F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.08.2017

Negocjacje Toro Rosso z Hondą zakończyły się niepowodzeniem

Horner: Od 2021 roku w F1 będą wykorzystywane silniki V6 twin-turbo

Binotto ma nadzieję, że Ferrari uniknie kar za wymianę podzespołów silnika

16.08.2017

Bottas: Awarie i kary mogą wpłynąć na walkę o tegoroczny tytuł

Horner: W drugiej połowie sezonu chcemy zdobyć więcej punktów niż Ferrari

Charlie Whiting złożył wizytę na torze w Buenos Aires

Raikkonen: Wciąż mam wystarczającą szybkość, aby ścigać się w czołówce

15.08.2017

Sainz: Nie zamierzam zrywać żadnego kontraktu

14.08.2017

Massa: Krytyka jaka spada obecnie na F1 nie różni się od tej sprzed 15 lat

Brawn i Wolff nie sądzą, aby powrót do silników V8 zapewnił sukces F1

Hamilton nie jest zainteresowany odejściem z Mercedesa

12.08.2017

Prost: Nie ma szans na to, aby do F1 powróciły silniki V8 lub V10

Tost: Plotki na temat Sainza są wynikiem znudzenia padoku F1

Renault: Palmer wciąż może pozostać w zespole na sezon 2018

11.08.2017

Carey: W F1 mogą pojawić się standardowe części

Vasseur: Sauber nie potrzebuje wielkich zmian, aby walczyć o lepsze wyniki

09.08.2017

Horner: FIA jest zmuszona wprowadzić Halo ze względów prawnych

Pietrow: Kwiat nie może czuć się pewny posady w Toro Rosso

McLaren dementuje plotki o opuszczeniu GP Singapuru przez Alonso

Penteado: Kubica nie miał problemów z prowadzeniem aktualnego bolidu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Mallya: Force India nadal celuje w doścignięcie Red Bulla

"Zawsze warto jest mieć ambitne cele, bo to one sprawiają, że rzucasz sobie wyzwania".
Nataniel Piórkowski, 27 lipca 2017, wyświetlenia: 679<< | lista | T- | T+ | >>


Szef i właściciel Force India – Vijay Mallya, przekonuje, iż nie wycofuje się z ambitnego celu redukowania przez jego zespół start do trzeciego w tabeli konstruktorów Red Bulla.

Na półmetku sezonu stajnia z Silverstone traci aż 79 "oczek" do ekipy Dietricha Mateschitza. Przy okazji tegorocznego bolidu Mallya zdradził, że celem Force India będzie walka o trzecią pozycję w klasyfikacji mistrzostw świata. Pomimo przewagi RBR, Hindus nie zamierza rezygnować z ambitnego podejścia.

„Powinniśmy mieć na koncie co najmniej dziewięć podwójnych finiszów w czołowej dziesiątce, ale osiem też też należy traktować jako bardzo dobry wynik” – powiedział Mallya odnosząc się do kolizji Pereza z Oconem, do jakiej doszło podczas GP Azerbejdżanu. „Czuję wielką satysfakcję widząc dwóch dobrych, konkurencyjnych kierowców. Nie mógłbym prosić o więcej. Mamy dwa bolidy regularnie zdobywające punktowane lokaty. Tego potrzebujemy. Po dziesięciu Grand Prix mamy 95 punktów. Jeszcze nigdy w historii naszego zespołu nie szło nam tak dobrze. Nasza przewaga nad Williamsem to 54 punkty, więc powoli umacniamy się na czwartej pozycji w klasyfikacji konstruktorów”.

„Zobaczymy, jakie okazje przyniesie druga połowa sezonu. Nie wycofuję się z celu wywierania presji na Red Bullu. Zawsze warto jest mieć ambitne cele, bo to one sprawiają, że rzucasz sobie wyzwania. Nie ważne, czy nam się to uda, czy nie, czwarte miejsce byłoby niesamowitym osiągnięciem” – podkreślił.

Zapytany o to, czy jego zespół ma wystarczające zasoby, aby być w stanie zredukować stratę do Red Bulla, biznesmen odparł: „Jeśli możesz planować poprawki w tak dalekiej perspektywie jak GP Singapuru, to masz wystarczające zasoby. Na początku roku zaznaczyłem, że mająca na uwadze, iż VJM10 jest zupełnie nowym bolidem, będziemy musieli realizować bardzo wytężone prace rozwojowe. Taki był plan. Nie jest to dla nas żadna niespodzianka. Potrzebujemy korelacji w dopracowywaniu szczegółów. Za każdym razem osiągamy małe postępy, jesteśmy coraz bliżej. Kiedy uda nam się znaleźć złoty środek, a liczę że dojdzie do tego raczej wcześniej niż później, powinno nam iść naprawdę bardzo dobrze”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.07.2017  Force India rozpoczęło negocjacje nad nową umową dla Pereza
20.07.2017  Mallya: Perez powinien odejść z Force India tylko do Ferrari
18.07.2017  Force India potwierdza udział Auera i Mazepina w testach na Węgrzech
17.07.2017  Mallya: Mamy dwie propozycje zmiany nazwy Force India
22.06.2017  Force India nie ma w planach przerywać rozwoju tegorocznego bolidu
Tagi:
Mallya V.
Force India
Red Bull

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
JuJu_Hound, 27.07.2017 10:27[!]
Nie sposób nie lubic tego gościa i tego teamu
kusza, 27.07.2017 11:24[!]
Brawo!
pancio93, 27.07.2017 11:43[!]
I takie podejście się chwali. Kiedyś jak FI wchodziła do F1 to myślałem, że to kolejna zabawka miliardera, który nie ma co z kasą zrobić. Grubo się pomyliłem. Widać w działaniach VJM prawdziwą pasję, zaangażowanie i zdrowe podejście do tematu.
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca