F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.11.2017

Fernando Alonso pokonał ponad 100 okrążeń podczas testów WEC

Hartley: Od kilku tygodni wiedziałem, że będę ścigał się dla STR w sezonie 2018

Pirelli rozwija nowe deszczowe opony F1

Thierry Neuville wygrał Rajd Australii

18.11.2017

Toyota potwierdziła udział Alonso w testach WEC w Bahrajnie

Ferrari sprzeciwiło się utrzymaniu limitu czterech silników na sezon

F1 rozważa zastąpienie obecnego logo nową propozycją?

17.11.2017

Stroll: Nie przejmuję się krytyką płynącą pod moim adresem

Honda otwarta na dalsze rozmowy nad nową specyfikacją silnika F1

Lowe: Williams celuje w poprawę konkurencyjności przed sezonem 2018

16.11.2017

Organizatorzy GP Australii zablokowali projekt zmian w pętli Albert Park

Massa bliski objęcia funkcji w Światowej Radzie Sportów Motorowych

Gasly i Hartley pozostaną kierowcami Toro Rosso w sezonie 2018

Steiner: Nie powinniśmy spieszyć się z powiększaniem stawki F1

Alonso: To był bardzo zły sezon w wykonaniu McLarena

Lauda: Mercedes nie zamierza grozić wycofaniem się ze startów w F1

Hamilton: Nie jestem fanem DRS

15.11.2017

Motorsport.com: Kubica pojedzie pierwszego dnia testów w Abu Zabi

FIA i F1 omówią kwestie związane z bezpieczeństwem weekendów GP

Gordon Murray nie jest zadowolony z wyglądu obecnych bolidów F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Honda zaskoczona osiągami swojej jednostki podczas Grand Prix Meksyku

Yusuke Hasegawa ujawnił, że jest to efekt poprawek naniesionych na pracę hamowni.
Mateusz Szymkiewicz, 31 października 2017, wyświetlenia: 2813<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Yusuke Hasegawa przyznał, że jest zaskoczony tak dobrymi osiągami jednostki Hondy podczas Grand Prix Meksyku.

Przed rozpoczęciem zmagań na torze imienia braci Rodriguez, japoński producent wraz z McLarenem podjął decyzję, by skorzystać z nadprogramowych podzespołów i uniknąć kar przesunięcia na starcie w Brazylii oraz Abu Zabi.

Z tego powodu Fernando Alonso oraz Stoffel Vandoorne przystąpili do wyścigu z końca stawki i pomimo tego Hiszpan był w stanie dojechać do mety w pierwszej dziesiątce, wcześniej tocząc bliski pojedynek z Lewisem Hamiltonem w Mercedesie.

„Osiągi były lepsze niż myśleliśmy” – powiedział Yusuke Hasegawa, szef projektu F1 Hondy. „Nim tutaj przyjechaliśmy, uważaliśmy, iż nasza moc jest mniejsza niż u innych ekip, a efekt związany z wysokim położeniem toru może być dla nas niekorzystny. Mimo to Sakura bardzo ciężko pracowała, by stworzyć dla nas ustawienia pasujące do tych warunków, dzięki czemu nasz deficyt mocy był mniejszy niż sądziliśmy. Mimo to nasze osiągi wciąż są dalekie od optymalnych, ale uważamy, iż możemy to nadrobić”.

„Wcześniej nie mogliśmy stworzyć dobrego systemu dla hamowni, by ocenić silnik w warunkach wysokiego położenia nad poziomem morza. Mimo to w zeszłym tygodniu dokonaliśmy kilku poprawek w Sakurze, które dotyczyły pracy silnika. Udało nam się tutaj wykonać postępy. Korelacja jest coraz lepsza względem początku sezonu. Nie zdołaliśmy w stu procentach skopiować warunków panujących na torze, więc musimy dalej pracować, choć prawie jesteśmy usatysfakcjonowani. Warunki w Meksyku są wyjątkowe”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.11.2017  Honda otwarta na dalsze rozmowy nad nową specyfikacją silnika F1
16.11.2017  Alonso: To był bardzo zły sezon w wykonaniu McLarena
13.11.2017  Alonso: Niska moc silnika Hondy powinna martwić Toro Rosso
10.11.2017  Alonso: Bezproblemowy weekend da McLarenowi punkty w GP Brazylii
07.11.2017  Toro Rosso nie obawia się współpracy z Hondą
Tagi:
Honda
Hasegawa Y.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Luis Garcia, 31.10.2017 11:11[!]
Na pewno równie szczęśliwi są kierowcy McLarena, którzy mając włączony DRS na prostej start/meta nie byli ani razu w stanie zbliżyć się do rywali, a co dopiero mówić o próbie ataku.
mbwrobel, 31.10.2017 11:51[!]
Jeszcze jakieś 7 lat i może nawiążą równorzędną walkę z jakimś teamem...
marcelo92, 31.10.2017 12:21[!]
No bez przesady, Hamilton jakos latwo podjechac na prostej do Alonso nie mogl. Ogolnie na tym torze jakby zatarly sie roznice miedzy jednostkami.
MietasM, 31.10.2017 12:26[!]
Kierowcy McLarena może są szczęśliwsi niż będą w przyszłym roku zważywszy na ilość silników Renault, które wyzionęły ducha w Meksyku.
dan193t, 31.10.2017 12:30[!]
@marcelo92 Póki Alo ciągnął się za Magnussenem. Bez DRSu Ferdek nie miał żadnych szans.

McLareny cały wyścig wiozły się za najwolniejszymi na torze bolidami Haasa i Saubera.
Honda absolutnie zakłamuje rzeczywistość. Brak słów na ten bełkot.

A co do śmieszków z Renault. Renault właśnie wygrało 8 wyścig w erze turbo (mają więcej zwycięstw niż Ferrari). Honda w ciągu 3 lat może się pochwalić bodajże trzema 5. miejscami na torach gdzie silnik ma marginalne znaczenie. Trzeba być świadomym skali klęski jaką ponieśli japończycy.

Od 2015 Renault częściej było na podium niż Honda w punktach...
Zomo, 31.10.2017 22:13[!]
@dan193t bardzo madrze napisane, ale zapomniales o jednej niezwykle istotnej sprawie - pijarze (PR). Sila przekazu medialnego rosnie z roku na rok, dobry pijar zaczyna znaczyc wiecej niz umiejetnosci kierowcy czy mozliwosci bolidu - przykladem numer Verstapena z USA i medialna nagonka ktora spowodowala ze 90% widzow stanelo po jego stronie. Honda o tym wie - nie wazne co prezentuja na torze, wazne co sie o nich napisze. A napisze sie ze "Honda zaskoczona osiągami swojej jednostki podczas Grand Prix Meksyku"...
dan193t, 01.11.2017 14:07[!]
@Zomo

Dlatego ważne by bronić zdolności samodzielnego oceniania rzeczywistości. Honda mnie osobiście obraża jako czytelnika sądząc, że jestem kretynem.

Nie wszystkie firmy mają tak zły PR. Wiadomo, że nikt przesadnie się nie krytykuje, ale jednak mało kto bezczelnie kłamie.
Zomo, 01.11.2017 22:19[!]
Cytat dan193t :
Honda mnie osobiście obraża jako czytelnika sądząc, że jestem kretynem.

Doskonale Cie rozumie, ja mialem to samo kiedy Verstappen twierdzil ze pojechal zgodnie z przepisami i kare dostal bo go sedzia nie lubi. Problem w tym ze jest spory procent ludzi ktory wierzy w rzeczywistosc kreowana przez media a nie to co sami widza - nie wiem dlaczego, to jest problem dla psychologow, ale tak niestety jest. Honda nie potrafi zrobic silnika, wiec kreuje rzeczywistosc. Red Bull (Horner) ma podobnie ale to nie dziwi bo ta firma wypromowala sie jednym z najwiekszych oszustw w historii marketingu (skrzydla).
marios76, 02.11.2017 10:32[!]
@dan193t Wlasciwie nic nie musze dodawac do Twoich wypowiedzi. Zalosne jest i takie postepowanie i to, ze ktos sie na to nabiera.
@marcelo92 Nie zapominaj, ze bolid Lewisa nie byl ustawiony pod V max, byli szybsi na torze. Wydaje mi sie tez, ze nie byl to perfekcyjny wyscig Lewisa. Moze cisnienie zeszlo, moze az tak trudno wyciagnac cos jeszcze z Mercedesa, ktorego niemal w 100% wykorzystuje? Ogladalem zbyt wiele sezonow F1 , by nie zauwazyc, ze bez wzgledu na forme czolowego zespolu, przychodzi/przychodza momenty i tory, na ktorych sie wygrac nie da. Czy tak bylo w Meksyku, juz sie nie dowiemy- przecieta przez Vettela opona, zniszczyla zarowno strategie jak i wyscig Lewisowi. Moze powtorzyla by sie Japonia, gdzie Lewis przyjechal kilka sekund za Maxem, moze bylby kilka sekund przed nim. Moze Vettel by sie w ta walke wmieszal? Pewne jest, ze swoja glupota zabral nam fajna walke (na tym torze) 3 czolowych kierowcow z 3 najlepszych zespolow. Szkoda, bo tytuly byly juz "rozdane", a moglismy miec naprawde fajny wyscig.
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca