F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.06.2018

FIA wyznaczyła trzecią strefę aktywacji DRS na Red Bull Ringu

Hamilton: Sędziowie potraktowali Vettela zbyt łagodnie

Alonso: Mam nadzieję, że niska forma McLarena była wypadkiem przy pracy

Wolff: Silniki Mercedesa, Ferrari i Renault zapewniają zbliżone osiągi

F1 może zrezygnować z wykorzystywania szykany na prostej Mistral

GP Francji: weekend w obiektywie

GP Francji: opony użyte w wyścigu

24.06.2018

Gasly i Ocon zostali ukarani reprymendami

Vasseur: Plotki o Leclercu w Ferrari to miły problem

Vettel: Kolizja z Bottasem była wynikiem mojego błędu

Lauda: Kara 5 sekund nałożona na Vettela była zbyt łagodna

Ocon: Już po kolizji z Grosjeanem wiedziałem, że będę musiał się wycofać

GP Francji: najszybsze okrążenia wyścigu

GP Francji: wyniki wyścigu

Lewis Hamilton wygrał wyścig o Grand Prix Francji

De Vries wygrywa niedzielne zawody F2 na torze Paul Ricard

Illot odnosi pierwsze zwycięstwo w GP3 podczas dzisiejszego sprintu

Brown: McLaren chce zatrzymać Alonso w Formule 1

Rozmowy ws. przyszłości GP Wielkiej Brytanii rozpoczną się w poniedziałek

Grosjean nie potrafi wyjaśnić kraksy z kwalifikacji

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli po kwalifikacjach przed GP Japonii

Optymalną strategią na wyścig powinny być dwa pit stopy.
informacja prasowa, 7 października 2017, wyświetlenia: 828<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Suzuka, 7 października 2017 – Lewis Hamilton z Mercedesa ustanowił rekordowy czas okrążenia w historii toru Suzuka, dokonując tego na oponach supermiękkich.

Hamilton i Sebastian Vettel z Ferrari jako jedyni przeszli przez sesję Q1 przy użyciu miękkich opon, podczas gdy ich zespołowi partnerzy, Valtteri Bottas i Kimi Raikkonen, zastosowali alternatywną strategię w Q2. Obaj uzyskali swoje najlepsze czasy okrążeń w tym segmencie kwalifikacji na miękkiej mieszance, na której wystartują do niedzielnego wyścigu. Jednak Bottas i Raikkonen są w grupie kilku kierowców, którzy z powodu nałożonych kar wystartują z dalszych pozycji.

Na jutro zapowiadane są suche warunki, a optymalną strategią w takiej sytuacji powinny być dwa pit stopy. Mimo to na Suzuce zawsze istnieje możliwość neutralizacji, która wpłynie na strategię – czerwonymi flagami przerywano treningi oraz sesję Q1.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Niesamowite okrążenie Hamiltona, który wymazał poprzedni rekord wszech czasów na Suzuce, jest potwierdzeniem tempa najnowszej generacji samochodów i opon Formuły 1, mimo że przygotowania do wyścigu były dotychczas przerywane przez pogodę oraz czerwone flagi. Czas pole position był w tym sezonie lepszy o 3,3 sekundy niż w zeszłym roku, a ogumienie spisało się perfekcyjnie”.

„W wyścigu spodziewamy się strategii dwóch pit stopów w przypadku większości kierowców, bo jest to jeden z najbardziej obciążających ogumienie torów w całym kalendarzu. Już w kwalifikacjach mieliśmy do czynienia z pierwszymi zagrywkami taktycznymi: dwaj kierowcy, którzy otrzymali kary na starcie, wybrali opony miękkie na pierwszy przejazd. To powinno im umożliwić zyskanie pozycji dzięki późniejszemu pierwszemu zjazdowi. Miniony weekend w Malezji udowodnił, że właściwa strategia pomaga w osiągnięciu dobrego wyniku, nawet mimo startu z dalszej pozycji”.

DZISIEJSZE ZACHOWANIE OPON
Supermiękkie „czerwone”: Wszyscy kierowcy z pierwszych dziesięciu pól na starcie, poza Bottasem, wystartują na nich do wyścigu.
Miękkie „żółte”: Bottas i Raikkonen jako jedyni korzystali z tych opon w Q2.
Pośrednie „białe”: Używane tylko na początku trzeciego treningu, na okrążeniach instalacyjnych.

NAJWIĘCEJ OKRĄŻEŃ Z ROZBICIEM NA OPONY
POŚREDNIE Alonso, Grosjean, Magnussen 3
MIĘKKIE Perez 18
SUPERMIĘKKIE Raikkonen 19
DESZCZOWE Hamilton, Stroll 4

NAJLEPSZE CZASY Z ROZBICIEM NA OPONY
POŚREDNIE - -
MIĘKKIE Bottas 1.28,543
SUPERMIĘKKIE Hamilton 1.27,319
DESZCZOWE Hamilton 1.48,719

KOMPLETY OGUMIENIA DOSTĘPNE NA WYŚCIG

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.06.2018  Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Belgii i GP Japonii
21.06.2018  Vettel nie obawia się powrotu do opon z cieńszym bieżnikiem
20.06.2018  Pirelli ujawniło wybory kierowców na Grand Prix Austrii
20.06.2018  Dobór mieszanek ogumienia na sezon 2018
15.06.2018  Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Rosji
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca