F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.01.2018

Toro Rosso zakończyło współpracę z dotychczasowym szefem działu aero

Carlo Santi zostanie nowym inżynierem wyścigowym Kimiego Raikkonena?

Robert Kubica został kierowcą rezerwowym Williamsa

Sirotkin drugim kierowcą Williamsa w sezonie 2018

Todt: F1 nie może koncentrować się wyłącznie na limitach budżetowych

15.01.2018

De Ferran: W USA jest wielu kierowców którzy poradziliby sobie w F1

Isola: Kubica zasługuje na szansę, by pokazać swój potencjał

Bottas: Bolid na sezon 2018 powinien mi bardziej odpowiadać

Marchionne: W Ferrari nie ma już miejsca dla Nikiego Laudy

Vasseur: Sauber może zostać fabrycznym zespołem Alfy Romeo

Zmarł Dan Gurney

12.01.2018

L'Equipe: Williams zaproponował Kubicy rolę kierowcy testowego

Symonds: Szefowie F1 rozważają zmianę ustawienia bolidów na starcie

Vasseur: Sauber przygotował nowy projekt bolidu na sezon 2018

11.01.2018

Pirelli ogłosiło mieszanki ogumienia na GP Azerbejdżanu

F1 wprowadzi duże zmiany w sposobie realizacji transmisji telewizyjnych

Renault zaostrza procedury kontroli nowych części

Obowiązki Kwiata w Ferrari ograniczą się do pracy w symulatorze

Carey: Kopenhaga może otrzymać organizację wyścigu F1 od 2020 roku

10.01.2018

Daniił Kwiat został kierowcą rozwojowym Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Renault: Palmer wciąż może pozostać w zespole na sezon 2018

Abiteboul zaznacza jednak, że brytyjski kierowca musi znacząco poprawić swoją dyspozycję.
Nataniel Piórkowski, 12 sierpnia 2017, wyświetlenia: 4517<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Cyril Abiteboul przyznał, że Renault bierze pod uwagę możliwość przedłużenia kontraktu z Jolyonem Palmerem na sezon 2018, pod warunkiem, iż w kolejnych wyścigach Brytyjczyk znacząco poprawi swoją dyspozycję.

Palmerowi nie udało się zdobyć punktów w żadnym z jedenastu rozegranych do tej pory wyścigów. Kontrakt 26-latka ze stajnią z Enstone wygasa wraz z końcem obecnego sezonu, a Renault przyznaje, że prowadzi analizę alternatywnych opcji na nadchodzące mistrzostwa. Jako kandydata do przejęcia wyścigowego fotela Brytyjczyka media wymieniają Roberta Kubicę. Zespół mógłby także skorzystać ze swych kierowców rozwojowych: Siergieja Sirotkina, Nicholasa Latifiego czy Olivera Rowlanda.

„Szczerze mówiąc, jeśli Jolyonowi uda się odwrócić sytuację, podobnie jak w ubiegłym roku, jesteśmy całkowicie otwarci na współpracę z nim w kolejnym sezonie” – stwierdził Abiteboul.

„Stabilność byłaby dobra dla zespołu. Podobne podejście obraliśmy w ubiegłym roku – zatrudniając Nico nie chcieliśmy dokonywać wymiany obu kierowców. Sprawy mogą potoczyć się po myśli Jolyona, ale koniec końców wszystko jest w jego rękach. Zdaje sobie sprawę z tego, że obowiązuje go roczny kontrakt. Doskonale rozumie też, że zespół musi oceniać różne opcje związane z przyszłością” – dodał.

Dyrektor Renault Sport w F1 dodał, że Palmer pokazał, iż jest w stanie walczyć o konkurencyjne rezultaty, ale częste problemy i popełniane błędy doprowadziły do osłabienia jego pewności siebie. „Jo jest w stanie wydobywać naprawdę dobry potencjał z bolidu, wykonywać bardzo dobrą pracę, zapewniać trafne informacje zwrotne, być zaangażowanym w pracę zespołu. Z drugiej strony mamy połączenie błędów i straconych okazji, czemu bez dwóch zdań nie pomagała słabsza niezawodność po jego stronie garażu”.

„Sądzę, że mieszanka ta doprowadziła w szybkim tempie do utraty pewności siebie Jo, wiary we własne możliwości, spokojnej pracy na przezwyciężaniem trudności, z którymi zmierzy się każdy kierowca, czy to w trakcie wyścigowego weekendu, czy podczas sezonu. Ten brak pewności stał się niczym kula śniegowa i doprowadził do sytuacji, w której znajdujemy się obecnie. Staram się chronić Jo i niemal codziennie potwierdzać, że ja i zespół zapewniamy pełne wsparcie w celu odbudowy jego pewności siebie i wiary w team. Nie jest to jednak praca, którą można wykonać w ciągu jednego dnia”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.01.2018  Renault zaostrza procedury kontroli nowych części
08.01.2018  Newey: W swojej karierze otrzymałem trzy oferty dołączenia do Ferrari
05.01.2018  Renault: Zadaniem Budkowskiego będzie zbudowanie czołowej stajni F1
03.01.2018  AMuS: Mercedes osiągnie moc 1000 koni mechanicznych w 2019 roku
30.12.2017  Grosjean: McLaren i Renault dokonają dużych postępów
Tagi:
Renault
Palmer J.
Abiteboul C.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
Aeromis, 21.08.2017 21:32[!]
@marios76
Rozpisałem już scenariusz (tj. cały kontekst sytuacji) który myślę, że trafnie to opisał co się działo, jak i to że ta zabawa w liczby nie ma podstawy logicznej do wyciągania wniosków. Nie wiem czemu Ci to stale umyka.
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca