F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.02.2018

Galeria: Dzień filmowy Red Bulla

Red Bull RB14 zadebiutował na torze wyścigowym

Brawn: Liberty stawia fanów na pierwszym miejscu

Red Bull Racing zaprezentowało bolid RB14

Red Bull zadecyduje o dostawcy jednostek w połowie sezonu 2018

18.02.2018

Robert Kubica przetestuje prototyp LMP1 Manora

17.02.2018

Alonso otwarty na kontynuowanie kariery w WEC

Latifi weźmie udział w piątkowym treningu przed GP Kanady

16.02.2018

McLaren dokonał pierwszego uruchomienia silnika Renault w bolidzie MCL33

Lowe: Celem Williamsa jest zbliżenie się do czołowych zespołów

Williams: Zatrudniając Sirotkina nie kierowaliśmy się względami finansowymi

Abiteboul: Poprawa dźwięku silników może negatywnie wpłynąć na osiągi

Brawn: W najbliższym czasie DRS nie zniknie z Formuły 1

Rosberg typuje Hamiltona na zdobywcę mistrzowskiego tytułu

15.02.2018

Kubica wystąpi w trzech sesjach treningowych w sezonie 2018

Williams przedstawił model FW41

Tegoroczna jednostka Ferrari spełniła oczekiwania na hamowni

Verstappen: Nie wyczekuję z niecierpliwością na Halo

Vasseur: Wsparcie Ferrari może nam pomóc osiągnąć poziom Force India

Green: Nowy bolid będzie podobny do zeszłorocznego

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Magnussen: Brak kar potwierdza, że nie ścigam się zbyt agresywnie

"Gdy jedziesz na ósmym miejscu i wiesz, że nie jesteś wystarczająco szybki, to musisz walczyć".
Nataniel Piórkowski, 6 października 2017, wyświetlenia: 847<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Kevin Magnussen uważa, że fakt, iż sędziowie nie zdecydowali się na ukaranie go za agresywne manewry na torze potwierdza, że nie musi w żaden sposób zmieniać swojego podejścia do rywalizacji w Formule 1.

W trakcie wyścigu o GP Węgier Magnussen był zaangażowany w kolizję z Nico Hulkenbergiem, a w ubiegłą niedzielę na Sepang starł się w bliskim pojedynku z Fernando Alonso. Chociaż Hiszpan krytykował kierowcę Haasa za jego manewr, sam Magnussen przekonuje, że nie interesują go narzekania innych kierowców.

„Oczekuję, że każdy ściga się tak ostro, jak to tylko możliwe. Nie spodziewam się, aby ktokolwiek nie robił tego w taki sposób. Dla mnie liczy się to, co myślą sędziowie. Wiem, że ostro naciskam, ale taki mam zamiar. W bolidzie zawsze jest gorąco. Gdy tylko kierowca przed tobą ścina zakręt, klniesz pod nosem, ale później myślisz, że może było to w porządku. Gdy siedzisz w bolidzie ma to dla ciebie niewielkie znaczenie. Mówienie takich rzeczy po wyścigu, wchodzenie w szczegóły – ja bym tak nie zrobił”.

Magnussen podkreślił, że dysponuje poparciem Haasa. „Zespół mnie wspiera. To dobrze na ciebie wpływa i daje ci wolną rękę w ściganiu. Sądzę, że tak jest łatwiej. Zyskujesz także większe doświadczenia. Łatwiej jest dawać z siebie wszystko, gdy wiesz, że masz wsparcie zespołu. Gdy nie czujesz presji związanej z ewentualnym błędem, to łatwiej jest trzymać się z daleka od pomyłek i notować dobre występy”.

„Nie znajdujemy się w sytuacji umożliwiającej walkę o punkty. Musimy ostro walczyć, aby utrzymać się w czołowej dziesiątce, gdy już się tam dostaniemy. Często jest tak, że na początku wyścigu dokonuję dużych awansów, bo gdy wszyscy jadą blisko siebie łatwiej jest zyskać pozycje i przebijać się w górę stawki. Kiedy jednak wszystko się stabilizuje, twoje tempo wyścigowe staje się ważniejsze. Czasem, gdy jedziesz na ósmym miejscu i wiesz, że nie jesteś wystarczająco szybki, to musisz walczyć. Stąd różnica w stylu jazdy, wynikająca z tego, czy jesteś szybki, czy nie jesteś szybki. Jeśli starasz się zdobyć punkty i nie masz wystarczającego tempa, aby być w TOP10, nie pozostaje ci nic innego jak ostra walka”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
08.02.2018  Magnussen mógł wystartować w tegorocznym Daytona 24H
07.02.2018  Romain Grosjean jako pierwszy poprowadzi nowy bolid Haasa
24.01.2018  Romain Grosjean nie myśli jeszcze o zakończeniu kariery w F1
17.01.2018  Magnussen: Haas podąża drogą Force India
10.01.2018  Sander: Magnussen nie jest kluczowy dla planów organizacji GP Danii
Tagi:
Magnussen K.
Haas

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Daxo, 06.10.2017 06:59[!]
Niby wszystko pięknie ale Magnussen od GP Azerbejdżanu ani razu nie za punktował.
sneer, 06.10.2017 08:28[!]
Szkoda, że sędziowie nie zajęli się jego pojedynkiem z Palmeram przed nosem Maxa. Dla mnie to jest kolejny kandydat po Palmerze do odpoczynku od F1.
kidmaciek, 06.10.2017 15:59[!]
Jedyny kierowca który potrafi bronić swojej pozycji na torze. Gdyby jeszcze przestał płakać przez radio i zdobywał jakieś punkty, to byłoby super.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca