F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

14.12.2017

Haas wstrzyma się z rozbudową zespołu do wprowadzenia limitów budżetowych

Hamilton spodziewa się włączenia Alonso do walki o mistrzowski tytuł

13.12.2017

Wolff: Wehrlein w pełni zasługuje na kontynuowanie kariery w F1

Honda: Zakończenie współpracy z McLarenem przyniosło ulgę

Russia Tass: Williams potwierdzi drugiego kierowcę w piątek

12.12.2017

Wolff: Mercedes wierzy w możliwości i talent Bottasa

Todt: Wybór na trzecią kadencję jest oznaką zaufania środowiska

Gasly ma nadzieję, że silnik Hondy pozwoli STR na regularną walkę o punkty

Lorenzo Sassi dołączy do Mercedesa?

11.12.2017

Pirelli ogłosiło mieszanki opon na trzy pierwsze Grand Prix sezonu 2018

Chinchero: Williams podjął decyzję o zatrudnieniu Sirotkina na sezon 2018

Williams dementuje doniesienia o rozmowach z Rowlandem

Liberty nie wycofa się z planów wprowadzenia do F1 nowych silników

Brown: Współpraca z Hondą uniemożliwiała znalezienie nowych sponsorów

Liberty jest nadal zainteresowane organizacją wyścigów F1 w Las Vegas

09.12.2017

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie F1 za sezon 2017

08.12.2017

Jean Todt pozostanie prezesem FIA do 2021 roku

Prost: Klienckie zespoły mogą pokonać Renault w sezonie 2018

Aldo Costa nie jest zainteresowany powrotem do Ferrari

Vettel: Formuła E nie jest przyszłością wyścigów

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli po wyścigu o GP Malezji

Kilka bardzo długich przejazdów w ostatnim wyścigu na torze Sepang.
informacja prasowa, 1 października 2017, wyświetlenia: 1248<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Sepang, 1 października 2017 – Ostatnią Grand Prix Malezji wygrał startujący z drugiego rzędu Max Verstappen z Red Bulla, po jeździe na jeden pit stop i zmianie opon z supermiękkich na miękkie. Taką samą strategię zastosowali wszyscy kierowcy z czołówki poza Sebastianem Vettelem z Ferrari, który fantastycznie odrobił straty i zajął czwarte miejsce po starcie z ostatniego pola.

Niemiec zdecydował się na start na miękkich oponach, mając nadzieję na odrobienie jak największej liczby pozycji. Przesiadł się na szybsze, supermiękkie ogumienie na tym samym okrążeniu, na którym prowadzący Verstappen zmienił mieszankę z supermiękkiej na miękką.

Vettel wykorzystał następnie przewagę szybkości supermiękkich opon i awansował do pierwszej czwórki.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Po treningach przerywanych pogodą i czerwoną flagą zespoły nie miały pełnego obrazu degradacji na długich przejazdach i to stanowiło dziś główne wyzwanie. Temperatura nawierzchni utrzymywała się na dość niskim jak na Malezję poziomie – około 40 stopni Celsjusza – a poziomy degradacji w przypadku obu mieszanek okazały się dość niskie, więc można było wydłużyć przejazdy. Cała czołówka postawiła na zbliżone strategie jednego postoju według schematu supermiękkie/miękkie, a jedną z ozdób wyścigu była szarża Vettela z ostatniej pozycji startowej, w której pomogła mu alternatywna strategia w postaci rozpoczęcia wyścigu na miękkiej mieszance. Esteban Ocon z Force India został zmuszony do wykonania wczesnego pit stopu po przebiciu opony wskutek kontaktu z innym samochodem: po zjeździe na trzecim okrążeniu dojechał do mety na jednym komplecie miękkich opon”.

PRZEWIDYWALNOŚĆ NASZEJ PROGNOZY
Verstappen wygrał liczący 56 okrążeń wyścig, stosując zgodną z przewidywaniami strategię jednego pit stopu. Zmienił opony supermiękkie na miękkie na 28. okrążeniu – później niż zakładaliśmy, w związku z wolniejszą degradacją ogumienia. Na tym samym okrążeniu Vettel zmienił opony miękkie na supermiękkie.


OPONY UŻYTE W WYŚCIGU

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.12.2017  Pirelli ogłosiło mieszanki opon na trzy pierwsze Grand Prix sezonu 2018
06.12.2017  Isola: Supertwarda mieszanka jest zabezpieczeniem dla Pirelli
29.11.2017  Hamilton: Hipermiękkie opony są najlepszymi jakie do tej pory wykonało Pirelli
26.11.2017  Informacja Pirelli po wyścigu o GP Abu Zabi
25.11.2017  Informacja Pirelli po kwalifikacjach do GP Abu Zabi
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca