F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.09.2018

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Japonii

Ericsson pozostanie w Sauberze jako trzeci kierowca

Antonio Giovinazzi będzie kierowcą Saubera w sezonie 2019

Trulli rozczarowany zmianami dokonanymi w F1 przez ostatnie lata

Perez ogłosi wkrótce swoje plany na sezon 2019

24.09.2018

Norris zaliczy kolejny występ w treningu z McLarenem

Giovinazzi wystartuje w pierwszym treningu do Grand Prix Rosji

Raikkonen odbył pierwszą przymiarkę fotela do bolidu Saubera na sezon 2019

Miles: McLaren oraz Alonso są zainteresowani dołączeniem do IndyCar

Marciello: Leclerc może pokonać Vettela w Ferrari

Władze Kopenhagi zrezygnowały z pomysłu organizacji GP Danii

Sauber bliski decyzji o drugim kierowcy na sezon 2019

23.09.2018

Kwalifikacje w sezonie 2019 zostaną poszerzone o Q4?

21.09.2018

Zgłoszenia Pirelli i Hankooka pozytywnie przeszły weryfikację FIA

Wolff: Nie zamierzamy kupować wyścigowych foteli Oconowi i Russellowi

Leclerc pokonał 129 okrążeń pierwszego dnia testów opon

Budkowski: Renault nie jest jeszcze gotowe na walkę z Mercedesem i Ferrari

Monza i Silverstone niepewne organizacji wyścigów F1 po sezonie 2019

20.09.2018

Vettel: Ferrari nie ma powodów do obaw

Verstappen: Red Bull dysponuje obecnie najlepszym bolidem w stawce

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Hamilton i Mercedes prowadzą rozmowy na temat nowego pakietu aero W08

Nie wiadomo jeszcze, czy Brytyjczyk rozpocznie weekend na Suzuce z ostatnimi poprawkami.
Nataniel Piórkowski, 5 października 2017, wyświetlenia: 2337<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Lewis Hamilton zdradził, że na chwilę obecną nie wie, z jaką specyfikacją aerodynamiczną bolidu W08 rozpocznie Grand Prix Japonii. Decyzja w tej sprawie ma zostać podjęta w czwartek wieczorem.

Przed tygodniem w Malezji stajnia z Brackley wprowadziła do swego bolidu duży pakiet poprawek aerodynamicznych. W trakcie piątkowych treningów były one testowane zarówno przez Hamiltona, jak i jego zespołowego partnera – Valtteriego Bottasa. Przed kwalifikacjami Brytyjczyk zdecydował się jednak na powrót do korzystania ze starszej specyfikacji i wywalczył pole position. Bottas, używający do końca weekendu nowych rozwiązań, przyznał później, iż żałuje swego posunięcia.

Hamilton potwierdził, że nadal prowadzi z Mercedesem rozmowy na temat tego, czy rozpocznie GP Japonii korzystając z ostatnich udoskonaleń. „Decyzja jeszcze nie zapadła. Toczą się ciągłe dyskusje. Zespół chce iść w jednym kierunku, a ja jestem niezdecydowany, przy czym bardziej skłaniam się ku innej ścieżce. Mam wielkie zaufanie do zespołu i wiem, że pragną zwycięstwa równie mocno co ja, więc wspólnie dojdziemy do ustaleń, zapewniając podjęcie właściwej decyzji”.

„To ważne, aby zawsze rzucać wyzwania i wzajemnie coś kwestionować. Robię tak zawsze jako kierowca. Inżynierowie mają swoje liczby, ale ja nadal będę to robił, nawet jeśli zapewniają one perfekcyjny rezultat, bo idealne dane nie zawsze gwarantują znakomite spisywanie się bolidu na torze”.

„Słyszałem, że jutro ma padać, więc to może nam nieco utrudnić pracę nad ustawieniami. Prawdopodobnie podejmiemy decyzję przed końcem dnia. Mamy jeszcze zaplanowane jedno spotkanie, więc zapewne do szóstej wieczorem będziemy wszystko wiedzieć” – wyjaśniał lider mistrzostw świata.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.09.2018  Wolff: Nie zamierzamy kupować wyścigowych foteli Oconowi i Russellowi
21.09.2018  Leclerc pokonał 129 okrążeń pierwszego dnia testów opon
19.09.2018  Ferrari i Mercedes wezmą udział w nadchodzących testach ogumienia Pirelli
16.09.2018  Hamilton: Zwycięstwo w Singapurze to wielka chwila dla Mercedesa
15.09.2018  Horner: Wolff może użyć książeczki czekowej, aby pomóc Oconowi
Tagi:
Mercedes
Hamilton L.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
WooQash, 05.10.2017 14:49[!]
6 wieczorem? Czasu japońskiego to już minęła :P
gumek73, 05.10.2017 17:24[!]
Taka nachodzie mnie myśl, że może to odejście z mercedesa Padego Lowa, którego uważam za jednego z największych geniuszy w F1, , powoduje iż mercedes już od początku sezonu, coraz częściej łapie zadyszkę. Pady przez wiele lat pracował w Mclarenie i ten wtedy odnosił sukcesy, gdy od nich odszedł to Mercedes stał się bezkonkurencyjny, pod względem nadwozia, pomijając tu w obu przypadkach, kwestie silnikowe.
Mam też taką cichą nadzieję, że dzięki niemu, w przyszłym roku Williams zanotuje znaczny progres i że w jednym z samochodów zobaczymy Roberta Kubicę.
AleQ, 05.10.2017 18:32[!]
@up
To jak wytłumaczysz, że Lowe miał spory "udział" przy MP4-28, który był złomem? Już nie róbmy z jednego człowieka Boga.
Archie27, 05.10.2017 20:32[!]

@AleQ
Tak samo nie róbmy z Boga człowieka o danych: Adrian Newey i Patrick Head przy tej dwójce Pady Lowe to naprawdę wporzo gościu
Aeromis, 05.10.2017 21:59[!]
@WooQash
Cytat :
6 wieczorem? Czasu japońskiego to już minęła :P
Mercedes ma na prawdę spory problem. Wiele wskazuje na to, że nie wytrzymali wyścigu ulepszania bolidu. Nie martwią się tym że Merc nie jest bolidem numer 1 . Martwią się tym, że mają bolid numer 3, co nie da Lewisowi mistrzostwa. Myślę, że sporo osób tego nie dostrzegało wcześniej i był to błąd.
macieiii, 05.10.2017 22:35[!]
@gumek73 a jak wytłumaczysz, że poza Monzą, Williams w ogóle nie ma startu do innych zespołów środka stawki?
adamo342, 05.10.2017 22:47[!]
AleQ Newey jak pracował w Mclarenie też stworzył złomy jaK MP4-17 czy Mp4-19
Archie27, 05.10.2017 23:02[!]
@ adamo342

Ale chyba najwiekszy zlom dzieła Neweya to hmm Williams FW16?
piro, 05.10.2017 23:34[!]
Przecież Newey się kiedyś wypowiadał że to nie jest tak że on sam projektuje aerodynamikę tylko jest to praca kilkudziesięciu osób a nawet zaznaczył że jego wkład w to jest stosunkowo bardzo mały. Rola Neweya polegała bardziej na wybieraniu/sklejaniu pomysłów w całość. (wypowiedź gdzieś z końca 2014 roku gdy zaczął zajmować się w RB czymś więcej niż tylko F1)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca