F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.02.2018

Galeria: Dzień filmowy Red Bulla

Red Bull RB14 zadebiutował na torze wyścigowym

Brawn: Liberty stawia fanów na pierwszym miejscu

Red Bull Racing zaprezentowało bolid RB14

Red Bull zadecyduje o dostawcy jednostek w połowie sezonu 2018

18.02.2018

Robert Kubica przetestuje prototyp LMP1 Manora

17.02.2018

Alonso otwarty na kontynuowanie kariery w WEC

Latifi weźmie udział w piątkowym treningu przed GP Kanady

16.02.2018

McLaren dokonał pierwszego uruchomienia silnika Renault w bolidzie MCL33

Lowe: Celem Williamsa jest zbliżenie się do czołowych zespołów

Williams: Zatrudniając Sirotkina nie kierowaliśmy się względami finansowymi

Abiteboul: Poprawa dźwięku silników może negatywnie wpłynąć na osiągi

Brawn: W najbliższym czasie DRS nie zniknie z Formuły 1

Rosberg typuje Hamiltona na zdobywcę mistrzowskiego tytułu

15.02.2018

Kubica wystąpi w trzech sesjach treningowych w sezonie 2018

Williams przedstawił model FW41

Tegoroczna jednostka Ferrari spełniła oczekiwania na hamowni

Verstappen: Nie wyczekuję z niecierpliwością na Halo

Vasseur: Wsparcie Ferrari może nam pomóc osiągnąć poziom Force India

Green: Nowy bolid będzie podobny do zeszłorocznego

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Alonso: Problemem Hondy było to, że każdego roku zaczynała od zera

Hiszpan zapewnia, że McLaren może być dumny ze swej postawy w trzech ostatnich sezonach.
Nataniel Piórkowski, 7 października 2017, wyświetlenia: 1833<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Fernando Alonso uważa, że ciągłe rozpoczynanie od zera prac nad jednostką napędową było największym powodem nieudanego partnerstwa McLarena i Hondy w Formule 1.

Wraz z sezonem 2015 McLaren odnowił współpracę z Hondą, mając nadzieję na szybkie włączenie się do walki o tytuły mistrzowskie. Po trzech latach rozczarowań władze zespołu zdecydowały się na rozwiązanie umowy z firmą z Tokio, zapewniając sobie dostawy jednostek napędowych Renault od sezonu 2018.

„Wydaje mi się, że największymi problemami, z jakimi mierzyliśmy się przez ostatnie trzy lata, były zimowe testy, ponieważ z każdym kolejnym sezonem zaczynaliśmy wszystko od zera. Musieliśmy osiągnąć duże postępy, a później Australia była testem, Chiny były testem, Bahrajn był testem. Kończyliśmy z pakietem, z jednostką napędową, o której wiedzieliśmy mniej więcej, jak pracuje. Każdego kolejnego sezonu musieliśmy zmieniać filozofię silnika, musieliśmy zmieniać umiejscowienie turbiny – zmieniliśmy wiele rzeczy, co odbijało się na tempie naszego rozwoju”.

Alonso dodał, że McLaren wciąż może być dumny z zaangażowania w projekt współpracy z Hondą. „We wszystkich zespołach są wzloty i upadki. Dobrą rzeczą jest to, że dzięki japońskiej mentalności nikt się nie poddał, nadal pracują. Nawet gdy odpadasz z kwalifikacji po Q1, inżynierowie spędzają 20 godzin przed komputerem, dążąc do poprawy. Nie poprawiliśmy znacząco naszej sytuacji, ale nie stało się tak dlatego, że brakowało nam czasu na pracę. Nie zrealizowaliśmy naszych celów, nie osiągnęliśmy wyników, na jakie wszyscy liczyli”.

„Szkoda i jest nam z tego powodu bardzo smutno, ale jesteśmy dumni z pracy wykonanej przez zespół pomimo wszystkich trudności, jakie odkryliśmy w trakcie zimowych testów. Staraliśmy się przezwyciężyć te problemy w tak krótkim czasie, jak to tylko było możliwe. Zawsze będę dumny z tego projektu, nawet jeśli wyniki będą mówiły co innego. Będę postrzegał to jako zły okres, frustrujący okres. Taki było i jest teraz”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.02.2018  McLaren dokonał pierwszego uruchomienia silnika Renault w bolidzie MCL33
13.02.2018  Renault celuje w zredukowanie straty do Red Bulla i McLarena
13.02.2018  Alonso pokłada duże nadzieje w silniku Renault
12.02.2018  Alonso jako pierwszy poprowadzi model MCL33
11.02.2018  Brown: Obowiązki Alonso w Toyocie są bardzo zminimalizowane
Tagi:
McLaren
Honda

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca