F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

14.12.2017

Haas wstrzyma się z rozbudową zespołu do wprowadzenia limitów budżetowych

Hamilton spodziewa się włączenia Alonso do walki o mistrzowski tytuł

13.12.2017

Wolff: Wehrlein w pełni zasługuje na kontynuowanie kariery w F1

Honda: Zakończenie współpracy z McLarenem przyniosło ulgę

Russia Tass: Williams potwierdzi drugiego kierowcę w piątek

12.12.2017

Wolff: Mercedes wierzy w możliwości i talent Bottasa

Todt: Wybór na trzecią kadencję jest oznaką zaufania środowiska

Gasly ma nadzieję, że silnik Hondy pozwoli STR na regularną walkę o punkty

Lorenzo Sassi dołączy do Mercedesa?

11.12.2017

Pirelli ogłosiło mieszanki opon na trzy pierwsze Grand Prix sezonu 2018

Chinchero: Williams podjął decyzję o zatrudnieniu Sirotkina na sezon 2018

Williams dementuje doniesienia o rozmowach z Rowlandem

Liberty nie wycofa się z planów wprowadzenia do F1 nowych silników

Brown: Współpraca z Hondą uniemożliwiała znalezienie nowych sponsorów

Liberty jest nadal zainteresowane organizacją wyścigów F1 w Las Vegas

09.12.2017

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie F1 za sezon 2017

08.12.2017

Jean Todt pozostanie prezesem FIA do 2021 roku

Prost: Klienckie zespoły mogą pokonać Renault w sezonie 2018

Aldo Costa nie jest zainteresowany powrotem do Ferrari

Vettel: Formuła E nie jest przyszłością wyścigów

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli po kwalifikacjach do GP Malezji

Możliwą strategią na wyścig jest jeden pit stop, według schematu supermiękkie/miękkie.
informacja prasowa, 1 października 2017, wyświetlenia: 630<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Lewis Hamilton z Mercedesa zdobył pole position do Grand Prix Malezji po dramatycznych kwalifikacjach, rozegranych w ciepłych warunkach przy temperaturze nawierzchni przekraczającej 40 stopni Celsjusza.

Obaj kierowcy Mercedesa oraz Kimi Raikkonen z Ferrari i Max Verstappen z Red Bulla przeszli przez sesję Q1 korzystając tylko z miękkich opon, które podczas treningów były wolniejsze o około 0,8 sekundy na okrążeniu od supermiękkich.

Następnie przez resztę sesji kwalifikacyjnej – odbywającej się nietypowo od godziny 17:00 czasu miejscowego, czyli dwie godziny po planowanym starcie niedzielnego wyścigu – korzystano tylko z supermiękkiej mieszanki.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Przez godzinną sesję kwalifikacyjną korzystano z mieszanki supermiękkiej, jedynie czterej kierowcy uzyskali swoje najlepsze czasy w Q1 na miękkim ogumieniu. Kolejny raz podtrzymana została tendencja poprawiania najlepszych czasów w tym sezonie, przy wykorzystaniu miększych niż poprzednio mieszanek – tegoroczny czas pole position jest lepszy o prawie trzy sekundy od analogicznego rezultatu z sezonu 2016. Mimo większych wymagań stawianych przed oponami i wyższych prędkości w zakrętach – co poskutkowało lepszymi czasami okrążeń i systematycznym poprawianiem rekordu okrążenia w ten weekend – możliwą strategią na wyścig jest jeden pit stop, według schematu supermiękkie/miękkie. Interesującym wariantem mogą być dwa pit stopy, jeśli warunki będą wyraźnie cieplejsze niż podczas dzisiejszych kwalifikacji. Jednak zmienna pogoda sprawia, że Sepang tradycyjnie jest jednym z wyścigów, w których trudno o właściwą prognozę”.

DZISIEJSZE ZACHOWANIE OPON
Supermiękkie „czerwone”: Wykorzystywane przez większość kwalifikacji, pierwsza dziesiątka wystartuje na nich do wyścigu.
Miękkie „żółte”: Pierwsza czwórka w sesji Q1 uzyskała na nich swoje najlepsze czasy w tym segmencie sesji.
Pośrednie „białe”: Używane w trzecim treningu, ale prawdopodobnie nie zobaczymy ich w wyścigu; duża różnica osiągów w porównaniu z miękką mieszanką.

KOMPLETY OGUMIENIA DOSTĘPNE NA WYŚCIG

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.12.2017  Pirelli ogłosiło mieszanki opon na trzy pierwsze Grand Prix sezonu 2018
06.12.2017  Isola: Supertwarda mieszanka jest zabezpieczeniem dla Pirelli
29.11.2017  Hamilton: Hipermiękkie opony są najlepszymi jakie do tej pory wykonało Pirelli
26.11.2017  Informacja Pirelli po wyścigu o GP Abu Zabi
25.11.2017  Informacja Pirelli po kwalifikacjach do GP Abu Zabi
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca