F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.11.2017

Ferrari bliskie przemianowania klienckich silników na Alfa Romeo

Autosport: Sirotkin dołączy do Kubicy podczas testów w Abu Zabi

FIA zwróciła opłatę licencyjną Manora na sezon 2017

Gene: Alonso może wygrać Le Mans w swoim debiucie

Hartley pozostaje spokojny o jednostki Hondy w sezonie 2018

Williams dementuje pogłoski o podpisaniu umowy z Kubicą na sezon 2018

20.11.2017

Massa nie spieszy się z wyborem nowej serii wyścigowej

Mer Sao Paulo dementuje plotki o niepewnej przyszłości F1 na Interlagos

Abiteboul: F1 nie powinna odchodzić od obecnej koncepcji silnika

Lauda: Mam wrażenie, że Liberty chce upodobnić F1 do NASCAR

Ecclestone: Liberty traktuje Formułę 1 jak bar typu fast food

19.11.2017

Fernando Alonso pokonał ponad 100 okrążeń podczas testów WEC

Hartley: Od kilku tygodni wiedziałem, że będę ścigał się dla STR w sezonie 2018

Pirelli rozwija nowe deszczowe opony F1

Thierry Neuville wygrał Rajd Australii

18.11.2017

Toyota potwierdziła udział Alonso w testach WEC w Bahrajnie

Ferrari sprzeciwiło się utrzymaniu limitu czterech silników na sezon

F1 rozważa zastąpienie obecnego logo nową propozycją?

17.11.2017

Stroll: Nie przejmuję się krytyką płynącą pod moim adresem

Honda otwarta na dalsze rozmowy nad nową specyfikacją silnika F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Force India zamontowało ponad 30 małych skrzydełek na płetwie rekina

Rozwiązanie to ma zwiększyć docisk i poprawić przepływ powietrza w kierunku tylnego spojlera.
Nataniel Piórkowski, 14 września 2017, wyświetlenia: 2226<< | lista | T- | T+ | >>
Force India obrało radykalne podejście do prób zwiększenia docisku swego bolidu na torze Marina Bay w Singapurze, instalując ponad 30 małych skrzydełek na górnej krawędzi pokrywy silnika.

Rozwiązanie dostrzeżone w czwartek w Singapurze pokazuje, że team Vijaya Mallyi nie zamierza porzucać rozwoju tegorocznej konstrukcji, nawet pomimo tego, iż dysponuje dysponuje komfortową sytuacją w klasyfikacji konstruktorów, plasując się na pewnym czwartym miejscu.

W czwartek na górnej krawędzi płetwy rekina bolidu VJM10 pojawiło się ponad 30 drobnych skrzydełek. Ich celem jest zwiększenie docisku tylnej osi oraz efektywniejsze poprowadzenie strugi powietrza w kierunku T-winga oraz tylnego spojlera. Także samo skrzydło T odznacza się w ten weekend bardziej agresywnym projektem i składa się z nie dwóch, a aż trzech agresywnie wyprofilowanych poziomów.

Oczekuje się, że pozostałe zespoły również skorzystają w Singapurze z nowych koncepcji ukierunkowanych na poprawę docisku. Mercedes przygotował na ten weekend nową wersję osłony silnika, w której nie ma charakterystycznego wycięcia, używanego podczas poprzednich wyścigów.



Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.11.2017  Russell zostanie kierowcą rezerwowym Force India?
12.11.2017  Maleją szanse na to, że Force India zmieni nazwę na Force One
10.11.2017  Ocon: Force India skorzystałoby na wprowadzeniu limitów budżetowych
08.11.2017  Lucas Auer zostanie rezerwowym kierowcą Force India?
07.11.2017  Russell wystąpi w piątkowych treningach przed GP Brazylii i GP Abu Zabi
Tagi:
Force India

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marios76, 14.09.2017 13:23[!]
To juz jest przegiecie. 28 bym rozumial, ale po co im az 30!? :)
ICEman, 14.09.2017 18:07[!]
Wincyj lotek !
latak, 14.09.2017 18:09[!]
A to wszystko przypadkiem nie po to żeby poprawić jazdę w strumieniu "brudnego" powietrza?
ergie, 14.09.2017 21:42[!]
i tak z płetwy rekina zrobił się grzbiet kaszalota ;) będzie ciekawie jak te ustrojstwa zaczną się odłamywać w trakcie wyścigu... wiem wiem samochody F1 są superprodukcjami... ale istnieją też prawa Mupphiego...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca