F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.10.2018

Verstappen: W sezonie 2019 bolidy mogą stać się brzydsze

Abiteboul: Honda przeprowadza większe inwestycje od Renault

16.10.2018

Orlen: Za wcześnie, by mówić o współpracy z Kubicą

Pirelli opublikowało selekcję opon na Grand Prix Meksyku

Autosport: Albon bliski posady w Toro Rosso na sezon 2019

Niki Lauda może wkrótce opuścić szpital w Wiedniu

Robert Kubica spotkał się z władzami PKN Orlen

Pascal Wehrlein dołączył do ekipy Mahindry w Formule E

15.10.2018

Gelael weźmie udział w treningu w Austin z Toro Rosso

Whiting: Nie ma planów, aby opóźnić wprowadzenie nowych przepisów

Mick Schumacher podejmie wkrótce decyzję ws. programu na sezon 2019

Prost: Obecne przepisy dotyczące ogumienia to absurd

Arrivabene: Vettel prędzej czy później zdobędzie tytuł dla Ferrari

Vandoorne rozpocznie starty w Formule E

13.10.2018

Ocon znajduje się na liście kandydatów na kierowcę Williamsa

Grosjean: Nawet przez moment nie obawiałem się o przyszłość w F1

Russell: Rozmowy z Williamsem rozpoczęły się przed GP Niemiec

12.10.2018

Bolidy zostaną wyposażone w dodatkowe oświetlenie od 2019 roku

Światowa Rada oficjalnie zatwierdziła kalendarz na sezon 2019

Tost: Mamy coraz mniej czasu na ustalenie nowych przepisów F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Williams ogłosi swój skład kierowców dopiero po sezonie?

Przed kilkoma dniami informowano, jakoby decyzja ekipy mogła ujrzeć światło dzienne już wkrótce.
Mateusz Szymkiewicz, 24 października 2017, wyświetlenia: 3246<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Mark Hughes z Motorsport Magazine informuje, że ekipa Williams zdecyduje się ogłosić swój przyszłoroczny skład kierowców dopiero po kończącym sezon Grand Prix Abu Zabi.

Jest niemal pewne, że swoją posadę w sezonie 2018 utrzyma tegoroczny debiutant – Lance Stroll. W kontekście drugiego bolidu walka ma się toczyć pomiędzy Felipe Massą, Paulem di Restą, Pascalem Wehrleinem oraz Robertem Kubicą.

Zdaniem ekspertów, Kubica ma mieć największe szanse na angaż, po rzekomo udanych testach za kierownicą bolidu z 2014 roku na torach Silverstone oraz Hungaroring. Jak informowali Mark Hughes oraz Roger Benoit ze szwajcarskiego Blicka, Williams miał być zdecydowany na podpisanie umowy z Polakiem, a do jej potwierdzenia miało dojść w najbliższych dniach.

Mimo to jak teraz podaje Hughes, w sprawie wyboru kierowców nastąpił nagły zwrot i Williams ma podjąć ostateczną decyzję dopiero po Grand Prix Abu Zabi. W kontekście Roberta Kubicy może to oznaczać, że stajnia z Grove faktycznie rozważa sprawdzenie 32-latka w aktualnym bolidzie podczas jednego z treningów, o czym informował węgierski motorsport.com, lub zaprosi go na testy opon Pirelli po rundzie na torze Yas Marina.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.10.2018  Ocon znajduje się na liście kandydatów na kierowcę Williamsa
13.10.2018  Russell: Rozmowy z Williamsem rozpoczęły się przed GP Niemiec
12.10.2018  George Russell zostanie kierowcą Williamsa w sezonie 2019
10.10.2018  Saward: Kubica dysponuje wsparciem na poziomie 10 milionów dolarów
07.10.2018  Ocon potwierdza rozmowy z Williamsem w sprawie posady na sezon 2019
Tagi:
Williams
Stroll Lan.
Massa F.
Kubica R.
Di Resta P.
Wehrlein P.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
derwisz, 24.10.2017 10:35[!]
Nieciekawe wieści. Widocznie Robert jest najlepszym kierowcą w tym gronie ale jego przewaga nie jest aż tak znacząca by by szefowie przestali zwracać uwagę na walory pozasportowe jego rywali. Ewentualnie wbrew powszechnej opinii na temat sytuacji Williamsa walory komercyjne mają tu dużo większe znaczenie niż klasa kierowcy.
marvin, 24.10.2017 11:22[!]
Ja bym powiedział, że to wiadomość o neutralnym wydźwięku w kontekście Roberta. Williams zapewne chce utrzymać motywację Felipe na wysokim poziomie do końca sezonu, zostały 3 wyścigi do końca, a Williams ma tylko 15 punktów przewagi nad STR i 20 nad Renault, które pokazało teraz mocne tempo i na pewno wyznaczyło sobie za cel pokonanie Williamsa. Poczekamy, zobaczymy.
Anderis, 24.10.2017 12:29[!]
@derwisz - moim zdaniem wygląda na to, że Kubica nie wypadł ani na tyle słabo, żeby go odrzucić, ani na tyle dobrze, żeby go wziąć bez wahania. Jeśli chodzi o kryteria pozasportowe, to nikt z bezpośrednich rywali Kubicy do fotela jakoś go wyraźnie nie przebija. Są nawet plotki, że Polak ma wsparcie sponsorów, w przeciwieństwie do Massy albo di Resty. Chyba, że Mercedes oferuje jakąś potężną zniżkę na silniki w zamian za Wehrleina, ale jakoś nie wydaje mi się, bo ostatnio pojawiły się nawet plotki, że Pascal może stracić miejsce w juniorskim programie Mercedesa.
Kamikadze2000, 24.10.2017 20:52[!]
A ja skłaniam się do opinii @marvina. Po prostu nie chcą robić "burzy" - poczekają do końca - ewentualnie dadzą znać przed GP Brazylii, by Felipe mógł godnie pożegnać się z fanami. Oczywiście gorąco liczę na angaż Roberta. Warto spróbować. :)
hds.147, 24.10.2017 22:17[!]
A ja jednak, pomimo szczerwj wiary w moliwości Roberta, że w tym sporcie talent zaczyna być coraz mniej istotny, a wzrastają kontakty, układy i kasa.... Obym się mylił.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca