F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.08.2017

Negocjacje Toro Rosso z Hondą zakończyły się niepowodzeniem

Horner: Od 2021 roku w F1 będą wykorzystywane silniki V6 twin-turbo

Binotto ma nadzieję, że Ferrari uniknie kar za wymianę podzespołów silnika

16.08.2017

Bottas: Awarie i kary mogą wpłynąć na walkę o tegoroczny tytuł

Horner: W drugiej połowie sezonu chcemy zdobyć więcej punktów niż Ferrari

Charlie Whiting złożył wizytę na torze w Buenos Aires

Raikkonen: Wciąż mam wystarczającą szybkość, aby ścigać się w czołówce

15.08.2017

Sainz: Nie zamierzam zrywać żadnego kontraktu

14.08.2017

Massa: Krytyka jaka spada obecnie na F1 nie różni się od tej sprzed 15 lat

Brawn i Wolff nie sądzą, aby powrót do silników V8 zapewnił sukces F1

Hamilton nie jest zainteresowany odejściem z Mercedesa

12.08.2017

Prost: Nie ma szans na to, aby do F1 powróciły silniki V8 lub V10

Tost: Plotki na temat Sainza są wynikiem znudzenia padoku F1

Renault: Palmer wciąż może pozostać w zespole na sezon 2018

11.08.2017

Carey: W F1 mogą pojawić się standardowe części

Vasseur: Sauber nie potrzebuje wielkich zmian, aby walczyć o lepsze wyniki

09.08.2017

Horner: FIA jest zmuszona wprowadzić Halo ze względów prawnych

Pietrow: Kwiat nie może czuć się pewny posady w Toro Rosso

McLaren dementuje plotki o opuszczeniu GP Singapuru przez Alonso

Penteado: Kubica nie miał problemów z prowadzeniem aktualnego bolidu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli po wyścigu o GP Węgier

Neutralizacja zmniejszyła zużycie opon w pierwszym przejeździe.
informacja prasowa, 31 lipca 2017, wyświetlenia: 804<< | lista | T- | T+ | >>


Sebastian Vettel dojechał do mety Grand Prix Węgier, której tytularnym sponsorem jest firma Pirelli, na czele dubletu zespołu Ferrari. Prawie wszyscy kierowcy zastosowali strategię jednego pit stopu: supermiękkie/miękkie.

Temperatura nawierzchni ponownie przekraczała 50 stopni Celsjusza, ale zużycie i degradacja opon w pierwszym przejeździe pozostawały na rozsądnych poziomach. Pomogły w tym cztery okrążenia neutralizacji tuż po starcie, dzięki którym większość zawodników zdecydowała się na strategię pojedynczego pit stopu.

Wszyscy kierowcy wystartowali na oponach supermiękkich, poza Daniiłem Kwiatem z Toro Rosso i rezerwowym zawodnikiem Williamsa Paulem di Restą, którzy ruszyli na mieszance miękkiej. Najlepszy czas okrążenia, ustanowiony przez Fernando Alonso z McLarena, był lepszy o prawie trzy sekundy od zeszłorocznego.

Zespoły Formuły 1 zostają teraz w Budapeszcie na drugą sesję testową w tym sezonie, w której udział wezmą także młodzi kierowcy. Podczas tej sesji Mercedes zrealizuje jeden dzień na „ślepe” testy w ramach programu rozwoju ogumienia Pirelli na sezon 2018.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Wspaniała forma Ferrari, z perfekcyjnym zarządzaniem oponami w upalnych warunkach ze strony całej czołówki. Ostatecznie z powodu neutralizacji na początku zmagań oraz trudności z wyprzedzaniem niemal wszyscy kierowcy zdecydowali się na strategię jednego pit stopu. Zanim wszyscy rozpoczną letnią przerwę, zaliczymy jeszcze drugą sesję testów w trakcie sezonu. We wtorek Mercedes przepracuje jeden dzień w ramach specjalnych testów ogumienia szykowanego na sezon 2018”.

PRZEWIDYWALNOŚĆ NASZEJ PROGNOZY
Zgodnie z przewidywaniami, większość kierowców postawiła na strategię jednego pit stopu, by uniknąć utknięcia za rywalami – zamiast ryzykować teoretycznie szybszą strategię dwóch zjazdów, przynoszącą niewielki zysk. Vettel wykonał swój jedyny zjazd i zmienił opony z supermiękkich na miękkie na 32. okrążeniu, a tylko kierowcy Saubera zatrzymywali się po dwa razy.


OPONY UŻYTE W TRAKCIE WYŚCIGU

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
04.08.2017  Pirelli gotowe powiększyć swoją gamę opon do sześciu mieszanek
03.08.2017  Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Belgii
29.07.2017  Informacja Pirelli po kwalifikacjach do GP Węgier
29.07.2017  Informacja Pirelli po treningach przed GP Węgier
28.07.2017  Pirelli ogłosiło mieszanki opon na GP Brazylii i Abu Zabi
Tagi:
Pirelli

  Dodanie nowego komentarza  
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca