F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.07.2018

Alonso: Widzę wielu zadowolonych ludzi po ostatnich zmianach

Renault wprowadzi nowe przednie skrzydło w GP Niemiec

Haas zrezygnował z udziału w testach na Węgrzech

Haas rozpocznie rozmowy z kierowcami po zakończeniu letniej przerwy

Motorsport.com: Lance Stroll może przejść do Force India na sezon 2019

Hamilton pozostanie w Mercedesie do końca 2020 roku

Diario Motorsport: Robert Kubica prowadzi rozmowy z Haasem (akt.)

Horner: Honda jest właściwym wyborem Red Bulla

Berger: Formuła 1 potrzebuje dyktatury

Haas nie podjął jeszcze decyzji w sprawie Ferrucciego

18.07.2018

Ecclestone: Obecne przepisy zniechęcają kierowców do ścigania

Mallya chce, aby Ocon i Perez pozostali kierowcami Force India

GP Miami zostanie potwierdzone pod koniec lipca?

Abiteboul: Renault musi mieć alternatywy dla Sainza

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Węgier

17.07.2018

Webber: Formuła 1 zbyt łatwo dopuszcza fanów do kierowców

Red Bull zachęca Hondę do częstszego wprowadzania poprawek

Steiner: Haas nie żałuje kontrowersyjnego podejścia do startów w F1

Raikkonen może wrócić do Saubera na sezon 2019?

Antonio Giovinazzi wystąpi z Sauberem w treningu do GP Niemiec

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Hamilton: Mercedes nie wyeliminuje w tym roku słabych stron bolidu W08

Brytyjczyk oczekuje zaciętej walki o zwycięstwa w kolejnych sześciu wyścigach sezonu.
Nataniel Piórkowski, 20 września 2017, wyświetlenia: 2312<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Lewis Hamilton uważa, że chociaż Mercedesowi udało się wskazać słabe strony bolidu W08, to z ich wyeliminowaniem zespół będzie musiał poczekać do kolejnego sezonu.

W tym roku Mercedes miał problemy na wolnych i krętych torach, takich jak Monako, Hungaroring czy ostatnio Marina Bay. W Monte Carlo i na Węgrzech kierowcy Ferrari dowieźli do mety dublety. W Singapurze Vettel zakończył kwalifikacje z przewagą 0,6s nad Hamiltonem i 1,3s nad Bottasem, ale razem z Kimim Raikkonenem odpadł z wyścigu w wyniku kraksy, do jakiej doszło tuż po starcie.

„Wydaje mi się, że ten weekend naprawdę pokazał mocne i słabe strony naszego bolidu, jego charakterystykę” – potwierdził Hamilton. „Na suchym torze byliśmy tłem, więc odniesienie zwycięstwa na najgorszym lub drugim najgorszym po Monako obiekcie trzeba traktować jako doskonały rezultat. Nadal jednak musimy zabiegać jak tylko się da o wyciskanie maksimum z tej konstrukcji. Rozumiemy, co należy zrobić – potencjalnie dojdzie do tego w przyszłości – aby ją poprawić. Nie osiągniemy tego z tym bolidem, potencjalnie uda nam się to z kolejnym. Musimy tylko zapewnić, że gdy już wprowadzimy zmiany, nie pogorszymy sytuacji, bo gdzie indziej nasza konstrukcja jest naprawdę dobra”.

Hamilton oczekuje, że aż do samego końca sezonu Ferrari będzie wywierało ciągłą presję na Mercedesie. Zdaniem Brytyjczyka do walki w czołówce może także włączyć się Red Bull. „Sądzę, że Malezja powinna być dla nas w porządku. Później mamy Japonię, tor na którym wymagany jest wysoki docisk, więc walka może być wyrównana. Red Bulle są na tym obiekcie bardzo, bardzo mocne. Zdecydowanie nie będzie to dla nas idealny tor. W Austin powinno pójść nam dobrze, ale wydaje mi się, że w Brazylii nasi rywale mogą stanowić szczególnie duże zagrożenie. Ferrari będzie wyjątkowo mocne”.

„Szczerze mówiąc oczekuję bardzo wyrównanej walki w kolejnych wyścigach. Trudno cokolwiek przewidzieć. Może gdy znajdziemy się w Meksyku, ktoś zastosuje pakiet o dużym docisku, bo ze względu na wysokość na jakiej znajduje się tor doświadczamy tam niskich oporów. Może nagle bolidy, które dysponują nieco wyższym dociskiem będą miały nad nami przewagę, ale to tylko spekulacje. Wszystkiego dowiemy się po przybyciu na miejsce” – podsumował trzykrotny mistrz świata.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.07.2018  Hamilton pozostanie w Mercedesie do końca 2020 roku
16.07.2018  Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela
09.07.2018  Hamilton przyjął przeprosiny Raikkonena
08.07.2018  Hamilton: Po wyścigu ledwo trzymałem się na nogach
08.07.2018  Raikkonen: Zasługiwałem na karę za incydent z Hamiltonem
Tagi:
Hamilton L.
Mercedes
Ferrari
Red Bull

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Kamikadze2000, 21.09.2017 16:25[!]
Dobrze, że mają "słabe strony" - w przeciwnym razie dominacja nadal trwałaby w najlepsze. A tak jest cień szansy na przełamanie hegemona. :P
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca