F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.07.2017

Sauber potwierdził skład kierowców na testy po GP Węgier

Ricciardo celuje w odniesienie kolejnego zwycięstwa w GP Węgier

Sauber przygotowuje duży pakiet poprawek technicznych na GP Węgier

Robert Kubica weźmie udział w testach F1 na Hungaroringu

Vandoorne: GP Węgier będzie kolejną dobrą okazją do walki o punkty

23.07.2017

DTM: Maro Engel wygrał niedzielny wyścig na torze w Moskwie

Renault liczy na podwójny finisz w czołowej dziesiątce w GP Węgier

Cowell: Żaden koncern nie powinien lekceważyć możliwości Hondy

22.07.2017

Organizatorzy GP Singapuru bliscy podpisania nowej umowy z władzami F1

DTM: Rast odniósł zwycięstwo w sobotnim wyścigu w Rosji

21.07.2017

Pirelli zakończyło analizę uszkodzonej opony z bolidu Vettela

Grosjean i Magnussen pozostaną kierowcami Haasa w sezonie 2018

Hasegawa: Zniesienie systemu tokenów pomaga Hondzie w odrabianiu strat

Lauda: F1 może żałować wprowadzenia Halo

Horner: F1 musi odpowiedzieć na wiele poważnych pytań

Wolff: FIA "nie miała wyboru" decydując o wprowadzeniu Halo

Force India rozpoczęło negocjacje nad nową umową dla Pereza

20.07.2017

Williams zabronił Villeneuve'owi wstępu do swojego motorhome'u?

GPDA popiera decyzję o wprowadzeniu systemu Halo od sezonu 2018

Mallya: Perez powinien odejść z Force India tylko do Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

W środę odbędzie się posiedzenie Grupy Strategicznej

Tematami dyskusji będą między innymi nowe przepisy aero i system ochrony kokpitu.
Nataniel Piórkowski, 17 lipca 2017, wyświetlenia: 1150<< | lista | T- | T+ | >>


Sprawy przepisów w zakresie aerodynamiki mających obowiązywać po sezonie 2020 oraz wprowadzenie systemu ochrony kokpitu znajdą się w agendzie nadchodzącego posiedzenia Grupy Strategicznej.

Nowe regulacje aero, wprowadzone przed tegoroczną kampanią, pozwoliły stworzyć szybsze i agresywniej wyglądające konstrukcje F1. Kolejnym celem władz sportu jest poprawa widowiska. Z tego względu zostanie przeprowadzana analiza możliwości, dzięki którym w długoterminowej perspektywie będzie można osiągnąć ten cel, na przykład poprzez kolejne zmiany w przepisach dotyczących aerodynamiki.

W planie dyskusji znajdzie się temat wprowadzenia do serii Grand Prix systemu ochrony kokpitu. FIA ocenia, że przed sezonem 2018 koncepcja tarczy powinna być już gotowa do wykorzystywania w Formule 1. Jeśli jednak tak nie będzie, organ zarządzający zamierza wdrożyć system halo, który zebrał krytyczne oponie pośród części kierowców, fanów oraz obserwatorów sportu.

Podczas spotkania do jakiego dojdzie w środę w Genewie zostaną także poruszone kwestie mieszanek ogumienia oraz harmonogram weekendów Grand Prix. Prócz tego przedstawione będą postępy w pracach nad redukcją kosztów oraz prawdopodobnie przeprowadzone zostaną kolejne dyskusje na temat nowej jednostki napędowej F1, która ma wejść do użytku od sezonu 2021.

Po sukcesie F1 Live w Londynie, Fernando Alonso stwierdził, iż ma nadzieję, że jest to „pierwsza z wielu” tego typu imprez. Władze sportu omówią kwestię dostępność kierowców na takich pokazach, planując wprowadzenie obowiązku udziału w od trzech do pięciu takich imprezach w trakcie sezonu. Kolejnymi tematami będą wykorzystanie gazów pochodzących z wydechu, kontrowersje związane ze spalaniem oleju jako paliwa oraz osłony silnika, w tym tak zwane "płetwy".
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.07.2017  Hasegawa: Zniesienie systemu tokenów pomaga Hondzie w odrabianiu strat
21.07.2017  Lauda: F1 może żałować wprowadzenia Halo
21.07.2017  Horner: F1 musi odpowiedzieć na wiele poważnych pytań
21.07.2017  Wolff: FIA "nie miała wyboru" decydując o wprowadzeniu Halo
20.07.2017  GPDA popiera decyzję o wprowadzeniu systemu Halo od sezonu 2018
Tagi:
Przepisy
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
michu94, 17.07.2017 21:10[!]
Ja bym jeszcze sugerował porozmawiać o nosach...
ICEman, 17.07.2017 23:05[!]
@michu94

brakuje do szczescia właśnie odrobine uniesionych nosów no i oczywiscie dźwiek silnika. Nie widze innych wad w F1 obecnie
enstone, 17.07.2017 23:08[!]
@michu94
Zgadza się.
Prują się na temat tych płetw, które według mnie wyglądają bardzo fajnie i nadają agresywnego wyglądu tak jak np. w bolidzie Renault czy Haas, a na temat wystających ohydnych pen.isów cisza i udają, że tematu nie ma .....
Nosy powinny wyglądać tak jak w Mercedesie i w Toro Rosso.
michu94, 18.07.2017 07:52[!]
Ja to ogólnie chciałbym powrotu do takich przodów jak w sezonie 2008 (ale bez rogów).
To jest dopiero agresywny wygląd ;)
https://static.wi...098817c05090~mv2.jpg
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca