F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.07.2018

Vandoorne: To był najgorszy piątek w mojej karierze

Vettel: Red Bull dysponuje mocnym tempem na pojedynczym kółku

Sirotkin: Nowe przednie skrzydło to krok w dobrym kierunku

Vasseur: Giovinazzi znajduje się na liście życzeń Saubera

Ricciardo: Jestem przygotowany do odrabiania strat

Red Bull spodziewa się szybkiego wyjaśnienia przyszłości Ricciardo

Verstappen dyktuje tempo w drugim treningu do GP Niemiec

Ricciardo najszybszy na otwarcie weekendu w Niemczech

Ricciardo rozpocznie wyścig w Niemczech z końca stawki

Miami odkłada decyzję co do organizacji wyścigu F1

Mercedes podpisał umowę z Bottasem na sezon 2019

Formuła 1 przejdzie na 18-calowe felgi od sezonu 2021

19.07.2018

Alonso: Widzę wielu zadowolonych ludzi po ostatnich zmianach

Renault wprowadzi nowe przednie skrzydło w GP Niemiec

Haas zrezygnował z udziału w testach na Węgrzech

Haas rozpocznie rozmowy z kierowcami po zakończeniu letniej przerwy

Motorsport.com: Lance Stroll może przejść do Force India na sezon 2019

Hamilton pozostanie w Mercedesie do końca 2020 roku

Diario Motorsport: Robert Kubica prowadzi rozmowy z Haasem (akt.)

Horner: Honda jest właściwym wyborem Red Bulla

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Renault broni agresywnego podejścia w sporze o Budkowskiego

Cyril Abiteboul podkreśla, że jego team chce od 2020 roku znaleźć się w ścisłej czołówce F1.
Nataniel Piórkowski, 3 października 2017, wyświetlenia: 3340<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Pośród kontrowersji związanych z Marcinem Budkowskim szef Renault Sport w Formule 1 – Cyril Abiteboul przekonuje, że jego zespół nie ściga się w serii Grand Prix aby zyskiwać przyjaciół, ale realizuje ambitny plan, mający wkrótce zapewnić możliwość walki o zwycięstwa.

Podczas Grand Prix Malezji konkurencyjne zespoły wyraziły poważne zaniepokojenie plotkami na temat Budkowskiego. Spekuluje się, że były dyrektor departamentu technicznego F1 w FIA, który z racji stanowiska jakie piastował dysponuje szeroką wiedzą na temat ich obecnych i planowanych rozwiązań rozwojowych może jeszcze w tym roku dołączyć do teamu Renault.

Chociaż Abiteboul nie chciał potwierdzić, że Renault udało się pozyskać polskiego inżyniera, to przekonywał, że jego team musi realizować agresywną strategię wzmocnień kadrowych.

„Do 2020 roku chcemy być jednym z czołowych zespołów. 2020 to dość odległa perspektywa, ale biorąc pod uwagę wszystko, co musi być zrobione, jeśli spojrzymy na stratę rzędu 1,5s pomiędzy środkiem stawki i czołówką, jest to duży przeskok. Dlatego też musimy być agresywni w naszych działaniach, dążąc ku zrealizowaniu naszego celu do sezonu 2020” – powiedział Francuz telewizji Sky.

„W tym sporcie nie jest się po to, aby zdobywać przyjaciół. Oczywiście są różne sposoby. Wszystkie nasze działania z zakresu wzmocnień kadrowych – niekoniecznie dotyczące Marcina – są ukierunkowane na powiększenie personelu. Enstone po prostu musi być większe. Gdy przejmowaliśmy ekipę było w niej zatrudnionych 475 osób. Teraz mamy 620 pracowników. Nie jest żadną tajemnicą, że ci ludzie muszą skądś do nas przyjść i zabiegamy o usługi pracowników innych zespołów”.

Abiteboul podkreśla, że niezależnie od kontrowersji jakie budzi temat Budkowskiego, jego zespół nie podejmie żadnych działań, które łamałyby prawa do własności intelektualnej innych teamów. „Renault od lat wykazuje niezwykle uczciwe i lojalne podejście, tak więc niezależnie od tego co zrobimy, zapewnimy, że zostanie to zrealizowane w bardzo lojalny i uczciwy sposób wobec naszych konkurentów”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.07.2018  Renault wprowadzi nowe przednie skrzydło w GP Niemiec
18.07.2018  Abiteboul: Renault musi mieć alternatywy dla Sainza
13.07.2018  Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła
11.07.2018  Hulkenberg: To Haas jest obecnie największym zagrożeniem dla Renault
11.07.2018  Horner: To Ferrari dysponuje obecnie najlepszym silnikiem w F1
Tagi:
Renault

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
JuJu_Hound, 03.10.2017 11:03[!]
Szacunek za brak ściemy
dan193t, 03.10.2017 11:23[!]
Lojalnie i uczciwie jak w Singapurze 2008 :D
LeVi_, 03.10.2017 11:32[!]
Trochę dziwnie brzmią te dwa komentarze razem:
"W tym sporcie nie jest się po to, aby zdobywać przyjaciół."
"(...) zapewnimy, że zostanie to zrealizowane w bardzo lojalny i uczciwy sposób wobec naszych konkurentów."
gpjano, 03.10.2017 11:35[!]
W Singapurze 2008 to "lojalnie i uczciwie" postępowali Flavio Briatore, Pat Symonds i Piquet. Reszta nie była wtajemniczona więc trudno tu mieć pretensję do całego zespołu
Maciek znafca, 03.10.2017 12:01[!]
@up Jeszcze jedna osoba była wtajemniczona i wyszła na tym wszystkim najlepiej. Kto to taki?
dex, 03.10.2017 13:09[!]
@Maciek znafca
Czy nie chodzi przypadkiem o Pana Inżyniera co "projektuje" bolidy ?:p
---, 03.10.2017 15:53[!]
@dex
Świadkiem X jest najprawdopodobniej niejaki Fernando A., który na tym przestępstwie uzyskał korzyść miejscową w wyścigu. Inni podają za prawdopodobnego świadka X inż. wyścigowego czy Nelsinho czy Nando, ale najprawdopodobniej tym czwartym jest właśnie dwukrotny.
marios76, 04.10.2017 11:25[!]
Niech ktos mi powie czy szefostwo ma poukladane w glowie, jak decyduja sie, by niejaki Palmer niweczyl trud i zaangazowanie 620 pracownikow??? :)
Przynajmniej jeden Polak o ktorego sie bija w F1 ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca