F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.06.2018

Verstappen: Honda nie daje powodów do niepokoju

Whiting odpiera krytykę nawierzchni toru Paul Ricard

Kierowcy Mercedesa mogą nie otrzymać we Francji nowej specyfikacji silnika

21.06.2018

Ricciardo: Perspektywa startów dla Renault i McLarena jest zachęcająca

Palmer: Partnerstwo Red Bulla i Hondy nie stworzy konfliktu z Aston Martinem

Motorsport.com: Ferrari jest zdecydowane na zatrudnienie Leclerca

Daniel Ricciardo otrzymał propozycję startów od McLarena

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Belgii i GP Japonii

Vettel nie obawia się powrotu do opon z cieńszym bieżnikiem

Ocon gotowy dołączyć do fabrycznego zespołu Mercedesa

20.06.2018

Honda - od katastrofy z McLarenem do umowy z Red Bullem

Abiteboul: Chcemy by Red Bull żałował zakończenia współpracy z Renault

Dwie strefy DRS podczas Grand Prix Francji na Paul Ricard

Yamamoto: Red Bull nie będzie miał statusu fabrycznego zespołu Hondy

Pirelli ujawniło wybory kierowców na Grand Prix Austrii

Marko: Renault zmusiło nas do wczesnej decyzji o dostawcy na sezon 2019

Źródło bliskie Vijaya Mallyi dementuje spekulacje o sprzedaży Force India

Dobór mieszanek ogumienia na sezon 2018

19.06.2018

Alonso: Start w Indianapolis 500 jest ponowie wysokim priorytetem

Pracownicy McLarena chcą powrotu Martina Whitmarsha do zespołu?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

FIA zniechęca kierowców do ścinania drugiego zakrętu toru Marina Bay

W przypadku ścięcia wirażu zawodnik będzie mógł wrócić na tor dopiero w okolicach T3.
Nataniel Piórkowski, 14 września 2017, wyświetlenia: 1205<< | lista | T- | T+ | >>

Międzynarodowa Federacja Samochodowa zaostrzyła w tym roku podejście względem kierowców, którzy podczas Grand Prix Singapuru będą decydować się na ścinanie zakrętu numer dwa.

Pragnąc zniechęcić zawodników do zyskiwania przewagi poprzez ściganie wierzchołka drugiego wirażu, organ zarządzający wyznaczył dokładną drogę powrotu na tor po wyjeździe na asfaltowe pobocze.

W informacji rozesłanej w czwartek do zespołów, dyrektor wyścigu z ramienia FIA – Charlie Whiting, stwierdził: „Każdy z kierowców, któremu nie uda się pokonać zakrętu numer dwa korzystając z toru, a który całkowicie ominie po prawej stronie pomarańczowy krawężnik, musi trzymać się po prawej stronie aż do przejazdu obok polistyrenowego bloku, powracając na tor na zewnętrznej wirażu numer trzy”.

W notatce Whitinga Federacja poinformowała także, że przed tegoroczną edycją Grand Prix Singapuru dokonano wymiany nawierzchni toru w pierwszym i drugim zakręcie, na odcinku stu metrów za piątym zakrętem, pomiędzy zakrętami 12 i 13 oraz w okolicach zakrętów 15, 16 oraz 17. Aleja serwisowa została poszerzona o 275 milimetrów, a wokół całego toru zainstalowano kolejne warstwy barier TecPro.

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.06.2018  Whiting odpiera krytykę nawierzchni toru Paul Ricard
12.06.2018  Zespoły F1 otrzymują nową wersję przepisów aero na sezon 2019
06.06.2018  FIA zaprezentowała nowy standard kasku
04.06.2018  FIA wyznaczyła trzecią strefę aktywacji DRS na torze w Kanadzie
27.05.2018  FIA oczyściła Ferrari z podejrzeń o łamanie przepisów dotyczących baterii
Tagi:
FIA
Whiting C.
Marina Bay

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marcin_114, 14.09.2017 20:01[!]
Postawić betonową ścianę i nikt nie będzie ścinał.
mbwrobel, 14.09.2017 20:33[!]
Kiedyś poza torem był żwir lub choćby trawa i wszyscy trzymali się asfaltu. Dziś wymalowane na lotnisku linie wyznaczają jedynie sugerowaną trasę przejazdu.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca