F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.07.2018

Ecclestone: Obecne przepisy zniechęcają kierowców do ścigania

Mallya chce, aby Ocon i Perez pozostali kierowcami Force India

GP Miami zostanie potwierdzone pod koniec lipca?

Abiteboul: Renault musi mieć alternatywy dla Sainza

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Węgier

17.07.2018

Webber: Formuła 1 zbyt łatwo dopuszcza fanów do kierowców

Red Bull zachęca Hondę do częstszego wprowadzania poprawek

Steiner: Haas nie żałuje kontrowersyjnego podejścia do startów w F1

Raikkonen może wrócić do Saubera na sezon 2019?

Antonio Giovinazzi wystąpi z Sauberem w treningu do GP Niemiec

Ferrari z agresywnym wyborem opon na Grand Prix Węgier

16.07.2018

Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Sirotkin: Inne czynniki maskują nasz progres

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Carey: W F1 mogą pojawić się standardowe części

Amerykanin zdradził, że zainaugurowano już debatę na temat cięć wydatków w F1.
Nataniel Piórkowski, 11 sierpnia 2017, wyświetlenia: 2932<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Chase Carey, przyznał, że w przyszłości w serii Grand Prix mogłoby dojść do wprowadzenia pewnych standardowych części, co pozwoliłoby na zmniejszenie wydatków zespołów.

Od dłuższego czasu w Formule 1 można zaobserwować olbrzymie dysproporcje pomiędzy budżetami największych zespołów i stajni ze środka stawki. Ferrari wydaje rocznie około 330 milionów funtów, podczas gdy teamy takie jak Force India czy Sauber odpowiednio po 90 i 95 milionów funtów.

Carey zaznaczył, że standaryzacja niektórych części jest jedną z opcji, które powinny być brane pod uwagę w debacie nad ograniczaniem wydatków. Przekonuje równocześnie, że Liberty nie zamierza upraszczać bolidów. „Jest wiele opcji, dzięki którym możemy osiągnąć ten cel, niezależnie czy mamy tu na myśli limity budżetowe, czy też inne sposoby odnoszące się do kluczowych komponentów”.

„Na pewno nie chcemy standaryzować całej konstrukcji bolidu. Uważamy, że bardzo ważne jest utrzymywanie sytuacji, w której sport jest rywalizacją połączoną z najbardziej nowoczesnymi technologiami. Nie chcemy upraszczać bolidów, ale sądzę, że możemy standaryzować niektóre ich części. To mogłoby poprawić ogólną kondycję finansową biznesu. Skorzystaliby na tym wszyscy, a dodatkowo pozytywnie odbiłoby się to na rywalizacji” – wyjaśniał dyrektor generalny Formuły 1.

Carey zdradził, że doszło do już wstępnych spotkań z przedstawicielami zespołu, w trakcie których debatowano nad ograniczaniem wydatków w Formule 1. Amerykanin zaznaczył, że celem Liberty nie jest absolutne zrównanie budżetów wszystkich teamów. „Jednym z obecnych wyzwań jest sytuacja, w której kilka zespołów wydaje dużo większe pieniądze niż reszta. Rezultaty tego widać na torze. Jeśli uda nam się doprowadzić do tego, że budżety poszczególnych stajni będą bardziej do siebie zbliżone – nie takie same – poprawimy rywalizację i finanse biznesu”.

„Zainaugurowaliśmy już ten proces z zespołami, odbyliśmy kilka wstępnych spotkań. Są pewne kluczowe elementy, jak na przykład jednostka napędowa, która jest prawdopodobnie najbardziej skomplikowanym układem w całym bolidzie. Z całą pewnością naszym celem jest zajęcie się kwestią kosztów. Uważamy, że cały sport mógłby czerpać z tego korzyści na wielu poziomach”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.06.2018  Carey: Nowe wyścigi F1 w USA będą odbywały się na torach ulicznych
06.06.2018  Carey: Formuła 1 musi zwiększyć swoją obecność w USA i Chinach
21.05.2018  Liberty zainteresowane organizacją ulicznego wyścigu F1 w Berlinie
08.05.2018  Carey: Rozważamy również wyścigi w Nowym Jorku oraz Las Vegas
05.05.2018  Carey: Formuła 1 nie zamierza odwracać się plecami do Europy
Tagi:
Carey C.
F1 ogólnie
Przepisy

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
bartoszcze, 16.08.2017 12:34[!]
@marios76
Kosmiczne, ale czy kiedykolwiek te nakrętki weszły do powszechnego użytku?
Nie tu jest pies pogrzebany.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca