F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.01.2018

Toro Rosso zakończyło współpracę z dotychczasowym szefem działu aero

Carlo Santi zostanie nowym inżynierem wyścigowym Kimiego Raikkonena?

Robert Kubica został kierowcą rezerwowym Williamsa

Sirotkin drugim kierowcą Williamsa w sezonie 2018

Todt: F1 nie może koncentrować się wyłącznie na limitach budżetowych

15.01.2018

De Ferran: W USA jest wielu kierowców którzy poradziliby sobie w F1

Isola: Kubica zasługuje na szansę, by pokazać swój potencjał

Bottas: Bolid na sezon 2018 powinien mi bardziej odpowiadać

Marchionne: W Ferrari nie ma już miejsca dla Nikiego Laudy

Vasseur: Sauber może zostać fabrycznym zespołem Alfy Romeo

Zmarł Dan Gurney

12.01.2018

L'Equipe: Williams zaproponował Kubicy rolę kierowcy testowego

Symonds: Szefowie F1 rozważają zmianę ustawienia bolidów na starcie

Vasseur: Sauber przygotował nowy projekt bolidu na sezon 2018

11.01.2018

Pirelli ogłosiło mieszanki ogumienia na GP Azerbejdżanu

F1 wprowadzi duże zmiany w sposobie realizacji transmisji telewizyjnych

Renault zaostrza procedury kontroli nowych części

Obowiązki Kwiata w Ferrari ograniczą się do pracy w symulatorze

Carey: Kopenhaga może otrzymać organizację wyścigu F1 od 2020 roku

10.01.2018

Daniił Kwiat został kierowcą rozwojowym Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Mercedes zadecyduje o dalszym zaangażowaniu w F1 w 2020 roku

Za trzy lata wygasają obecne porozumienia handlowe zespołów z władzami Formuły 1.
Mateusz Szymkiewicz, 13 września 2017, wyświetlenia: 1314<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Prezes Daimlera – Dieter Zetsche, ujawnił, że Mercedes zadecyduje o swoim dalszym zaangażowaniu w F1 dopiero w 2020 roku.

Za trzy lata wygasają obecne porozumienia zespołów z władzami Formuły 1, przez co na sezon 2021 szykowany jest szereg zmian. Do jednych z największych należy wprowadzenie nowej formuły silnikowej, a także ograniczeń w wydatkach zespołów na poziomie 150 milionów euro rocznie.

Jak ujawnił Dieter Zetsche, decyzje podjęte w kontekście sezonu 2021 mogą być kluczowe odnośnie dalszej formy zaangażowania Mercedesa. „Formuła 1 jest związana z naszą historią oraz marką. To element, który pozwolił nam rozwinąć się jako marka i uczynić ją młodszą, więc nie widzę teraz powodów, dla których nasza strategia powinna się zmienić do 2021 roku. Porozumienie Concorde obowiązuje nas do tego momentu, więc nawet nie myślę o tym co będzie dalej”.

Przed kilkoma tygodniami Mercedes zdecydował się wygasić swój program startów w DTM na rzecz Formuły E. Jak zdradził Niemiec, koncern ze Stuttgartu chce pomóc przerodzić tę serię z platformy Public Relations w konkurencyjne mistrzostwa. „Zdecydowaliśmy się opuścić DTM i rozpocząć projekt w Formule E. W tym momencie ta seria jest platformą PR'ową, a my chcemy pomóc przeistoczyć ją w konkurencję pomiędzy zespołami” – dodał 64-latek.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.01.2018  Bottas: Bolid na sezon 2018 powinien mi bardziej odpowiadać
09.01.2018  Wolff: Wehrlein nie straci wsparcia Mercedesa
04.01.2018  Wolff pod wrażeniem wysokiego poziomu motywacji Lewisa Hamiltona
03.01.2018  AMuS: Mercedes osiągnie moc 1000 koni mechanicznych w 2019 roku
02.01.2018  Wolff: Bliskie relacje Ferrari z Sauberem mogą być niebezpieczne dla Mercedesa
Tagi:
Mercedes
F1 ogólnie

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca