F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.09.2017

McLaren: Trzy lata współpracy z Hondą były wizerunkową katastrofą

Polski koncern paliwowy sfinansuje test Kubicy w Williamsie?

Hamilton: Mercedes nie wyeliminuje w tym roku słabych stron bolidu W08

Boullier: Mamy dwa tygodnie opóźnienia w przygotowaniach do sezonu 2018

Villeneuve: To Vettel ponosi winę za kolizję ze startu GP Singapuru

19.09.2017

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Malezji

Trulli: Vettel wciąż ma szansę na wywalczenie mistrzowskiego tytułu

Wolff: Bottas nie stanie się drugim kierowcą Mercedesa

18.09.2017

Boullier: Od sezonu 2019 McLaren zacieśni współpracę z Renault

Honda: McLaren miał problem z dostosowaniem się do zmian

17.09.2017

GP Singapuru: weekend w obiektywie

Informacja Pirelli po wyścigu o GP Singapuru

GP Singapuru: wypowiedzi po wyścigu (10)

Kolizja ze startu Grand Prix Singapuru uznana za incydent wyścigowy

GP Singapuru: najszybsze okrążenia wyścigu

Verstappen obwinia Vettela za kolizję na starcie Grand Prix Singapuru

Hamilton wygrywa szalony wyścig o GP Singapuru

GP Singapuru: wyniki wyścigu

Robert Kubica może przetestować bolid Williamsa na torze w Europie

Sergio Perez przedłużył kontrakt z Force India na sezon 2018

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Force India zamontowało ponad 30 małych skrzydełek na płetwie rekina

Rozwiązanie to ma zwiększyć docisk i poprawić przepływ powietrza w kierunku tylnego spojlera.
Nataniel Piórkowski, 14 września 2017, wyświetlenia: 2001<< | lista | T- | T+ | >>
Force India obrało radykalne podejście do prób zwiększenia docisku swego bolidu na torze Marina Bay w Singapurze, instalując ponad 30 małych skrzydełek na górnej krawędzi pokrywy silnika.

Rozwiązanie dostrzeżone w czwartek w Singapurze pokazuje, że team Vijaya Mallyi nie zamierza porzucać rozwoju tegorocznej konstrukcji, nawet pomimo tego, iż dysponuje dysponuje komfortową sytuacją w klasyfikacji konstruktorów, plasując się na pewnym czwartym miejscu.

W czwartek na górnej krawędzi płetwy rekina bolidu VJM10 pojawiło się ponad 30 drobnych skrzydełek. Ich celem jest zwiększenie docisku tylnej osi oraz efektywniejsze poprowadzenie strugi powietrza w kierunku T-winga oraz tylnego spojlera. Także samo skrzydło T odznacza się w ten weekend bardziej agresywnym projektem i składa się z nie dwóch, a aż trzech agresywnie wyprofilowanych poziomów.

Oczekuje się, że pozostałe zespoły również skorzystają w Singapurze z nowych koncepcji ukierunkowanych na poprawę docisku. Mercedes przygotował na ten weekend nową wersję osłony silnika, w której nie ma charakterystycznego wycięcia, używanego podczas poprzednich wyścigów.



Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.09.2017  Sergio Perez przedłużył kontrakt z Force India na sezon 2018
16.09.2017  Force India bliskie zmiany nazwy na Force Racing od sezonu 2018
07.09.2017  Force India nie zamierza złagodzić zasad postępowania kierowców
05.09.2017  Force India prowadzi zaawansowane rozmowy ze sponsorami Pereza
02.09.2017  Force India wprowadziło nowe zasady postępowania dla swoich kierowców
Tagi:
Force India

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marios76, 14.09.2017 13:23[!]
To juz jest przegiecie. 28 bym rozumial, ale po co im az 30!? :)
ICEman, 14.09.2017 18:07[!]
Wincyj lotek !
latak, 14.09.2017 18:09[!]
A to wszystko przypadkiem nie po to żeby poprawić jazdę w strumieniu "brudnego" powietrza?
ergie, 14.09.2017 21:42[!]
i tak z płetwy rekina zrobił się grzbiet kaszalota ;) będzie ciekawie jak te ustrojstwa zaczną się odłamywać w trakcie wyścigu... wiem wiem samochody F1 są superprodukcjami... ale istnieją też prawa Mupphiego...
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca