F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.07.2018

Mercedes zwiększy swoje zaangażowanie w Williamsa?

Padok F1 zaskoczony nagłym odejściem Sergio Marchionne z Ferrari

McLaren potwierdza zainteresowanie Carlosem Sainzem

Ocon może przejść do Renault na sezon 2019?

21.07.2018

Mercedes: Usterka hydrauliki miała miejsce przed pierwszym zakrętem

Verstappen: Czwarta lokata to wszystko na co mogliśmy liczyć

John Elkann został nowym prezesem Ferrari

Alonso: McLaren musi się uporać z samochodem Stoffela

Rosberg zaskoczony nietypowym zachowaniem Hamiltona po awarii w Q1

Hamilton: Awaria hydrauliki wystąpiła przed uderzeniem w krawężniki

GP Niemiec: wyniki kwalifikacji

Vettel wygrywa kwalifikacje, Hamilton odpada po awarii

Zespoły pozytywnie nastawione do zakazu używania koców grzewczych

Vandoorne pewny utrzymania wyścigowego fotela w McLarenie

Leclerc najszybszy w deszczowym treningu na torze Hockenheim

AMuS: GP Miami może odbyć się najwcześniej w sezonie 2020

Sauber wstrzyma rozwój tegorocznego bolidu

Zarządy FCA i Ferrari wybiorą w sobotę następców Sergio Marchionne?

20.07.2018

Vandoorne: To był najgorszy piątek w mojej karierze

Vettel: Red Bull dysponuje mocnym tempem na pojedynczym kółku

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Hulkenberg: F1 potrzebuje lepszego ogumienia na mokry tor

Niemiec stwierdził, że podczas kwalifikacji do GP Włoch FIA miała ograniczone pole manewru.
Nataniel Piórkowski, 7 września 2017, wyświetlenia: 2010<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Nico Hulkenberg wezwał Formułę 1 i Pirelli do poprawy ogumienia na mokry tor.

Kierowca Renault przyznał, że dwugodzinne opóźnianie wznowienia sesji kwalifikacyjnej do GP Włoch wydawanymi co piętnaście minut komunikatami było „bardzo denerwujące”.

„Zakładaliśmy i ściągaliśmy nasze kaski tak często, jak wchodziliśmy i wychodziliśmy z bolidów. Gdy było jasne, że czeka nas długie opóźnienie, pomyślałem, że powinienem zająć się czymś lepszym niż czekaniem. Na przykład uciąć sobie drzemkę” – powiedział Hulkenberg w rozmowie ze Sport1.

Zdaniem Niemca obecne deszczowe ogumienie źle radzi sobie z odprowadzaniem wody zalegającej na torze. „Deszcz nie był przesadnie mocny. Na torze nie było zbyt wiele stojącej wody. Problem polega na tym, że te opony zostały wykonane po, aby odprowadzać z toru określoną liczbę litrów wody. Gdy jest jej więcej, łatwo o akwaplanację, a oczywiście kierowcy tego nie chcą”.

„Charlie Whiting miał ograniczone pole manewru. Sądzę, że w przyszłości powinniśmy pracować z Pirelli nad poprawą tej sytuacji. Dawniej, gdy w sporcie byli obecni inni producenci, można było jeździć w tego typu warunkach. Teraz nie ma tak wielu testów w ciągu sezonu, na pewno nie ma tak wielu zajęć na mokrej nawierzchni. Pirelli trudno jest więc poprawić dostępne ogumienie” – dodał.

W podobnym tonie wypowiadał się po kwalifikacjach na Monzy Kimi Raikkonen z Ferrari: „To po prostu głupie, że musieliśmy czekać tyle czasu, bo nie mamy porządnych deszczowych opon, które byłyby w stanie skutecznie odprowadzać choć część wody zalegającej na prostych. Na obecnej sytuacji nie korzystają ani nasi fani, ani żaden z kierowców. Oczywiście gdy zaczynaliśmy rywalizację zmagaliśmy się z dużą akwaplanacją. W większości zakrętów brakowało nam przyczepności. Na pewno potrzebujemy lepszych opon deszczowych, bo czekaliśmy na wznowienie sesji blisko dwie godziny, fani mokli na trybunach, a prawdę mówiąc na torze nie znajdowało się zbyt dużo wody”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.07.2018  Hulkenberg: To Haas jest obecnie największym zagrożeniem dla Renault
06.07.2018  Hamilton: Silverstone stało się nieziemsko szybkie
01.07.2018  Kierowcy Renault nie odczuli działania trybu kwalifikacyjnego
28.04.2018  Hulkenberg otrzymał karę cofnięcia na starcie do GP Azerbejdżanu
28.04.2018  Sainz: Nie mam obsesji na punkcie pokonania Hulkenberga
Tagi:
Hulkenberg N.
Pirelli
Raikkonen K.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
ergie, 07.09.2017 23:16[!]
Kurcze, a w programie GP Confidential zachwalali obecne opony deszczowe jako lepiej odprowadzające wodę od poprzednich... ??? a po drugie co krok wychodzi że tak drastyczne ograniczenie testów wychodzi F! bokiem...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca