F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.07.2018

Alonso: Widzę wielu zadowolonych ludzi po ostatnich zmianach

Renault wprowadzi nowe przednie skrzydło w GP Niemiec

Haas zrezygnował z udziału w testach na Węgrzech

Haas rozpocznie rozmowy z kierowcami po zakończeniu letniej przerwy

Motorsport.com: Lance Stroll może przejść do Force India na sezon 2019

Hamilton pozostanie w Mercedesie do końca 2020 roku

Diario Motorsport: Robert Kubica prowadzi rozmowy z Haasem (akt.)

Horner: Honda jest właściwym wyborem Red Bulla

Berger: Formuła 1 potrzebuje dyktatury

Haas nie podjął jeszcze decyzji w sprawie Ferrucciego

18.07.2018

Ecclestone: Obecne przepisy zniechęcają kierowców do ścigania

Mallya chce, aby Ocon i Perez pozostali kierowcami Force India

GP Miami zostanie potwierdzone pod koniec lipca?

Abiteboul: Renault musi mieć alternatywy dla Sainza

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Węgier

17.07.2018

Webber: Formuła 1 zbyt łatwo dopuszcza fanów do kierowców

Red Bull zachęca Hondę do częstszego wprowadzania poprawek

Steiner: Haas nie żałuje kontrowersyjnego podejścia do startów w F1

Raikkonen może wrócić do Saubera na sezon 2019?

Antonio Giovinazzi wystąpi z Sauberem w treningu do GP Niemiec

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Bottas: To może być mój najtrudniejszy okres w całej mojej karierze

Fin przyznaje, że Mercedes doświadczył w Malezji niepokojących problemów z bolidem W08.
Nataniel Piórkowski, 2 października 2017, wyświetlenia: 2139<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Valtteri Bottas przyznaje, że mierzy się obecnie z najbardziej wymagającym okresem w całej swojej dotychczasowej karierze w Formule 1.

Od startu drugiej połowy sezonu Fin zmaga się z coraz większymi problemami z bolidem W08. Były kierowca Williamsa, który dojechał do mety GP Malezji z 40-sekundową stratą do zespołowego partnera – Lewisa Hamiltona, przyznaje, że nie jest zadowolony ze swoich ostatnich występów.

„Będąc zupełnie szczerym, może być to najtrudniejszy okres w mojej dotychczasowej karierze, pod względem tego, jak czuję się za każdym razem gdy wsiadam do bolidu. Chcę prezentować się z dobrej strony. Chcę ścigać się na dobrym poziomie, a od pewnego czasu, z różnych zresztą powodów, mam z tym problem. Mierzę się z wieloma znakami zapytania, zespół również” – powiedział Bottas.

„Na pewno chcę to szybko zmienić. Jeśli przez długi okres będę zaliczał tego typu wyścigi, nikomu nie przyniesie to korzyści. Zespół potrzebuje punktów, ja potrzebuję punktów, chcę punktów. Chcę radzić sobie lepiej niż obecnie. Pragnę szybko to zmienić. Musimy zrobić wszystko co tylko się da, ale jak już mówiłem mierzymy się z wieloma znakami zapytania” – wyjaśniał zwycięzca GP Rosji i Austrii.

„Moim głównym problemem jest radzenie sobie z pracą przodem bolidu. Wiele razy w tym roku udawało mi się tego unikać. Teraz w środku zakrętu tracę kontrolę nad przednią osią. Utrudnia to skręcanie, doprowadza do przegrzewania się lewej przedniej opony, a w szybkich zakrętach ślizgają się wszystkie cztery koła. W wyścigu, gdy staram się podkręcić tempo, ślizgam się jeszcze bardziej, zmagając się z utrzymywaniem optymalnej temperatury ogumienia. Wszystko sprowadza się do zarządzania i utrzymywania pod kontrolą temperatury opon w trakcie wyścigu” – podkreślał.

Bottas uważa, że problemy jego i Mercedesa są jeszcze poważniejsze niż miało to miejsce podczas Grand Prix Monako. „Monako to wyjątkowy tor i nie tak łatwo jest tam zapewnić dobre ustawienia bolidu. Ze względu na nowy typ bolidów, niektóre konstrukcje nie pracują tam zbyt dobrze. Na torze takim jak Sepang, gdzie spodziewaliśmy się być w całkiem konkurencyjnej formie, zaliczyliśmy bardzo trudny weekend. Musimy szybko zrozumieć, w czym tkwi problem. Kolejne wyścigi będą bardzo ważne. Nie mamy jeszcze zapewnionego żadnego sukcesu. Mam nadzieję, że w ciągu tygodnia lub dwóch zrozumiemy o co chodzi. W przeciwnym wypadku może być na to za późno”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
09.07.2018  Bottas: Wiedziałem, że stracę prowadzenie na rzecz Vettela
06.07.2018  Mercedes dokonał wymiany jednostki napędowej w bolidzie Bottasa
01.07.2018  Mercedes: Usterki w bolidach nie były związane z pracą silnika
30.06.2018  Bottas: Jestem spragniony zwycięstwa
29.06.2018  Hamilton: Mam nadzieję, że poprawki wzbudzą niepokój u rywali Mercedesa
Tagi:
Bottas V.
Mercedes

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
rno2, 02.10.2017 15:44[!]
I to pokazuje kunszt Hamiltona. Podczas, gdy zespół pogubił się z poprawkami, on maksymalizuje osiągi i nokautuje kolegę z zespołu.
Oczywiście Lewisowi też zdarzają się wpadki i słabsze weekendy, ale ogólnie to on jest motorem napędowym zespołu.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca