwiaty, ale Sainz niby taki aspirujacy wyżej, a nie potrafi odpuścić, pomyśleć kiedy trzeba...
Cenilem go wcześniej jako bardziej dojrzałego od Verstappena, ale go przecenilem :/
piwo, 17.07.2017 09:46[!]
sory.
co sainz mogl widziec? zreszta jechal srodkiem toru i spokojnie poltora bolidu zmiesciloby sie z lewej strony. to kwiata wynioslo na srodek toru gdy postawilo go bokiem i kontrowal.
https://www.youtu.../watch?v=nKOMwIugRQ8
ewidentnie wina kwiata i tyle. tu nie ma zmiluj. jego tlumaczenia sa zalosne. szczerze toro rosso jest w bardzo zlej sytuacji z kierowcami obecnie. jesli sainz przejdzie zostana mu ochlapy zalosne a nie kierowcy i konkurencyjnosc toro rosso spadnie strasznie
Protonek, 17.07.2017 10:00[!]
Moim zdaniem Red Bull popełnił olbrzymi błąd biorąc go na kierowcę po Vettelu. Szybko go jednak naprawili. Teraz Daniił powinien iść do Putina i prosić Gazprom o wsparcie finansowe, bo raczej wyleci po takich akcjach.
bartoszcze, 17.07.2017 10:10[!]
Dla porządku: w zeszłym sezonie 13 razy nakładano kary z powodu wypadków, w tym 9 razy były to kary w trakcie wyścigu (4 razy przesunięcie na polach). Z tych dziewięciu, 6 razy nałożono kary czasowe, dwa razy przejazdu, a raz postoju (pamiętne manewry Kwiata w Rosji).
W ośmiu wyścigach tego sezonu (jestem po urlopie, muszę uzupełnić statystyki) było pięć kar za wypadki, w tym jedna w trakcie wyścigu - 10 sekund dla Pereza, na Kwiacie zresztą (Monaco).

Punkty karne Kwiatowi zaczną wygasać dopiero pod koniec października (zeszłoroczne GP USA i Meksyku).
michael85, 17.07.2017 10:26[!]
Kvyat robi wiele zamieszania i nie jestem jego fanem ale tu ma rację. Hamiltonek nie otrzymałby zapewne żadnej kary tak jak miało to miejsce podczas tego weekendu oraz GP Azerbejdżanu.
piwo, 17.07.2017 10:29[!]
bo hamiltoniak tak durnych bledow nie popelnia bo panuje nad bolidem ktorym jezdzi.
Masio, 17.07.2017 11:06[!]
Koleś jest po prostu bezczelny...
Cytat marios76 :
W sumie mógł powiedzieć to co Sainz, jak wywiozl Groszka- ze go nie widział ;)
Kiedy to się stało?
rno2, 17.07.2017 11:30[!]
@Masio Kanada 2017.
KamBrillant, 17.07.2017 12:50[!]
"kwiateczek" jest po prostu bezczelny. To chyba największa obok Scotta Speeda pomyłka Toro Rosso i dlaczego nie dostał szansy Gasly? I mnie do dziś zastanawia co Redbull myślał w 2015 skoro uznał że będzie świetnym następcą dla Vettela.
rno2, 17.07.2017 12:55[!]
@KamBrillant
Kiedy nieoczekiwanie Vettel ogłosił przejście do Ferrari, Red Bullowi lekko zapalił się grunt pod nogami, ale żeby to ukryć, od razu potwierdzili awans Kwiata.

Co do Gasly'ego - Red Bull wie o nim dużo więcej, niż my. Skoro chcą przedłużyć angaż Kwiata, to widocznie widzą w francuzie jeszcze mniejszy talent.
slipstream, 17.07.2017 16:09[!]
RedBull wtedy wpadł w pułapkę swojego własnego programu juniorskiego. Jakby zostawili to miejsce do kierowcy ze stawki kolejka chętnych byłaby długa, ale jednym ruchem przekreśliliby cała swoją działalność wspierania młodych. Więc musieli wybierać między Kwiatem a Vergnem, bo znowu dać główny bolid debiutantowi też nie było zgodne z ich programem rozwojowym (bo nie po to mają Toro Rosso)
macko93, 17.07.2017 18:02[!]
Przykro mi bardzo Panie Kwiat ale muszę się zgodzić z przedmówcami. Bo ja nie wiem co on wyprawia jak nie na starcie, to na pierwszych lub kolejnych okrążeniach. I nie dość, że w tych wypadkach, które wymienił @krzychol2000 poniósł winę, to jeszcze za każdym razem z tych wypadków i kolizji nie wyciągał wniosków.

@krzychol2000 Tą ofiarą Kwiata w Monako 2016 był Magnussen - padły jeszcze nieparlamentarne słowa ze strony Duńczyka.
marios76, 18.07.2017 08:39[!]
Zgubiłem gdzieś sens w poprzedniej odpowiedzi. Oczywiście , że Kwiata karaja za surowo. Inny kierowcaw takim przypadku ddostał by przejazd przez co najwyżej pół alei serwisowej, a i to bez ograniczenia szybkości ;)
Mam jeszcze takie przemyślenia jak to, że kary (punkty) są słabo dobrane, bo za celowe uderzenie w bolid, uniemożliwienie komuś ukończenia wyścigu, narażenie zespołu na straty finansowe kara jest taka jak za... spowolnienie kogoś na treningu , czy podczas kwalifikacji :/
Jeden taki tu był, co marudzić na punkty karne, ale sądzę że limit jest za wysoki, albo za kolizje kary za niskie. Powinniśmy już mieć wyścig bez Vettela i teraz bez Daniila. I może by się któryś zaczął zastanawiać, po zdobyciu pierwszych pkt karnych.
Matikson, 18.07.2017 14:11[!]
Jeszcze jeden taki wybryk i będzie miał wykluczenie. Spokojnie...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca