F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.07.2018

Raikkonen: Polecenie zespołu było nieprecyzyjne

Gasly: Nie spodziewałem się otrzymania opon deszczowych

Mateschitz: Red Bull oraz Honda celują w sam szczyt

Kubica zdementował plotki łączące go z Haasem

22.07.2018

Prowizoryczna lista startowa na sezon 2019

Lewis Hamilton nie straci zwycięstwa w GP Niemiec

Hamilton został wezwany do złożenia wyjaśnień sędziom GP Niemiec

Mercedes tłumaczy polecenie zespołowe wydane Bottasowi

Vettel: To był mały błąd o wielkich konsekwencjach

GP Niemiec: wyniki wyścigu

Lewis Hamilton wygrał dramatyczny wyścig o GP Niemiec

GP Niemiec: najszybsze okrążenia wyścigu

Pierre Gasly wystartuje z końca stawki do Grand Prix Niemiec

Mercedes zwiększy swoje zaangażowanie w Williamsa?

Padok F1 zaskoczony nagłym odejściem Sergio Marchionne z Ferrari

McLaren potwierdza zainteresowanie Carlosem Sainzem

Ocon może przejść do Renault na sezon 2019?

21.07.2018

Mercedes: Usterka hydrauliki miała miejsce przed pierwszym zakrętem

Verstappen: Czwarta lokata to wszystko na co mogliśmy liczyć

John Elkann został nowym prezesem Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Mercedes zadecyduje o dalszym zaangażowaniu w F1 w 2020 roku

Za trzy lata wygasają obecne porozumienia handlowe zespołów z władzami Formuły 1.
Mateusz Szymkiewicz, 13 września 2017, wyświetlenia: 1345<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Prezes Daimlera – Dieter Zetsche, ujawnił, że Mercedes zadecyduje o swoim dalszym zaangażowaniu w F1 dopiero w 2020 roku.

Za trzy lata wygasają obecne porozumienia zespołów z władzami Formuły 1, przez co na sezon 2021 szykowany jest szereg zmian. Do jednych z największych należy wprowadzenie nowej formuły silnikowej, a także ograniczeń w wydatkach zespołów na poziomie 150 milionów euro rocznie.

Jak ujawnił Dieter Zetsche, decyzje podjęte w kontekście sezonu 2021 mogą być kluczowe odnośnie dalszej formy zaangażowania Mercedesa. „Formuła 1 jest związana z naszą historią oraz marką. To element, który pozwolił nam rozwinąć się jako marka i uczynić ją młodszą, więc nie widzę teraz powodów, dla których nasza strategia powinna się zmienić do 2021 roku. Porozumienie Concorde obowiązuje nas do tego momentu, więc nawet nie myślę o tym co będzie dalej”.

Przed kilkoma tygodniami Mercedes zdecydował się wygasić swój program startów w DTM na rzecz Formuły E. Jak zdradził Niemiec, koncern ze Stuttgartu chce pomóc przerodzić tę serię z platformy Public Relations w konkurencyjne mistrzostwa. „Zdecydowaliśmy się opuścić DTM i rozpocząć projekt w Formule E. W tym momencie ta seria jest platformą PR'ową, a my chcemy pomóc przeistoczyć ją w konkurencję pomiędzy zespołami” – dodał 64-latek.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.07.2018  Mercedes tłumaczy polecenie zespołowe wydane Bottasowi
22.07.2018  Mercedes zwiększy swoje zaangażowanie w Williamsa?
21.07.2018  Mercedes: Usterka hydrauliki miała miejsce przed pierwszym zakrętem
21.07.2018  Hamilton: Awaria hydrauliki wystąpiła przed uderzeniem w krawężniki
20.07.2018  Mercedes podpisał umowę z Bottasem na sezon 2019
Tagi:
Mercedes
F1 ogólnie

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca