F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.06.2018

FIA wyznaczyła trzecią strefę aktywacji DRS na Red Bull Ringu

Hamilton: Sędziowie potraktowali Vettela zbyt łagodnie

Alonso: Mam nadzieję, że niska forma McLarena była wypadkiem przy pracy

Wolff: Silniki Mercedesa, Ferrari i Renault zapewniają zbliżone osiągi

F1 może zrezygnować z wykorzystywania szykany na prostej Mistral

GP Francji: weekend w obiektywie

GP Francji: opony użyte w wyścigu

24.06.2018

Gasly i Ocon zostali ukarani reprymendami

Vasseur: Plotki o Leclercu w Ferrari to miły problem

Vettel: Kolizja z Bottasem była wynikiem mojego błędu

Lauda: Kara 5 sekund nałożona na Vettela była zbyt łagodna

Ocon: Już po kolizji z Grosjeanem wiedziałem, że będę musiał się wycofać

GP Francji: najszybsze okrążenia wyścigu

GP Francji: wyniki wyścigu

Lewis Hamilton wygrał wyścig o Grand Prix Francji

De Vries wygrywa niedzielne zawody F2 na torze Paul Ricard

Illot odnosi pierwsze zwycięstwo w GP3 podczas dzisiejszego sprintu

Brown: McLaren chce zatrzymać Alonso w Formule 1

Rozmowy ws. przyszłości GP Wielkiej Brytanii rozpoczną się w poniedziałek

Grosjean nie potrafi wyjaśnić kraksy z kwalifikacji

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Ocon: Z dobrym balansem Force India może zagrozić Red Bullowi

Francuz wierzy, że zespół buduje fundamenty pod jeszcze lepszy sezon 2018.
Nataniel Piórkowski, 4 października 2017, wyświetlenia: 1783<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Esteban Ocon uważa, że jeśli ekipie Force India uda się poprawić balans bolidu, konstrukcja VJM10 może stanowić realne zagrożenie dla kierowców Red Bulla.

W trakcie wyścigowego weekendu na torze Sepang zespołowi z Silverstone udało się w końcu uporać z problemami z pakietem generującym wyższy docisk. Zarówno Ocon jak i Sergio Perez zakończyli wyścig w czołowej dziesiątce, zapewniając teamowi kolejne cenne punkty w klasyfikacji konstruktorów.

Ocon zakończył sesję kwalifikacyjną ze stratą 0,6s do Red Bulla. Francuz uważa, że jego stajnia ma potencjał, aby w końcówce kampanii rzucić wyzwanie zespołowi z tak zwanej wielkiej trójki.

„Nasz bolid nadal nie jest perfekcyjny, nie jest tak perfekcyjny, jakbyśmy chcieli, ale ta konstrukcja zapewnia wielkie, wielkie możliwości. Naprawdę wielkie możliwości! Sądzę, że jeśli uda nam się znaleźć dobre ustawienia, możemy być nawet blisko zespołu przed nami [Red Bulla]. Wydaje mi się, iż możemy się do nich zbliżyć, jeśli zapewnimy odpowiedni balans bolidu” – powiedział.

Force India zaliczyło udany początek tegorocznej kampanii – pomimo niezadowolenia osiągów bolidu, zespołowi udało się zbudować pokaźną przewagę punktową nad Williamsem i umocnić na czwartym miejscu w tabeli konstruktorów. Od startu europejskiej części mistrzostw zespół rozpoczął wdrażanie poprawek, które przyczyniły się do znaczącej poprawy tempa.

„To było jak przeskok do innej kategorii” – skomentował Ocon. „Wprowadziliśmy i wprowadzamy wiele poprawek. To ważne, bo inne zespoły nie próżnują. Teraz, gdy czekają na nas szybsze obiekty, gdzie ważny jest docisk, dobrze jest mieć bolid, który tak dobrze trzyma się toru. To coś wspaniałego”.

Zapytany o to, czy Force India buduje potencjał celując w jeszcze lepszy występ w sezonie 2018, Francuz odparł: „Tak, dzieje się tak od długiego czasu. Na pewno na początku kampanii nie mieliśmy najszybszego bolidu wśród zespołów ze środka stawki, ale to bez znaczenia, bo gdy trzeba było, zawsze walczyliśmy o dobre wyniki. Wydaje mi się, że teraz zaczynamy pokazywać, na co nas stać. Mam nadzieję, że będziemy kontynuować ten trend i notować kolejne mocne wyniki. To ułatwia rywalizację”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.06.2018  Force India ukarane grzywną za incydent z odpadnięciem koła
22.06.2018  Mercedes potwierdził wprowadzenie nowej specyfikacji silnika
20.06.2018  Źródło bliskie Vijaya Mallyi dementuje spekulacje o sprzedaży Force India
14.06.2018  AMuS: Force India otrzymało pożyczkę od FOM
10.06.2018  Rich Energy potwierdza złożenie oferty zakupu Force India
Tagi:
Force India
Ocon E.
Red Bull

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Phaedra, 04.10.2017 18:46[!]
Taki młody, całe życie przed Nim a już bredzi. Oby za rok nie powiedział, że przechodzi do Saubera bo chce walczyć o mistrzostwo świata.
Titheon, 04.10.2017 20:56[!]
A kto niby powiedział, że w normalnych warunkach są im w stanie zagrozić? Ocon wyraźnie powiedział, że z dobrym balansem/dociskiem byliby w stanie powalczyć - więc co ma do tego fakt, że w Malezji, w bolidzie który nie ma dobrego balansu/docisku, nie byli w stanie z nimi powalczyć? Napisałeś coś kompletnie bezsensownego.
Maciek znafca, 04.10.2017 23:57[!]
Niestety, ale w przyszłym sezonie Force India nie będzie tak wysoko jak w tym. Konkurencja nie śpi, wystarczy popatrzeć jak wiele zespołów się rozwinęło w tym sezonie.
rno2, 05.10.2017 07:11[!]
@Maciek znafca
Co roku jest to samo - FI miało fuksa, FI jest na skraju bankructwa, etc., a tymczasem FI nie przejmuje się plotkami i opiniami, tylko po cichu robi swoje.
W przyszłym roku mogą mieć nieco trudniej, ponieważ McLaren wróci do gry.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca