F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.11.2017

Thierry Neuville wygrał Rajd Australii

18.11.2017

Toyota potwierdziła udział Alonso w testach WEC w Bahrajnie

Ferrari sprzeciwiło się utrzymaniu limitu czterech silników na sezon

F1 rozważa zastąpienie obecnego logo nową propozycją?

17.11.2017

Stroll: Nie przejmuję się krytyką płynącą pod moim adresem

Honda otwarta na dalsze rozmowy nad nową specyfikacją silnika F1

Lowe: Williams celuje w poprawę konkurencyjności przed sezonem 2018

16.11.2017

Organizatorzy GP Australii zablokowali projekt zmian w pętli Albert Park

Massa bliski objęcia funkcji w Światowej Radzie Sportów Motorowych

Gasly i Hartley pozostaną kierowcami Toro Rosso w sezonie 2018

Steiner: Nie powinniśmy spieszyć się z powiększaniem stawki F1

Alonso: To był bardzo zły sezon w wykonaniu McLarena

Lauda: Mercedes nie zamierza grozić wycofaniem się ze startów w F1

Hamilton: Nie jestem fanem DRS

15.11.2017

Motorsport.com: Kubica pojedzie pierwszego dnia testów w Abu Zabi

FIA i F1 omówią kwestie związane z bezpieczeństwem weekendów GP

Gordon Murray nie jest zadowolony z wyglądu obecnych bolidów F1

Russell zostanie kierowcą rezerwowym Force India?

Villeneuve: Stroll musi poprawić swoją formę

Ricciardo nie jest przekonany do potencjalnego przejścia do Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Todt: Pojawiła się propozycja specjalnego malowania Halo dla lidera mistrzostw

Na przeszkodzie stoi jednak fakt, że część ekip deklaruje chęć sprzedaży tej powierzchni sponsorom.
Mateusz Szymkiewicz, 4 września 2017, wyświetlenia: 2146<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Jean Todt ujawnił, że pojawiła się propozycja wprowadzenie specjalnego malowania systemu Halo dla lidera mistrzostw w sezonie 2018.

Od przyszłego roku kierowcy Formuły 1 będą obowiązkowo ścigali się z systemem ochrony głowy. Preferowanym rozwiązaniem przez Federację jest Halo, które składa się ze słupka na wprost zawodnika oraz obręczy wokół kokpitu.

Samo rozwiązanie cieszy się niskim poparciem ze strony kibiców oraz ludzi w padoku Formuły 1, którzy zwracają uwagę między innymi na słabe walory estetyczne pałąku. Mimo to prezes FIA – Jean Todt, podkreśla, że podczas zatwierdzania systemu Halo w Formule 2 oraz Formule E nie słyszał głosów sprzeciwu, co jego zdaniem oznacza, iż kibice zdążyli się oswoić z pałąkiem.

„Kiedy ogłosiłem, że wprowadzimy Halo na sezon 2018 w Formule E, nie pojawiły się żadne głosy krytyki” – powiedział Francuz. „Nie było również żadnych negatywnych komentarzy, kiedy zdecydowaliśmy się od przyszłego roku na Halo w Formule 2. To pokazuje, że ludzie już zdążyli się do tego przyzwyczaić”.

71-latek ujawnił, że w celu spopularyzowania systemu Halo wśród kibiców F1, pojawiła się propozycja wprowadzenia specjalnego malowania dla lidera mistrzostw. „Słyszałem o pomyśle, według którego lider mistrzostw mógłby mieć Halo w specjalnym kolorze. Mimo to słyszałem również, że część zespołów już teraz sprzedała sponsorom powierzchnię na Halo”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.11.2017  Ferrari sprzeciwiło się utrzymaniu limitu czterech silników na sezon
18.11.2017  F1 rozważa zastąpienie obecnego logo nową propozycją?
16.11.2017  Steiner: Nie powinniśmy spieszyć się z powiększaniem stawki F1
16.11.2017  Lauda: Mercedes nie zamierza grozić wycofaniem się ze startów w F1
16.11.2017  Hamilton: Nie jestem fanem DRS
Tagi:
F1 ogólnie
Halo
Todt J.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
rno2, 04.09.2017 10:57[!]
Czekamy na choinki Wunderbaum zawieszone na halo.
Pavlos Le Paul, 04.09.2017 11:01[!]
To już to co zrobiono przed Hiszpanią jest niewystarczjące, ze lider mistrzostw musi być specjalnie malowany? F1 to nie jest kolarstwo, gdzie lider touru otrzymuje specjalną koszulkę.
Titheon, 04.09.2017 11:59[!]
Rozumiem, że halo malowane na żółto, wzorem skoków narciarskich, czy chociażby kolarstwa? :)
ekwador15, 04.09.2017 13:06[!]
Nie było sprzeciwu z FE i F2, bo oglądalność tamtych wyścigów wynosi 10% tego, co ma Formuła 1 :) Tamte wyścigi po prostu się ogląda, nie mają takich wiernych fanów jak F1.
Mahilda111, 04.09.2017 13:11[!]
@ekwador15
Powiem Ci, że z tą oglądalnością FE i F2 to podszedłeś mocno optymistycznie do tematu :D
macieiii, 04.09.2017 14:36[!]
f1wm nawołuje do hejterstwa :)

Malowanie halo dla lidera - tylko padł pomysł i już stał się klasykiem: jak wprowadzić durny przepis na podstawie durnego przepisu...
enstone, 04.09.2017 17:44[!]
Czy kierowcy od przyszłego roku będą mogli zmieniać malowanie kasków co wyścig..? - bo zza tego halo to gó.wno co widać, kto jedzie .....
ergie, 04.09.2017 22:50[!]
wszystko co myślę o tym pomyśle, gdybym to napisał, pewnie poskutkowało by banem...przecież to jest pomysł na poziomie grupy maluchów w przedszkolu... następnym krokiem będzie rozgrywanie kwalifikacji poprzez grę w berka 😜
WooQash, 04.09.2017 23:40[!]
@Pavlos Le Paul a co zrobiono przed Hiszpanią? Bo o ile wiem to nie mamy mistrze świata sezonu 2016, w sezonie 2017, a różne kolory Hamiltona i Bottasa to chyba nie ma z tym nic wspólnego.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca