F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.08.2017

Negocjacje Toro Rosso z Hondą zakończyły się niepowodzeniem

Horner: Od 2021 roku w F1 będą wykorzystywane silniki V6 twin-turbo

Binotto ma nadzieję, że Ferrari uniknie kar za wymianę podzespołów silnika

16.08.2017

Bottas: Awarie i kary mogą wpłynąć na walkę o tegoroczny tytuł

Horner: W drugiej połowie sezonu chcemy zdobyć więcej punktów niż Ferrari

Charlie Whiting złożył wizytę na torze w Buenos Aires

Raikkonen: Wciąż mam wystarczającą szybkość, aby ścigać się w czołówce

15.08.2017

Sainz: Nie zamierzam zrywać żadnego kontraktu

14.08.2017

Massa: Krytyka jaka spada obecnie na F1 nie różni się od tej sprzed 15 lat

Brawn i Wolff nie sądzą, aby powrót do silników V8 zapewnił sukces F1

Hamilton nie jest zainteresowany odejściem z Mercedesa

12.08.2017

Prost: Nie ma szans na to, aby do F1 powróciły silniki V8 lub V10

Tost: Plotki na temat Sainza są wynikiem znudzenia padoku F1

Renault: Palmer wciąż może pozostać w zespole na sezon 2018

11.08.2017

Carey: W F1 mogą pojawić się standardowe części

Vasseur: Sauber nie potrzebuje wielkich zmian, aby walczyć o lepsze wyniki

09.08.2017

Horner: FIA jest zmuszona wprowadzić Halo ze względów prawnych

Pietrow: Kwiat nie może czuć się pewny posady w Toro Rosso

McLaren dementuje plotki o opuszczeniu GP Singapuru przez Alonso

Penteado: Kubica nie miał problemów z prowadzeniem aktualnego bolidu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Steiner: Naszą formę zawdzięczamy wczesnemu rozwojowi nowej maszyny

Szef zespołu uważa, że opłacało się przenieść zasoby na wczesnym etapie 2016 roku.
Łukasz Godula, 7 sierpnia 2017, wyświetlenia: 1273<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Zespół Haas uważa, że wyniki w 2017 zawdzięcza taktyce wczesnego przesunięcia zasobów na rozwój tegorocznej maszyny, dzięki czemu uniknęli wpadnięcia w "dziurę" podczas drugiego roku startów.

Haas zdobył punkty w pierwszych trzech z czterech grand prix w 2016 roku, plasując się początkowo na piątym miejscu w generalce. Później zdobyli punkty jeszcze tylko dwa razy, co zepchnęło ich na ósme miejsce, gdyż wcześnie podjęto decyzję o skupieniu się na 2017 roku. W tym roku przerwę letnią rozpoczęli będąc na siódmym miejscu w klasyfikacji i mają na koncie o jeden punkt więcej niż w tej samej fazie sezonu 2016.

Szef zespołu, Gunther Steiner uważa, że to pozwoliło Haasowi uniknąć częstego trendu wśród nowych ekip, które spadają w drugim roku startów, ponieważ mają problem z zaprojektowaniem samochodu w czasie trwającej kampanii.

„Częścią mojej pracy jest przygotowanie, by nie wpaść w taką dziurę” – przyznał Steiner. „Zawsze może się tak stać, jednak zaliczyłem straszny drugi sezon w jednym z moich projektów i wyciągnąłem z tego wiele wniosków. Wszyscy byli w zeszłym roku świadomi, że nie możemy zrobić czegoś takiego”.

„Gdy w zeszłym roku zdecydowaliśmy się rozwijać tegoroczny bolid, wielu pytało nas, dlaczego nie przywozimy poprawek, czy nie mamy już pieniędzy? Nie o to chodziło. Nie chcieliśmy tego, ponieważ to by nas zmyliło. Wprowadziłoby to zamieszanie rok temu i opóźniło przygotowania na ten rok”.

Steiner powiedział w zeszłym miesiącu, że ostatnie poprawki do tegorocznej maszyny zostaną zaprezentowany podczas GP Singapuru. „Od tego momentu nie ma sensu wprowadzania nowości, ponieważ skupimy się na nowej maszynie”.

Spodziewa się również, że Ferrari zapewni poprawki silnika podczas któregoś z wyścigów po przerwie letniej. Steiner dodał, że Haas funkcjonuje w tym roku lepiej, ponieważ personel ma więcej doświadczenia we wspólnej pracy.

„Zespół jest lepiej zorganizowany. Nie chodzi o to, że było źle, ale nie da się pracować perfekcyjnie w pierwszym roku” – wyjaśnia. „Mamy tu bardzo wysoki poziom. Zespół dojrzał, jesteśmy lepiej skupieni. Ludzie naturalnie pracują lepiej, ponieważ się znają, znają swoje mocne i słabe strony, wiedzą że mogą na sobie polegać. Nie mamy dużej rotacji pracowników. Nie jestem tym zaskoczony, jestem dumny z moich pracowników”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.07.2017  Steiner: Hungaroring będzie dużym testem dla hamulców
16.07.2017  Wolff odpiera krytyczne uwagi Grosjeana pod adresem Hamiltona
31.05.2017  Steiner: Podwójny finisz w TOP10 to wynik rosnącej dojrzałości
26.05.2017  Haas zmienił malowanie bolidu w celu lepszej ekspozycji logotypów
19.05.2017  Steiner chwali podejście sędziów do incydentów z GP Hiszpanii
Tagi:
Haas
Steiner G.

  Dodanie nowego komentarza  
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca