F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.01.2018

Od sezonu 2019 wprowadzona zostanie minimalna waga kierowcy?

Płetwy rekina powrócą do Formuły 1 w sezonie 2019?

Pirelli chce w tym roku zakończyć rozmowy na temat nowej umowy z F1

Lista startowa F1 na sezon 2018

Brown: Alonso nie stawiał McLarenowi żadnego ultimatum

18.01.2018

Forbes: Grand Prix Wietnamu dołączy do kalendarza F1

Mercedes przedstawi nowy bolid 22 lutego

Toro Rosso przeprowadziło swoim pracownikom kurs z japońskiej kultury

McLaren ogłosił datę prezentacji bolidu MCL33

Marchionne: Umowa Haasa z Maserati byłaby dobra

Rosberg: Marzenie Kubicy o startach w F1 wciąż jest żywe

Pirelli oczekuje znaczącej poprawy czasów okrążeń na początku sezonu 2018

17.01.2018

Magnussen: Haas podąża drogą Force India

Mansell: Williams może poradzić sobie z niedoświadczonym składem kierowców

Chandhok: Kubica otrzymał wystarczająco dużo szans, by pokazać swoje możliwości

Salo: Williams postawił na kierowców głodnych sukcesów

Marchionne: Nowy bolid Ferrari może być potworem

Autosport: Martin Whitmarsh dołączy do FIA jako konsultant

16.01.2018

Toro Rosso zakończyło współpracę z dotychczasowym szefem działu aero

Carlo Santi zostanie nowym inżynierem wyścigowym Kimiego Raikkonena?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Hulkenberg: F1 potrzebuje lepszego ogumienia na mokry tor

Niemiec stwierdził, że podczas kwalifikacji do GP Włoch FIA miała ograniczone pole manewru.
Nataniel Piórkowski, 7 września 2017, wyświetlenia: 1972<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Nico Hulkenberg wezwał Formułę 1 i Pirelli do poprawy ogumienia na mokry tor.

Kierowca Renault przyznał, że dwugodzinne opóźnianie wznowienia sesji kwalifikacyjnej do GP Włoch wydawanymi co piętnaście minut komunikatami było „bardzo denerwujące”.

„Zakładaliśmy i ściągaliśmy nasze kaski tak często, jak wchodziliśmy i wychodziliśmy z bolidów. Gdy było jasne, że czeka nas długie opóźnienie, pomyślałem, że powinienem zająć się czymś lepszym niż czekaniem. Na przykład uciąć sobie drzemkę” – powiedział Hulkenberg w rozmowie ze Sport1.

Zdaniem Niemca obecne deszczowe ogumienie źle radzi sobie z odprowadzaniem wody zalegającej na torze. „Deszcz nie był przesadnie mocny. Na torze nie było zbyt wiele stojącej wody. Problem polega na tym, że te opony zostały wykonane po, aby odprowadzać z toru określoną liczbę litrów wody. Gdy jest jej więcej, łatwo o akwaplanację, a oczywiście kierowcy tego nie chcą”.

„Charlie Whiting miał ograniczone pole manewru. Sądzę, że w przyszłości powinniśmy pracować z Pirelli nad poprawą tej sytuacji. Dawniej, gdy w sporcie byli obecni inni producenci, można było jeździć w tego typu warunkach. Teraz nie ma tak wielu testów w ciągu sezonu, na pewno nie ma tak wielu zajęć na mokrej nawierzchni. Pirelli trudno jest więc poprawić dostępne ogumienie” – dodał.

W podobnym tonie wypowiadał się po kwalifikacjach na Monzy Kimi Raikkonen z Ferrari: „To po prostu głupie, że musieliśmy czekać tyle czasu, bo nie mamy porządnych deszczowych opon, które byłyby w stanie skutecznie odprowadzać choć część wody zalegającej na prostych. Na obecnej sytuacji nie korzystają ani nasi fani, ani żaden z kierowców. Oczywiście gdy zaczynaliśmy rywalizację zmagaliśmy się z dużą akwaplanacją. W większości zakrętów brakowało nam przyczepności. Na pewno potrzebujemy lepszych opon deszczowych, bo czekaliśmy na wznowienie sesji blisko dwie godziny, fani mokli na trybunach, a prawdę mówiąc na torze nie znajdowało się zbyt dużo wody”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
29.11.2017  Permane: Sirotkin zasługuje na posadę w Formule 1
26.11.2017  Renault ukarane finansowo za niedokręcone koło w bolidzie Sainza
26.11.2017  Sainz: Jesteśmy zdeterminowani, aby pokonać Toro Rosso
31.10.2017  Hulkenberg: Zawodność Renault jest nie do zaakceptowania
20.10.2017  Renault testuje części silnika rozwijane z myślą o sezonie 2018
Tagi:
Hulkenberg N.
Pirelli
Raikkonen K.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
ergie, 07.09.2017 23:16[!]
Kurcze, a w programie GP Confidential zachwalali obecne opony deszczowe jako lepiej odprowadzające wodę od poprzednich... ??? a po drugie co krok wychodzi że tak drastyczne ograniczenie testów wychodzi F! bokiem...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca