F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.08.2017

Negocjacje Toro Rosso z Hondą zakończyły się niepowodzeniem

Horner: Od 2021 roku w F1 będą wykorzystywane silniki V6 twin-turbo

Binotto ma nadzieję, że Ferrari uniknie kar za wymianę podzespołów silnika

16.08.2017

Bottas: Awarie i kary mogą wpłynąć na walkę o tegoroczny tytuł

Horner: W drugiej połowie sezonu chcemy zdobyć więcej punktów niż Ferrari

Charlie Whiting złożył wizytę na torze w Buenos Aires

Raikkonen: Wciąż mam wystarczającą szybkość, aby ścigać się w czołówce

15.08.2017

Sainz: Nie zamierzam zrywać żadnego kontraktu

14.08.2017

Massa: Krytyka jaka spada obecnie na F1 nie różni się od tej sprzed 15 lat

Brawn i Wolff nie sądzą, aby powrót do silników V8 zapewnił sukces F1

Hamilton nie jest zainteresowany odejściem z Mercedesa

12.08.2017

Prost: Nie ma szans na to, aby do F1 powróciły silniki V8 lub V10

Tost: Plotki na temat Sainza są wynikiem znudzenia padoku F1

Renault: Palmer wciąż może pozostać w zespole na sezon 2018

11.08.2017

Carey: W F1 mogą pojawić się standardowe części

Vasseur: Sauber nie potrzebuje wielkich zmian, aby walczyć o lepsze wyniki

09.08.2017

Horner: FIA jest zmuszona wprowadzić Halo ze względów prawnych

Pietrow: Kwiat nie może czuć się pewny posady w Toro Rosso

McLaren dementuje plotki o opuszczeniu GP Singapuru przez Alonso

Penteado: Kubica nie miał problemów z prowadzeniem aktualnego bolidu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Mallya: Perez powinien odejść z Force India tylko do Ferrari

Szef stajni z Silverstone odniósł się również do swoich problemów i przyszłości ekipy.
Mateusz Szymkiewicz, 20 lipca 2017, wyświetlenia: 2060<< | lista | T- | T+ | >>


Vijay Mallya przyznał, że byłby zadowolony mogąc utrzymać na sezon 2018 obecny skład kierowców Force India.

Aktualnie barwy stajni z Silverstone reprezentują Sergio Perez oraz Esteban Ocon, który jest juniorem Mercedesa. W kontekście pierwszego z wymienionych kierowców coraz częściej pojawiają się spekulacje dotyczące zmiany zespołowych barw i wśród zainteresowanych usługami Meksykanina mają znajdować się Renault czy Ferrari.

Zdaniem szefa oraz właściciela Force India, Perez będzie gotowy opuścić jego zespół tylko na rzecz posady w stajni z Maranello. „W przeciwnym razie znajduje się on w dobrych rękach i myślę, że on [Perez] to docenia” – stwierdził Hindus.

61-latek postanowił także odnieść się do swoich kłopotów z prawem. Kilka miesięcy temu rząd Indii odebrał Mallyi paszport, stawiając mu zarzuty dotyczące nadużyć finansowych, co zrodziło spekulacje, jakoby rozważał on sprzedaż swojego zespołu Formuły 1. Mimo to Hindus zaprzeczył, jakoby prowadził w tym celu jakiekolwiek rozmowy. „Nie było żadnych kontaktów. Przez ostatnie dziesięć lat zyskaliśmy duży szacunek, a także odnieśliśmy sukcesy. Chciałbym teraz tym się cieszyć. Stawię czoła przed swoimi zobowiązaniami w Indiach. Ale do tej pory pojawiły się tylko pojedyncze zarzuty, a nie twarde oskarżenia. Mimo to zespół jest w stanie przetrwać beze mnie, więc sypiam spokojnie ze świadomością, że Force India ma mocną pozycję”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
27.07.2017  Mallya: Force India nadal celuje w doścignięcie Red Bulla
21.07.2017  Force India rozpoczęło negocjacje nad nową umową dla Pereza
18.07.2017  Force India potwierdza udział Auera i Mazepina w testach na Węgrzech
17.07.2017  Mallya: Mamy dwie propozycje zmiany nazwy Force India
22.06.2017  Force India nie ma w planach przerywać rozwoju tegorocznego bolidu
Tagi:
Mallya V.
Perez S.
Force India

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Sh3adow, 20.07.2017 11:32[!]
Perezowi po nieudanym romansie z McLarenem będzie bardzo ciężko się gdziekolwiek przebić. Tym bardziej teraz kiedy jego zespołowym rywalem jest Ocon.
Matikson, 20.07.2017 12:45[!]
Należy mu się Ferrari w przypadku odejścia Raikkonena. Teraz jest lepszy niż kiedyś.
Saruto, 20.07.2017 13:19[!]
@Matikson Może i jest lepszy, ale do Ferrari nigdy nie trafi.
Protonek, 20.07.2017 13:39[!]
@Saruto
Nigdy nie mów nigdy, ciekawe co mówiłeś kiedy ALO odchodził z McLarena :)
Titheon, 20.07.2017 14:57[!]
Perez jest za cienki dla Ferrari. Poza tym Ferrari dla Vettela, bądź innego klasowego zawodnika, będzie potrzebować raczej kogoś ułożonego, kto będzie w stanie być "pomocnikiem". A z pomaganiem Pereza i wykonywaniem poleceń zespołu to już wiemy jak jest...
KamBrillant, 20.07.2017 16:27[!]
Z punktu czysto sportowego to byłby dobry ruch jakby Checo trafił do Ferrari.
Lolek, 20.07.2017 19:52[!]
@Titheon
Co innego jest przepuścić żółtodzioba w zespole, w którym jesteś już od trzech lat i masz status lidera, a co innego przepuścić czterokrotnego mistrza, lidera w legendarnym zespole.
Titheon, 20.07.2017 23:12[!]
@Lolek - ale nie wiesz, w którym momencie mu odbije. Uzna, że jest lepszy, że jedzie szybciej, postanowi coś udowodnić i co?
rno2, 21.07.2017 10:12[!]
@Titheon
Przy obecnej formie Kimiego, to 80% kierowców z obecnej stawki nie byłoby ,,za cienkie", żeby jeździć w Ferrari...
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca