F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.09.2018

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Japonii

Ericsson pozostanie w Sauberze jako trzeci kierowca

Antonio Giovinazzi będzie kierowcą Saubera w sezonie 2019

Trulli rozczarowany zmianami dokonanymi w F1 przez ostatnie lata

Perez ogłosi wkrótce swoje plany na sezon 2019

24.09.2018

Norris zaliczy kolejny występ w treningu z McLarenem

Giovinazzi wystartuje w pierwszym treningu do Grand Prix Rosji

Raikkonen odbył pierwszą przymiarkę fotela do bolidu Saubera na sezon 2019

Miles: McLaren oraz Alonso są zainteresowani dołączeniem do IndyCar

Marciello: Leclerc może pokonać Vettela w Ferrari

Władze Kopenhagi zrezygnowały z pomysłu organizacji GP Danii

Sauber bliski decyzji o drugim kierowcy na sezon 2019

23.09.2018

Kwalifikacje w sezonie 2019 zostaną poszerzone o Q4?

21.09.2018

Zgłoszenia Pirelli i Hankooka pozytywnie przeszły weryfikację FIA

Wolff: Nie zamierzamy kupować wyścigowych foteli Oconowi i Russellowi

Leclerc pokonał 129 okrążeń pierwszego dnia testów opon

Budkowski: Renault nie jest jeszcze gotowe na walkę z Mercedesem i Ferrari

Monza i Silverstone niepewne organizacji wyścigów F1 po sezonie 2019

20.09.2018

Vettel: Ferrari nie ma powodów do obaw

Verstappen: Red Bull dysponuje obecnie najlepszym bolidem w stawce

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Ocon: Z dobrym balansem Force India może zagrozić Red Bullowi

Francuz wierzy, że zespół buduje fundamenty pod jeszcze lepszy sezon 2018.
Nataniel Piórkowski, 4 października 2017, wyświetlenia: 1819<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Esteban Ocon uważa, że jeśli ekipie Force India uda się poprawić balans bolidu, konstrukcja VJM10 może stanowić realne zagrożenie dla kierowców Red Bulla.

W trakcie wyścigowego weekendu na torze Sepang zespołowi z Silverstone udało się w końcu uporać z problemami z pakietem generującym wyższy docisk. Zarówno Ocon jak i Sergio Perez zakończyli wyścig w czołowej dziesiątce, zapewniając teamowi kolejne cenne punkty w klasyfikacji konstruktorów.

Ocon zakończył sesję kwalifikacyjną ze stratą 0,6s do Red Bulla. Francuz uważa, że jego stajnia ma potencjał, aby w końcówce kampanii rzucić wyzwanie zespołowi z tak zwanej wielkiej trójki.

„Nasz bolid nadal nie jest perfekcyjny, nie jest tak perfekcyjny, jakbyśmy chcieli, ale ta konstrukcja zapewnia wielkie, wielkie możliwości. Naprawdę wielkie możliwości! Sądzę, że jeśli uda nam się znaleźć dobre ustawienia, możemy być nawet blisko zespołu przed nami [Red Bulla]. Wydaje mi się, iż możemy się do nich zbliżyć, jeśli zapewnimy odpowiedni balans bolidu” – powiedział.

Force India zaliczyło udany początek tegorocznej kampanii – pomimo niezadowolenia osiągów bolidu, zespołowi udało się zbudować pokaźną przewagę punktową nad Williamsem i umocnić na czwartym miejscu w tabeli konstruktorów. Od startu europejskiej części mistrzostw zespół rozpoczął wdrażanie poprawek, które przyczyniły się do znaczącej poprawy tempa.

„To było jak przeskok do innej kategorii” – skomentował Ocon. „Wprowadziliśmy i wprowadzamy wiele poprawek. To ważne, bo inne zespoły nie próżnują. Teraz, gdy czekają na nas szybsze obiekty, gdzie ważny jest docisk, dobrze jest mieć bolid, który tak dobrze trzyma się toru. To coś wspaniałego”.

Zapytany o to, czy Force India buduje potencjał celując w jeszcze lepszy występ w sezonie 2018, Francuz odparł: „Tak, dzieje się tak od długiego czasu. Na pewno na początku kampanii nie mieliśmy najszybszego bolidu wśród zespołów ze środka stawki, ale to bez znaczenia, bo gdy trzeba było, zawsze walczyliśmy o dobre wyniki. Wydaje mi się, że teraz zaczynamy pokazywać, na co nas stać. Mam nadzieję, że będziemy kontynuować ten trend i notować kolejne mocne wyniki. To ułatwia rywalizację”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
25.09.2018  Perez ogłosi wkrótce swoje plany na sezon 2019
17.09.2018  Ocon spodziewa się pozostania w Force India do końca sezonu
16.09.2018  Force India zakaże Perezowi i Oconowi wzajemnej walki na torze
13.09.2018  Ocon: Jestem naprawdę rozczarowany niepewną przyszłością w F1
11.09.2018  Perez: To McLaren był zainteresowany moim powrotem
Tagi:
Force India
Ocon E.
Red Bull

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Phaedra, 04.10.2017 18:46[!]
Taki młody, całe życie przed Nim a już bredzi. Oby za rok nie powiedział, że przechodzi do Saubera bo chce walczyć o mistrzostwo świata.
Titheon, 04.10.2017 20:56[!]
A kto niby powiedział, że w normalnych warunkach są im w stanie zagrozić? Ocon wyraźnie powiedział, że z dobrym balansem/dociskiem byliby w stanie powalczyć - więc co ma do tego fakt, że w Malezji, w bolidzie który nie ma dobrego balansu/docisku, nie byli w stanie z nimi powalczyć? Napisałeś coś kompletnie bezsensownego.
Maciek znafca, 04.10.2017 23:57[!]
Niestety, ale w przyszłym sezonie Force India nie będzie tak wysoko jak w tym. Konkurencja nie śpi, wystarczy popatrzeć jak wiele zespołów się rozwinęło w tym sezonie.
rno2, 05.10.2017 07:11[!]
@Maciek znafca
Co roku jest to samo - FI miało fuksa, FI jest na skraju bankructwa, etc., a tymczasem FI nie przejmuje się plotkami i opiniami, tylko po cichu robi swoje.
W przyszłym roku mogą mieć nieco trudniej, ponieważ McLaren wróci do gry.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca