F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.11.2017

Ferrari bliskie przemianowania klienckich silników na Alfa Romeo

Autosport: Sirotkin dołączy do Kubicy podczas testów w Abu Zabi

FIA zwróciła opłatę licencyjną Manora na sezon 2017

Gene: Alonso może wygrać Le Mans w swoim debiucie

Hartley pozostaje spokojny o jednostki Hondy w sezonie 2018

Williams dementuje pogłoski o podpisaniu umowy z Kubicą na sezon 2018

20.11.2017

Massa nie spieszy się z wyborem nowej serii wyścigowej

Mer Sao Paulo dementuje plotki o niepewnej przyszłości F1 na Interlagos

Abiteboul: F1 nie powinna odchodzić od obecnej koncepcji silnika

Lauda: Mam wrażenie, że Liberty chce upodobnić F1 do NASCAR

Ecclestone: Liberty traktuje Formułę 1 jak bar typu fast food

19.11.2017

Fernando Alonso pokonał ponad 100 okrążeń podczas testów WEC

Hartley: Od kilku tygodni wiedziałem, że będę ścigał się dla STR w sezonie 2018

Pirelli rozwija nowe deszczowe opony F1

Thierry Neuville wygrał Rajd Australii

18.11.2017

Toyota potwierdziła udział Alonso w testach WEC w Bahrajnie

Ferrari sprzeciwiło się utrzymaniu limitu czterech silników na sezon

F1 rozważa zastąpienie obecnego logo nową propozycją?

17.11.2017

Stroll: Nie przejmuję się krytyką płynącą pod moim adresem

Honda otwarta na dalsze rozmowy nad nową specyfikacją silnika F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

FIA zniechęca kierowców do ścinania drugiego zakrętu toru Marina Bay

W przypadku ścięcia wirażu zawodnik będzie mógł wrócić na tor dopiero w okolicach T3.
Nataniel Piórkowski, 14 września 2017, wyświetlenia: 1141<< | lista | T- | T+ | >>

Międzynarodowa Federacja Samochodowa zaostrzyła w tym roku podejście względem kierowców, którzy podczas Grand Prix Singapuru będą decydować się na ścinanie zakrętu numer dwa.

Pragnąc zniechęcić zawodników do zyskiwania przewagi poprzez ściganie wierzchołka drugiego wirażu, organ zarządzający wyznaczył dokładną drogę powrotu na tor po wyjeździe na asfaltowe pobocze.

W informacji rozesłanej w czwartek do zespołów, dyrektor wyścigu z ramienia FIA – Charlie Whiting, stwierdził: „Każdy z kierowców, któremu nie uda się pokonać zakrętu numer dwa korzystając z toru, a który całkowicie ominie po prawej stronie pomarańczowy krawężnik, musi trzymać się po prawej stronie aż do przejazdu obok polistyrenowego bloku, powracając na tor na zewnętrznej wirażu numer trzy”.

W notatce Whitinga Federacja poinformowała także, że przed tegoroczną edycją Grand Prix Singapuru dokonano wymiany nawierzchni toru w pierwszym i drugim zakręcie, na odcinku stu metrów za piątym zakrętem, pomiędzy zakrętami 12 i 13 oraz w okolicach zakrętów 15, 16 oraz 17. Aleja serwisowa została poszerzona o 275 milimetrów, a wokół całego toru zainstalowano kolejne warstwy barier TecPro.

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.11.2017  FIA zwróciła opłatę licencyjną Manora na sezon 2017
19.11.2017  Pirelli rozwija nowe deszczowe opony F1
17.11.2017  Honda otwarta na dalsze rozmowy nad nową specyfikacją silnika F1
16.11.2017  Massa bliski objęcia funkcji w Światowej Radzie Sportów Motorowych
16.11.2017  Steiner: Nie powinniśmy spieszyć się z powiększaniem stawki F1
Tagi:
FIA
Whiting C.
Marina Bay

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marcin_114, 14.09.2017 20:01[!]
Postawić betonową ścianę i nikt nie będzie ścinał.
mbwrobel, 14.09.2017 20:33[!]
Kiedyś poza torem był żwir lub choćby trawa i wszyscy trzymali się asfaltu. Dziś wymalowane na lotnisku linie wyznaczają jedynie sugerowaną trasę przejazdu.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca