F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.09.2017

McLaren: Trzy lata współpracy z Hondą były wizerunkową katastrofą

Polski koncern paliwowy sfinansuje test Kubicy w Williamsie?

Hamilton: Mercedes nie wyeliminuje w tym roku słabych stron bolidu W08

Boullier: Mamy dwa tygodnie opóźnienia w przygotowaniach do sezonu 2018

Villeneuve: To Vettel ponosi winę za kolizję ze startu GP Singapuru

19.09.2017

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Malezji

Trulli: Vettel wciąż ma szansę na wywalczenie mistrzowskiego tytułu

Wolff: Bottas nie stanie się drugim kierowcą Mercedesa

18.09.2017

Boullier: Od sezonu 2019 McLaren zacieśni współpracę z Renault

Honda: McLaren miał problem z dostosowaniem się do zmian

17.09.2017

GP Singapuru: weekend w obiektywie

Informacja Pirelli po wyścigu o GP Singapuru

GP Singapuru: wypowiedzi po wyścigu (10)

Kolizja ze startu Grand Prix Singapuru uznana za incydent wyścigowy

GP Singapuru: najszybsze okrążenia wyścigu

Verstappen obwinia Vettela za kolizję na starcie Grand Prix Singapuru

Hamilton wygrywa szalony wyścig o GP Singapuru

GP Singapuru: wyniki wyścigu

Robert Kubica może przetestować bolid Williamsa na torze w Europie

Sergio Perez przedłużył kontrakt z Force India na sezon 2018

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

FIA zniechęca kierowców do ścinania drugiego zakrętu toru Marina Bay

W przypadku ścięcia wirażu zawodnik będzie mógł wrócić na tor dopiero w okolicach T3.
Nataniel Piórkowski, 14 września 2017, wyświetlenia: 1094<< | lista | T- | T+ | >>

Międzynarodowa Federacja Samochodowa zaostrzyła w tym roku podejście względem kierowców, którzy podczas Grand Prix Singapuru będą decydować się na ścinanie zakrętu numer dwa.

Pragnąc zniechęcić zawodników do zyskiwania przewagi poprzez ściganie wierzchołka drugiego wirażu, organ zarządzający wyznaczył dokładną drogę powrotu na tor po wyjeździe na asfaltowe pobocze.

W informacji rozesłanej w czwartek do zespołów, dyrektor wyścigu z ramienia FIA – Charlie Whiting, stwierdził: „Każdy z kierowców, któremu nie uda się pokonać zakrętu numer dwa korzystając z toru, a który całkowicie ominie po prawej stronie pomarańczowy krawężnik, musi trzymać się po prawej stronie aż do przejazdu obok polistyrenowego bloku, powracając na tor na zewnętrznej wirażu numer trzy”.

W notatce Whitinga Federacja poinformowała także, że przed tegoroczną edycją Grand Prix Singapuru dokonano wymiany nawierzchni toru w pierwszym i drugim zakręcie, na odcinku stu metrów za piątym zakrętem, pomiędzy zakrętami 12 i 13 oraz w okolicach zakrętów 15, 16 oraz 17. Aleja serwisowa została poszerzona o 275 milimetrów, a wokół całego toru zainstalowano kolejne warstwy barier TecPro.

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.09.2017  Kolizja ze startu Grand Prix Singapuru uznana za incydent wyścigowy
16.09.2017  Ericsson zostanie ukarany cofnięciem o pięć pozycji na starcie GP Singapuru
16.09.2017  FIA zmieniła wytyczne dotyczące przypadków ścinania drugiego zakrętu
16.09.2017  Płetwy rekina nie znikną z F1 w sezonie 2018?
16.09.2017  Formuła 1 nie zamierza wprowadzać zmian w systemie kar
Tagi:
FIA
Whiting C.
Marina Bay

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marcin_114, 14.09.2017 20:01[!]
Postawić betonową ścianę i nikt nie będzie ścinał.
mbwrobel, 14.09.2017 20:33[!]
Kiedyś poza torem był żwir lub choćby trawa i wszyscy trzymali się asfaltu. Dziś wymalowane na lotnisku linie wyznaczają jedynie sugerowaną trasę przejazdu.
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca