F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.01.2018

Toro Rosso zakończyło współpracę z dotychczasowym szefem działu aero

Carlo Santi zostanie nowym inżynierem wyścigowym Kimiego Raikkonena?

Robert Kubica został kierowcą rezerwowym Williamsa

Sirotkin drugim kierowcą Williamsa w sezonie 2018

Todt: F1 nie może koncentrować się wyłącznie na limitach budżetowych

15.01.2018

De Ferran: W USA jest wielu kierowców którzy poradziliby sobie w F1

Isola: Kubica zasługuje na szansę, by pokazać swój potencjał

Bottas: Bolid na sezon 2018 powinien mi bardziej odpowiadać

Marchionne: W Ferrari nie ma już miejsca dla Nikiego Laudy

Vasseur: Sauber może zostać fabrycznym zespołem Alfy Romeo

Zmarł Dan Gurney

12.01.2018

L'Equipe: Williams zaproponował Kubicy rolę kierowcy testowego

Symonds: Szefowie F1 rozważają zmianę ustawienia bolidów na starcie

Vasseur: Sauber przygotował nowy projekt bolidu na sezon 2018

11.01.2018

Pirelli ogłosiło mieszanki ogumienia na GP Azerbejdżanu

F1 wprowadzi duże zmiany w sposobie realizacji transmisji telewizyjnych

Renault zaostrza procedury kontroli nowych części

Obowiązki Kwiata w Ferrari ograniczą się do pracy w symulatorze

Carey: Kopenhaga może otrzymać organizację wyścigu F1 od 2020 roku

10.01.2018

Daniił Kwiat został kierowcą rozwojowym Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Renault nie zwiąże się z trzecim zespołem klienckim

Jeśli STR nie zmieni dostawcy silników, McLaren może zostać zmuszony do pozostania z Hondą.
Nataniel Piórkowski, 3 września 2017, wyświetlenia: 2960<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

McLaren nie może liczyć na zapewnienie sobie w przyszłym sezonie dostaw jednostek napędowych Renault, jeśli Toro Rosso nie zdecyduje się na nawiązanie partnerstwa z Hondą.

Przed rozpoczęciem decydujących rozmów w sprawie dalszej współpracy z Hondą, McLaren oczekuje na wiadomości dotyczące wyboru przez Toro Rosso dostawcy silników na okres nadchodzących mistrzostw świata. Za ostateczny termin podjęcia decyzji w tej sprawie przyjęto niedzielny wieczór.

Ewentualny mariaż STR z Hondą pozwoliłby Renault na przekierowanie swoich zasobów na produkcję i dostawy jednostek napędowych dla McLarena. Źródła Autosportu sugerują jednak, że jeśli Toro Rosso opowie się przeciwko podpisywaniu umowy z japońskim producentem, stajnia z Woking znajdzie się w trudnej sytuacji, która może doprowadzić do konieczności dalszego korzystania przez nią z silników Hondy.

Początkowo McLaren liczył na przekonanie Renault do rozszerzenia programu w Viry o dostawy jednostek napędowych dla trzeciego zespołu klienckiego (obok Red Bulla i STR). Informatorzy cenionego magazynu donoszą jednak, że francuska firma ustaliła, iż scenariusz taki byłby niemożliwy do realizacji ze względu na ograniczony czas związany z przygotowaniami do przyszłorocznej kampanii.

Źródła podkreślają jednocześnie, że w przypadku rozwiązania przez McLarena współpracy z Hondą, FIA nie aktywuje przepisów obligujących jednego z producentów do zapewnienia dostaw silników, gdyż minął termin, w którym można byłoby skorzystać z tej procedury. Jeśli Toro Rosso postanowi w dalszym ciągu korzystać z silników Renault, McLaren może zostać zmuszony do kontynuowania partnerstwa z Hondą lub poszukiwania na ostatnią chwilę alternatywnego dostawcy na sezon 2018.

Dyrektor zarządzający Renault Sport w Formule 1 – Cyril Abiteboul wyjaśniał w ubiegłym tygodniu: „Mogę potwierdzić, że odbyły się dyskusje z McLarenem, ale obecnie obowiązują nas regulaminowe ograniczenia, gdybyśmy chcieli dostarczać nasze silniki więcej niż trzem zespołom [fabryczny team, STR i RBR]. Dodatkowo nie sądzę, iż bylibyśmy w stanie współpracować z więcej niż trzema zespołami nie obniżając przy tym poziomu naszych usług, ich jakości, względem innych zespołów”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.01.2018  Renault zaostrza procedury kontroli nowych części
08.01.2018  Newey: W swojej karierze otrzymałem trzy oferty dołączenia do Ferrari
05.01.2018  Renault: Zadaniem Budkowskiego będzie zbudowanie czołowej stajni F1
03.01.2018  AMuS: Mercedes osiągnie moc 1000 koni mechanicznych w 2019 roku
30.12.2017  Grosjean: McLaren i Renault dokonają dużych postępów
Tagi:
Renault
Toro Rosso
McLaren
Honda

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca