F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

12.07.2018

Mercedes przedstawił przyszłą strukturę zarządzającą działu technicznego

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Meksyku

Vandoorne: McLaren nie spisuje na straty obecnego sezonu

Potwierdzenie kalendarza F1 na sezon 2019 uzależnione od GP Miami

11.07.2018

Kubica: Miałem podpisany kontrakt z Ferrari na sezon 2012

Hulkenberg: To Haas jest obecnie największym zagrożeniem dla Renault

Horner: To Ferrari dysponuje obecnie najlepszym silnikiem w F1

Alonso nie jest przekonany co do propozycji zmiany systemu punktowego F1

Brawn: Pracujemy nad nową umową dla Silverstone

10.07.2018

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Niemiec

Rozmowy na temat przepisów silnikowych utknęły w martwym punkcie

Nicholas Latifi weźmie udział w pierwszym treningu przed GP Niemiec

Na torze Silverstone odbywają się testy ogumienia

09.07.2018

Hamilton przyjął przeprosiny Raikkonena

Steiner: Incydenty z udziałem Grosjeana stają się frustrujące

Arrivabene: Mercedes i Allison powinni się wstydzić

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Vettel: Możemy być dumni z tego, że rywale kwestionują nasze rozwiązania

Mattia Binotto przekonywał, że ostanie decyzje FIA nie mają związku ze spadkiem formy Ferrari.
Nataniel Piórkowski, 30 lipca 2017, wyświetlenia: 1682<< | lista | T- | T+ | >>


Sebastian Vettel przekonuje, że Ferrari może być dumne z tego, że konkurencyjne stajnie kwestionują legalność rozwiązań stosowanych w bolidzie SF70H.

W ostatnim czasie w mediach spekulowano o tym, że ze spadkiem osiągów Scuderii wiążą się decyzje Międzynarodowej Federacji Samochodowej związane z zaostrzeniem przepisów w kwestii spalania oleju jako paliwa oraz koniecznością usztywnieniem podłogi samochodu.

„Wciąż liczymy się w walce. To pochodna naszej wspaniałej zespołowej pracy, która trwała przez całą zimę” – powiedział Vettel. „Rywale zaczynają patrzeć na ciebie z innej perspektywy, próbując raczej wymóc wprowadzenie zakazów niż ignorować twój bolid. To dla nas dobra informacja, coś z czego możemy być dumni. Na pewno nie powinno nas to rozpraszać. To normalne, że gdy ścigasz się w czołówce, niektórym ludziom się to nie podoba. Podobnie jest zresztą, gdy idzie ci gorzej”.

Dyrektor techniczny Ferrari – Mattia Binotto podkreślał, że osłabienie formy Ferrari nie ma związku z ostatnimi decyzjami FIA. „Każdy wyścig jest inny. Na początku sezonu były eliminacje, w których byliśmy konkurencyjni. Były też takie, w których lepszą formę prezentował Mercedes. Nie uważam, aby istniała oczywista tendencja lub trend w konkurencyjności dwóch zespołów. Z całą pewnością rozwój bolidu ma bardzo duże znaczenie i musi być prowadzony z wyścigu na wyścig”.

„Przed nami wciąż wiele wyścigów. Znajdujemy się na półmetku sezonu. Nie sądzę, aby istniały jakiekolwiek powody ku temu, abyśmy mieli do czynienia z trendem. Spalanie oleju nie jest czymś, co ma bezpośredni związek z Ferrari. Podłoga? Szczerze mówiąc, nie wydaje mi się, aby miało to jakikolwiek wpływ na nasze osiągi” – podkreślił szwajcarski inżynier.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.07.2018  Kubica: Miałem podpisany kontrakt z Ferrari na sezon 2012
11.07.2018  Horner: To Ferrari dysponuje obecnie najlepszym silnikiem w F1
10.07.2018  Rozmowy na temat przepisów silnikowych utknęły w martwym punkcie
09.07.2018  Arrivabene: Mercedes i Allison powinni się wstydzić
08.07.2018  Arrivabene: Sebastian walczył jak lew z bólem szyi
Tagi:
Ferrari
Vettel S.
Binotto M.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca