F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.07.2018

Alonso: Widzę wielu zadowolonych ludzi po ostatnich zmianach

Renault wprowadzi nowe przednie skrzydło w GP Niemiec

Haas zrezygnował z udziału w testach na Węgrzech

Haas rozpocznie rozmowy z kierowcami po zakończeniu letniej przerwy

Motorsport.com: Lance Stroll może przejść do Force India na sezon 2019

Hamilton pozostanie w Mercedesie do końca 2020 roku

Diario Motorsport: Robert Kubica prowadzi rozmowy z Haasem (akt.)

Horner: Honda jest właściwym wyborem Red Bulla

Berger: Formuła 1 potrzebuje dyktatury

Haas nie podjął jeszcze decyzji w sprawie Ferrucciego

18.07.2018

Ecclestone: Obecne przepisy zniechęcają kierowców do ścigania

Mallya chce, aby Ocon i Perez pozostali kierowcami Force India

GP Miami zostanie potwierdzone pod koniec lipca?

Abiteboul: Renault musi mieć alternatywy dla Sainza

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Węgier

17.07.2018

Webber: Formuła 1 zbyt łatwo dopuszcza fanów do kierowców

Red Bull zachęca Hondę do częstszego wprowadzania poprawek

Steiner: Haas nie żałuje kontrowersyjnego podejścia do startów w F1

Raikkonen może wrócić do Saubera na sezon 2019?

Antonio Giovinazzi wystąpi z Sauberem w treningu do GP Niemiec

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli po wyścigu o GP Malezji

Kilka bardzo długich przejazdów w ostatnim wyścigu na torze Sepang.
informacja prasowa, 1 października 2017, wyświetlenia: 1901<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Sepang, 1 października 2017 – Ostatnią Grand Prix Malezji wygrał startujący z drugiego rzędu Max Verstappen z Red Bulla, po jeździe na jeden pit stop i zmianie opon z supermiękkich na miękkie. Taką samą strategię zastosowali wszyscy kierowcy z czołówki poza Sebastianem Vettelem z Ferrari, który fantastycznie odrobił straty i zajął czwarte miejsce po starcie z ostatniego pola.

Niemiec zdecydował się na start na miękkich oponach, mając nadzieję na odrobienie jak największej liczby pozycji. Przesiadł się na szybsze, supermiękkie ogumienie na tym samym okrążeniu, na którym prowadzący Verstappen zmienił mieszankę z supermiękkiej na miękką.

Vettel wykorzystał następnie przewagę szybkości supermiękkich opon i awansował do pierwszej czwórki.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Po treningach przerywanych pogodą i czerwoną flagą zespoły nie miały pełnego obrazu degradacji na długich przejazdach i to stanowiło dziś główne wyzwanie. Temperatura nawierzchni utrzymywała się na dość niskim jak na Malezję poziomie – około 40 stopni Celsjusza – a poziomy degradacji w przypadku obu mieszanek okazały się dość niskie, więc można było wydłużyć przejazdy. Cała czołówka postawiła na zbliżone strategie jednego postoju według schematu supermiękkie/miękkie, a jedną z ozdób wyścigu była szarża Vettela z ostatniej pozycji startowej, w której pomogła mu alternatywna strategia w postaci rozpoczęcia wyścigu na miękkiej mieszance. Esteban Ocon z Force India został zmuszony do wykonania wczesnego pit stopu po przebiciu opony wskutek kontaktu z innym samochodem: po zjeździe na trzecim okrążeniu dojechał do mety na jednym komplecie miękkich opon”.

PRZEWIDYWALNOŚĆ NASZEJ PROGNOZY
Verstappen wygrał liczący 56 okrążeń wyścig, stosując zgodną z przewidywaniami strategię jednego pit stopu. Zmienił opony supermiękkie na miękkie na 28. okrążeniu – później niż zakładaliśmy, w związku z wolniejszą degradacją ogumienia. Na tym samym okrążeniu Vettel zmienił opony miękkie na supermiękkie.


OPONY UŻYTE W WYŚCIGU

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.07.2018  Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Węgier
17.07.2018  Ferrari z agresywnym wyborem opon na Grand Prix Węgier
12.07.2018  Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Meksyku
10.07.2018  Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Niemiec
10.07.2018  Na torze Silverstone odbywają się testy ogumienia
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca