F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.02.2018

GP Argentyny może powrócić do kalendarza F1 już w 2019 roku

Vettel: Ferrari dokonało dużych postępów z nowym bolidem

Toro Rosso podało harmonogram jazd na pierwszą sesję w Barcelonie

24.02.2018

Sezon 2018: Co nowego nas czeka w Formule 1?

Kubica jako pierwszy sprawdzi na torze nowy bolid Williamsa

Ricciardo rozpocznie przygotowania do sezonu z Red Bullem

Renault nie przedstawiło we wtorek rzeczywistego bolidu R.S.18

Alonso: Nadchodzą dobre czasy dla McLarena

Galeria: Shakedown Saubera C37

Wolff liczy na szybkie sfinalizowanie rozmów w sprawie umowy Hamiltona

23.02.2018

Robert Kubica weźmie udział w pierwszych testach w Barcelonie

Rowland będzie pełnił funkcję młodego kierowcy Williamsa w sezonie 2018

Boullier: McLaren nie poszedł na kompromisy projektując bolid MCL33

Brown: Nowe malowanie bolidu pokazuje, że McLaren słucha swoich fanów

McLaren przedstawił bolid MCL33 w pomarańczowych barwach

22.02.2018

Raikkonen jako pierwszy przetestuje SF71H

Force India dementuje spekulacje o potencjalnej sprzedaży

Ferrari pokazało tegoroczny bolid - SF71H

Galeria: Shakedown Mercedesa W09

Wolff nie jest zadowolony z wyglądu systemu Halo

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

FIA zniechęca kierowców do ścinania drugiego zakrętu toru Marina Bay

W przypadku ścięcia wirażu zawodnik będzie mógł wrócić na tor dopiero w okolicach T3.
Nataniel Piórkowski, 14 września 2017, wyświetlenia: 1170<< | lista | T- | T+ | >>

Międzynarodowa Federacja Samochodowa zaostrzyła w tym roku podejście względem kierowców, którzy podczas Grand Prix Singapuru będą decydować się na ścinanie zakrętu numer dwa.

Pragnąc zniechęcić zawodników do zyskiwania przewagi poprzez ściganie wierzchołka drugiego wirażu, organ zarządzający wyznaczył dokładną drogę powrotu na tor po wyjeździe na asfaltowe pobocze.

W informacji rozesłanej w czwartek do zespołów, dyrektor wyścigu z ramienia FIA – Charlie Whiting, stwierdził: „Każdy z kierowców, któremu nie uda się pokonać zakrętu numer dwa korzystając z toru, a który całkowicie ominie po prawej stronie pomarańczowy krawężnik, musi trzymać się po prawej stronie aż do przejazdu obok polistyrenowego bloku, powracając na tor na zewnętrznej wirażu numer trzy”.

W notatce Whitinga Federacja poinformowała także, że przed tegoroczną edycją Grand Prix Singapuru dokonano wymiany nawierzchni toru w pierwszym i drugim zakręcie, na odcinku stu metrów za piątym zakrętem, pomiędzy zakrętami 12 i 13 oraz w okolicach zakrętów 15, 16 oraz 17. Aleja serwisowa została poszerzona o 275 milimetrów, a wokół całego toru zainstalowano kolejne warstwy barier TecPro.

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.02.2018  Weber: Władze F1 muszą ostrożnie wprowadzać zmiany
05.02.2018  Formuła 1 zainaugurowała inicjatywę Grid Kids
28.01.2018  Whiting wizytował tor w Assen
22.01.2018  Todt: Omówimy kwestię weta Ferrari
17.01.2018  Autosport: Martin Whitmarsh dołączy do FIA jako konsultant
Tagi:
FIA
Whiting C.
Marina Bay

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marcin_114, 14.09.2017 20:01[!]
Postawić betonową ścianę i nikt nie będzie ścinał.
mbwrobel, 14.09.2017 20:33[!]
Kiedyś poza torem był żwir lub choćby trawa i wszyscy trzymali się asfaltu. Dziś wymalowane na lotnisku linie wyznaczają jedynie sugerowaną trasę przejazdu.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca