F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.02.2018

Galeria: Dzień filmowy Red Bulla

Red Bull RB14 zadebiutował na torze wyścigowym

Brawn: Liberty stawia fanów na pierwszym miejscu

Red Bull Racing zaprezentowało bolid RB14

Red Bull zadecyduje o dostawcy jednostek w połowie sezonu 2018

18.02.2018

Robert Kubica przetestuje prototyp LMP1 Manora

17.02.2018

Alonso otwarty na kontynuowanie kariery w WEC

Latifi weźmie udział w piątkowym treningu przed GP Kanady

16.02.2018

McLaren dokonał pierwszego uruchomienia silnika Renault w bolidzie MCL33

Lowe: Celem Williamsa jest zbliżenie się do czołowych zespołów

Williams: Zatrudniając Sirotkina nie kierowaliśmy się względami finansowymi

Abiteboul: Poprawa dźwięku silników może negatywnie wpłynąć na osiągi

Brawn: W najbliższym czasie DRS nie zniknie z Formuły 1

Rosberg typuje Hamiltona na zdobywcę mistrzowskiego tytułu

15.02.2018

Kubica wystąpi w trzech sesjach treningowych w sezonie 2018

Williams przedstawił model FW41

Tegoroczna jednostka Ferrari spełniła oczekiwania na hamowni

Verstappen: Nie wyczekuję z niecierpliwością na Halo

Vasseur: Wsparcie Ferrari może nam pomóc osiągnąć poziom Force India

Green: Nowy bolid będzie podobny do zeszłorocznego

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Marko: Red Bull nie boi się dać szansy młodym kierowcom

Austriak wypowiedział się na temat debiutu Gasly'ego oraz perspektyw na sezon 2018.
Nataniel Piórkowski, 4 października 2017, wyświetlenia: 1852<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Konsultant Red Bulla do spraw sportów motorowych – Helmut Marko, przekonuje, że jego zespół wykazuje zdecydowanie odważniejsze podejście niż Mercedes i Ferrari, zapewniając szansę debiutu w Formule 1 młodym i obiecującym kierowcom.

Podczas Grand Prix Malezji za sterami bolidu Toro Rosso zadebiutował Pierre Gasly, który zastąpił Daniiła Kwiata. 21-letni Francuz weźmie także udział w wyścigowym weekendzie na Suzuce i niemal na pewno zapewni sobie kontrakt na cały sezon 2018.

Zapytany o plany wobec Gasly'ego, Marko odparł: „Będę mógł o nich powiedzieć już wkrótce. Red Bull, w porównaniu do Ferrari i Mercedesa, ma jaja i umieszcza w swoich bolidach młodych kierowców. Zobaczymy. Mamy pewne pomysły i gdy tylko sfinalizujemy cały proces damy wam o tym znać”.

Marko zaznaczył, że w swym debiucie w F1 Francuz wykonał pracę, jakiej oczekiwał od niego zespół. „Zwłaszcza w deszczowym pierwszym treningu pokazał, że się nie boi, że ma bardzo dobrą kontrolę nad bolidem. Przez cały weekend nie popełnił ani jednego błędu. Ma na koncie bardzo udany debiut”.

W odpowiedzi na pytanie o to, czy Kwiat pozostanie w zespole na sezon 2018, Austriak odparł: „Gdy tylko będziemy wiedzieć, damy wam znać”.

Kwiat pozostaje jedynym oczywistym kandydatem do wyścigowego fotela w Toro Rosso na nadchodzące mistrzostwa świata. Według niektórych źródeł zespół mógłby także skorzystać z trzeciego kierowcy Red Bulla – Sebastiena Buemiego, który w ostatnim czasie brał udział w testach ogumienia Pirelli. Pojawiają się także doniesienia o tym, że zespół może skorzystać z zawodników spoza swego programu, takich jak Sean Gelael, Pascal Wehrlein, Marcus Ericsson czy Jolyon Palmer. Marko zdementował jednak te pogłoski. „Jesteśmy Red Bullem, jesteśmy inni. To trudne do wyobrażenia”.

Były kierowca Formuły 1 nie sądzi również, aby w przyszłorocznym składzie Toro Rosso znalazło się miejsce dla protegowanego Hondy – Nobuharu Matsushity. „Nie sądzę, aby był już na to gotowy”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.02.2018  Red Bull zadecyduje o dostawcy jednostek w połowie sezonu 2018
29.01.2018  Marko: Alonso robił wszystko, by silnik Hondy wyglądał na zły
21.12.2017  Lauda: Red Bull przepłacił podpisując nową umowę z Verstappenem
21.12.2017  Szefowie zespołów nie chcą, aby F1 rezygnowała z obecności grid girls
17.12.2017  Marko: Kwiat jest bardziej utalentowany niż Gasly oraz Hartley
Tagi:
Marko H.
Red Bull
Gasly P.
Kwiat D.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
cichy, 04.10.2017 14:15[!]
tylko, że młodzi kierowcy zaczynają bać się red bulla ;)
marvin, 04.10.2017 14:34[!]
Hmm, a ilu to debiutantów pojechało w swoim pierwszym sezonie w Red Bull Racing? Nie mówimy tu o Toro Rosso, bo to team juniorski, wprowadzający młodych do F1 i każdy to wie, dopiero kiedy sprawdzą się w STR mogą liczyć na awans do RBR. Ferrari wspiera Haas, teraz będą chcieli zrobić z Saubera swój juniorski team i wsadzić tam Leclerca i Giovinazziego. Mercedes nie ma junior teamu, ale mają potężny atut w postaci silnika i pieniędzy, więc wykupili Bottasa, wspierają Ocona i Wehrleina.
Więc niech Marko nie mówi, że RBR ma jaja a reszta nie, bo oni też nie podejmują ryzyka w postaci zatrudnienia debiutantów do seniorskiego zespołu.
ekwador15, 04.10.2017 14:59[!]
No Maxa wrzucili po roku do głównego składu, Vettela po dwóch, ale w 2008 roku Toro Rosso było wyżej niż seniorski Red Bull :P Mercedes bał się Pascala wrzucic i ściągali Bottasa. O Ferrari nie ma sensu mówić, zobaczymy ile czasu Leclerc spędzi w słabszych zespołach. Mercedes w 2019 powinien wziąc Ocona jeśli nie zgarną kogoś pokroju Alonso.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca