F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.10.2018

Orlen: Za wcześnie, by mówić o współpracy z Kubicą

Pirelli opublikowało selekcję opon na Grand Prix Meksyku

Autosport: Albon bliski posady w Toro Rosso na sezon 2019

Niki Lauda może wkrótce opuścić szpital w Wiedniu

Robert Kubica spotkał się z władzami PKN Orlen

Pascal Wehrlein dołączył do ekipy Mahindry w Formule E

15.10.2018

Gelael weźmie udział w treningu w Austin z Toro Rosso

Whiting: Nie ma planów, aby opóźnić wprowadzenie nowych przepisów

Mick Schumacher podejmie wkrótce decyzję ws. programu na sezon 2019

Prost: Obecne przepisy dotyczące ogumienia to absurd

Arrivabene: Vettel prędzej czy później zdobędzie tytuł dla Ferrari

Vandoorne rozpocznie starty w Formule E

13.10.2018

Ocon znajduje się na liście kandydatów na kierowcę Williamsa

Grosjean: Nawet przez moment nie obawiałem się o przyszłość w F1

Russell: Rozmowy z Williamsem rozpoczęły się przed GP Niemiec

12.10.2018

Bolidy zostaną wyposażone w dodatkowe oświetlenie od 2019 roku

Światowa Rada oficjalnie zatwierdziła kalendarz na sezon 2019

Tost: Mamy coraz mniej czasu na ustalenie nowych przepisów F1

Verstappen nie otrzymał zgody na przetestowanie motocykla MotoGP

George Russell zostanie kierowcą Williamsa w sezonie 2019

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Honda zaskoczona osiągami swojej jednostki podczas Grand Prix Meksyku

Yusuke Hasegawa ujawnił, że jest to efekt poprawek naniesionych na pracę hamowni.
Mateusz Szymkiewicz, 31 października 2017, wyświetlenia: 3267<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Yusuke Hasegawa przyznał, że jest zaskoczony tak dobrymi osiągami jednostki Hondy podczas Grand Prix Meksyku.

Przed rozpoczęciem zmagań na torze imienia braci Rodriguez, japoński producent wraz z McLarenem podjął decyzję, by skorzystać z nadprogramowych podzespołów i uniknąć kar przesunięcia na starcie w Brazylii oraz Abu Zabi.

Z tego powodu Fernando Alonso oraz Stoffel Vandoorne przystąpili do wyścigu z końca stawki i pomimo tego Hiszpan był w stanie dojechać do mety w pierwszej dziesiątce, wcześniej tocząc bliski pojedynek z Lewisem Hamiltonem w Mercedesie.

„Osiągi były lepsze niż myśleliśmy” – powiedział Yusuke Hasegawa, szef projektu F1 Hondy. „Nim tutaj przyjechaliśmy, uważaliśmy, iż nasza moc jest mniejsza niż u innych ekip, a efekt związany z wysokim położeniem toru może być dla nas niekorzystny. Mimo to Sakura bardzo ciężko pracowała, by stworzyć dla nas ustawienia pasujące do tych warunków, dzięki czemu nasz deficyt mocy był mniejszy niż sądziliśmy. Mimo to nasze osiągi wciąż są dalekie od optymalnych, ale uważamy, iż możemy to nadrobić”.

„Wcześniej nie mogliśmy stworzyć dobrego systemu dla hamowni, by ocenić silnik w warunkach wysokiego położenia nad poziomem morza. Mimo to w zeszłym tygodniu dokonaliśmy kilku poprawek w Sakurze, które dotyczyły pracy silnika. Udało nam się tutaj wykonać postępy. Korelacja jest coraz lepsza względem początku sezonu. Nie zdołaliśmy w stu procentach skopiować warunków panujących na torze, więc musimy dalej pracować, choć prawie jesteśmy usatysfakcjonowani. Warunki w Meksyku są wyjątkowe”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
08.10.2018  Honda ma nadzieję, że wkrótce w F1 będzie ścigał się japoński kierowca
08.10.2018  Tost: Honda dokonała dużych postępów już w trakcie sezonu 2017
05.10.2018  Honda dokonała postępów z najnowszą specyfikacją silnika
02.10.2018  Honda bada, czy zmodyfikowany silnik będzie mógł zostać użyty w Japonii
30.09.2018  Tost: Honda znalazła się przed Renault dzięki poprawkom na GP Rosji
Tagi:
Honda
Hasegawa Y.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Luis Garcia, 31.10.2017 11:11[!]
Na pewno równie szczęśliwi są kierowcy McLarena, którzy mając włączony DRS na prostej start/meta nie byli ani razu w stanie zbliżyć się do rywali, a co dopiero mówić o próbie ataku.
mbwrobel, 31.10.2017 11:51[!]
Jeszcze jakieś 7 lat i może nawiążą równorzędną walkę z jakimś teamem...
marcelo92, 31.10.2017 12:21[!]
No bez przesady, Hamilton jakos latwo podjechac na prostej do Alonso nie mogl. Ogolnie na tym torze jakby zatarly sie roznice miedzy jednostkami.
MietasM, 31.10.2017 12:26[!]
Kierowcy McLarena może są szczęśliwsi niż będą w przyszłym roku zważywszy na ilość silników Renault, które wyzionęły ducha w Meksyku.
dan193t, 31.10.2017 12:30[!]
@marcelo92 Póki Alo ciągnął się za Magnussenem. Bez DRSu Ferdek nie miał żadnych szans.

McLareny cały wyścig wiozły się za najwolniejszymi na torze bolidami Haasa i Saubera.
Honda absolutnie zakłamuje rzeczywistość. Brak słów na ten bełkot.

A co do śmieszków z Renault. Renault właśnie wygrało 8 wyścig w erze turbo (mają więcej zwycięstw niż Ferrari). Honda w ciągu 3 lat może się pochwalić bodajże trzema 5. miejscami na torach gdzie silnik ma marginalne znaczenie. Trzeba być świadomym skali klęski jaką ponieśli japończycy.

Od 2015 Renault częściej było na podium niż Honda w punktach...
Zomo, 31.10.2017 22:13[!]
@dan193t bardzo madrze napisane, ale zapomniales o jednej niezwykle istotnej sprawie - pijarze (PR). Sila przekazu medialnego rosnie z roku na rok, dobry pijar zaczyna znaczyc wiecej niz umiejetnosci kierowcy czy mozliwosci bolidu - przykladem numer Verstapena z USA i medialna nagonka ktora spowodowala ze 90% widzow stanelo po jego stronie. Honda o tym wie - nie wazne co prezentuja na torze, wazne co sie o nich napisze. A napisze sie ze "Honda zaskoczona osiągami swojej jednostki podczas Grand Prix Meksyku"...
dan193t, 01.11.2017 14:07[!]
@Zomo

Dlatego ważne by bronić zdolności samodzielnego oceniania rzeczywistości. Honda mnie osobiście obraża jako czytelnika sądząc, że jestem kretynem.

Nie wszystkie firmy mają tak zły PR. Wiadomo, że nikt przesadnie się nie krytykuje, ale jednak mało kto bezczelnie kłamie.
Zomo, 01.11.2017 22:19[!]
Cytat dan193t :
Honda mnie osobiście obraża jako czytelnika sądząc, że jestem kretynem.

Doskonale Cie rozumie, ja mialem to samo kiedy Verstappen twierdzil ze pojechal zgodnie z przepisami i kare dostal bo go sedzia nie lubi. Problem w tym ze jest spory procent ludzi ktory wierzy w rzeczywistosc kreowana przez media a nie to co sami widza - nie wiem dlaczego, to jest problem dla psychologow, ale tak niestety jest. Honda nie potrafi zrobic silnika, wiec kreuje rzeczywistosc. Red Bull (Horner) ma podobnie ale to nie dziwi bo ta firma wypromowala sie jednym z najwiekszych oszustw w historii marketingu (skrzydla).
marios76, 02.11.2017 10:32[!]
@dan193t Wlasciwie nic nie musze dodawac do Twoich wypowiedzi. Zalosne jest i takie postepowanie i to, ze ktos sie na to nabiera.
@marcelo92 Nie zapominaj, ze bolid Lewisa nie byl ustawiony pod V max, byli szybsi na torze. Wydaje mi sie tez, ze nie byl to perfekcyjny wyscig Lewisa. Moze cisnienie zeszlo, moze az tak trudno wyciagnac cos jeszcze z Mercedesa, ktorego niemal w 100% wykorzystuje? Ogladalem zbyt wiele sezonow F1 , by nie zauwazyc, ze bez wzgledu na forme czolowego zespolu, przychodzi/przychodza momenty i tory, na ktorych sie wygrac nie da. Czy tak bylo w Meksyku, juz sie nie dowiemy- przecieta przez Vettela opona, zniszczyla zarowno strategie jak i wyscig Lewisowi. Moze powtorzyla by sie Japonia, gdzie Lewis przyjechal kilka sekund za Maxem, moze bylby kilka sekund przed nim. Moze Vettel by sie w ta walke wmieszal? Pewne jest, ze swoja glupota zabral nam fajna walke (na tym torze) 3 czolowych kierowcow z 3 najlepszych zespolow. Szkoda, bo tytuly byly juz "rozdane", a moglismy miec naprawde fajny wyscig.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca