F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.11.2017

Ferrari sprzeciwiło się utrzymaniu limitu czterech silników na sezon

F1 rozważa zastąpienie obecnego logo nową propozycją?

17.11.2017

Stroll: Nie przejmuję się krytyką płynącą pod moim adresem

Honda otwarta na dalsze rozmowy nad nową specyfikacją silnika F1

Lowe: Williams celuje w poprawę konkurencyjności przed sezonem 2018

16.11.2017

Organizatorzy GP Australii zablokowali projekt zmian w pętli Albert Park

Massa bliski objęcia funkcji w Światowej Radzie Sportów Motorowych

Gasly i Hartley pozostaną kierowcami Toro Rosso w sezonie 2018

Steiner: Nie powinniśmy spieszyć się z powiększaniem stawki F1

Alonso: To był bardzo zły sezon w wykonaniu McLarena

Lauda: Mercedes nie zamierza grozić wycofaniem się ze startów w F1

Hamilton: Nie jestem fanem DRS

15.11.2017

Motorsport.com: Kubica pojedzie pierwszego dnia testów w Abu Zabi

FIA i F1 omówią kwestie związane z bezpieczeństwem weekendów GP

Gordon Murray nie jest zadowolony z wyglądu obecnych bolidów F1

Russell zostanie kierowcą rezerwowym Force India?

Villeneuve: Stroll musi poprawić swoją formę

Ricciardo nie jest przekonany do potencjalnego przejścia do Ferrari

14.11.2017

Hamilton: F1 nie powinna ograniczać regulaminowej puli silników

Toro Rosso bliskie ogłoszenia składu kierowców na sezon 2018

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Briatore: Ferrari trudno będzie zdobyć tytuł konstruktorów z Raikkonenem

Włoch kwestionuje decyzję Scuderii o przedłużeniu kontraktu z mistrzem świata z sezonu 2007.
Nataniel Piórkowski, 26 października 2017, wyświetlenia: 2100<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Flavio Briatore kwestionuje decyzję Ferrari o przedłużeniu kontraktu z Kimin Raikkonenem na sezon 2018.

W Austin, na trzy wyścigi przez zakończeniem tegorocznej kampanii, Mercedes zapewnił sobnie czwarty z rzędu tytuł mistrza świata konstruktorów. Briatore, który kierował pracami Benettona i Renault, uważa, że Ferrari popełniło błąd pozostając przy składzie Vettel-Raikkonen.

„Z pewnością bardzo trudno jest zdobyć tytuł konstruktorów, mając u siebie Raikkonena. Jeśli chcesz odnieść sukces, musisz mieć dwóch konkurencyjnych kierowców. Wtedy identyfikujesz tego, który z nich powinien zdobyć tytuł najlepszego kierowcy” – stwierdził Włoch w rozmowie z dziennikiem Marca.

Nawet jeśli Vettel odniesie zwycięstwo w Grand Prix Meksyku, Hamilton przypieczętuje zdobycie mistrzostwa świata, jesli dojedzie do mety na co najmniej piątym miejscu. Briatore podkreśla, że kierowca ze Stevenage zasługuje na tytuł: „Wyścigi wygrywa się i i przegrywa, ale walka o mistrzostwo jest podobna do Giro d'Italia. Lewis i Mercedes są najsilniejsi, nawet jeśli Ferrari radziło sobie całkiem dobrze na początku sezonu. Sądzę, że Mercedes wykonał lepszą pracę pod względem rozwoju”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.11.2017  Briatore: Ferrari powinno było zatrudnić Verstappena
03.07.2017  Briatore: Alonso powinien przejść do Ferrari lub Mercedesa
28.06.2017  Briatore: Nie można wykluczyć powrotu Alonso do Ferrari
26.06.2017  Wolff odrzuca spekulacje łączące Alonso z przejściem do Mercedesa
09.03.2017  Briatore: Nowi szefowie F1 potraktowali Ecclestone'a w niewłaściwy sposób
Tagi:
Briatore F.
Ferrari
Raikkonen K.
Hamilton L.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
rocque, 26.10.2017 18:49[!]
Ameryki nie odkrył.
Cytat Aeromis :
[...] tylko pech Verstappena sprawił że punkty tego nie pokazały.

Raczej ująłbym to w ten sposób: pech, kilka wybryków i Red Bull gorszy od Ferrari w pierwszej połowie sezonu.
Cytat Anderis :
Każdy ma od czasu do czasu pecha, ale w ciągu ostatnich kilku lat nie było takiej sytuacji, żeby kierowca jednego z czołowych zespołów tak często nie kończył wyścigów nie z własnej winy, jak Max w tym sezonie.

Oczywiście problemów technicznych mu nie odmawiam, ale coś w tym jest, że nie potrafię sobie przypomnieć kiedy Ricciardo brał udział w jakiejś drace na początku wyścigu albo sknocił coś jakąś kolizją z własnej winy. Pamiętam dwa incydenty: starcie z Bottasem na Węgrzech w 2015 (stracił kilka pozycji) i drugi podczas GP Japonii w tym samym roku (1:15): https://www.youtu.../watch?v=6Hj-InDdNvc
Obydwa wyścigi ukończył, nie chce mi się dalej szukać.
Lolek, 26.10.2017 20:14[!]
Na tych samych Węgrzech 2015 miał też kolizję z Rosbergiem, nie pamiętam tylko, kto tam bardziej zawinił. Swoją drogą przez to wyprzedził go wlokący się daleko za nim Kwiat (tutaj uchyla się trochę ta komnata tajemnic o nazwie "Jak to się stało, że gorszy Kwiat był wyżej w generalce", właśnie ten pechowy wyścig mocno się do tego przyczynił).
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca